تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کنندگان آزمون نظام مهندسی، در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی برای اینکه اجازه شرکت در آزمون را داشته باشند، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه از شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی می باشند. در این حین ممکن است برخی از داوطلبان، متوجه اشتباهاتی در روند ثبت نام خود باشند که بایستی به تصحیح آن ها بپردازند. 
نقل‌قول: داوطلبان به منظور ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون لازم است به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه نمایند.
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1401
متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، در صورت وجود هر نوع اشتباه بایستی به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه نمایند و ایرادات موجود در کارت را برطرف نمایند. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه شما بایستی عاری از هر نوع اشتباه باشد و در صورت اشتباه ثبت شدن عمدی یا سهوی اطلاعات بر روی این کارت، امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهید داشت.
به دلیل اتمام فرآیند برگزاری آزمون نظام مهندسی در نیمسال اول، لینک دانلود آدرس باجه های رفع نقص غیرفعال شده است. با آغاز مجدد ثبت نام و برگزاری آزمون در سال 1401 مجددا لینک دریافت را برای شما همراهان فعال خواهیم نمود.


منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه نظام مهندسی