تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به طور معمول داوطلبان آزمون های مختلف علمی همانند (آزمون دکتری وزارت بهداشت)، یک یا دو بار در این امتحان شرکت نموده اند و طبیعتا تجربه کافی برای طی کردن مراحل مختلف را ندارند، مشاوران خبره مشاوران برتر از زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت تا انتشار اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت همراه داوطلبان می باشند.
مرحله انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی جزو مراحل جدایی ناپذیر این آزمون می باشد و تمام داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی را کسب کرده باشند، بایستی مرحله فوق الذکر را با موفقیت پشت سر بگذارند. در این میان بسیاری از شرکت کنندگان با دلایل مختلف همانند (عدم شناخت اصول انتخاب رشته، عدم مطالعه دفترچه انتخاب رشته، نداشتن مشاور آگاه و...) دچار اشتباه در انتخاب رشته می شوند.
اشتباه در انتخاب رشته دکتری رشته های علوم پزشکی و سابر آزمون ها، جزو اشتباهات رایج محسوب می گردد و معمولا بعد از بروز این نوع خطا، حل آن با دشواری های بسیاری همراه است. در نتیجه گیری این موضوع بایستی بگوییم قبل از هر نوع اقدام در جهت انتخاب رشته می توانید از کارشناسان مشاوران برتر راهنمایی دریافت کنید و اشتباهات خود را به حداقل برسانید. مشاوران برتر چگونه داوطلبان دکتری وزارت بهداشت را راهنمایی می کند؟


منبع: مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری بهداشت