تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی قبل از انجام هر نوع عملی بایستی دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را مطالعه نمایند و از شرایط و مدارک مورد نیاز نام نویسی آگاه گردند. سپس در صورت دارا بودن شرایط و همچنین متجانس بودن رشته تحصیلی با یکی از رشته های مجاز به ثبت نام، با ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، فرم ثبت نام را در سامانه کامل کنند.
نقل‌قول: آزمون نظام مهندسی در هفت رشته عمران، معماری، نقشه برداری، شهرسازی، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک برگزار می گردد.
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1401
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت اول 1401
(برای دریافت دفترچه، بر روی لینک فوق کلیک نمایید)
آزمون نظام مهندسی نیز مانند سایر آزمون هایی که در کشور برگزار می گردد دارای شرایطی است که به همراه مدارک و افراد مجاز و قوانین این آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام گردآوری می گردد و داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون نظام مهندسی را دارند، می توانند با مطالعه این دفترچه، پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایند.
دفترچه نامبرده قبل از آغاز فرآیند ثبت نام و یا همزمان با زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی با نشانی اینترنتی inbr.ir، بارگذاری می گردد که دسترسی به آن برای عزیزان علاقمند به نام نویسی، راحت تر شود. همچنین در این مقاله نیز، لینک دانلود دفترچه خدمت شما همراهان عزیز ارائه گردید و صرفا با یک کلیک می توانید یک نسخه از دفترچه را برای خود دانلود نمایید. 

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی