تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای آپارتمان در طبقه اول و آخر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طرح ساخت پایه با زیرزمین: 1 - پیچ (پایه)، 2 - سطح زمین، 3 - دیوار زیرزمین، 4 - دیوار خانه.
اجاره آپارتمان در جهانشهر
تعمیر زیرزمین مستلزم هزینه های اضافی ساخت و ساز است، اما این هزینه ها با متر اضافی مساحت خانه قابل استفاده پرداخت می شود. علاوه بر این، هزینه ساخت زیرزمین در هر 1 متر مربع بسیار کمتر از هزینه متوسط در هر متر مربع از طبقات اصلی یک خانه روستایی است. مانع اصلی ساخت و ساز ممکن است ویژگی های هیدروژئولوژیکی منطقه باشد. ساخت زیرزمین در مکانی با سطح بالای آب زیرزمینی نامناسب تلقی می شود. سطح مدرن دانش مهندسی و استفاده از مصالح مرغوب، ساخت زیرزمین را در هر سطحی از آب های زیرزمینی ممکن می سازد. اما در این صورت ممکن است هزینه های مصالح به قدری بالا باشد که چیدمان زیرزمین بی سود باشد.
خرید آپارتمان در جهانشهر
به عنوان یک قاعده، ساخت زیرزمین با نصب یک دال بتن مسلح یکپارچه شروع می شود. این به عنوان پایه و اساس کل ساختمان عمل می کند و ممکن است پایه ای برای طبقه زیرزمین باشد. هنگام چیدمان زیرزمین در مکانی با خاک با تراکم متوسط، لازم است کارهای ضد آب را با دقت بسیار انجام دهید.

اخیراً گزینه ساخت طبقه زیرزمین ساختمان بسیار محبوب شده است. هزینه کمتری نسبت به ساخت زیرزمین دارد. در زیرزمین می توانید یک گاراژ، انباری، دیگ بخار و سایر محل های کاربردی و مسکونی قرار دهید.

توسعه چیدمان زیرزمین و طبقات مسکونی باید به طور همزمان انجام شود. لازم است دیوارهای باربر داخلی طبقات فوق صرفاً بر اساس دیوارهای باربر زیرزمین یا زیرزمین و به هیچ وجه بر روی سقف باشد. فقط دیوارهای غیر دائمی بر اساس سقف (وزن سبک هستند) مجاز به ساخت هستند. ظاهر اماکن مسکونی با تقسیمات غیر سرمایه ای به هیچ وجه به ظاهر سایر قسمت های ساختمان بستگی ندارد و می تواند مطابق با هر خواسته مالک انجام شود.
مزایا و معایب یک زیرزمین در یک خانه

طبقه زیرزمین می تواند به عنوان زیرزمین، انبار یا اتاق فنی، گاراژ، کارگاه، استخر باشد.

ساخت زیرزمین در یک خانه برآورد هزینه کلی را حدود 15-30٪ افزایش می دهد. با توجه به افزایش هزینه مصالح ساختمانی ، این مقدار پول بسیار خوبی است. قبل از شروع ساخت و ساز، باید محاسبه کنید که آیا زیرزمین واقعاً در خانواده مورد نیاز است یا می توانید بدون آن کار کنید و به یک انبار کوچک بسنده کنید. هر یک از توسعه دهندگان می توانند استدلال ها و استدلال های زیادی را هم به نفع ساختن خانه ای با زیرزمین و هم علیه آن به شما ارائه دهند. بنابراین، مالک باید قبل از هر چیز، مزایا و معایب ساخت زیرزمین را بسنجید.

هر یک از صاحبان خانه تأیید می کنند که زیرزمین خانه هرگز اضافی نخواهد بود. می توان از آن به عنوان مکانی برای نگهداری سبزیجات و مواد غذایی کنسرو شده استفاده کرد، می توانید یک اتاق خدمات در آنجا برای نگهداری تجهیزات کار تجهیز کنید، یک رختشویی، اتاق دیگ بخار، کارگاه یا انبار شراب را در آنجا بسازید. انتقال تمام سازه های فنی به زیرزمین فضای مفید زندگی را در خانه آزاد می کند و به طور قابل توجهی امکانات چیدمان داخلی ساختمان را گسترش می دهد. زیرزمین را می توان به عنوان یک منطقه تفریحی راحت، قرار دادن سونا، سالن بدنسازی، بیلیارد یا سینمای خانگی مجهز کرد. کف طبقه اول در یک کلبه با زیرزمین همیشه خشک و گرم خواهد بود.

افزایش هزینه های ساخت و ساز اصلی ترین نقطه ضعف خانه های دارای زیرزمین است. در مورد توسعه یک سایت سنگ بستر که نیاز به حمل تجهیزات ویژه دارد، حفاری می تواند گران باشد. اگر سطح آب زیرزمینی از عمق پایه فونداسیون بیشتر شود، ساخت و ساز نیز گران خواهد بود، زیرا این امر مستلزم افزایش هزینه ها برای عایق رطوبتی قابل اعتماد است.

ترتیب تهویه مناسب در زیرزمین یکی دیگر از موارد هزینه اضافی در ساخت زیرزمین است. اگر قرار است یک اتاق دیگ بخار در زیرزمین قرار گیرد، باید توجه ویژه ای به ترتیب تهویه شود، زیرا در چنین اتاقی، حتی با گرمایش، رطوبت هوا افزایش می یابد. حفظ میکرو اقلیم لازم در زیرزمین باعث افزایش هزینه های گرمایش در طول عملیات بیشتر کلبه می شود.
خرید آپارتمان در جهانشهر
ساخت زیرزمین یک تجارت گران است. اما در بیشتر موارد، صاحبان خانه تعدادی از مزایای قابل توجه و از همه مهمتر، خوشایند دریافت می کنند که بیشتر از پشیمانی از پول خرج شده است. علاوه بر این، فراموش نکنید که در صورت فروش بعدی ساختمان، یک خانه با زیرزمین در بازار املاک بسیار بیشتر از بدون آن ارزش دارد.
مزایای آپارتمان در طبقه اول و آخر
مزایای آپارتمان در طبقه اول و آخر
 
معمولاً این احتمالات با در نظر گرفتن ناخوشایندترین و نامطلوب ترین آنها نادیده گرفته می شوند. اما آیا واقعا اینطور است؟
 اجاره آپارتمان در جهانشهر
آپارتمان های طبقه اول و بالا همیشه محبوب بوده اند. سقف های نشتی، آسانسورهای غیر کاربردی دوره ای، مشکلات تمیز کردن پنجره ها - اینها "لذت" زندگی زیر سقف است. رطوبت بالا، نمایی از پنجره - علاوه بر افرادی که به راحتی می توانند به این پنجره ها نگاه کنند، سر و صدای ماشین ها، احتمال اینکه دزد به راحتی وارد پنجره شود - معایب اولی را می توان برای مدت طولانی شمرد. با
 
اما همه اینها در بیشتر موارد به خانه های قدیمی اشاره دارد، جایی که طبقه اول بلافاصله یک آپارتمان است. در ساختمان های مرتفع مدرن، زیرزمین بلافاصله به مکان های تجاری داده می شود: دفاتر، مغازه ها. محله های مسکونی در بالا قرار دارد. خوب و معمولا سقف با کف فنی از آپارتمان ها جدا می شود.
 
پس الان بی انصافی است که فقط در مورد معایب طبقه اول و آخر صحبت کنیم. زندگی در اینجا نیز مزایایی دارد. البته بزرگترین آنها قیمت است: چنین اشیایی می توانند 10 تا 15 درصد کمتر از میانگین ارزش بازار قیمت داشته باشند (طبقه اول تقریباً همیشه و آخرین طبقه است اگر به عنوان یک آپارتمان نخبه خاص ارائه نشود). بیایید ببینیم چه مزایای دیگری دارد.
 
آسانسور مشکلی نداره برای شما مهم نیست که کار می کند یا نه. به هر حال هرگز از آن استفاده نخواهید کرد. موضوع پرداخت اما بحث برانگیز است. ساکنان طبقات اول معتقدند که نباید برای آسانسوری که استفاده نمی کنند پولی پرداخت کنند، قانون مسکن در سطح جهانی با آنها موافق نیست، بنابراین باید هزینه کنید، در دادگاه ادعای خود را ثابت نمی کنید.
 
می توانید هر چقدر که می خواهید بپرید و بدوید. این سعادت برای خانواده‌هایی است که بچه‌ها و حیوانات خانگی دارند: آنها مجبور نیستند نگران تداخل فرزندان و حیوانات خانگی خود با همسایگان زیر باشند. رقصیدن، پریدن از مبل به زمین، گرفتن آپارتمان - همه چیز ممکن است!
 
راحت تر فرار کردن متاسفم که ماتم گرفتم، اما در مواقع اضطراری، ساکنان طبقه اول می توانند سریعتر از هر کس دیگری از خانه خارج شوند. و حتی از طریق پنجره، اگر ممنوع نیست.
 
مناسب برای سالمندان و مادران با کالسکه. اگر برای آسانسور اتفاقی بیفتد پایین و بالا رفتن از پله ها برایشان دشوارتر است. در طبقه همکف، بیرون رفتن یا خرید برای سالمندان راحت تر خواهد بود. به همین دلایل، آپارتمان های زیر برای افراد دارای معلولیت، برای تازه مادران مناسب است - سعی کنید کالسکه را به طبقه بالا فشار دهید!
 
شما همسایه های خود را سیل نمی کنید. بدون همسایه طبقه پایین - مشکلی نیست. و متاسفانه مشکلی مانند ترکیدگی لوله اتفاق می افتد. و همه برای چنین موردی بیمه نمی شوند.
 
تحویل همیشه ارزان تر است. کسانی که برای شما وسایل بزرگ می آورند، صعود به طبقه مورد نظر را در نظر می گیرند. اگه آسانسور بار باشه خوبه ولی خراب بشه یا اصلا پروژه تهیه نشده باشه؟ کسانی که در 9 سال به بالا زندگی می کنند قابل حسادت نیستند. و ساکنان اول - به اندازه کافی.
 
از گربه ها نترسید کسانی که همیشه تنها هستند و می خواهند برای پرندگان از پنجره بیرون بپرند. پرواز از طبقه همکف به احتمال زیاد به آنها آسیب زیادی نمی رساند.
 
نمای زیبا. این چیزی است که به ارزش آپارتمان می افزاید. اما در عین حال این همان چیزی است که مردم برای آن از زیر سقف خانه بالا می روند. طلوع خورشید زمستان و غروب تابستان را می توان با هر واقعیتی آشتی داد. و در آپارتمان های بالا همیشه آفتاب بیشتری وجود دارد.
 
هوای پاک و سکوت. هر چه بالاتر باشد، راحت تر نفس می کشد. گازهای اگزوز، صدای ماشین و صدای مردم به طبقه 25 نمی رسد. حتی محل ساخت و ساز زیر پنجره نیز عملا نامفهوم است.
 
عدم حضور همسایگان از بالا. هیچ کس روی سرش پا نمی گذارد، پیانو می نوازد، یا مبلمان را نمی زند. و در صورت داشتن ساختمان جدید با کف فنی به احتمال زیاد با سیل مواجه نخواهید شد. و هیچ کس ته سیگار را در بالکن پرتاب نمی کند.
 
آپارتمان گرمتر است. در اکثر خانه های مدرن سیستم گرمایش سربار وجود دارد. یعنی لوله ها از زیر شیروانی یا طبقه فنی زیر سقف خانه عبور می کنند. بنابراین، طبقه بالا دارای گرم ترین رادیاتورها و آب لوله کشی خواهد بود. اضافه می کنیم که اگر خانه دارای بطری پایین تر باشد، گرم ترین آن در طبقه اول خواهد بود.
 
می توانید با سهل انگاری در آپارتمان قدم بزنید و آفتاب بگیرید. اگر، البته، این یک مجموعه بزرگ "مورچه ها" با همسایگان اطراف نیست. اما با پنجره‌های "فضای باز" خیلی اهمیت نمی‌دهید که کسی به پنجره‌های شما نگاه کند و چیزی اشتباه ببیند.
 
حشرات کمتر آزار دهنده اما این باید خیلی بالا برود. به عنوان مثال، پشه ها و سایر سوسک ها هنوز به طبقه سیزدهم می رسند. یک مگس کمیاب در 24 ام می رسد.
 
هیچ مشکلی در کانال زباله وجود نخواهد داشت. هیچ کس بالاتر از شما نمی تواند مقداری زباله اضافی را داخل لوله بریزد و آن را مسدود کند. بنابراین، او همیشه در طبقه بالا کار می کند. و کاملا تمیز خواهد بود.
خرید آپارتمان در جهانشهر