تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارنامه سبز کنکور سراسری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارنامه سبز یا همان کارنامه نهایی که بعضا با اسم کارنامه محرمانه نیز شناخته می شود، آخرین کارنامه انتشار یافته برای کنکوری ها می باشد که به واسطه این کارنامه، می توانند وضعیت نمره مکتسبه خود و نمره کسب شده توسط آخرین فرد قبولی را در کارنامه مشاهده کنند و در صورتی که در انتخابی دیگر به جز انتخاب (قبول شده)، نمره حدنصاب را به دست آورده باشند، درخواست جا به جایی یا انتقال را به دانشگاه ها تسلیم نمایند. در سال جاری کارنامه نهایی کنکور در تاریخ 6 مهر ماه 1401 بر روی سایت سنجش بارگذاری گردید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 1401
این سوال جز سوالات پرتکرار از کارشناسان سایت مشاوران برتر می باشد که در پاسخ به سوال مذکور می بایست بگوییم، تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری، در صورت کسب امتیاز علمی لازم برای هر کد رشته محل می توانند از کارنامه سبز خود استفاده نمایند. شایان ذکر است که کارنامه محرمانه برای تمامی داوطلبان (داوطلبانی که کسب قبولی داشته اند یا در کارنامه آن ها عنوان (مردود)، ذکر شده است)، منتشر می گردد. اما نکته ی دارای اهمیت این است که برای درخواست تغییر اولویت حتما می بایست نمره ی حدنصاب مورد نیاز دانشگاه مدنظر خود را کسب کرده باشید.
شما داوطلبان صرفا با موافقت سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه های مبدا و مقصد، حق تغییر اولویت دارید و در صورتی که این دانشگاه ها با درخواست شما موافقت ننمایند، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.
از دیگر سوالات پرتکرار می توانیم اشاره به این سوال داشته باشیم که آیا همه ی دانشگاه ها موظف به موافقت با درخواست تغییر اولویت داوطلب می باشند؟ جواب این سوال منفی است و موافقت با تغییر اولویت مشروط به موافقیت سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد است.



منبع: کارنامه سبز کنکور سراسری