تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین دکتر جراح فیستول مقعدی در تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فیستول مقعدی یکی از عارضه هایی است که می تواند باعث ایجاد درد، ناراحتی، خونریزی و ترشحات عفونی در ناحیه مقعد شود. چنین علائم آزاردهنده ای معمولا باعث خجالت و ناراحتی در بیماران می‌شود و به همین دلیل مبتلایان به دنبال دکتر متخصص و جراح فیستول برای درمان این عارضه هستند. 

برای درمان فیستول به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
برای تشخیص این بیماری می‌توانید به پزشک عمومی، متخصص گوارش و پزشک جراح عمومی مراجعه کنید. اما با توجه به اینکه بیماری فیستول بصورت خود به خود یا با دارو درمان نمی‌شود، برای درمان قطعی این عارضه باید یکی از روش های لیزر و جراحی را انجام دهید.

بنابراین توصیه می‌کنیم که از همان ابتدا به یک پزشک جراح عمومی که تجربه عمل موفق این عارضه را داشته باشد مراجعه کنید تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.
حساسی است و تخصص و تجربه پزشک جراح در نتیجه درمان تاثیر زیادی دارد.

اگر در حین جراحی فیستول به بافت اطراف مقعد یا عضلات اسفنکتر آسیبی وارد شود، احتمال بروز بی اختیاری وجود خواهد داشت. همچنین جراحی عوارضی مثل عفونت و بازگشت دوباره بیماری را به همراه دارد.

زمان مراجعه
توصیه میکنیم که به محض مشاهده علائمی که در بالا گفته شد، برای معاینه و تشخیص علائم بیماری به پزشک مراجعه کنید. زیرا فیستول یک عارضه عفونی است و اگر به موقع برای درمان آن اقدام نکنید، عفونت پیشرفت می‌کند و تعداد مسیرهای آن افزایش می‌یابد و شرایط درمان پیچیده‌تر خواهد شد.

بهترین دکتر فیستول در تهران
بسیاری از مبتلایان به این بیماری هنگام مواجهه با چنین علائمی نمی‌دانند که باید به چه پزشکی مراجعه کنند و بهترین جراح فیستول چه کسی است؟ پزشک خوب برای درمان این عارضه باید شرایط زیر را داشته باشد:

از تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی و لیزر فیستول برخوردار باشد
سابقه درمان های موفق و رضایت بالای بیماران را داشته باشد
توضیحات جامع درباره بیماری و روش درمان عارضه را به بیمار ارائه دهد
بیمار را از طول دوران نقاهت، عوارض احتمالی و هزینه روش درمانی مورد نظر آگاه کند
وقت کافی برای پیگیری و بررسی شرایط بیمار بعد از جراحی و لیزر را داشته باشد
علاوه بر جراحی به روش لیزر نیز مسلط باشد