تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنکور دکتری وزارت بهداشت زیرنظر سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور ثبت نام و برگزار می گردد و متقاضیانی که دارای شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت و مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت باشند، بایستی تمام فرآیند آزمون خود را در این سایت دنبال کنند.
با انتشار اعلام نتایج آزمون دکتری پزشکی، می بایست به بررسی کارنامه اولیه بپردازید و سپس در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی، دفترچه انتخاب رشته دکتری پزشکی را دانلود نموده و مطالعه داشته باشید. پس از انتخاب اولویت ها و چیدمان کد رشته محل های منتخب نیاز است به سایت انتخاب رشته رجوع کنید.
سایت ثبت انتخاب رشته دکترا سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir اعلام گردیده است و لینک مستقیم ورود به این سامانه در ابتدای مقاله حاضر بارگذاری گردیده است. قابل ذکر می دانیم، آن دسته از داوطلبانی که با مراحل انتخاب رشته آشنا نباشند، می توانند تمام فرآیند چیدمان و ثبت انتخاب رشته phd را به کارشناسان مشاوران برتر واگذار نمایند.
همراهان عزیز در صورتی که پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده باشید، کافی است بر روی دکمه (دریافت مشاوره تلفنی) کلیک نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. پیشنهاد می شود با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر اخبار جدید دکتری پزشکی را دریافت نمایید.

منبع: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت