تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین لوله باز کنی در جاجرود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لوله باز کنی در جاجرود
گرفتگی سینک در آشپزخانه، چه باید کرد؟
 
سینک آشپزخانه مسدود شده است، در آشپزخانه چه باید کرد تا قبل از ورود تیم لوله کشی فعالیت در این اتاق مهم فلج نشود؟ هیچ خانم خانه‌داری در برابر چنین ضرورتی بیمه نمی‌شود، بنابراین لازم است راه‌های رفع و اعمال این مشکل را دانست. علاوه بر این، همیشه راه حل خاصی در آشپزخانه وجود ندارد که بتواند با این کار کنار بیاید، بنابراین با دانستن اینکه چگونه با استفاده از ابزارهای موجود، همیشه می توانید از شرایط خارج شده و در عمل از آنها استفاده کنید.
 لوله باز کنی در جاجرود
گرفتگی سینک آشپزخانه چه باید کرد در سیستم لوله تخلیه، یکی از مکان های مشکل ساز، محل تجمع لجن است. در برخی سازه ها مخزن سیفون است، در برخی دیگر قسمت منحنی لوله است که نقش خود را انجام می دهد (در غیر این صورت این عنصر قفل هیدرولیک نامیده می شود). در این مرحله معمولاً یک گودال کثیف در فاضلاب باقی می‌ماند و البته کثیفی روی دیواره‌های کف سیفون می‌نشیند که در بیشتر موارد انسداد در آنجا اتفاق می‌افتد.
 
انواع مختلف سیفون - در تعداد مطلق موارد، انسداد در اینجا رخ می دهد. اگر چنین ضرورتی هنوز وجود دارد، نباید فوراً با یک لوله کش تماس بگیرید، زیرا این روش فقط با کار قابل نجات است. راه های زیادی برای تمیز کردن سینک ظرفشویی از آلودگی های انباشته شده وجود دارد. برخی از آنها در طول سال ها توسط نسل های زیادی از صاحبان آزمایش شده اند، در حالی که برخی دیگر به تازگی توسط صنعتگران اختراع شده اند و از ابزارهایی استفاده می کنند که به نظر می رسد کاملاً از لوله کشی فاصله دارند. گرفتگی پوسته می تواند سه نوع باشد:
 
عملیاتی، نتیجه رسوبات چربی و رسوبات گلی انباشته شده است. مکانیکی که در نتیجه ریزش قطعات بزرگ در زهکش ظاهر شد که از حرکت آزادانه آب جلوگیری می کند.
موانع فنی که ممکن است به دلیل نصب نامناسب سیفون و یا به دلیل ایرادات ساخت ایجاد شود. این گزینه گاهی اوقات فقط با تعویض بلوک تخلیه سیفون قابل اصلاح است.
در هر صورت، باید سعی کنید مشکل را با دستان خود حل کنید، به خصوص که جایگزینی لوله راه راه در ترکیب با سیفون نیز برای کارهای با پیچیدگی افزایش یافته اعمال نمی شود. قبل از خرید کیت جدید، روش های تمیز کردن مختلف را امتحان کنید.
 
تمیز کردن سینک با پیستون روش تمیز کردن سینک با پیستون سنتی و نسبتاً مؤثر در نظر گرفته می شود. بنابراین، این لوازم بهداشتی باید در هر خانه ای وجود داشته باشد، به خصوص که ارزان است و برای چندین دهه قابل استفاده است. تقریباً در تمام وسایل بهداشتی شناخته شده - پیستون روش اول پیستون از یک دسته چوبی یا پلاستیکی راحت و یک پوشش لاستیکی ضخیم تشکیل شده است. این دستگاه ساده بر اساس اصل ایجاد نیروی کمی در لوله ضربه در لوله تخلیه کار می کند. تحت تأثیر آن، خاک انباشته شده از محل خود حرکت می کند و از سیفون تا سطح لوله تخلیه خارج می شود و سپس آب آنها را به فاضلاب تخلیه می کند. برای اینکه بتوان پیستون را کار کرد، باید دسته آن را با دو دست گرفته و دوشاخه را به دهانه سینک فشار دهید. قسمت لاستیکی پیستون به عنوان خلاء عمل می کند و هنگامی که فشار داده می شود، محکم به یک سطح صاف سرامیکی یا فلزی متصل می شود.
 
روشهای کار با پیستون سپس پس از تلاش لازم است چندین حرکت انتقالی فشار دادن به پایین انجام شود. در آن زمان، سیال در داخل خط لوله حرکت می کند که به تمام تجمعات در انسداد منتقل می شود. آنها پشت دیوارها می مانند و می توانند آزادانه همراه با آبی که وارد فاضلاب می شود حرکت کنند.
 لوله باز کنی در جاجرود
اصل عملکرد پیستون این است که شوک هیدرولیکی ناشی از آن به انسداد برخورد می کند. اگر اولین تلاش ناموفق بود و آب هنوز به شدت ناپدید نمی شود یا اصلاً ناپدید نمی شود، دستکاری پیستون باید تا رسیدن به نتیجه مثبت تکرار شود. اگر هنگام برداشتن دوشاخه از زهکشی عناصر کثیفی و پلاک از سینک ظاهر شد، باید فوراً آنها را جدا کرد تا از گرفتگی مکرر خط لوله جلوگیری شود. بسیار مهم است - اگر نازل از سوراخ سرریز به لوله تخلیه متصل است، این سوراخ باید بسته شود، به عنوان مثال با ایجاد یک پلاگین با یک پارچه مرطوب. در غیر این صورت، تلاش ها محکوم به شکست هستند - آب مسیر کمترین مقاومت را دنبال می کند و بدون انتقال شوک هیدرولیکی به تجمع کثیفی، شروع به خروج از سوراخ سرریز می کند. راه دیگر اگر نمی توانید فقط با یک پیستون با گرفتگی مقابله کنید، این ابزار را می توان در ترکیب با ترکیبی از مواد در هر آشپزخانه - جوش شیرین و نمک استفاده کرد. برای فرآیند تمیز کردن، باید یک لیوان نمک و به همان اندازه نوشابه بردارید، سپس آنها را مخلوط کرده و به آرامی در آبکش بریزید. سپس یک لیوان آب جوش در آنجا می ریزند. مخلوط را باید در یک فنجان سیفون فرو کنید، بنابراین مقدار زیادی آب نریزید. پس از این روش ساده، پوسته باید به مدت 10-15 دقیقه به حال خود باقی بماند. سپس پیستون وارد کار می شود که باید طبق توضیحات بالا تکرار شود، کثیفی های انباشته شده را پاک کرده و لوله ها را با جریان شدید آب شستشو دهید. روش های تمیز کردن عامیانه گاهی اوقات می توان سینک را بدون استفاده از پیستون تمیز کرد، به عنوان مثال، اگر انسداد عملیاتی ایجاد شده باشد، یعنی آب به دلیل لایه ضخیم چربی روی دیواره های لوله عبور نمی کند. این روش همچنین به موادی نیاز دارد که همیشه در آشپزخانه هستند و اصلی‌ترین آنها دوباره نوشابه است، زیرا این ماده است که می‌تواند اجزای چربی را در لایه‌های ذخیره شده حل کند. برای این اتفاقات بهتر است از نوشابه فنی استفاده شود که اغلب برای نرم کردن آب در ماشین لباسشویی استفاده می شود اما انتخاب آن نیز بسیار مناسب است. روش اول این روش از همه ساده تر است. فناوری ساده است - 3؟ 5 قاشق غذاخوری نوشابه و حدود 250 300 300 میلی لیتر آب جوش در دهانه ضایعات ریخته می شود و پس از 10 15 15 دقیقه ضایعات را با آب داغ می ریزند. روش دوم دوباره نوشابه به اندازه روش اول گرفته و در فاضلاب می ریزند. سپس یک لیوان سرکه در آن می ریزند و کل آن را به مدت 10-15 دقیقه می گذارند، زیرا واکنش شیمیایی بین دو جزء باید در سیفون کثیف انجام شود. در طی واکنش شدید، این مخلوط به حل شدن و جدا شدن ناخالصی ها از دیواره های سیفون و لوله کمک می کند. هنگام استفاده از قطعات متقابل، سوراخ تخلیه باید با درپوشی در بالا بسته شود تا فوم و گازهای آزاد شده در سیستم تخلیه باقی بمانند.
 
سودا و سرکه - کمک کننده های عالی برای از بین بردن موانع پس از مدت زمان معینی، سیستم زباله با آب گرم ریخته می شود. اگر از اسید استیک غلیظ برای تمیز کردن استفاده می شود، باید آن را با آب به نسبت 1: 9 رقیق کرد، در غیر این صورت لوله های پلاستیکی نباید در برابر فرآیند واکنش شدید گرمازا بیش از حد مقاومت کنند، ذوب شوند و اجازه دهند جریان یابد. گزینه سوم در این مورد استفاده از: سودا و پودر لباسشویی، 3*5 قاشق چایخوری بزرگ و یک لیوان سرکه است. نوشابه و پودر را در سوراخ تخلیه ریخته و سپس با سرکه روی آن ریخته و 15-20 دقیقه می گذارند. سپس لوله ها و سیفون با آب داغ کاملا شسته می شوند. ویدئو: تمیزی سینک نوشابه و سرکه "در حالت هشدار" گزینه چهارم در این روش تمیز کردن، به جای سودا، دارویی که برای کاهش سندرم خماری استفاده می شود، آلکا زلتسر است. 2 تا 3 قرص از این ابزار را باید در آبکش ریخته و در یک لیوان سرکه بریزید. این جزء، مانند نوشابه، در تعامل با سرکه بسیار شدید واکنش نشان می دهد که باعث حل شدن چربی می شود و ناخالصی ها جدا می شوند و به طور فعال از دیواره های سیفون و لوله ها دور می شوند. پس از 8-10 دقیقه، سیستم زهکشی را با آب گرم بشویید.
 لوله باز کنی در جاجرود
علاوه بر هدف خود، "Alka-Zeltser" می تواند به جلوگیری از انسداد زهکشی نیز کمک کند. مزیت استفاده از Alka-Zeltser نسبت به نوشابه این است که علاوه بر تمیز کردن لوله ها، بوی نامطبوع را نیز به طور موثر از توده انباشته شده پاک می کند. با این حال، بلافاصله باید توجه داشت که این روش تمیز کردن فقط برای از بین بردن شکاف های کاری مناسب است. تمیز کردن با مواد شیمیایی تخصصی تمام ترکیبات عامیانه ذکر شده در بالا برای تمیز کردن زهکشی در زمان ما استفاده می شود، معمولاً در موارد شدید، زیرا تعداد زیادی مواد شیمیایی برای این روش در فروشگاه سخت افزار پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که قیمت آنها می تواند در محدوده نسبتاً گسترده ای باشد - از گران قیمت تا بسیار مقرون به صرفه برای همه.
 
طیف گسترده ای از ترکیبات شیمیایی ویژه برای رفع گرفتگی ها و جلوگیری از آنها.مواد شیمیایی خانگی به صورت پودر یا گرانول به مایع یا خشک تقسیم می شوند. تمام داروها بر اساس قلیایی یا اسیدی تهیه می شوند. مواد تمیز کننده باید بسته به ماده ای که لوله فاضلاب از آن ساخته شده است انتخاب شود. در اصل، همه ابزارها هم برای لوله های پلاستیکی و هم برای لوله های فلزی مناسب هستند، اما همچنان باید دستورالعمل های سازنده را قبل از خرید مطالعه کنید. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت به گونه ای باشد که نه تنها تمیز کردن فوری آشپزخانه، بلکه خرید یک سیستم زهکشی جدید نیز ضروری باشد. ترکیبات اسیدی که می‌توانند انسدادهای عملیاتی و شل شدن لوله‌ها را از ناخالصی‌های بزرگ برطرف کنند، درمان‌های جهانی محسوب می‌شوند. از این نوع فرمول، شوینده نوع "مول" اغلب انتخاب می شود.
 
آب جوش تند را در زهکش بریزید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند.
سپس محلول تمیز کننده را به سوراخ اضافه می کنند و برای چند ساعت نگه می دارند. در حال حاضر نمی توان از سینک استفاده کرد، بنابراین بهتر است تمام دستکاری ها را در اواخر شب انجام دهید - یک پاک کننده تهاجمی این کار را یک شبه انجام می دهد.
 
در صبح، لوله ها باید به خوبی با آب سرد ریخته شوند.
لازم به ذکر است که "مول" و عوامل مشابه در صورت نصب لوله های فلزی می توانند سیستم را نه تنها از رسوبات چربی بلکه از زنگ زدگی نیز رها کنند. با توجه به اینکه هر محصولی که برای تمیز کردن لوله در نظر گرفته شده است، یک محیط تهاجمی است، باید با در نظر گرفتن اقدامات لازم با آن بسیار دقت کرد. دستکش های لاستیکی باید روی دست ها گذاشته شود، مطمئن شوید که هیچ قطره یا مواد خشکی وارد پوست و غشاهای مخاطی شما نشود. قبل از شروع کار، لازم است دستورالعمل های سازنده را به دقت مطالعه کنید. روش های تمیز کردن مکانیکی چندین گزینه برای تمیز کردن مکانیکی وجود دارد - این استفاده از یک کابل بهداشتی، یک قلاب پلاستیکی مخصوص یا حتی یک جاروبرقی است. این روش ها را می توان کاردینال نامید و فقط در مواردی استفاده می شود که هیچ یک از روش های فوق کارایی کافی نداشته باشد. روش اول می توانید از یک قلاب پلاستیکی انعطاف پذیر مخصوص برای تمیز کردن مکانیکی فاضلاب استفاده کنید. اگرچه این دستگاه قلاب بافی نامیده می شود، اما بیشتر شبیه یک نوار باریک با "میخ های" کوچک اضافی در طرفین است. در بالای این ریل دسته ای تعبیه شده است که نظافت سینک را آسان می کند.
 لوله باز کنی در جاجرود
قلاب مخصوص برای تمیز کردن چنین قلابی برای برداشتن مهر و موم های مکانیکی از لوله ها و سیفون ها استفاده می شود، یعنی عناصری که با داروهای شیمیایی و مردمی مانند الیاف مو یا پارچه قابل حل نیستند. کار با این دستگاه:
 
قلاب پلاستیکی به خوبی در سوراخ تخلیه می افتد و جامپرهای موجود را دور می زند.
به وسیله دسته در لوله و سیفون جابجا می شود.
هنگام جابجایی به سمت "میخچه ها"، خاک انباشته شده وابسته و پیچیده می شود.
پس از آن، میله به آرامی از زهکش بیرون کشیده می شود، همراه با ناخالصی ها، که بلافاصله در سطل زباله حذف می شود.
در صورت لزوم، این روش تکرار می شود.
روش دوم این روش تمیز کردن برای کسانی که یک جاروبرقی قدرتمند با عملکرد دمیدن دارند در دسترس است. عملیات مشابهی را می توان با استفاده از یک مینی لباسشویی الکتریکی انجام داد. برای اعمال فشار و فشار بیشتر رکود در امتداد لوله و سپس به بالابر فاضلاب، باید نازل را از جاروبرقی خارج کنید، آن را در اطراف محیط با یک پارچه نازک برای ورود باریک به سوراخ تخلیه بپیچید. سپس تا حد امکان به داخل سوراخ کشیده می شود و حاوی یک جاروبرقی برای دمیدن است. جریان هوا قوی است و به وسیله ای برای تمیز کردن لوله ها قبل از گرفتگی تبدیل می شود. جاروبرقی شستشو باید متفاوت استفاده شود. اصل عملکرد آن کاملاً مخالف است - در این حالت از جاروبرقی برای استخراج خاک از سیفون استفاده می شود. برای این منظور، یک مکنده مخصوص در انتهای لوله قرار می گیرد - به جای آن، اگر از لاستیک الاستیک ساخته شده باشد، می توانید از پلاگین پیستونی استفاده کنید.
 
می توانید سعی کنید با جاروبرقی به قفل ضربه بزنید یا بیرون بکشید. نازل نصب شده بر روی جاروبرقی تا حد ممکن به سوراخ تخلیه فشار داده می شود تا محکم در کف سینک قرار گیرد، سپس دستگاه را روشن کنید تا آن را به داخل بکشد. خاک لوله یا سیفون که از لوله عبور می کند، به محفظه مخصوص آب آلوده می ریزد. با این کار سینک ظرفشویی تمیز می شود. راه سوم در این حالت، اگر قلاب مسدود نشد و جاروبرقی به دلیل سفت بودن دوشاخه کانال از کار افتاد، می توانید از کابل آب مخصوصی استفاده کنید که دسته راحت دارد یا مارپیچ در یک طرف این ابزار تمیز کننده از فولاد ارتجاعی ساخته شده و دارای روکش پلاستیکی بیرونی برای تمیز کردن آسان پس از استفاده می باشد.
 
به این ترتیب می توانید یک قلاب تمیز کننده فاضلاب خانگی بسازید. اگر کابل از سیم ساخته شده باشد، ابتدا صاف می شود و سپس یک قلاب کوچک در یک انتها خم می شود. با این حال، این نوع تمیز کردن کارایی کمتری دارد زیرا حتی یک سیم خم شده نیز قادر به جمع آوری تمام کثیفی های تشکیل شده روی دیواره های داخلی نیست.
 لوله باز کنی در جاجرود
کثیفی و پرز به دام افتاده و برداشته می شود. روش چهارم روش شماره چهار آخرین اقدام در نظافت سینک است و اگر هم فایده ای نداشت دلیل آن را نه در فاضلاب بلکه در لوله فاضلاب جستجو کرد. و در این مورد، به احتمال زیاد، فقط یک متخصص کمک خواهد کرد. با این حال، ارزش آن را دارد که خودتان این مشکل را حل کنید. این روش شامل تمیز کردن اصلی سیفون است.
 
اسکاج استاندارد با سیفون این روش را می توان به دو روش انجام داد - جداسازی کامل کل سیستم زهکشی یا باز کردن فقط فنجان سیفون، در صورتی که ساخت آن اجازه دهد. لازم به ذکر است که این روش خوشایند نیست، اما اگر تمایل به صرفه جویی در تماس های لوله کشی و تمیز کردن سریع سینک روی سینک وجود داشته باشد، کار انجام شده کاملاً توجیه می شود. از آنجایی که دلیل انسداد فقط یک سیفون است، ارزش شروع را دارد. اگر معلوم شد که تمیز است، از قبل می توان کل سیستم زهکشی را جدا کرد و جدا کرد. سیفون پلاستیکی از دو قسمت تشکیل شده است که با استفاده از اتصال رزوه ای به هم تابیده می شوند. این مکان باید برای تمیز کردن حذف شود. قبل از شروع کار باید به خوبی آماده شوید تا در نظافت بیشتر به شما کمکی نکند.
 
سیفون باید روی یک سطل یا سینک برچیده شود. پس از بازکردن قسمت زیرین سیفون، باید آن را شسته و از ضایعات خارج کنید که باعث اختلال در زهکشی آب شده است. اگر هیچ مانع جدی در آن وجود ندارد، لازم است یک منطقه مشکل دیگر را بررسی کنید - اتصال سیفون با لوله راه راه، زیرا گاهی اوقات کثیفی که از پایین سیفون بلند می شود در این قسمت گیر می کند. پس از جدا کردن سیفون، تمام مهر و موم های لاستیکی یا پلاستیکی موجود در آن باید به دقت جدا شوند و شسته شوند یا حتی جایگزین شوند، زیرا در هنگام مونتاژ باید به درستی در جای خود قرار گیرند. اغلب، پس از جداسازی، مشخص است که مهر و موم ها تغییر شکل داده، فشرده می شوند، اشک ها قابل استفاده مکرر نیستند - شما باید موارد جدید را خریداری کنید. درست است، آنها بسیار ارزان هستند. تمام ناخالصی ها از سیفون ها و لوله ها حذف می شوند.
 
پس از جداسازی، تمیز کردن و شستشوی تمام قسمت های زهکش، می توانید به نصب معکوس بروید. تا زمانی که سیستم زهکشی از نظر نشتی تست نشده باشد، نیازی به خارج کردن مخزن از زیر سینک نیست. برای بررسی کیفیت نصب و محکم بودن تمامی اتصالات، باید آب را تحت فشار زیاد روشن کرد و لوله ها را به وفور تخلیه کرد. در این زمان، شما باید بر همه اتصالات نظارت کنید - آنها باید کاملاً خشک بمانند. اگر نشتی تشخیص داده شود، گیره باید سفت شود، اما اگر کمکی نکرد، یک واشر بی کیفیت نصب می شود. هنگام سفت کردن گره های اتصال، نیازی به "تعصب" نیست - تغییر شکل نخ پلاستیکی دشوار نیست و بنابراین آن قسمت غیرقابل استفاده است. با این حال، سرآستین یا آستر با کیفیت بهتر در اینجا نقش مهم تری ایفا می کنند. ویدئو: تمیز کردن سینک ظرفشویی با برداشتن سیفون جلوگیری از گرفتگی سینک برای اینکه تا حد امکان به روش های ذکر شده در تمیز کردن فاضلاب اتکا نکنید، لازم است اقدامات احتیاطی منظم انجام شود تا سینک ظرفشویی بتواند برای مدت طولانی کار کند. زمان بدون شرایط اضطراری
 
ظروف چرب را فقط با آب داغ با استفاده از پاک کننده های خانگی بشویید.
همه مواد غذایی باید همیشه قبل از گذاشتن در سینک از مواد باقی مانده کاملاً تمیز شوند.
یک توری قابل جابجایی اضافی با سلول های کوچک باید روی سوراخ تخلیه نصب شود تا آب بتواند به داخل زهکش جریان یابد و رسوبات بزرگ را فیلتر کند.
توصیه می شود هر هفته شستشوی پیشگیرانه سیستم زهکشی را با آب جوش و نوشابه انجام دهید.
 
صرفه جویی
لوله باز کنی در جاجرود
گرفتگی لوله ها مشکل بزرگی برای مقابله با آن است. زیرا آنها معمولاً مشکلاتی را به همراه دارند که در دراز مدت می تواند بسیار گران تمام شود. گرفتگی لوله ها می تواند منجر به نشتی شود که می تواند به دیوارهای ما آسیب برساند. بنابراین اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه گرفتگی لوله های شدیدا گرفتگی را باز کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.
 
با داشتن یا اجاره خانه، همه ما در معرض خطر حوادث خانگی هستیم. از جمله رایج ترین و آنهایی که بیشترین سردرد را برای افراد ایجاد می کنند، سردردهای مربوط به لوله کشی هستند. زیرا این مشکلات بر عملکرد ماشین ظرفشویی، سینک ظرفشویی یا هر چیزی که به لوله ها متصل است تأثیر می گذارد.
 
همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: چگونه یک سوکت را تعمیر کنیم
 
Sadržaj:
 
    چگونه از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم؟
    چگونه گرفتگی لوله ای که به شدت گرفتگی دارد را باز کنیم؟
    برای باز کردن گرفتگی لوله ها از ابزار استفاده کنید یا بسازید
    خرید مواد شیمیایی
    از موادی که در خانه دارید استفاده کنید
    از مخمر استفاده کنید
 لوله باز کنی در جاجرود
چگونه از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم؟
 
اگر می خواهیم از سردردهای ناشی از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم، باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهیم. علاوه بر این، برای جلوگیری از این نوع موانع باید نکات بسیار ساده و مفیدی را رعایت کنید.
 
اگر می خواهید از گرفتگی لوله جلوگیری کنید، به شدت توصیه می شود که فیلترها را در زهکشی . این فیلترها می توانند هر چیزی از مش سیمی، صافی های مینیاتوری یا حتی جوراب های ظریف باشند. زیرا علت اصلی گرفتگی لوله ها مواد زائد جامد است.
 
این ضایعات معمولا مواد غذایی، پلاستیک، مو و غیره می باشد.بنابراین وظیفه اصلی این فیلترها جلوگیری از ریزش زباله در لوله خواهد بود. به این ترتیب می توانید از موانعی که می توانند به سیستم آب شما آسیب بزنند اجتناب کنید.
چگونه گرفتگی لوله ای که به شدت گرفتگی دارد را باز کنیم؟
 
اگر در موقعیتی قرار گرفتید که لوله های شما به شدت گرفتگی دارند و نمی توانید بفهمید چه کاری باید انجام دهید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. ما نکات و ترفندهای ارزشمندی را برای شما توضیح خواهیم داد که می توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب، شما به خوبی یاد خواهید چگونه گرفتگی لوله را به سرعت و به راحتی باز کنید.
برای باز کردن گرفتگی لوله ها از ابزار استفاده کنید یا بسازید
 
ابزارها برای کمک به ما در انجام کارهای خاص بسیار ضروری و مفید هستند. و ابزارهایی که می توانیم هنگام اجرای لوله کشی استفاده کنیم متحدان بسیار مفیدی هستند. اساساً یکی از ابزارهایی که می تواند به شما کمک کند پد یا پیستون کلاسیک لاستیکی است.
 
به طور کلی، پیستون باید به ما کمک کند تا لوله ها را به راحتی باز کنیم. اما اگر قبلاً آن را امتحان کرده‌اید و جواب نداد، به این معنی است که لوله‌های شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید گرفتگی دارند. بنابراین باید از ابزارهای دیگری استفاده یا ایجاد کنید تا به شما در انجام کار کمک کنند.
 
یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای باز کردن گرفتگی لوله اعمال کنید، ایجاد ابزاری است که بتواند این کار را انجام دهد. یکی از ساده ترین آنها ساختنی است که فقط به یک سیم بلند و ضخیم و موچین نیاز دارد. برای سیم، می توانید از یک قلاب قدیمی استفاده کنید که می توانید آن را خم کنید.
 
هنگامی که آنچه را که نیاز دارید پیدا کردید، باید سیم را در انتهای آن خم کنید و چیزی شبیه به قلاب بسازید. سپس باید یک انتهای آن را با موچین بگیرید و نوک قلاب را داخل لوله های گرفتگی قرار دهید. ترفند این است که از انبردست برای فشار دادن و چرخاندن سیم برای شکستن هر چیزی که لوله را مسدود می کند استفاده کنید.
خرید مواد شیمیایی
 
استفاده از محصولات شیمیایی یک گزینه موثر و سریع اما تا حدودی گران برای رفع گرفتگی لوله ها است. این محصولات معمولاً تا حدودی گران هستند، اما 100٪ کار را تضمین می کنند. این نوع محصولات معمولاً به صورت صنعتی یا به عنوان آخرین راه حل در مواقعی که لوله باز نمی شود استفاده می شود.
 
این نوع مواد شیمیایی از اسیدهای خورنده استفاده می کنند که مسئول حل کردن هر نوع ماده آلی موجود در لوله ها هستند. با این حال، استفاده از آن نه به خود لوله ها و نه به چینی ما آسیب نمی رساند. این محصولات تضمین می کنند که لوله های ما برای همیشه در معرض قرار می گیرند.
از موادی که در خانه دارید استفاده کنید
 لوله باز کنی در جاجرود
اگر می‌خواهید از هزینه‌ها جلوگیری کنید، یا اگر توانایی مالی برای استخدام لوله‌کش یا خرید مواد شیمیایی ندارید، روش‌های دیگری نیز وجود دارد. یکی از گزینه های موجود برای شما این است که مواد شیمیایی خود را بسازید. با این حال، این باید با احتیاط زیادی انجام شود. زیرا برخورد با واکنش های شیمیایی سزاوار آن است.
 
یکی از روش هایی که برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد استفاده از دو جزء است که همه ما در خانه داریم . چیزی بیشتر و چیزی کمتر از جوش شیرین و سرکه مفید نیست.
 
چگونه گرفتگی لوله های به شدت گرفتگی را باز کنیم
 
اگر می خواهید با استفاده از این مواد گرفتگی لوله های خود را باز کنید، باید این کار را به صورت زیر انجام دهید. ابتدا مقدار قابل توجهی آب را بجوشانید. وقتی به جوش آمد مقدار مناسبی آب جوش داخل لوله بریزید. در مرحله بعد، باید نصف فنجان جوش شیرین به لوله اضافه کنید.
 
علاوه بر این باید به آب جوشی که باقی مانده سرکه اضافه کنید. اگر می توانید سعی کنید آب و سرکه به مقدار مساوی داشته باشید. بعد از اینکه 5 دقیقه اجازه دادیم بی کربنات عمل کند، سرکه را روی آب ریخته و 10 دقیقه صبر کنید تا عمل کند.
 
پس از آن باید دوباره آب را بجوشانید و همه چیز را داخل لوله بریزید تا باقی مانده هایی که جوش شیرین و سرکه را شل کرده اند تمیز شود . شما می توانید معرف های شیمیایی دیگری مانند بوراکس یا حتی لیمو را به این فرآیند اضافه کنید. هر دو به شما کمک می کنند تا لوله را راحت تر باز کنید.
از مخمر استفاده کنید
 
یکی دیگر از گزینه های ارگانیک که به راحتی در دسترس است، رفع گرفتگی مخمر است. همانطور که می شنوید از مخمر مفیدی که از نان استفاده می کنیم برای رفع گرفتگی لوله ها نیز استفاده می شود.
 
علاوه بر این، مخمر به بوی بد لوله های ما کمک می کند. که بسیار مفید است، زیرا لوله های گرفتگی بوی تعفن دارند. آنچه شما باید انجام دهید تا بدانید چگونه گرفتگی لوله های شدیداً گرفتگی را با استفاده از مخمر باز کنید، موارد زیر است.
 
اولین کار خرید یا برداشتن مقداری مخمر از انبار است. مقدار مخمری که استفاده می کنید به مقدار آبی که در آن حل می کنید بستگی دارد.
 
سپس باید آب را بجوشانید و مخمر را در آن حل کنید. در نهایت پس از اطمینان از حل شدن خوب مایه، باید آب را به همراه مایه داخل لوله بریزید. با رها کردن آن یک شبه، باید به نتایج مطلوبی برسیم .
 
لوله باز کنی در جاجرود
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting