تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لوله باز کنی در دماوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها در خانه
 
توسط Neteges Bada | اکتبر 19, 2020 | رفع گرفتگی لوله ها
لوله گیر
 
گرفتگی لوله ها بوی بدی ایجاد می کند و عبور آب را دشوار می کند. جلوگیری از انسداد لوله در خانه برای جلوگیری از موقعیت های تشدید کننده مانند نشت یا سیل های کوچک که ممکن است به مداخله متخصصان متخصص در رفع انسداد در Platja d'Aro است.
 
 لوله باز کنی در دماوند
نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله
 
 
 
گاهی اوقات، گاه به گاه لوله ها و زهکشی های خانه شما به دلیل قدیمی بودن، چه به دلیل کج بودن، چه به دلیل نصب نامناسب و غیره، گرفتگی می کنند. و بیشتر برای شما مشکل ایجاد می کنند. به همین دلیل، امروز می‌خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید آنها را به درستی نگهداری کنید:
 
    در حمام، به یاد داشته باشید که پوسته های مو را به طور دوره ای از زهکشی جدا کنید.
    از ریختن محصولات نامناسب در توالت یا سینک، مانند دستمال مرطوب، تامپون یا غذای باقی مانده خودداری کنید.
    در آشپزخانه، گذاشتن رنده در سینک برای جلوگیری از افتادن بقایای مواد غذایی هنگام شستن ظرف ها بسیار توصیه می شود.
    هیچ نوع روغن، رنگ، حلال یا سایر مواد شیمیایی خورنده را در سینک یا توالت نشویید، زیرا این کار باعث ایجاد گرفتگی می شود.
    اگر در خانه باغ دارید، به یاد داشته باشید که برگ ها و ریشه درختان نیز می توانند عامل اصلی گرفتگی لوله ها باشند. مطمئن شوید که درختان باغ به خوبی از زهکشی ها دور هستند.
    برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها می توانید مخلوطی از جوش شیرین، سرکه و آب داغ تهیه کنید و در آبکش بریزید.
    با کمک یک سرویس حرفه ای وصول بدهی، بررسی های منظم را انجام دهید.
 
 
 
با این حال، اگر انسداد ادامه دارد و فکر می کنید نمی توانید آن را در خانه حل کنید، توصیه می کنیم با یک شرکت رفع گرفتگی لوله تماس بگیرید. در Neteges Bada ما متخصص در بازرسی زهکشی هستیم. برای نظافت لوله های منزل و جلوگیری از مشکلات بعدی با ما تماس بگیرید.
///////////////////////
نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های خانه
 
اگر تا به حال دیده اید که توالت یا سینک آشپزخانه خود مسدود شده است، نگران نباشید. برای 100% افرادی که این سیستم را در خانه خود یکپارچه کرده اند اتفاق افتاده است. و اگر شما یکی از آن‌ها هستید، باید بدانید که وقتی وارد آن شدید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با تیمی از متخصصان باهوش (مانند ما) تماس بگیرید تا خرابی را برطرف کنند و یک بازرسی کامل انجام دهید تا مطمئن شوید که مشکل دیگری وجود ندارد اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که شما دوراندیش تر باشید و مسئولیت مراقبت از این سازه ها را تا حد امکان بر عهده بگیرید، زیرا این سیستم ها بسیار مرتبط تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم. در واقع، این بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.
 
حقیقت این است که اکثر افراد جامعه از اهمیتی که زهکشی ها، لوله ها یا سپتیک تانک ها در زندگی روزمره ما دارند و اینکه وظیفه ای کاملاً ضروری را برای نگهداری خوب خانه و همچنین برای نگهداری خوب انجام می دهند، بی اطلاع هستند. آسایش خانگی که در آن زندگی می کنیم آیا می توانید زندگی بدون برق، آب آشامیدنی یا گرمایش را تصور کنید؟ خب، این هم همین‌طور است، زیرا این مکانیسم‌ها باعث می‌شوند که فاضلاب به درستی دفع شود و ما در آستانه‌های بهداشتی مثبت برای سلامتی خود قرار داشته باشیم.
نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها در خانه · Cubas Malgrat
نگهداری خوب شبکه بهداشتی شرایط بهداشتی ما را بهبود می بخشد.
 
برخی از محبوب‌ترین توصیه‌ها برای عاری از گرفتگی، بوی بد و انسداد جدی منطقه آسایش ما عبارتند از:
 
    به طور دوره ای عملکرد صحیح لوله ها را بررسی کنید و مشاهده کنید که جریان آب سرعت مناسبی دارد.
    چند بار در ماه می توانید لوله ها را با تهیه جوش شیرین، سرکه و آب داغ تمیز کنید. این می تواند به جلوگیری از گرفتگی جزئی احتمالی، که می تواند به انسدادهای جدی تر تبدیل شود، کمک کند.
    از انداختن دستمال مرطوب یا گاز به داخل شبکه فاضلاب خودداری کنید، زیرا از آنجایی که آنها زیست تخریب پذیر نیستند، می توانند در لوله ها فرو رفته یا گیر کنند و باعث جریان ضعیف آب شوند.
    اجتناب از استفاده بیش از حد از مواد شوینده؛ این می تواند سیستم بهداشتی را مسدود کند.
    توده های مو را هنگام شانه زدن موها از روی قفسه و همچنین هنگام دوش گرفتن از حمام یا وان بردارید. به این ترتیب خطر انسداد را به حداقل خواهید رساند.
    همچنین از ریختن محصولاتی مانند: چربی، روغن آشپزی، قهوه آسیاب شده، ماکارونی، برنج، برچسب، تامپون، پد، آستر شورت، اپلیکاتور، توپ های پنبه ای، کاندوم، بادکنک، دستکش لاستیکی یا بوریل خودداری کنید.
 
همه این نکات می توانند تأثیر مثبت زیادی بر رفاه و نگهداری طولانی مدت تأسیسات شما داشته باشند، در حالی که شما را از ترس انجام وظایف تعمیر و نگهداری پیچیده تر نجات می دهند. اینها دستورالعمل های بسیار ساده ای هستند که باید دنبال شوند و ارزش به خاطر داشتن دارند. آیا می خواهید آن را واضح تر بخوانید؟ برای توالت، فقط دستمال توالت، زیرا لوله ها - مانند ماسه - همه چیز را نمی بلعند.
لوله باز کنی در دماوند
خوردگی چگونه در لوله ها ظاهر می شود و چه عواملی ایجاد می کند؟
 
با افزایش دمای آب هر 10 درجه سانتی گراد، توانایی آن در ایجاد خوردگی دو برابر می شود و توانایی حل شدن نمک های CaCO3 و CaSO4 کاهش می یابد که منجر به تشکیل فلس های تسریع شده می شود.
 
با این حال، تنها واکنش‌های بین عناصر شیمیایی مختلف نیست که به سیستم‌های گرمایش آسیب می‌زند. موادی که در هر آبی حل می شوند، قابلیت ته نشین شدن و تثبیت بر روی دیواره نهرها را دارند.
 
این فرآیندهای شیمیایی به تشکیل زنگ زدگی و رسوب در سیستم گرمایش کمک می کند که جدا شدن لوله و انتقال حرارت را کاهش می دهد.
 
یک بازدارنده خوردگی برای جلوگیری یا کند کردن فرآیندهای خوردگی در سیستم های گرمایشی استفاده می شود. از افزودنی ها و معرف های مختلفی برای کاهش تشکیل رسوب استفاده می شود.
همچنین بخوانید :   نحوه تخلیه هوا از رادیاتور: توصیه های متخصص
هیدروکسید سدیم
 
سفید کننده یکی از موثرترین محصولات آنتی اکسیدانی است. محصولات قلیایی را می توان برای از بین بردن لکه های زنگ از وسایل لوله کشی استفاده کرد. آنها مستقیماً روی لکه ها اعمال می شوند و حدود 20 تا 25 دقیقه باقی می مانند. اگر اندازه لکه ها خیلی بزرگ است و مواد شیمیایی رایج خانگی نمی توانند با آن مقابله کنند، توصیه می شود از سود قلیایی فعال سوزآور استفاده کنید. در یک قابلمه با آب جوش (2 لیتر)، 50 گرم سود سوزآور را حل کنید. محلول به دست آمده را روی لکه زنگ ریخته و به مدت 10 دقیقه می گذاریم. این عوامل زنگ زدگی را بدون ضربه مکانیکی از بین می برند و نمی توانند به سطوح آسیب برسانند.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
عواقب انسداد
 لوله باز کنی در دماوند
صرف نظر از منبع انسداد لوله گرمایش، نتیجه تقریباً همیشه یکسان است:
 
    پس از مدت زمان مشخصی، لوله ها مسدود می شوند.
    حرکت آب در لوله ها کاهش می یابد و در نتیجه حتی پمپ آب نیز قادر به پمپاژ آب از طریق این سیستم نخواهد بود.
 
در مورد گرمایش ترموسیفون، جایی که چنین پمپی وجود ندارد، اوضاع بسیار بدتر است. به عنوان یک قانون کلی، پس از گرفتگی، اجازه عبور گرما داده نمی شود و لوله ها سرد می مانند. و این تنها بخشی از مشکل است. علاوه بر این، خود دیگ شروع به گرم شدن شدید می کند که می تواند منجر به خرابی آن شود.
 
برخی از صاحبان خانه ها سالانه انسدادهای این سیستم را با تعویض آب تمیز می کنند. به عبارت دیگر، آب بلوند کثیف قدیمی تخلیه و دوباره پر می شود. و این معقول است، زیرا وقتی آب قدیمی تخلیه می شود، مقدار کمی براده و زنگ زدگی خارج می شود. اما یک طرف مخالف نیز وجود دارد. برای ظاهر شدن زنگ به آهن و اکسیژن نیاز است. اگر لوله فلزی باشد، آهن همیشه وجود دارد، اما اکسیژن در آب است. به عنوان یک قاعده کلی، هنگامی که مایع را برای مدت طولانی در سیستم گرمایش تغییر نمی دهید، محتوای اکسیژن در آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، به این معنی که فرآیند اکسیداسیون متوقف می شود. با تغییر مداوم آب، برعکس، فعال شدن آن رخ می دهد. با جمع بندی یک خلاصه کوچک، می توانیم یک چیز بگوییم: این روش به از بین بردن مقدار کمی زنگ زدگی کمک می کند، اما از طرف دیگر، ما فقط روند تشکیل جدید را تسریع می کنیم.
چگونه می توان لوله های داخلی را تمیز کرد؟
 
برای از بین بردن رسوبات مختلف در سیستم های لوله کشی یا گرمایش، تمیز کردن داخلی لوله انجام می شود. بسیاری از کارشناسان فواصل منظم تمیز کردن و شستشوی پیشگیرانه لوله ها را از رسوب و زنگ زدگی توصیه می کنند.
 
در حال حاضر چندین روش با هدف افزایش عملکرد خطوط لوله وجود دارد که با کمک آنها می توان اقدامات پیشگیرانه و پاکسازی را انجام داد:
 
    شوک هیدرولیک؛
    استفاده از مواد شیمیایی خاص؛
    استفاده از شن و ماسه؛
    با استفاده از مواد ساینده
 
تمیز کردن لوله با چکش آب
 
با استفاده از این تکنیک، تمیز کردن لوله های آب و گرمایش با کیفیت بالا در برابر زنگ زدگی و رسوب انجام می شود. فقط متخصصان باید این کار را انجام دهند. آنها همچنین از تجهیزات مناسبی استفاده می کنند که به وسیله آن زنگ زدگی از سطوح داخلی پاک می شود. به سیستم متصل می شود و سپس هوای فشرده وارد لوله ها می شود.
 
در فشار بالا، جریان هوا آلودگی ها را تا حد امکان به طور موثر پاک می کند. به لطف شوک هیدرولیک، نیازی به جدا کردن کل ارتباطات نیست، بنابراین، فعالیت های تمیز کردن را می توان در هر شرایط آب و هوایی و دمایی انجام داد.
 
هنگام انجام این فعالیت ها باید قوانین ایمنی را که توسط آیین نامه های مربوطه تنظیم شده است رعایت کنید، بنابراین بهتر است انجام این کارها را به افراد حرفه ای بسپارید.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
به کمک این دستگاه یک چکش آبی اعمال می شود
نظافت لوله های داخلی با محصولات خاص
 
از آنجایی که در فرآیند کارکرد فعال لوله ها، زنگ زدگی و فلس روی سطوح داخلی آنها جمع می شود که عملکرد آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین تأثیر منفی بر کیفیت آب دارد، برخی از متخصصان با استفاده از وسایل ویژه (اسید سیتریک، شیمی) ارتباطات را تمیز می کنند. با کمک آنها، لوله ها در ارتباطات با هر طول از مقیاس تمیز می شوند.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
تمیز کردن لوله با محصولات شیمیایی
همچنین بخوانید :   مالک یا شرکت مدیریت؟ چه کسی باید باتری را در یک آپارتمان خصوصی تغییر دهد؟
 
عناصر شیمیایی در صورت استفاده نادرست می توانند یکپارچگی لوله ها را به خطر بیندازند، بنابراین باید مطابق دستورالعمل استفاده شوند.
تمیز کردن سطوح داخلی لوله ها با استفاده از روش سندبلاست
 
تمیز کردن سطح داخلی لوله ها از رسوب و زنگ زدگی و سایر آلاینده ها را می توان با سندبلاست انجام داد. این روش تحت فشار کنترل شده با استفاده از جریان مداوم هوا مخلوط با مواد ساینده انجام می شود. برای اعمال این روش تمیز کردن، جدا کردن سیستم گرمایش یا آبرسانی ضروری است که زمانی که آنها در مکان هایی قرار می گیرند که دسترسی به آنها مشکل است، بسیار مشکل ساز است.
 
با این حال، برای لایه های کوچک، تفنگ های تجاری مجهز به ظرف شن و ماسه وجود دارد. شایان ذکر است که آنها نمی توانند با سپرده های جدی کنار بیایند.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
ماشین های شات بلاست برای لوله ها - حرفه ای و دستی
تمیز کردن سطوح داخلی لوله ها با مواد ساینده
 
در این روش مواد ساینده خاصی به جریان های آب عبوری از لوله ها اضافه می شود که زنگ زدگی و سایر رسوبات را از سطوح داخلی جدا می کند و در واقع مشابه سندبلاست است.
 
مزایا و معایب خود را دارد:
 
    مصرف زیاد مواد ساینده؛
    زمان زیادی طول می کشد تا کار تکمیل شود.
    به عنوان یک ساینده، لازم است از مواد خاص با پارامترهای خاص استفاده شود.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
پودر مخصوص تمیز کردن لوله های ساینده
 
قبل از تمیز کردن لوله ها از زنگ زدگی، باید در مورد روشی که طبق آن این فعالیت ها انجام می شود تصمیم بگیرید. برخی از متخصصان نیز برای این منظور از وسایلی مانند کابل ها استفاده می کنند که قطر آنها مرتبه ای کوچکتر از لوله ها است. حرکت کابل در طول ارتباط با استفاده از مته برقی یا پنوماتیکی انجام می شود.
چگونه میعانات و زنگ زدگی لوله ها را با دست خود پاک کنید
 
پیدا کردن آپارتمانی که در آن تراکم در لوله های آب سرد ایجاد نشود دشوار است. دلیل این امر وجود بخار زیاد در هوا یا اختلاف دما است. چرا تراکم در لوله ها مضر است؟
 
اگر با این "چیز کوچک" مبارزه نکنید، باید با کپک مبارزه کنید و به دلیل توانایی آن در سازگاری با هر محیطی تقریباً شکست ناپذیر است. علاوه بر این، دانشمندان ژاپنی مدتهاست ثابت کرده اند که رمز و راز اصلی سیاره ما، همانطور که قالب نامیده می شود، شبیه به حیوانات و گیاهان است و دارای ابتداییات هوش است. پس آیا ارزش دارد که این دشمن را که از تشعشعات نمی ترسد به خانه خود راه دهید؟
 
چگونه می توان علت کپک را پیدا کرد؟ درهای حمام را در شب باز کنید و قبل از صبح بررسی کنید که آیا لوله ها خشک شده اند. اگر رطوبت پیدا نکردید، مشکل در تهویه ضعیف اتاق است. بلوک ها را پاک کنید و مشکل خود به خود حل می شود.
 لوله باز کنی در دماوند
یکی دیگر از دلایل رایج نشتی از مخزن معیوب است. آبی که زمان گرم شدن در لوله را ندارد با آب سرد جایگزین می شود. با سرد شدن بیشتر، لوله ها با میعان پوشانده می شوند. صنعتگران باید شیرها و شیر ورودی را بررسی و تعمیر کنند.
 
با این حال، لوله در حال افزایش نیز قادر به "عرق کردن" است، اما این بدان معنی است که مشکل برای شما نیست، بلکه برای همسایگان است - لوله ها به بیرون می روند.
همچنین بخوانید :   نصب رادیاتورهای گرمایشی در آپارتمان ها و منازل شخصی
 
چگونه میعانات را از لوله های حمام پاک کنیم؟
 
بسیاری از صنعتگران توصیه می کنند بانداژ را در اطراف لوله پیچانده و انتهای آن را در هر ظرفی برای ریختن آب پایین بیاورید، اما این روش موقتی و بی اثر است. بهتر است عایق حرارتی بخرید و لوله ها را در آن بپیچید (عایق نرم را از فروشنده بخواهید). حتی یک زن یا یک نوجوان هم می تواند با این کار کنار بیاید، بنابراین صاحبش اگر لوله های حمام را مرتب نکند شرمنده می شود. به یاد داشته باشید که اسفنج فقط روی لوله های خشک نصب می شود.
 
راه آسان دیگر این است که به نزدیکترین فروشگاه سخت افزار بروید، جایی که آنها به شما می گویند کدام لوله پاک کننده برای خرید بهتر است. معمولاً اصل عمل آنها یکسان است: یک پودر یا بایندر فیلمی را روی لوله های چدنی یا پلاستیکی تشکیل می دهد که اجازه عبور رطوبت را نمی دهد.
 
اگر تصمیم دارید برای همیشه از شر میعانات خلاص شوید، همه این اقدامات ساده را با هم انجام دهید تا مطمئن شوید، زیرا مواهب صنایع شیمیایی نیز کوتاه مدت هستند و بنابراین لوله ها دوباره "بیمار می شوند".
 لوله باز کنی در دماوند
چگونه زنگ زدگی لوله ها را پاک کنیم؟
 
متداول ترین روش حذف زنگ زدگی لوله های گرمایش با استفاده از برس هایی با موهای فلزی است. کسانی که قبل از رنگ آمیزی لوله ها را تمیز کرده اند، همین روش را به خوبی می شناسند. با این حال، هر چقدر هم که برای مدت طولانی با برس مالش دهید، نمی توانید لوله ها را کاملا صاف کنید، یعنی رنگ را نمی توانید بگیرید.
 
این را امتحان کن به نسبت مساوی سرکه و آب لیمو را با هم مخلوط کنید و روی لوله ها بمالید و بگذارید 2 تا 3 ساعت بماند. زنگ باقی مانده را با یک سطل آب و یک پارچه بشویید.
 
گزینه دیگر تهیه محلول سودا است. پس از مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1/3 فنجان آب، این مخلوط غلیظ را در قسمت لوله ای که می خواهید زنگ زدگی را از بین ببرید، بمالید. پس از 20-25 دقیقه انتظار، رسوبات زنگ زده را با یک پارچه فلزی جدا کنید. اگر بار اول لوله زیباتر نیست، این روش را تکرار کنید. تنها شرط این است که مخلوط را بیش از حد روی فلز قرار ندهید، در غیر این صورت به لوله ها آسیب خواهید رساند. تشخیص 15-20 دقیقه و بررسی نتیجه بهتر از نوردهی بیش از حد آنهاست.
 
راه بسیار ساده بعدی این است که برای خرید یک خمیر مخصوص برای از بین بردن زنگ زدگی فلز به نزدیکترین مغازه یا بازار خودرو بروید. پس از تمیز کردن لوله ها، لایه نازکی از خمیر را روی فلز بمالید، سپس زنگ را با پارچه مرطوب شده با آب پاک کنید. اگر خمیر اولین بار پلاک نارنجی قهوه ای را از بین نبرد، این روش را تکرار کنید، اگرچه این اتفاق نادر است.
 
چگونه لوله ها را از زنگ زدگی محافظت کنیم؟
 
ارزش این را ندارد که برای همیشه همه چیز به این سرعت تصمیم گیری شود، بنابراین برای خرید یک پوشش ضد خوردگی عجله کنید، "نقاط ضعیف" لوله را چاپ کنید و مخلوط را اعمال کنید.
یک ماده تمیز کننده با کیفیت برای سیستم گرمایشی انتخاب کنید
 
امروزه محصولات ویژه بسیاری برای شستشوی سیستم های گرمایشی در بازار داخلی ارائه می شود که البته همه آنها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.
 
با انتخاب یک معرف با کیفیت پایین، نه تنها به نتیجه مطلوب نمی رسید، بلکه حتی به لوله ها آسیب می رساند، زیرا برخی از اجزا می توانند آسیب قابل توجهی به سطح آنها وارد کنند.
 
هنگام خرید یک ترکیب، باید از شهرت خوب سازنده اطمینان حاصل کنید و تمام گواهی های کیفیت لازم را بررسی کنید. اگر آنها در دسترس باشند، می توانید مطمئن باشید که پاک کننده مطمئنا کارایی خوبی را نشان می دهد و زنگ و لجن را در یک درمان از بین می برد.
 
ترکیب این عوامل، به عنوان یک قاعده، شامل اسید و بازدارنده های ویژه است که مانع از حکاکی فلز و در نتیجه تشکیل خوردگی می شود. آنها نه تنها لوله ها را شستشو می دهند، بلکه به طور قابل اعتماد آنها را برای مدت طولانی از زنگ زدگی محافظت می کنند.
توصیه شده
 
DOCKER THERMO یک عامل تمیز کننده موثر برای سیستم های گرمایشی است. برای تصفیه بویلرها، دیگ های فشار قوی و کم فشار، کندانسورها، مبدل های حرارتی، لوله ها، برای شستشوی بخاری های خانگی توصیه می شود. ترکیب انتخابی ماده فعال شستن سیستم ها را نه تنها با لوله های فلزی بلکه با پلاستیک یا لاستیک امکان پذیر می کند. تمرکز کردن
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
عکس: بوش. برای اطمینان از عملکرد طولانی مدت سیستم گرمایش، تعمیر و نگهداری منظم مورد نیاز است. علاوه بر بررسی فشار، شما همچنین باید مقدار PH آب را در سیستم گرمایشی کنترل کرده و در صورت لزوم تنظیم کنید.
 
در ملوله باز کنی در دماوندیان همه پدیده های خطرناک، "محبوب ترین"، شاید، بارش فلس باشد: این نام رسوب جامد نامحلول کلسیم، منیزیم و برخی فلزات دیگر است. در نتیجه گرم کردن آب لوله کشی تا 60-65 درجه سانتیگراد ایجاد می شود که در آن این نمک ها به شکل یون وجود دارد. تمام قسمت‌هایی از سیستم‌های گرمایش و تامین آب گرم که با آب در تماس هستند ممکن است دچار رسوب شوند، اما رسوب به شدت روی عناصر گرمایش بخاری‌های ذخیره‌سازی الکتریکی شکل می‌گیرد. آنها همچنین نیاز به حفاظت اضافی دارند. اکثر دستگاه های ذخیره سازی مجهز به آند منیزیم هستند که به تدریج در طی واکنش اکسیداتیو فرو می ریزد، عنصر گرمایش را از تشکیل رسوب و دیواره های مخزن را از خوردگی محافظت می کند.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
عکس: Buderus. برای جلوگیری از خوردگی دیگ، هوای احتراق نباید حاوی مواد تهاجمی باشد. هیدروکربن های هالوژنه، کلر و ترکیبات فلوئوردار که باعث خوردگی می شوند
 
آند منیزیم در صورت فرسودگی شدید باید تعویض شود. وضعیت میله به صورت بصری در طول بازرسی خدمات سالانه ارزیابی می شود. به طور معمول، قرار است آند هر 1 تا 2 سال یکبار تعویض شود، بنابراین هنگام خرید، بهتر است مشخص کنید که قطعه از کجا می توان خریداری کرد و دقیقاً چگونه باید تعویض شود. با این حال، امروزه مدل های آبگرمکن آند تیتانیوم که به منبع جریان محافظ ("جریان فوق الذکر") متصل شده اند و نیازی به تعویض ندارند، رواج یافته اند.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
در مورد سیستم های گرمایش خانه های روستایی، در مدارهای بسته مجهز در حجم کم مایع خنک کننده در گردش (چند ده لیتر)، خطر تشکیل رسوب کم است. و برای جلوگیری از این، کافی است، همانطور که آب وارد خانه می شود، آماده سازی کلی آن را با هدف کاهش سختی، کاهش محتوای یون های کلسیم و منیزیم انجام دهید (ما در مقاله "آب - و هیچ چیز در مورد آن به تفصیل صحبت کردیم" زائد»، شماره 1/2015.). چیز دیگر دیگهای بخار مشترک است که در آن حجم قابل توجهی بیشتر و نشت ثابت وجود دارد که باید جبران شود. در چنین مواردی، هم می توان از فیلترهای نرم کننده اضافی در سیستم آرایش آب و هم از فعال کننده های مغناطیسی آب که امروزه محبوب هستند استفاده کرد.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
همچنین بخوانید:   تعویض رایزر فاضلاب و تعویض رایزر چدنی
 
عکس: کیت سیستم De Dietrich.Titan Activ (De Dietrich) تولید شده با آند تیتانیوم و منبع تغذیه. مزیت آن این است که آند در حین کار مصرف نمی شود.
 
یک خطر بسیار بیشتر برای سیستم های گرمایش خانگی، خوردگی فلز تاسیسات گرمایشی است. این می تواند به دلیل ورود اکسیژن از هوا به سیستم گرمایش رخ دهد. مسیرهای احتمالی نفوذ اکسیژن نشت در سیستم گرمایش، مناطق خلاء، مخزن انبساط با ابعاد کاهش یافته یا لوله های پلاستیکی بدون لایه محافظ است. مبارزه با خوردگی دشوار است، اطمینان از سفتی سیستم از قبل با طراحی صحیح مدار و استفاده از لوله های دارای لایه محافظ بسیار آسان تر است.
 لوله باز کنی در دماوند
آسیب خوردگی معمولاً زمانی رخ می دهد که اکسیژن به طور مداوم وارد آب گرمایش شود. برای جلوگیری از این امر، همیشه سیستم گرمایش را ببندید. در مواردی که ایجاد یک سیستم بسته غیرممکن است، لازم است در هنگام تصفیه آب مورد استفاده برای گرمایش، اقدامات خاصی برای محافظت در برابر خوردگی انجام شود. علاوه بر پر کردن سیستم گرمایشی با آب غیر معدنی، می توان مواد شیمیایی خاصی را نیز اضافه کرد. آنها اکسیژن آزاد را به هم متصل می کنند یا لایه ای را روی سطح مواد تشکیل می دهند که از خوردگی محافظت می کند. علاوه بر بررسی فشار، مقدار pH آب در سیستم گرمایشی نیز باید کنترل و در صورت لزوم تنظیم شود. باید بین 8.2 تا 9.5 باشه.
 لوله باز کنی در دماوند
مهندس پشتیبانی فروش Bosch Thermotekhnika
لوله ها را از پروفیل زنگ زدگی به روش های مختلف تمیز کنید
 
اگر لوله فقط از بیرون آسیب دیده باشد، باز هم می توان وضعیت را اصلاح کرد. چگونه لوله آب را از زنگ زدگی تمیز کنیم؟
 
برای این کار، روش های زیر برای از بین بردن خوردگی وجود دارد:
 
    مکانیک برای انجام این کار، به یک پارچه مات، یک کفگیر، یک ساینده معمولی (به عنوان مثال، یک اسفنج فلزی آشپزخانه) نیاز دارید. تمیز کردن به سادگی با تمیز کردن لوله انجام می شود: اگر در مورد یک لایه نازک خوردگی صحبت می کنیم، به روشی ساده حذف می شود. سپس سطح تمیز را با آب صابون بشویید. در مورد روش رنگ آمیزی لوله در برابر زنگ زدگی که توسط برخی انجام می شود، این امر فقط از نمایش بصری روند تجزیه لوله پنهان می ماند که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
    اسید سرکه یا اسید سیتریک را می توان در هر خانه ای یافت. برای تهیه محلول به نسبت مساوی از این مواد نیاز دارید. از یک برس یا اسفنج برای اعمال مخلوط بر روی بخش هایی از لوله های زنگ زده استفاده می شود. پس از حدود سه ساعت انتظار، نواحی آغشته شده باید با آب گرم و صابون شسته شوند. اگر پس از این روش، از بین بردن کامل خوردگی رخ نداده باشد، روش زیر به کمک خواهد آمد.
    قلیایی همچنین نیازی به دویدن به فروشگاه نیست، زیرا تمام مواد لازم در هر خانه ای موجود است. دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را بردارید و آن را در 1/3 فنجان آب گرم رقیق کنید. پس از حل شدن نوشابه، خمیر تمام شده را به نقاط زنگ زده لوله می زنند. قبل از آن، توصیه می شود لوله را به صورت مکانیکی تمیز کنید. برای شستن نوشابه چند قطره سرکه به آب گرم اضافه می کنند که به طور کامل شکوفه سودا را از بین می برد. مدت زمان ماندگاری پس از استفاده از خمیر قلیایی بیش از 20 دقیقه نیست تا از آسیب به سطح لوله با ماده سوزاننده جلوگیری شود.
    با وسایل خاص. در قفسه‌های فروشگاه‌های سخت‌افزار، داروهای ضد زنگ بسیاری، هم پیشگیرانه و هم تمیزکننده وجود دارد. در فرآیند درخواست، باید دستورالعمل های پیوست شده را به شدت دنبال کنید. آزمایشات نباید با این مواد انجام شود، زیرا قلیاهای موجود در ترکیب آنها می توانند به فلز آسیب جدی وارد کنند.
 
پیشنهاد می کنیم با نحوه جدا کردن فیلم محافظ در برابر آفتاب از پنجره آشنا شوید
برای انتخاب بهترین گزینه، باید هر روش تمیز کردن لوله ها از زنگ زدگی را به دقت مطالعه کنید، آنها با یک عمل مکانیکی ساده بر روی سطح بیرونی لوله ها شروع می شوند. برای ضربات ظریف از یک پتک چوبی استفاده می شود و یا هنگام کار با چکش فلزی نیرو دقیقاً اندازه گیری می شود. پوشش های تزئینی و محافظ را می توان در محل ضربه با یک پد بالشتک محافظت کرد. ناخالصی های جدا شده با جریان آب به داخل زهکش شسته می شوند.
 
این دستگاه فقط برای بخش های باز مسیر مناسب است. شکستن انسدادها و دست نخورده نگه داشتن لایه رنگ به مهارت نیاز دارد. ضربه های بیش از حد قوی می تواند به درز جوش داده شده آسیب برساند و سفتی مهر و موم ها را بشکند. این تأثیرات می تواند به مانومتر متصل، سایر دستگاه های کنترل، شیرهای برقی آسیب برساند. قبل از انجام این روش، محصولات مرتبط را جدا کنید.
 
یکی دیگر از روش های مکانیکی تمیز کردن لوله ها از مشخصات زنگ زدگی با اثر جهت دار متمایز می شود. برای تولید مجدد آن، به یک کابل لوله کشی تخصصی در یک ژاکت راه راه نیاز دارید. این فیلتر ضد زنگ قادر است مسیرهای منحنی را بدون به خطر انداختن عملکرد حرکت کند. یک برس سیمی فلزی سفت به گره خروجی متصل است. برای چرخش، از یک درایو الکتریکی دستی یا سریعتر استفاده کنید.
 
معایب روش:
 لوله باز کنی در دماوند
    یک ماشین تمیز کننده خاص مورد نیاز است.
    طول کار و شعاع خمش مجاز محدود است.
    سه راهی ها، خم ها و سایر اجزای سیستم پیچیده باید جدا شوند.
    خراش هایی روی سطح داخلی ایجاد می شود که به تثبیت بعدی کثیفی جدید کمک می کند.
 
    عملیات مکانیکی سطح در خارج را می توان با استفاده از دستگاه سندبلاست سازماندهی کرد. تجهیزات این دسته ذرات ساینده را در فشار بالا فراهم می کنند. به جای ماسه، گاهی اوقات از مواد گرانولی تخصصی استفاده می شود. بهتر است اجرای این کار را به متخصصان بسپارید، زیرا خرید یک کیت گران قیمت برای یک روش یکباره عملی نیست.
 
نحوه تمیز کردن لوله آب از زنگ زدگی
 
نتیجه گیری مشابهی باید پس از مطالعه فناوری اثرات شوک هیدرولیک انجام شود. این گزینه به سخت افزار تخصصی نیز نیاز دارد. بدون شرایط کافی، لوله ها می توانند بیش از حد تغییر شکل دهند. این الگوریتم طبق دستورالعمل هایی انجام می شود که ایمنی هنرمندان را تضمین می کند.
 
ضربه زدن لوله پروفیل زنگ زدگی در مقاطع مستقیم موثرتر است. عمل هیدرولیک نیز برای خم ها مناسب است، بنابراین عملیات جداسازی قطعات کمتری مورد نیاز است. در هر صورت، شما باید هزینه خدمات متخصصان را بپردازید.
 
در شبکه خرده فروشی، می توانید معرف هایی را پیدا کنید که برای تمیز کردن لوله ها از زنگ، کلسیم و سایر آلاینده ها ایجاد شده اند. در زیر دستورالعمل های سازنده معمولی آمده است:
 
    مایع از سیستم تخلیه می شود، با آب تازه پر می شود.
    باز کردن دستگاه های مسدود کننده برای اطمینان از گردش بدون مانع در یک حلقه بسته.
    یک ترکیب کاری از کنسانتره رقیق شده با آب در نسبت توصیه شده ایجاد کنید.
    آن را در یک مخزن مخصوص بریزید؛
    اتصال تجهیزاتی که حرکت قطار را در امتداد کانتور با سرعت معین به مدت 12-24 ساعت تضمین می کند.
    محلول را با ناخالصی ها حذف کنید.
    سیستم را تمیز کنید، بقایای اسید را با محلول قلیایی خنثی کنید.
 
    تجهیزات محافظ شخصی برای تمیز کردن ایمن لوله های پروفیل از زنگ زدگی از داخل با معرف های قوی استفاده می شود. آنها از دستکش لاستیکی، لباس های آستین بلند و عینک استفاده می کنند. اگر ترکیبات شیمیایی روی پوست قرار گیرد، بلافاصله با آب و صابون پاک می شوند.
 
تجهیزات شستشوی معرف اختصاصی خیلی گران نیستند. در برخی شهرها قابل اجاره است. کیت استاندارد مجهز:
 لوله باز کنی در دماوند
    پمپ محافظت شده در برابر اضافه بار؛
    دستگاه ها و شیرهای کنترل و تنظیم فشار؛
    مخزن محلول کار؛
    بخاری که واکنش های شیمیایی را تسریع می کند.
    لوله های اتصال، ساختار قدرت با چرخ.
 
پیشنهاد می کنیم چگونه خون را از فرش خارج کنیم - Mactailor
 
تمام اجزای در تماس با معرف ها از مواد شیمیایی خنثی مقاوم ساخته شده اند. برای بررسی وضعیت آلودگی، از پمپ های شستشو استفاده می شود، "پروب" مایع تخصصی که بسته به ترکیب ناخالصی ها تغییر رنگ می دهد.
 
کار با سطح باز آسان تر است. حداقل، بررسی بصری اثربخشی رسانه های مختلف را آسان تر می کند. کنترل دقیق از آسیب به لوله های پروفیل و سایر محصولات جلوگیری می کند.
 
همراه با زنگ زدگی، رنگ و سایر لایه های سطحی حذف می شوند. از ماشین ابزار، کفگیر فلزی، کاغذ سنباده استفاده می شود. برای سرعت بخشیدن به فرآیند، از مته برقی یا ابزار دیگری با نازل مناسب استفاده کنید. حالت و تنش هایی که عیوب بزرگی روی سطح ایجاد نمی کنند انتخاب می شوند. لازم به یادآوری است که ضخامت دیواره لوله های آب استاندارد به ترتیب 2.25-4 میلی متر با قطر ¼-3 اینچ است.
 
برای حذف بقایای اکسید از خارج پس از پردازش مکانیکی، محصولات ایجاد شده از مواد بداهه مناسب هستند. به نسبت یک به یک، غذا را با سرکه 9 درصد و اسید سیتریک کریستالی رقیق شده با آب مخلوط کنید. مخلوط به مدت 2-4 ساعت باقی می ماند! آلاینده های حل شده با یک محلول صابون گرم شسته می شوند.
 
    روش مشابهی با دستگاه برای تمیز کردن لوله ها از زنگ زدگی یا استفاده از سودا (4-5 قاشق غذاخوری در هر 150-200 میلی لیتر آب) انجام می شود. با اندازه گیری مقدار مایع، مخلوطی از قوام خامه ترش غلیظ ایجاد کنید. روی سطوح آلوده اعمال می شود. مدت زمان: حداکثر 30 دقیقه. یک لایه ضخیم از اکسید از داخل در چند ساعت با پیچیده کردن محل کار با فیلم پلاستیکی حل می شود. در مرحله نهایی شستشو با یک آماده سازی خنثی کننده بر اساس اسانس سرکه استفاده می شود.
 
افراد حرفه ای از دستگاه زیر برای تمیز کردن لوله های زنگ از بیرون استفاده می کنند:
 
    محلول آب / انیدرید کرومیک / اسید سولفوریک به نسبت 80-90٪ / 20-10٪ / 0.2-0.5٪، گرم شده تا 70 درجه سانتیگراد.
    مخلوطی از پارافین و نفت سفید؛
    حک شده در اسید سولفوریک، فسفریک و هیدروکلریک با ایجاد همزمان پتانسیل الکتریکی.
    پوششی که از آهک خرد شده ایجاد شده است.
 
در مرحله نهایی علاوه بر شستشو، از ماشین آلات یا آماده سازی های تخصصی (بازدارنده) برای جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. سطوح بدون چربی با پرایمر پوشانده می شوند. هنگامی که لایه جامد شد، رنگ اعمال می شود.
 
تمیز کردن لوله ها از زنگ زدگی از داخل برای کنترل عملیاتی در همه روش ها محدود یا کاملاً غیرممکن است. مناطق آسیب دیده توسط اسیدها سریعتر از مناطق آلوده اکسید می شوند. در بدترین شرایط، آسیب سیستم با نشتی در داخل سازه های ساختمان رخ می دهد. این حوادث با سرمایه گذاری هنگفت زمان و هزینه از بین می روند.
 
با خوردگی فعال، روش معمول باید هر چند ماه یکبار انجام شود. با توجه به جداسازی قطعات و سایر هزینه ها، نتیجه گیری در مورد نیاز به خرید محصولات ضد زنگ و اقدامات پیشگیرانه دشوار نیست. فرآیندهای منفی با کاهش میزان اکسیژن در مایع عرضه شده کند می شوند. در کارخانه های صنعتی اسیدیته با معرف های شیمیایی کاهش می یابد.
 
اغلب اکسید از آهن آهن تشکیل می شود. این ناخالصی ها با تهویه طبیعی و اجباری به شکل سه ظرفیتی نامحلول تبدیل می شوند. در شرایط خانگی از پرکننده های مخصوص با منیزیم و سایر فیلرهای فعال کننده استفاده می شود.
 
به عنوان یک قاعده کلی، همراه با تعویق، سطح سختی کاهش می یابد. در مراحل مختلف پردازش، ناخالصی های مکانیکی حفظ می شود. حفاظت جامع عمر سیستم حمل و نقل و تجهیزات متصل را افزایش می دهد. این روش در مقایسه با تمیز کردن منظم داخل لوله ها از زنگ زدگی با استفاده از فیلترها مقرون به صرفه تر است.
ویژگی های استفاده از مهارکننده ها
 
معرف های مخصوص سیستم های گرمایشی دارای ویژگی های زیر هستند:
 لوله باز کنی در دماوند
    محافظت از انواع فلزات در برابر خوردگی؛
    کاهش چسبندگی اجزای محلول در آب؛
    جلوگیری از تشکیل رسوب مواد نامحلول در سیستم گرمایش؛
    طراحی شده برای استفاده در دمای بالای 100 درجه سانتیگراد؛
    دوره حفاظت موثر: 5 سال؛
    Regent باید 2 - 2.5٪ از حجم کل مایع خنک کننده در سیستم گرمایش را اشغال کند. این به طور قابل توجهی هزینه محافظت از سیستم های گرمایشی را کاهش می دهد.
    افزودنی ها حاوی مواد فرار هستند که وقتی از آب تبخیر می شوند، یک لایه محافظ روی سطوحی ایجاد می کنند که مستقیماً با مایع خنک کننده تماس ندارند.
    افزودنی ها حاوی مواد مضر نیستند.
    رشد باکتری ها و جلبک ها را کند می کند.
 
بازسازی برج های آبی زنگ زده
 لوله باز کنی در دماوند
اما باید به خاطر داشت که اگر فرآیند اکسیداسیون از قبل شروع شده باشد، قبل از تعمیر، لازم است که زنگ زدگی را از برج های آب به طور کامل از بین ببرید تا درخشش شود (بیشتر از سندبلاست استفاده می شود)، یا از ترکیبات خاصی از خاک استفاده کنید که اکسید را تبدیل می کند. .
 
نقاشی باید در دو لایه انجام شود. با استراحت توصیه شده یک روزه بین لایه ها. این پوشش از فلز در برابر اکسیژن و بارش محافظت می کند. به یاد داشته باشید که بارش های امروزی نه تنها حاوی آب، بلکه اسیدها و املاح نیز هستند. که محیطی تهاجمی تر برای فلز است.
کنترل زنگ زدگی
 
برای اینکه زنگ زدگی به سیستم گرمایشی آسیب نرساند، باید سیستم را از قبل برای راه اندازی آماده کنید. برای این کار نه تنها باید آب را داخل لوله ریخت، بلکه یک ضد یخ مخصوص به آن اضافه کرد. عملکرد آن مانند سیال موتور است، یعنی انتقال حرارت خوب را از طریق لوله ها تضمین می کند و همچنین از سطوح فلزی در برابر فرآیندهای اکسیداتیو محافظت می کند و از منشاء رسوب آهک و سایر رسوبات جلوگیری می کند. این جایگزین بسیار گران است، اما به شما امکان می دهد تمیز کردن مداوم را فراموش کنید.
کل مرحله تمیز کردن نسبتا ساده است و به تکنیک های پیچیده نیاز ندارد. روند به شرح زیر توسعه خواهد یافت:
 
    تمیز کردن لوله؛
    خود دیگ گرمایش را تمیز کنید.
 
تمیز کردن لوله
 
ساده ترین راه برای تمیز کردن سیستم گرمایش استفاده از مواد شیمیایی است. تنها چیزی که نیاز داریم این است که محصولی بخریم که بتواند زنگ زدگی و دیگر انواع رسوبات را از بین ببرد.
اسید سیتریک معمولی که هر خانم خانه‌داری دارد می‌تواند به عنوان یک درمان عمل کند. باید در آب حل شود، توصیه می شود از یک شیشه سه لیتری استفاده کنید، زیرا مقدار زیادی اثر بیشتری می دهد. تمام این محلول باید در سیستم گرمایشی ریخته شود. پس از آن، بلافاصله لازم است دیگ را روشن کنید، درجه حرارت را به یک علامت بالا تنظیم کنید و بیست و چهار ساعت صبر کنید. بعداً این آب را تخلیه می کنیم. لوله ها را با پر کردن و تخلیه مجدد آب تمیز شستشو می دهیم.
 
یکی دیگر از تکنیک های مشابه استفاده از سرکه مواد غذایی است. برای به دست آوردن بهترین اثر نیاز به مقدار زیادی است. اما یک گزینه مطمئن تر نیز وجود دارد: استفاده از اسید هیدروکلریک، عمدتاً 10 یا 20٪. این ماده شیمیایی برای تمیز کردن لوله ها بسیار عالی است. اما باید مراقب این ماده باشید، زیرا غلظت بیش از حد آن می تواند به طور قابل توجهی به سیستم گرمایش آسیب برساند.
 
این عمل فقط برای انسدادهای کوچک مناسب است. اگر لوله ها به شدت گرفتگی دارند، کمپرسور به شما کمک می کند. اغلب این روش را تمیز کردن هیدروپنوماتیک می نامند.
 
روند به شرح زیر توسعه خواهد یافت:
 
    ما کمپرسور را به سیستم گرمایش وصل می کنیم.
    کمپرسور را به لوله وصل می کنیم و شروع می کنیم.
    شستشو با ترکیب همزمان با ضربات پنوماتیک شروع می شود.
    لوله ای که به دیگ بخار می رود (پایین) را جدا کنید.
    یک ظرف در کنار آن قرار می دهیم تا آب کثیف از آن خارج شود.
    آب تمیز باید به طور مداوم در رایزر (در هنگام تخلیه آب ناخالص) جریان یابد.
 
کمپرسور گران است و اگر نمی خواهید هزینه کنید، می توانید رادیاتورها را جدا کنید (هر کدام جداگانه). به عبارت دیگر، آنها تحت فشار بسیار زیاد آب شسته می شوند.
تمیز کردن دیگ بخار
 
ممکن است در خود دیگ رسوبات وجود داشته باشد. به علاوه، چیزهای بیشتری به جز لوله ها در آن وجود دارد. واقعیت این است که بسیار گرم می شود، که باعث می شود روند سریعتر شود.
 
در اینجا از مواد شیمیایی استفاده می شود. همه کار بسیار ساده است: باید لوله های گرمایش را جدا کنید، پمپی را که با دیگ بخار ترکیب شده است بردارید و آب را با مواد شیمیایی از قبل وارد آن کنید. تمام آب کثیف را تخلیه کنید و سپس آن را با آب تمیز بشویید.
همچنین بخوانید:   لوله های پلی پروپیلن را می توان رنگ کرد: نکات
 
با تسلط بر تمام نکات در نظر گرفته شده، می توانید سیستم گرمایش را با اطمینان کامل بشویید.
 
با توجه به ویژگی های عملکرد، لوله های گرمایش و رادیاتورها باید دائماً با آب در تماس باشند. و همانطور که می دانید فلز هنگامی که با یک مایع در تعامل است مستعد اکسیداسیون و در نتیجه تشکیل اکسید است.
 
مناطق خورده شده می توانند به تدریج نشت کنند. اما، اول از همه، این پدیده مملو از کاهش انتقال حرارت کل سیستم گرمایش به طور کلی است.
 
زنگ همراه با رسوبات آهکی، مسیر عبور لوله ها را مسدود کرده و در سطح داخلی آنها رسوب ایجاد می کند که از گرم شدن عادی اتاق جلوگیری می کند. در این صورت مصرف سوخت کاهش نمی یابد، بلکه برعکس فقط افزایش می یابد. یعنی پول بیشتری را صرف گرمایش می کنید و در عین حال به نتیجه دلخواه نمی رسید.
 
با توجه به موارد فوق، به این نتیجه می رسد که مراقبت به موقع از نحوه شستشوی سیستم گرمایش از زنگ زدگی ضروری است.
دلایل انسداد
 
بیشتر اوقات، کاهش فشار ناشی از رسوبات روی دیواره های لوله است. علاوه بر این، حتی اگر از قطعات پلاستیکی تشکیل شده باشد، به لوله های فلزی آسانسورها متصل می شوند. در این مکان است که باید به دنبال علت انسداد باشید.
 
مقدار زیادی زنگ به صورت لایه ای از لوله های قدیمی جدا شده و توسط جریان آب به طور یکنواخت در تمام طول سیستم آبرسانی حمل می شود.
 
    یک نکته مفید! اگرچه از بین بردن رسوبات و زنگ زدگی دیواره های لوله های آب کار بسیار خسته کننده ای است، اما اگر کوچکترین شکی دارید آن را به تعویق نیندازید. بنابراین، شما نه تنها استفاده راحت از سیستم تامین آب را تضمین می کنید، بلکه مشکل فشار کم را برای 10-15 سال آینده فراموش می کنید.
 لوله باز کنی در دماوند
لوله ها همچنین ممکن است با ماسه یا سایر ناخالصی ها مسدود شوند. دلیل این امر در این واقعیت نهفته است که با گذشت زمان، سطح آن ناهموار می شود.
 
زنگ و رسوبات دیگر حتی روی لوله های پلاستیکی ایجاد می شود
هنگامی که تمیز کردن لوله انجام می شود
 
تغییرات خوردگی نیز می تواند در سیستم های گرمایشی ایجاد شود. هنگامی که آنها ظاهر می شوند، راندمان گرمایش محل به طور قابل توجهی کاهش می یابد و هزینه های عملیاتی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. مطلوبیت تمیز کردن به میزان آسیب بستگی دارد:
 لوله باز کنی در دماوند
    تمیز کردن لوله ها در مناطقی که به شدت خورده شده اند توصیه نمی شود، زیرا ممکن است در این روش لوله آسیب ببیند. بهترین راه حل تعویض کامل یا جزئی لوله ها در سیستم است تا بتوانند در آینده با حداکثر کارایی کار کنند.
    در صورت مشاهده تجمعات ناچیز زنگ زدگی و رسوب، می توان اقدامات مختلفی را برای تمیز کردن انجام داد و لوله ها را می توان به ویژگی های عملکرد قبلی خود بازگرداند.
 
زنگ زدگی برج ها و لوله های آب
 
البته هر فلز آهنی اکسید می شود اما در مورد سفره های زیرزمینی این موضوع اهمیت خاصی دارد. در مکان های زنگ، فلز نازک تر می شود، آب از دیوار عبور می کند و نشتی ایجاد می شود. در این مورد، تعمیرات جدی مورد نیاز است. یا پچ را لحیم کنید یا کل پیوند را جایگزین کنید. زنگ زدگی در برج های آب می تواند باعث اختلال در عملکرد کل سیستم آبخوان شود. برای جلوگیری از این، فقط پوشش ضد خوردگی را بررسی کنید.
 
خوردگی برج های آبی
ما تمیز کردن زنگ خارجی را انجام می دهیم
 
بیرون لوله معمولا فقط از ظاهر زنگ زدگی رنج می برد. با استفاده از ابزارهای زیر می توانید یک مشکل ناخواسته را حذف کنید:
 
    سمباده ریز. این فرآیند تمیز کردن دستی پر زحمت است و فقط باید در مناطق کوچک استفاده شود. قسمت مورد نظر لوله با یک ورق "کاغذ سنباده" پیچیده می شود، دست ها با دستکش محافظت می شوند و با در آغوش گرفتن لوله، حرکات را از یک طرف به سمت دیگر انجام می دهند.
    برس ها می توانید از یک برس موم فلزی استفاده کنید یا یک برس سیمی را در آسیاب قرار دهید.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
یک برس مناسب باید دارای قیطان مارپیچ باشد
 
    محصولات شیمیایی خاص طیف گسترده ای از مبدل های خوردگی و اصلاح کننده های زنگ در بازار وجود دارد. اصل کار آنها اغلب شامل تبدیل محصولات خوردگی به ترکیبات ایمن برای فلزات است.
 
نحوه تمیز کردن لوله فلزی از زنگ زدگی 4 روش موثر
 
"Tsinkar" - معروف ترین دارو برای مبارزه با زنگ خارجی
انتخاب و توصیه هایی برای استفاده از بازدارنده برای سیستم گرمایش
 
لازم است یک یا دیگر مهارکننده را بر اساس چندین شاخص انتخاب کنید:
 
1 از مخزن انبساط باز یا بسته استفاده کنید. 2 انواع مصالح ساختمانی مورد استفاده: فلزات آهنی، مس یا آلیاژهای مبتنی بر آلومینیوم. مقدار 3PH آب؛ 4 نشانگر "سختی" آب (مقدار نمک های محلول در مایع خنک کننده).
 
بسته به سختی و اسیدیته مایع خنک کننده، و همچنین ویژگی های سیستم گرمایش، لازم است یک بازدارنده از یک ترکیب خاص انتخاب شود. ترکیبات افزودنی زیر متمایز می شوند:
 
    ارتوفسفات این معرف یک فیلم محافظ تشکیل می دهد و در صورت وجود مقدار زیاد، باعث رسوب ن
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru