تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ارسال بار به ونیز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مسافرت و ارسال بار به ونیز | شهر توریستی ایتالیا
ونیز به عنوان یک مرکز بسیار مهم درتجارت (به خصوص ابریشم، غلات و ادویه) و هنر در قرن سیزدهم تا پایان قرن هفدهم  بوده است. و نیز نقش مهمی در تاریخ موسیقی سمفونیک و اپرایی بازی کرده است، . آن را زادگاه آنتونیو ویوالدی مینامند.
شهر ونیز یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان که به دلیل هنرو معماری مشهور است این شهرستان دارای متوسط 50،000 گردشگران در روز (برآورد 2007) که آن به عنوان یکی از زیبا ترین  شهرستان در جهان محسوب می شود.
ونیز شهر توریستی ایتالیا میباشد.امروزه، جاذبه های متعدد در ونیز، از جمله کلیسای سنت مارک، گراند کانال، و پیازا سان مارکو وجود دارد. میعادگاه قشنگ ساحلی دی ونیز همچنین قسمت محبوب لوکس بین المللی شهر ، که باعث جذب هزاران نفر از بازیگران، منتقدان، افراد مشهور، و به طور عمده  افراددر صنعت سینما میباشد.
 مسافران زیادی از ایران به این شهر تردد دارند اما مهمترین مسئله در مسافرت به ونیز فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به ونیز می باشد
شرکت های باربری تمام نیاز های شما را جهت ارسال بار مسافری برای شما تشریح می کنند و با ارائه خدمات عالی خود نگرانی شما را بابت ارسال بار به سایر کشور ها به ویژه فریت بار به آمریکا ( ارسال بار به آمریکا ) و فریت بار به استرالیا (ارسال بار به استرالیا) و فریت بار به کانادا (ارسال بار به کانادا) از بین می برند.
برای انجام تشریفات عروسی، تالار، عکاسی، لباس عروس و آرایشگاه به لینک های زیر مراجعه کنید

عروس
تالار عروسی و تالار پذیرایی