تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر ساله بانک ها اقدام به جذب نیرو می نمایند و  استخدام بانک سینا نیز جدای از این بانک ها نمی باشد. بانک سینا نیز برای جذب افراد متخصص اقدام به برگزاری آزمون می نماید. متقاضیان ثبت نام این آزمون می توانند، بعد از منتشر شدن اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا، اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.
نقل‌قول: معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام، مهلت مجدد ثبت نام اینترنتی برای جاماندگان در نظر گرفته می شود.
زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا 1401
تمامی متقاضیان که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک سینا را دارند، نیاز است که دفترچه آزمون و شرایط آزمون را با دقت مطالعه نمایند. جذب افراد متقاضی شرکت در آزمون بانک، از طریق آزمون کتبی و بررسی مدارک انجام می شود و برای اینکه فرد متقاضی در شغل محل مورد نظر قبول شود، لازم است که مراحل پذیرش بانک را با موفقیت پشت سر بگذارد.
برای اینکه در بانک سینا استخدام شوید، نیاز است که در آزمون کتبی شرکت کنید که با توجه به رشته شغلی، منابعی را تعیین می کنند. افراد با مطالعه دفترچه و شرایط مورد نیاز می توانند، در این آزمون شرکت کنند و در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تاریخ ثبت نام آزمون استخدام بانک سینا در سال گذشته 29 مرداد ماه لغایت 11 شهریور ماه 1401 بوده است و متقاضیان می توانند از طریق سایت اختصاصی این بانک اقدام به ثبت نام نمایند. قابل ذکر است که استخدام بانک سینا باتوجه به شرایطی که در این سایت ذکر شده انجام شود. لازم است که متقاضیان بدانند که زمان ثبت نام آزمون دوباره تمدید می شود و بهتر است که در همان روزهای ابتدایی اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک سینا