تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کنکور سراسری ریاضی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر ساله کنکور در 5 گروه آزمایشی (علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان)، برگزار می شود و متقاضیان رشته های اصلی (کنکور ریاضی، کنکور تجربی و کنکور انسانی)، می توانند علاوه بر شرکت در رشته اصلی خود، به ثبت نام در گروه های آزمایشی شناور (هنر و زبان) بپردازند.
کنکور ریاضی نیز همانند دو گروه (انسانی و تجربی)، جزو گروه های آزمایشی اصلی محسوب می شود و داوطلبان برای رقابت در این رشته، بایستی به ثبت نام کنکور سراسری ریاضی و فیزیک اقدام نمایند. معمولا ثبت نام کنکور ریاضی، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

زمان ثبت نام کنکور سراسری ریاضی 1402
داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور ریاضی را داشته باشند، بایستی در زمان تعیین شده از سوی سایت سنجش آموزش کشور، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی نام نویسی اقدام کنند. ثبت نام این گروه آزمایشی در بازه زمانی خاصی از طریق ورود به سایت سازمان سنجش و قرار دادن اطلاعات فردی انجام خواهد گرفت اما تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده است.
به محض مشخص شدن تاریخ ثبت نام کنکور ریاضی، این مقاله به روز رسانی شده و مهلت دقیق ثبت نام را به اطلاعتان خواهیم رسانید. معمولا سازمان سنجش مهلت دیگری برای آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام، تغییر یا اصلاح اطلاعات خود را دارند، در نظر می گیرد که به محض منتشر شدن اخباری درخصوص مهلت مجدد ثبت نام، شما را آگاه خواهیم نمود.


منبع: کنکور ریاضی