تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون نظام مهندسی یکی دیگر از آزمون های علمی کشور است که داوطلبان رشته های مهندسی دو بار در سال و پس از فراغت از تحصیل و کسب سنوات مورد نیاز آزمون می توانند شرکت کنند. این دسته از داوطلبان در صورتی که در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی با عنوان "قبولی" مواجه شوند، شماره نظام مهندسی و پروانه اشتغال به کار دریافت خواهند نمود. برای شرکت در آزمون نامبرده بایستی ثبت نام آزمون نظام مهندسی را انجام دهید. 
لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1401
اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1401
(به محض اعلام نتیجه، لینک فوق فعال می گردد)
نقل‌قول: داوطلبان آزمون نظام مهندسی در صورت کسب حداقل 50 درصد از نمره کتبی آزمون، با عنوان "پذیرفته شده" رو به رو خواهند شد.
اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1401
متقاضیان آزمون که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی، نام نویسی خود را تکمیل نموده اند و با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی در حال کوشش برای بالا بردن میزان تسلط خود بر روی منابع آزمون بودند با خبر تعویق آزمون نظام مهندسی به دلیل همه گیری ویروس کرونا مواجه شده اند.
نتیجه آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال جاری در نیمه اول آبان ماه 1401 اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج (که همان سایت ثبت نام می باشد)، نتیجه آزمون نظام مهندسی خود را مشاهده و دریافت نمایند و همچنین آن دسته از داوطلبانی که به جواب آزمون خود معترض باشند، بایستی در مدت زمان تعیین شده اقدامات لازم را به عمل آورند.


منبع: نتایج آزمون نظام مهندسی