تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت‌ نام و زمان آزمون نظام مهندسی 1402
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 ثبت‌ نام و زمان آزمون نظام مهندسی دی ماه ۱۴۰۱ به شرح ذیل هستند:
وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد ۱۱ ،۲۱ ،۲۶ و ۲۸ آيين‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان، نسبت به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی:
رشته معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحيت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسيسات مكانيكی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسيسات برقی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافيك برای اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در پايه سه در تاريخ‌های ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور اقدام می‌نمايد.



زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بر اساس صلاحیت

تاریخ ثبت نام برای همه متقاضیان واجد شرایط آزمون نظام مهندسی، روز دوشنبه، بیست و سوم ابان ماه  ۱۴۰۱ تا روز شنبه، بیست و هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ می باشد.
زمان برگزاری آزمون های نظام مهندسی با توجه به رشته و صلاحیت مربوطه، در یکی از تاریخ های ذیل برگزار می شوند:
۱) عمران اجرا، معماری اجرا، تاسیسات مکانیکی اجرا، تاسیسات برقی اجرا در عصر روز ۸ دی ماه ۱۴۰۱
۲) عمران نظارت، معماری نظارت، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات مکانیکی نظارت، تاسیسات برقی نظارت در صبح روز ۸ دی ماه ۱۴۰۱
۳) عمران محاسبات، تاسیسات مکانیکی طراحی، تاسیسات برقی طراحی، در صبح ۹ دی ماه ۱

[font=Vazir]نحوه دریافت و زمان دریافت کارت ورود به جلسه
[/font]

احراز هویت در جلسه آزمون، از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر عکس دار و پرینت کارت شناسایی آزمون صورت خواهد گرفت. داوطلبان از تاریخ ۵/۱۰/۱۴۰۱ الی ۷/۱۰/۱۴۰۱ می‌توانند نسبت به تهیه پرینت کارت شناسایی آزمون اقدام نمایند. برای پرینت کارت شناسایی گام اول توضیح داده شده در مرحله ثبت‌نام  آزمون نظام مهندسی را طی کنید و در نهایت در صفحه باز شده، روی کارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان دی ماه ۱۴۰۱ کلیک نمایید.

در نهایت به یکی از چهار روش زیر، وارد صفحه خود شده و کارت خود را مشاهده و پرینت نمایید.

روش اول: نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد

دوم: شماره شناسنامه، شماره ملی و سال تولد

سوم: شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد
[font=Vazir]چهارم: شماره پرونده و شماره داوطلبی
[/font]

[font=Vazir]مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌ نام
[/font]


برای ثبت‌نام نیاز به پر کردن اطلاعات شخصی در سایت می‌باشد (همان مواردی که در نحوه ثبت‌نام توضیح داده شده است) و علاوه بر آن همان طور که بیان شد به یک فایل اسکن شده عکس خود نیز نیاز دارید که ویژگی‌های آن بالاتر توضیح داده شده است.

از آنجا که قبولی در آزمون‌های نظام مهندسی تنها یکی از مدارک لازم برای دریافت پروانه اشتغال به کار می‌باشد، کلیه داوطلبان موظفند قبل از انجام ثبت‌نام، از اخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صدور پروانه اشتغال به کار و کمیسیون هم ارزی رشته‌ ها از طریق ادارات کل استان از کلیه شرایط و ضوابط صدور پروانه اشتغال به کار مطلع گردند و سپس نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام نمایند.
[font=Vazir]یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی، دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت بوده و کلیه داوطلبان مرد موظفند، وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند.[/font]


[تصویر:  21.gif]