تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لوله باز کنی در پردیس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وقتی شستشو متوقف می شود، شادی کریسمس نیز متوقف می شود
 
گرفتگی لوله ها هم آزاردهنده است و هم در بدترین حالت ممکن است باعث آسیب شدید آب شود. چربی و سس حاصل از غذای کریسمس در سینک اغلب مقصر اصلی هستند. با چند نکته خوب بر مشکل شناخته شده غلبه کنید.
 لوله بازکنی در پردیس
شما احتمالا آن را می دانید. حال و هوای اطراف میز شام زیاد است و سس در چشم بود. اما پس از آن اتفاق می افتد: درست زمانی که دسر در شرف سرو است، سینک تصمیم می گیرد متوقف شود.
لوله های گرفتگی هرگز در یک زمان مناسب نمی آیند. و بوی فاضلاب و دردسر ایجاد یک گذرگاه آزاد در واقع بدترین چیز در مورد مسدود شدن لوله آب نیست.
آشپزخانه جدید و بازسازی
 
گانل اندرسون از Topdanmark Landbrug می گوید: "در واقع، شما در معرض خطر تبدیل انسداد به آسیب قطعی آب هستید. این می تواند اتفاق بیفتد اگر آب از روی سینک بالا برود و روی زمین برود."
 
خسارت آب جای شوخی ندارد. آنها می توانند به سرعت آنقدر گسترده شوند که می تواند به این معنی باشد که کف باید شکسته شود یا آشپزخانه باید تعویض شود. به گفته شرکت بیمه Topdanmark، اگر در آپارتمانی زندگی کنید که آسیب آب می تواند منجر به جابجایی کل پلکان در حین بازسازی آپارتمان شود، حتی بدتر به نظر می رسد.
چربی و سس مقصر هستند
 لوله بازکنی در پردیس
با استفاده از چند قانون برای به خاطر سپردن، می توانید خطر این همه دردسر را به حداقل برسانید.
"مشکل به خصوص در اطراف سینک آشپزخانه ایجاد می شود. بزرگترین مقصر چربی ها و سس های غلیظی هستند که در سینک ریخته می شوند. لوله ها به هیچ وجه نمی توانند با آن مقابله کنند، زیرا چربی بیشتر به سمت پایین سفت می شود و در نتیجه یک پلاگین ایجاد می کند. گانل اندرسون می گوید، پس ما مشکل داریم.
 
بنابراین، به ویژه در نزدیکی کریسمس است که باید بیشتر مراقب باشید.
توصیه خوبی برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها
 
    چربی اردک یا کباب را در سینی فویل بریزید و قبل از ریختن آن در سطل، بگذارید سفت شود
    تله آب را بعد از کریسمس بررسی کنید و آن را تمیز کنید
    مراقب رفتار آب در سینک پس از اتمام آن باشید. اگر در طول بازدم کمی شروع به بالا رفتن کند، ممکن است نشانه انسداد اولیه باشد.
    اگر علائم گرفتگی وجود دارد یا می خواهید از آن جلوگیری کنید، می توانید یک لیتر آب جوش داخل سینک بریزید. این گریس فشرده شده را بیشتر در لوله حل می کند. اگر آب جوش کافی نیست، می‌توانید به صورت اختیاری با یک دستمال پاک کنید.
 

لوله بازکنی در پردیس

زه کشی
نحوه نگهداری و تمیز کردن زهکش ها و تله های آب | BAUHAUS
 
چربی حاصل از پخت و پز، تفاله قهوه از دیگ پیستون و باقیمانده‌های تخته‌های برش و کاسه‌ها معمولاً وقتی چیزها را آبکشی می‌کنیم، از سینک به داخل فاضلاب راه پیدا می‌کنند. ظروف آشپزخانه شما مطمئناً تمیز خواهند بود، اما این امر معمولاً منجر به مسدود شدن لوله‌های فاضلاب و تله‌های آب می‌شود که بوی نامطبوعی پخش می‌کند.
 
گرفتگی زهکشی ها و تله های آب یک شرط است. خوشبختانه، جلوگیری از گرفتگی فاضلاب آسان است.
 
 
 
اگر مرتباً با چیزی که از سینک و زهکشی بخار می شود سر و کار دارید، تقریباً می توان انتظار داشت که متوقف سینک در نقطه ای شود. با این حال، نه تنها حوضچه های دستی و تله آب شما هستند که خطر مسدود شدن را دارند، بلکه زهکشی کف کابین دوش نیز وجود دارد. در اینجا، معمولاً بقایای مو و صابون است که مجرای فاضلاب را مسدود می کند و باعث می شود که ناگهان بایستید و در یک گودال داخل کابین دوش خیس شوید.
 
صرف نظر از اینکه ما در مورد گرفتگی فاضلاب در سینک صحبت می کنیم یا در مورد فاضلاب کف در کابین دوش ، اگر به طور مرتب آنها را تمیز کنید، می توان از هر دو جلوگیری کرد. در این راهنما، نکات خوبی در مورد نحوه جلوگیری از گرفتگی زهکشی ها و اینکه هر چند وقت یکبار باید تمیز شوند، ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما همچنین بحث می کنیم که از چه ابزاری می توانید برای این هدف استفاده کنید، و راهنمای کوتاهی در مورد نحوه تمیز کردن زهکش ها و تله آب به شما ارائه می دهیم.
 
 
چگونه از گرفتگی فاضلاب جلوگیری کنیم
 
در بسیاری از توالت های عمومی یا یک راهنما یا یک پیام دوستانه در مورد اینکه چه چیزهایی را می توان در توالت ریخت یا نمی توان وجود دارد. شما باید به عنوان مثال پوشک، تامپون، پد پنبه و جوانه های پنبه را در توالت نریزید. در تمام سادگی، توالت فقط باید برای چیزی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده شود. اگر می خواهید از ایستادن با توالت مسدود شده خودداری کنید. ما باید همین احساس را در مورد سینک هایمان داشته باشیم.
 
تفاله های قهوه، چربی، باقی مانده غذا و چیزهای دیگر در سینک قرار ندارند و در تله آب گیر می کنند. شما نباید به راه حل آسان ریختن موارد فوق در سینک متوسل شوید، زیرا نه تنها خطر مسدود شدن فاضلاب خود را دارید، بلکه یک سرریز معمولی در املاک چند طبقه، مخازن چکه در برخی از مناطق کشور، و به ویژه فاضلاب عمومی را نیز تهدید می کنید. .
 لوله بازکنی در پردیس
این ممکن است یک صورت حساب اضافی برای شما یا شهرداری داشته باشد که به لجن پاک کن محلی می رسد.
 
قبل از اینکه به این حد برسد، خوشبختانه کمکی وجود دارد! شما می توانید در درجه اول از مسدود شدن زهکشی ها و تله های آب در سینک آشپزخانه با استفاده متفاوت از ضایعات مواد غذایی خود جلوگیری کنید. آیا شما به عنوان مثال یک ماهیتابه با کره، مارگارین یا چربی بیکن، باید اجازه دهید چربی جامد شود تا توده ای سفت تر و قابل کنترل تر شود. وقتی جامد شد، با استفاده از یک تکه دستمال روغن را پاک کنید و سپس آن را در سطل زباله بیندازید. به این ترتیب، هم سینک، هم زهکشی و هم تله آب را از رنج توده چسبناک نجات می دهید.
 
از طرف دیگر، اگر یک ماهیتابه با روغن دارید، روش کار متفاوت است، زیرا روغن پس از استفاده جامد نمی شود. بنابراین باید اجازه دهید روغن خنک شود و زمانی که به اندازه کافی خنک شد، روغن مصرف شده را در یک کارتن استفاده شده یا ظرف دیگری بریزید و سپس در آن را ببندید. سپس کارتن در سطل زباله ریخته می شود.
 
توجه : شهرداری های بیشتری دسته بندی زباله ها را معرفی کرده اند. بنابراین باید بررسی کنید که چه قوانینی در رابطه با دفع چربی به عنوان مثال اعمال می شود. دستمال کاغذی، فویل یا موارد مشابه در شهرداری شما.
 
از این گذشته، نمی‌توانید از باقی‌مانده کمی مواد غذایی و چربی در سینک و پایین‌تر از فاضلاب و داخل تله آب جلوگیری کنید - مهم نیست چقدر مراقب باشید. علاوه بر اطمینان از اینکه مقادیر زیادی چربی، روغن، کره و بقایای مواد غذایی به درستی حذف می شوند، یک صافی جمع آوری در سینک نیز نکته خوبی برای به حداقل رساندن مقدار باقی مانده در فاضلاب است.
 
 
از گرفتگی لوله های فاضلاب و تله آب خود جلوگیری کنید
 
یک راه موثر برای خلاص شدن از گرفتگی فاضلاب در حمام و آشپزخانه، جلوگیری از تشکیل دوشاخه است. با این حال، علاوه بر رعایت توصیه های فوق، باید با ریختن حدود 1 تا 2 لیتر آب جوش در سینک و دو سطل بزرگ آب گرم در فاضلاب کف، از ایجاد هرگونه گرفتگی نیز جلوگیری کنید. این باکتری ها را می کشد و کثیفی را که گیر کرده اند از بین می برد. این کار از گیر کردن چربی، کثیفی و بقایای مواد غذایی جلوگیری می کند، به طوری که در نهایت باید پیچ تله آب را باز کنید تا سوراخی در زهکش ایجاد شود.
 لوله بازکنی در پردیس
علاوه بر این، باید ماهی یک بار تخلیه کف را نیز بررسی کنید و کثیفی های قابل مشاهده را پاک کنید و دو طرف زهکش را کاملا تمیز کنید.
 
سنگ. اگر یک زهکش کف جدیدتری دارید، احتمالاً یک تله آب جدیدتری نیز دارید که می توانید به راحتی آن را جدا کرده و از زباله خالی کنید.
 
عوامل شیمیایی مانند سود سوزآور و پاک کننده های زهکشی، داروهای موثری در برابر گرفتگی زهکشی ها هستند - متأسفانه آنها می توانند هم به زهکشی ها و هم به طبیعت آسیب بزنند.
 
 
این عوامل در تمیز کردن زهکشی موثر هستند
 
اجازه دهید ابتدا بیان کنیم که ترجیحاً باید از استفاده از عوامل شیمیایی مانند کلر، سود سوزآور و پاک کننده تخلیه خودداری کنید. اول از همه، ملاحظات زیست محیطی وجود دارد، زیرا عوامل شیمیایی به نفع طبیعت نیستند، بلکه آن را تخریب می کنند. علاوه بر این، عوامل شیمیایی نیز می توانند بسیار خورنده باشند و شما این خطر را دارید که به عنوان مثال. سود سوزآور گرمای زیادی در زهکش تولید می کند، بنابراین لوله های فاضلاب و لوله های تخلیه آسیب دیده و نشتی دارند.
 
شکی نیست که سود سوزآور و پاک کننده تخلیه مواد بسیار موثری برای حل کردن گرفتگی ها هستند، اما استفاده از آنها خطراتی نیز دارد.
 
از طرف دیگر کلر گرفتگی ها را حل نمی کند، اما در از بین بردن باکتری ها و از بین بردن هرگونه بو از مجرای فاضلاب موثر است. اگر در نهایت مجبور شدید به کلر متوسل شوید، هرگز نباید آن را با سایر مواد پاک کننده یا اسید استیک مخلوط کنید، زیرا آنها می توانند در تعامل با یکدیگر بخارات سمی ایجاد کنند. علاوه بر این، کلر برای محیط زیست مضر است و به همین دلیل توصیه می شود از این عامل استفاده نکنید.
 
خوشبختانه، یک ترفند موثر برای خانم‌های خانه‌دار وجود دارد که واقعاً می‌تواند معجزه کند. تنها چیزی که نیاز دارید بیکینگ پودر، نمک و کمی سرکه است که معمولاً مواد کلاسیک آشپزخانه هستند. کمی سرکه و آب را با هم مخلوط کنید و سپس به مقدار مساوی بیکینگ پودر و نمک اضافه کنید. ریخته می شود. همه آن را با هم مخلوط کرده و سپس در زهکشی یا تله آب در سینک یا کابین دوش
 
مهم است که یک سرکه شفاف انتخاب کنید، زیرا سرکه قهوه ای مملو از قند است که فقط ضرر بیشتری نسبت به فایده دارد. به همین ترتیب، مطمئن شوید که بعد از آن با آب داغ یا جوش بشویید. نسبت اختلاط شما می توانید
 
خودتان را مدیریت کنید و بهترین توصیه این است که کمی تلاش کنید. همه زهکشی ها متفاوت هستند، بنابراین باید آزمایش کنید که چه چیزی برای شما بهتر است.
 
یکی دیگر از ابزارهای موثر برای تمیز کردن زهکشی و جلوگیری از انسداد، آب داغ یا جوش در ترکیب با یک اسپلیت تمیزکننده است. آب جوش باکتری ها را از بین می برد، در حالی که تقسیم تمیز کردن کثیفی ها را از بین می برد و هر دو روش مشترک هستند که آنها را از زهکشی های شما محافظت می کند. تا زمانی که مطمئن شوید که چند بار در هفته آب داغ یا جوش را در زهکشی بریزید، می‌توانید از گرفتگی و گرفتگی مجرای فاضلاب جلوگیری کنید و از آن جلوگیری کنید. 
 لوله بازکنی در پردیس
 
می دانید که فاضلاب یا تله شما نیاز به تمیز کردن دارد زمانی که…
 
نشانه واضحی که نشان می دهد فاضلاب شما نیاز به تمیز کردن دارد زمانی است که متوجه بوی بدی از سینک، توالت یا زهکشی کف می شوید. تقریباً همیشه یک برنده مطمئن است، بنابراین برای شروع باید با آب داغ یا جوش مداخله کنید. ممکن است چند شستشو و چند ساعت صبر طول بکشد تا بو کاملاً از بین برود، اما پس از آن باید زهکشی شما دوباره پاک شود.
 
از طرف دیگر، اگر متوجه شدید که زیر دوش تا مچ پا در آب ایستاده اید، یا اینکه آب داخل سینک مدتی طول می کشد تا از بین برود، این احتمالاً نشانه این است که شما یک زهکشی دارید که یا دارای دوشاخه است یا نزدیک به گرفتگی است در اینجا باید فوراً مداخله کنید، زیرا فقط خطر بدتر شدن آن را دارید. اگر بخواهید چشم خود را ببندید، ممکن است در نهایت با زهکشی یا فاضلاب کاملاً مسدود شده مواجه شوید. همچنین باید سپتیک تانک خارج از ملک خود را بررسی کنید.
 
هنگامی که زهکشی شما متوقف شد، دیگر راهی برای تمیز کردن وجود ندارد. خوشبختانه برای رسیدن به خط پایان کار زیادی لازم نیست.
 
 
نحوه تمیز کردن فاضلاب و تله آب در سینک
 
هنگامی که زهکشی ها را به طور کامل مسدود کردید، با آب داغ یا در حال جوش خیلی دور نخواهید شد و بنابراین زمان استفاده از روش ها و ابزارهای دیگر فرا رسیده است. در اینجا ما به ویژه به موپ فکر می کنیم که اکثریت قریب به اتفاق مردم آن را می شناسند. قبل از شروع پمپاژ با سینک، ابتدا باید سینک را تا نیمه از آب پر کنید و شیر سرریز را که از سرریز شدن آب به داخل سینک جلوگیری می کند، ببندید.
 
سپس می‌توانید چند بار با اسکرو شروع به پمپاژ بالا و پایین کنید تا گرفتگی‌ها و کثیفی‌ها از بین بروند. ممکن است لازم باشد قبل از مشاهده نتایج قابل توجه این فرآیند را چند بار بشویید و تکرار کنید.
 
اسکرو برای انسدادهای جزئی خوب است، اما اگر گیره را کمکی نمی‌دانید، ممکن است لازم باشد تله آب زیر سینک آشپزخانه یا حوضچه دستی را جدا کنید. این پروژه دشواری نیست، اما مدتی طول می کشد، به دستکش لاستیکی، حوله، وان، پد شستشو و مایع شوینده نیاز دارد و ممکن است کمی منزجر کننده و بدبو باشد.
 
قبل از شروع، باید کمد را خالی کنید و جا برای حوله و حمام باز کنید. این محل کار بهتری را فراهم می کند و علاوه بر این، وقتی تله آب را باز می کنید، خطر گل و لای شدن همه جا را ندارید. وان باید درست زیر تله آب قرار گیرد، زیرا باید آب و کثیفی را از زهکش مسدود شده جمع کند. برای نصب های جدیدتر، لوله ها و تله های آب باید به راحتی از یکدیگر جدا شوند - بدون استفاده از ابزار.
 لوله بازکنی در پردیس
به محض اینکه تله آب و لوله ها را جدا کردید، می توانید شروع به حذف آب و خاک کنید. در این رابطه توصیه می کنیم قطعات یدکی شل شده را در یک سطل یا وان دیگر با آب صابون و یک پد شستشو و همچنین سایر قطعاتی که جدا نشده اند را تمیز کنید. به راحتی ممکن است چیز بدی در این موارد وجود داشته باشد. هنگامی که تله آب را دوباره جمع می کنید، باید بیشتر مراقب باشید و مطمئن شوید که کاملاً سفت است - در غیر این صورت هنگام شروع شستشو، خطر فوران آب را دارید. همچنین ترتیب جدا شدن قطعات تله آب را به خاطر بسپارید تا بتوانید آنها را به درستی کنار هم قرار دهید.
 
اگر در نهایت با یک زهکشی کاملاً غیرممکن روبرو شوید، جایی که انسداد حتی در پایین‌تر از زهکشی قرار دارد، با پاک‌کن خیلی دور نخواهید شد. در اینجا ممکن است لازم باشد از فنر بلندی استفاده شود که به آن شکاف تمیز کننده نیز می گویند که به لوله فشار داده می شود و به آرامی می چرخد. با حرکت دایره‌ای آن، گرفتگی‌ها و رسوبات دیگر را از بین می‌برد و سپس می‌توانید با آب داغ یا جوش آن را بشویید تا کثیفی‌های شل شده از بین بروند.
 
زهکش کف به جای آن با برداشتن رنده و برداشتن کاسه تخلیه و خالی کردن آن از مو و سایر مواد زائد تمیز می شود. سپس زهکشی را با آب و صابون تمیز کرده و با استفاده از برس آن را بشویید. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که ممکن است زهکشی را تمیز کنید و از سر دوش برای شستشو استفاده کنید.
 
به طور معمول، تله آب در زهکشی کف   تقریباً نیم متر زیر زمین قرار دارد. به محض اینکه هم تله آب و هم زهکشی کف را تمیز کردید، رنده را تمیز کنید و قبل از نصب، چند سطل آب داغ یا در حال جوش را از طریق زهکشی بریزید تا بعد تمیز شود.
 
اگر هیچ چیز کار نمی کند و همچنان از گرفتگی فاضلاب رنج می برید، باید با یک لوله کش تماس بگیرید. آنها در از بین بردن گرفتگی ها و تمیز کردن گرفتگی زهکشی ها با استفاده از ابزارهای موثری که در اختیار دارند، تجربه بیشتری دارند.
لوله بازکنی در پردیس
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru