تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لوله باز کنی در بومهن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جلوگیری از گرفتگی لوله ها: از ریختن چربی در سینک خودداری کنید
 
 
چربی ها و روغن پخت و پز خیلی سریع جامد می شوند. آنها می توانند مجرای فاضلاب را مسدود کنند و بنابراین باید با زباله های معمولی دفع شوند.
 
    گریس مایع پس از چند متر در لوله تخلیه جامد شده و آن را باریک می کند. چربی بیش از حد لوله را مسدود می کند.
    مواد شیمیایی می توانند به لوله ها آسیب برسانند. اگر با یک مکنده یا لوله مارپیچ گیر کردید، متخصصان باید به آن مراجعه کنند.
    برای جلوگیری از تلاش و استرس، چربی و روغن پخت و پز استفاده شده را در سطل زباله بیندازید.
 
گریس
 
هیچ کس نمی تواند از لوله ای استفاده کند که با باقی مانده مواد غذایی، کاغذ یا سایر اجسام خارجی مسدود شده است. به همین دلیل است که پیشگیری بسیار مهم است. سینک ظرفشویی، دوش و سینک ظرفشویی همیشه باید دارای یک صافی تخلیه باشد تا کثیفی درشت یا مو در لوله تخلیه شسته نشود.
 
اما بزرگترین خطر چربی در آشپزخانه است. باقیمانده روغن سرخ کردنی و ماهی تابه در حالی که هنوز مایع است به سرعت در سینک ریخته می شود. اما: بعد از چند متر دوباره سفت می شود و سپس به دیواره های لوله می چسبد. این امر دهانه پایینی را باریک می کند تا زمانی که به مرور زمان کاملاً هواگیر شود. عواقب آن بوی نامطبوع و گرفتگی مجرای فاضلاب است. هرچه چربی کمتری در زهکشی فرو رود، بهتر است! سایر ضایعات مواد غذایی مانند سوپ نیز حامل چربی هستند و همچنین موش ها را از سیستم فاضلاب جذب می کنند.
 
چربی/روغن پخت و پز استفاده شده را در ظرفی (مثلاً شیشه مربا) یا کیسه ای بریزید و آن را با بقیه زباله . در برخی از شهرداری ها دفع از طریق زباله های آلی امکان پذیر است. شرکت دفع زباله شما می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. قبل از آبکشی تابه، روغن اضافی پخت و پز را با یک حوله کاغذی پاک کنید.
کمک به لوله های مسدود شده
 
اگر زهکشی در آشپزخانه یا حمام مسدود شد چه باید کرد؟ لوله پاک کن های خاصی وجود دارد، اما مواد شیمیایی خشن موجود در آنها همیشه مشکل را حل نمی کند و همچنین برای محیط زیست بسیار مضر است. برخی از پاک کننده های تخلیه حتی می توانند به لوله های تخلیه آسیب برسانند.
 
اغلب وسایل ساده به آزادسازی مجدد فاضلاب کمک می کند: کمک های محیطی عبارتند از پومپل (همچنین بسته به منطقه ای که ضخیم یا مکنده نامیده می شود) و مارپیچ لوله . می توانید هر دو را با قیمت ارزان از فروشگاه سخت افزار خریداری کنید. گاهی اوقات گرفتگی درست زیر لوله فاضلاب سینک است. در اینجا می توانید به سادگی قسمت لوله زیر سینک را با دقت باز کرده و با دست تمیز کنید. پس از پیچ کردن، باید مطمئن شوید که همه چیز دوباره محکم بسته شده است.
 
انسدادهای عمیق فقط توسط یک شرکت متخصص قابل رفع است. ما نکاتی را که در انتخاب یک شرکت معتبر باید به آن توجه کنید را در مقاله ای در مورد شرکت های نظافت فاضلاب خلاصه کرده ایم.
//////////////////////
 
 
    شروع کنید وبلاگ نشانه های گرفتگی خط تخلیه و چگونه آن را تمیز کنیم؟
 
نشانه های گرفتگی خط تخلیه و چگونه آن را تمیز کنیم؟
23 فوریه 2022
1582
نشانه های گرفتگی خط تخلیه و چگونه آن را تمیز کنیم؟
 
نشانه های گرفتگی خط تخلیه و چگونه آن را تمیز کنیم؟
چگونه لوله تخلیه کولر گازی را تمیز کنیم؟
 
تعداد زیادی از کاربران از نگهداری لوله تخلیه کولر گازی خود غفلت می کنند، زیرا فکر می کنند هیچ راهی برای گرفتگی آن وجود ندارد - بالاخره فقط آب از آن عبور می کند. با این حال، حقیقت این است که این یکی از اجزایی است که در معرض آلودگی است و نه تنها می تواند مسدود شود، بلکه آسیب زیادی به دستگاه و خانه شما وارد کند. در این مقاله به علائم گرفتگی لوله تخلیه و نحوه تمیز کردن آن اشاره خواهیم کرد.
 
لوله تخلیه چیست؟
خط تخلیه کندانس کولر گازی معمولاً یک لوله پی وی سی سفید رنگ است که رطوبت اضافی تولید شده توسط سیستم را تخلیه می کند. در هنگام تبادل حرارت، سیم پیچ اواپراتور رطوبت را به آب تبدیل می کند که در ظرف تخلیه جمع آوری شده و سپس به لوله تخلیه منتقل می شود.
 
با تخلیه آب از طریق لوله، گرد و غبار، خاک و سایر آلاینده ها جمع شده و به لوله می چسبند. با گذشت زمان، این تجمعات شرایط مساعدی را برای ایجاد کپک و قارچ ایجاد می کند که باعث گرفتگی می شود. این رطوبت اضافی را جمع آوری می کند، که می تواند نه تنها به دستگاه، بلکه به خانه شما نیز آسیب برساند.
 
علائم گرفتگی لوله تخلیه کولر گازی
 
1. تجمع آب
هنگامی که خط تخلیه مسدود می شود، ممکن است متوجه حوضچه آب در اطراف دستگاه شوید. از آنجایی که این آب نمی تواند آزادانه تخلیه شود، شروع به تجمع در قطره می کند.
 
2. بوی کپک
وقتی کپک و قارچ در لوله ایجاد می شود، بوی نامطبوعی ظاهر می شود. هنگامی که دستگاه روشن می شود، واضح تر می شود. بو تنها چیز ناخوشایند نیست، بلکه می تواند منجر به تحریک شرایط آلرژیک و سایر مشکلات سلامتی شود.
 
3. لکه ها و آسیب های آب
ممکن است لکه های تیره روی دیوار یا روی زمین خود مشاهده کنید. این نقاط خیس هستند و ممکن است بوی کپک زدگی و رطوبت داشته باشند. ظاهر چنین علائمی احتمالاً به معنای نشت آب از لوله تخلیه است. ما به شما توصیه می کنیم که در اسرع وقت اقدام کنید و به دنبال یک تکنسین حرفه ای باشید، زیرا چنین نقاط مرطوب می تواند به خانه شما آسیب برساند.
 
4. کولر گازی قبل از رسیدن به دمای تنظیم شده خاموش می شود
سیستم های تهویه مطبوع مدرن مکانیسم هایی دارند که از آنها در صورت خرابی محافظت می کند. بخشی از این امر خاموش کردن سیستم در هنگام سرریز شدن ظرف تخلیه است. اگر متوجه شدید که دستگاه شما قبل از رسیدن به دمای مورد نظر شما خاموش می شود، به احتمال زیاد ظرف تخلیه پر است یا در خط انسداد وجود دارد.
 
5. وجود لکه های زنگ
اگر متوجه لکه های زنگ زدگی در اطراف خط تخلیه شدید، ممکن است لوله تخلیه مسدود شده باشد. یعنی انسداد جدی است و در لوله ها به خوردگی رسیده است.
 
چگونه خودمان گرفتگی لوله تخلیه کولر گازی را باز کنیم؟
توصیه می شود با یک شرکت تعمیر و نگهداری حرفه ای کولر گازی تماس بگیرید، اما اگر تصمیم دارید خودتان نظافت را انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:
 
    قبل از شروع تمیز کردن کولر گازی را خاموش کنید.
    به دنبال محل اتصال خط تخلیه به تشتک میعانات باشید و آن را از آنجا بردارید.
    برای مکیدن خاک و آب انباشته شده می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. در صورتی که داخل لوله هنوز کثیفی باقی مانده باشد، می توانید از برس بلند برای پاک کردن آن استفاده کنید.
    با استفاده از سرکه سفید می توانید بوی نامطبوع کپک را از بین ببرید و ضدعفونی کنید. به هیچ وجه از سفید کننده استفاده نکنید، زیرا می تواند به سیستم آسیب برساند، به خصوص اگر حاوی قطعات مسی باشد.
 
 
 
حداقل ماهی یک بار وضعیت لوله تخلیه را بررسی کنید تا از گرفتگی آن جلوگیری کنید این کار باعث می شود که خیالتان راحت باشد که کپک و باکتری های دیگر جمع نمی شود و در نهایت سرریز نمی شود.
 
بهترین کاری که می توانید برای تهویه مطبوع خود انجام دهید این است که قبل از هر فصل فعال، یک قرار ملاقات معمول برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی کنید. به شما تضمین می کند که دستگاه شما در حال کار است و در صورت لزوم تعمیرات فوری به موقع انجام می شود.
 
برای راهنمایی های مفید بیشتر در مورد نگهداری و بهره برداری از سیستم های تهویه مطبوع، وبلاگ ما را . در سایت ما می توانید به برخی از بهترین تهویه مطبوع موجود در بازار - کولر گازی فوجی الکتریک کنید و اطلاعاتی در مورد توزیع کنندگانی که می توانید آنها را از آنها خریداری کنید بیابید. . با تیم ما تماس بگیرید صورت نیاز به مشاوره
/////////////////
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru