تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید و فروش خانه در جهانشهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خریداران ملک در  جهانشهرهمیشه سوالات زیادی در رابطه با روند خرید از خود می پرسند. مشتریان اغلب به سوال پیچیدگی این روش علاقه مند هستند. در واقع، رویه خرید ملک، که توسط قوانین  جهانشهرتحمیل شده است، واضح و ساده است.
 
در این مقاله نحوه خرید آپارتمان در جهانشهردر  جهانشهررا به شما اطلاع خواهیم داد.
 
روش خرید آپارتمان در جهانشهراز یک خارجی با روش خرید آپارتمان در جهانشهراز یک شهروند بلغاری تفاوتی ندارد. برای تکمیل معامله خرید و فروش، تنها گذرنامه ای که هویت شهروند خارجی را تأیید می کند، الزامی است. یک خارجی که ملکی را در  جهانشهرخریداری کرده است، دارای حقوق مشابهی نسبت به املاک و مستغلات یک شهروند جمهوری  جهانشهراست، از جمله حق اجاره آن.
  

[/url]املاک در صفادشت
اگر تصمیم به خرید آپارتمان در جهانشهربا زمین در  جهانشهردارید، باید برخی از ویژگی ها را در نظر بگیرید. برای خرید آپارتمان در جهانشهربا زمین، فرد خارجی باید یک شرکت حقوقی در  جهانشهرثبت کند. ثبت شرکت در مدت 5-7 روز کاری امکان پذیر است. به این ترتیب قطعه زمین به نام شرکت تشکیل می شود.
 
طرح خرید اموال غیر منقول (بدون زمین)
 
اگر تصمیم به خرید یک آپارتمان جدید از سرمایه گذار دارید:
 
    انتخاب آپارتمان
    واریز وجه مبلغ استاندارد سپرده در  جهانشهر2000 یورو است. ملک به مدت 30 روز از فروش خارج می شود و قیمت قطعی است و بنابراین قابل تغییر نمی باشد. ودیعه همیشه در قیمت آپارتمان لحاظ می شود. در صورت انصراف خریدار، فروشنده وجه سپرده را به خریدار پس نمی دهد.
    امضای قرارداد فروش اولیه. قرارداد اولیه بین خریدار و سرمایه گذار امضا می شود. در قرارداد به تفصیل موضوع معامله و کلیه شرایط ضروری، حقوق، تعهدات و همچنین مسئولیت طرفین بیان شده است.
    خریدار باید ظرف مدت 30 روز پس از واریز وجه، قسط اول را به میزان 30 تا 50 درصد ارزش کل آپارتمان انجام دهد.
    پرداخت های بعدی مطابق با شرایط توافق نامه اولیه انجام می شود. اغلب، سرمایه گذار گزینه پرداخت معوق از 6 ماه تا 2 سال را فراهم می کند.
    در شرایط مقرر در قرارداد خرید و فروش اولیه، طرفین قرارداد نهایی را در قالب سند رسمی منعقد می کنند. در زمان امضای سند رسمی، کلیه پرداخت ها بین طرفین باید انجام شود. سند نزد دفتر اسناد رسمی امضا می شود که انتقال مالکیت را از شخصی به شخص دیگر تأیید می کند.
 
تبصره : به تصمیم طرفین قرارداد مقدماتی منعقد نمی شود. معمولاً زمانی این اتفاق می افتد که خریدار تمام ارزش آپارتمان ها را پرداخت کند و آماده امضای قرارداد فروش نهایی در قالب سند اسناد رسمی باشد. در این صورت خریدار ودیعه می پردازد، عین ملک از فروش خارج می شود و مراحل تنظیم اسناد معامله آغاز می شود. تا زمان اقرار معامله، طرفین باید به طور کامل پرداخت کرده باشند.
 
اگر تصمیم به خرید آپارتمان در جهانشهردر بازار ثانویه دارید:
 
    انتخاب آپارتمان.
    واریز وجه پس از واریز وجه، آپارتمان از بازار خارج شده و قیمت آن مشخص می شود. فروشنده می تواند بنا به صلاحدید خود مبلغ سپرده را افزایش دهد. معمولا زمانی که خریدار به دلایلی نتواند ظرف یک ماه از تاریخ واریز به فروشنده به طور کامل پرداخت کند، مبلغ سپرده افزایش می یابد.
    تهیه اسناد معاملاتی. بازه زمانی تهیه اسناد معامله به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور متوسط، آماده سازی اسناد در مدت یک ماه انجام می شود. توجه: در صورت درخواست خریدار و فروشنده می توان قرارداد فروش مقدماتی منعقد کرد. در عمل، چنین قراردادی به ندرت منعقد می شود و طرفین پس از واریز وجه، بلافاصله نسبت به امضای سند اسناد رسمی اقدام می کنند.
    امضای قانون اسناد رسمی
 
سند رسمی با توجه به محل ملک (در شهرداری مربوطه) در دفتر اسناد رسمی به امضای طرفین می رسد. خریدار پس از امضای دفتر اسناد رسمی در حضور سردفتر اما قبل از ثبت معامله و درج سند در دفتر ثبت سازمان ثبت، باقی مانده ارزش آپارتمان را به حساب فروشنده به بانک واریز می کند. پس از دریافت مبلغ نهایی علی الحساب، فروشنده این واقعیت را نزد دفتر اسناد رسمی تأیید می کند. پس از دریافت این تاییدیه از فروشنده، سردفتر آخرین مراحل ثبت معامله و ثبت اسناد رسمی را در دفتر ثبت سازمان ثبت انجام می دهد.
 
پس از امضای قانون سردفتر از سوی طرفین، سردفتر سند را با امضای خود تصدیق و به دادگاه منطقه ارسال می کند. قاضی که سند رسمی را دریافت کرده است، اصلاحات مربوطه را با ذکر این موضوع در دفتر اسناد رسمی به ثبت دولتی وارد می کند. ثبت اسناد ظرف سه روز انجام می شود. پس از آن، طرفین معامله، سند را با قبض از دفتر اسناد رسمی دریافت می کنند. حداقل 2 نسخه از سند امضا شده (اصل) همیشه نزد سردفتر نگهداری می شود. پس از دریافت سند اسناد رسمی، باید انتقال حق مالکیت را در موارد زیر ثبت کنید: در دفتر ثبت بولستات - ظرف 7 روز، در اداره مالیات - ظرف 2 ماه، در اداره کاداستر و ژئودزی - بدون محدودیت زمانی. .
 
مشاوران شرکت Home for You پشتیبانی کامل از تراکنش ها را ارائه می دهند، با شایستگی به شما در تهیه تمام اسناد لازم کمک می کنند و همچنین ثبت نام پس از فروش را انجام می دهند.
 
به خصوص برای مشتریان خود، ما یک بخش ویژه - راهنمای خریدار ایجاد کرده ایم که در آن اطلاعات مفید اضافی را جمع آوری و سیستماتیک کرده ایم که بدون شک هنگام خرید املاک و مستغلات در  جهانشهربه آنها نیاز خواهید داشت.
 
این بخش حاوی اطلاعات جامعی در مورد دسته بندی های مهم زیر است: روش، ویژگی های به دست آوردن املاک و مستغلات و روش های پرداخت ممکن. مالیات، هزینه ها و مالکیت خانه؛ سفارش و مهلت دریافت ویزای توریستی و مهاجرتی؛ مجوز اقامت و تابعیت بلغارستان؛ مراقبت های بهداشتی برای اتباع خارجی و بیمه؛ ارتباطات؛ حمل و نقل؛ امور مالی و غیره
 
در زیر پاسخ متخصصان برجسته ما از Home For You به متداول ترین سؤالات مشتریان ما آمده است.
  

املاک در صفادشت
آیا برای ورود به  جهانشهرنیاز به ویزا دارید؟ شهروندان اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا از اخذ ویزا معاف هستند و می توانند ظرف 90 روز در  جهانشهراقامت داشته باشند.
 
آیا با ویزای شینگن می توان از مرز  جهانشهرعبور کرد؟ بله، البته، شما می توانید با ویزای شینگن باز از  جهانشهردیدن کنید.
 
 جهانشهرمتعلق به چه منطقه زمانی است؟  جهانشهردر منطقه زمانی اروپای شرقی است (+ 2 ساعت UTC).
 
آب و هوای  جهانشهرچگونه است؟  جهانشهربا آب و هوای معتدل و معتدل قاره ای متمایز می شود که در مناطق جنوبی کشور مشخص است. از نظر شماتیک، قلمرو کشور را می توان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرد. در قسمت شمالی آب و هوای قاره ای و با زمستان های سرد است. و در قسمت جنوبی آب و هوای مدیترانه ای حاکم است. مقدار ساعات آفتابی از اردیبهشت تا مهر 2000 است.
 
واحد پول  جهانشهرچیست؟ واحد پولی رسمی در بلغارستان، لو  جهانشهر(برابر با 100 سنت) است.
 
در کجای  جهانشهرارز مبادله می شود؟ ارز در بانک ها و شعب مستقر در تمام مناطق پرجمعیت کشور قابل تبادل است. هنگام مبادله ارز در بانک، مدرکی برای تأیید هویت مورد نیاز است. علاوه بر این، تعداد زیادی صرافی وجود دارد.
 
همه فرودگاه های بین المللی  جهانشهرکجا هستند؟ فرودگاه های بین المللی در پایتخت  جهانشهر- صوفیه، و همچنین در بورگاس، وارنا و پلوودیو وجود دارد. در فصل تابستان، پروازهای چارتر مستقیم در فرودگاه های بین المللی بورگاس و وارنا و در زمستان - در فرودگاه های صوفیه و پلوودیو انجام می شود.
 
استراحتگاه های اسکی و اسپا در  جهانشهرکدامند؟ چندین پیست اسکی معروف در  جهانشهروجود دارد: Bansko، Pamporovo و Borovets. شما بدون شک در استراحتگاه های بالنولوژیک زیر در  جهانشهردرمان درجه یک و آرامش کامل دریافت خواهید کرد: Velingrad، Hisarya، Devin و Sandanski.
 
در تعطیلات تابستانی در دریا می توانید از چه مجتمع هایی در  جهانشهردیدن کنید؟  جهانشهربه خاطر سواحل بی‌پایانش با ماسه‌های طلایی خوب، دریای شفاف با خطوط ساحلی راحت و زیرساخت‌های تفریحی توسعه‌یافته شناخته شده است. اگر از استراحتگاه ها و شهرهای زیر در ساحل جنوبی دریای سیاه بازدید کنید، می توانید از تعطیلات باورنکردنی لذت ببرید: KK Sunny Beach، Elenite، Sveti Vlas، Nessebar، Ravda، Pomorie و Burgas. در سواحل شمالی دریای سیاه، به شما توصیه می کنیم از بالچیک، KK "Golden Sands"، "St. Constantine and Elena، Albena، Kavarna و Varna" دیدن کنید.
 
اپراتورهای تلفن همراه در  جهانشهرچه کسانی هستند؟ چندین اپراتور تلفن همراه بزرگ در  جهانشهروجود دارد: "VIVACOM"، "GLOBUL" و "MTel".
 
آیا خرید و ثبت نام خودرو در  جهانشهرامکان پذیر است؟ بله، در  جهانشهربه راحتی می توانید ماشین بخرید. اگر یک شهروند خارجی دارای املاک و مستغلات خود در  جهانشهرباشد، خودرو را می توان به ثبت رساند. تا به امروز، این نوع ثبت نام در پلیس راهنمایی و رانندگی صوفیه انجام می شود. هنگام ثبت نام در پلیس راهنمایی و رانندگی، یک عدد آبی با حروف XX در ابتدای عدد دریافت می کنید.
 
آیا یک شهروند خارجی می تواند زمینی در  جهانشهربدست آورد؟ بله، یک شهروند خارجی حق خرید زمین در  جهانشهررا دارد. از اول ژانویه 2014، مهلت قانونی منقضی شده است که بر اساس آن، فروش املاک و مستغلات زمین به شهروندان خارجی در 7 سال گذشته ممنوع شده است. این قانون برای شهروندان اتحادیه اروپا اعمال می شود. روس ها و شهروندان سایر کشورها می توانند زمینی در  جهانشهربدست آورند. برای این امر لازم است یک شرکت بلغاری به عنوان یک شخص حقوقی ثبت شود و زمین برای آن تشکیل شود.
 
مدارک لازم برای خرید آپارتمان در جهانشهردر  جهانشهرچیست؟ برای خرید آپارتمان در جهانشهریا خانه در بلغارستان، یک شهروند خارجی باید مدرک شناسایی داشته باشد، یعنی. پاسپورت معتبر.
//////////////////////////
هنگام خرید آپارتمان در جهانشهرو خرید آپارتمان در جهانشهرباید به چه نکاتی توجه کنم؟
 
خرید آپارتمان در جهانشهریک مرحله بسیار مهم است که علاوه بر رضایت و تکمیل، خطرات خاصی را نیز به همراه دارد. بسیاری از افراد سعی می کنند این کار را به تنهایی انجام دهند، اما نکاتی وجود دارد که هنگام خرید آپارتمان در جهانشهرباید به آن توجه داشته باشید، زیرا این یک فرآیند پیچیده و پیچیده است که در طی آن کمک متخصصان بسیار مفید خواهد بود.
 
در زیر نکات مفیدی در مورد مواردی که هنگام خرید آپارتمان در جهانشهرباید به آن توجه کنید را خواهید دید.
آیا فروشنده مالک ملک است؟
 
اول از همه، برای اینکه مالک یک ملک شوید، باید آن را از شخصی خریداری کنید که مالک کل ملک است. این موضوعی است که بسیار مورد بحث است و بسیاری از موقعیت های مخاطره آمیز را در خود پنهان می کند.
 
اگر قرارداد فروش طبق روال قانونی منعقد شود، مالکیت به طور خودکار به خریدار منتقل می شود. با این حال، بررسی مالکیت حداقل 10 سال قبل، یعنی مشاهده معاملات قبلی که این ملک با آنها منتقل شده است، لازم است تا زنجیره انتقال ایجاد شود و بررسی شود که آیا شخصی که در حال حاضر خود را به عنوان مالک مشروعیت می بخشد، واقعاً آن را به دست آورده است یا خیر. معامله قبلی تحت
 
این تحقیق در گذشته تضمین می کند که شما مالک قانونی ملک خواهید شد و مشمول تخلیه (حذف قضایی) یا طرح هیچ یک از ادعاهای تحت قانون املاک نخواهید بود که از طریق آن حق مالکیت شما می تواند باشد. مورد اعتراض قرار گیرد و از تصرف مال محروم شود.
 
مواردی وجود دارد که مالک قبلی اصلاً مالک نیست و یا فقط مالک برخی از قطعات ایده آل است که مستلزم تأیید عنوان وی است. این تأیید با بررسی اطلاعات موجود در آرایه های مختلف از جمله سازمان ثبت، کاداستر و همچنین از خود سند مالکیت انجام می شود و در صورت ارث بودن، ارتباط با موصی و حضور سایر وراث است. نیز مورد بررسی قرار گرفت. سند مالکیت نیز می تواند حکم دادگاه باشد.
 
در اینجا زمان ذکر این نکته است که تصدیق مالکیت با سند رسمی (=KNA) کاملاً قابل اعتماد نیست، زیرا این سند قابل اعتراض است، به ویژه اگر ملک قبل از صدور سند رسمی مشترکاً در تملک بوده باشد. اطلاعات بیشتر در مورد خطرات خرید ملکی که برای آن CPA وجود دارد را می توانید طی مشاوره با ما کسب کنید.
 
سردفتر موظف به بررسی سابقه مالکیت ملک نیست، به این معنی که این جستجو همچنان بر عهده خریدار است. بررسی دقیق معاملاتی که ملک مشمول آن بوده است، ممکن است بی‌نظمی‌هایی را آشکار کند که بعداً ممکن است منجر به اعتراض حق مالکیت فروشنده شود و بر این اساس، حق مالکیت شما را باطل کند.
 
یکی دیگر از ویژگی‌های نظام حقوقی ما توانایی اشخاص ثالث برای ادعای مالکیت خود بر ملک است، اما زمانی که صحبت از مالکیت ملک فروشنده از طریق وراثت صحبت می‌شود، به طور گسترده‌تری به این موضوع توجه می‌شود.
 
مالکیت جزئی فوق الذکر در مالکیت مشترک یا مشارکت فروشنده در یک اجتماع دارایی خانوادگی - متعلق به دو زوج بیان می شود. اگر شک داریم که فروشنده ممکن است مالک مشترک باشد، خوب است این موضوع را بررسی کنیم، زیرا مهم است که همه مالکان در معامله شرکت کنند. هنگامی که ملک مشترک است، هر یک از مالکین می تواند تقاضای تقسیم کند یا بر این اساس، فقط سهم معینی از ملک را به ارث برده است - در این صورت، او نمی تواند مالکیت کل ملک را به خریدار منتقل کند.
 
وضعیت جامعه دارایی خانواده نیز مشابه خریدار می تواند دو رویکرد را در پیش بگیرد - یا درخواست گواهی وضعیت تاهل (که از آن گواهی رژیم منتخب دارایی همسر نیز باید درخواست شود)، یا با ثبت روابط دارایی همسر بررسی کنید. خطر در این شرایط عدم ثبت نام در RIO است و بنابراین ما هیچ راهی برای اطلاع از مالکیت مشترک نداریم. برای اطمینان بیشتر، توصیه می کنیم که از یک وکیل املاک کمک بگیرید تا تاریخچه ملک را تا جایی که منابع قانونی اجازه می دهند به طور کامل تحقیق کنند.
 
فرضیه دیگر این است که فروشنده یک شخص حقوقی است.
 
در این مورد لازم است شرکت سرمایه گذار یا شرکت فروشنده، سابقه و وضعیت فعلی آن بررسی شود. در برخورد با اشخاص حقوقی خطراتی مانند گشایش دادرسی ورشکستگی یا اعلام ورشکستگی شخص وجود دارد. روند ورشکستگی ممکن است بعداً باز شود و معامله ممکن است در یک دوره موقت به نام "دوره مشکوک" قرار گیرد. باز هم به نظر و کار همکاران حقوق بازرگانی خود تکیه می کنیم تا به شما در انجام معاینات ورشکستگی کمک کنند. همچنین ممکن است تحمیلی با ارزش زیادی مانند حق حبس بر یک شرکت تجاری وجود داشته باشد.
 
لازم است بررسی شود که آیا ملک دارای محدودیت هایی است - سلب مالکیت، رهن، حقوق مالکیت محدود و غیره.
 
هنگام انتقال مالکیت ملک، حقوق اشخاص ثالث محفوظ است. بنابراین تحمیل مال مشکلی است که متعاقباً می تواند مالک را از مالکیت محروم کند یا مشکلات جدیدی ایجاد کند. مستندات و توضیحات در این مورد حجیم و مفصل است، تعهدات ما به عنوان خریدار زیاد است، به ویژه اسنادی که باید به سردفتر ارائه شود. آماده سازی نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد، بنابراین باید خود را با صبر مسلح کنید.
اولیه توافق
 
نیز شناخته می شود سند رسمی .
 
نیز اغلب به متوسل می قرارداد اولیه برای فروش املاک شود. کلیه شرایط اعتبار قرارداد نهایی در مورد قرارداد اولیه نیز اعمال می شود.
 
در قانون تعهدات و قراردادها این امکان پیش بینی شده است که هر یک از طرفین برای انعقاد قرارداد قطعی دعوی کنند. در صورت تایید ادعا، دادگاه رای دادگاهی را صادر می کند که جایگزین خود قرارداد می شود که در قالب سند رسمی منعقد می شود . سپس شرایطی که در اقرار به سند رسمی رعایت می شود رعایت شود.
 
به عنوان خریدار باید در نظر داشته باشیم که پیش قرارداد تضمینی برای مالک شدن ما نیست.
 
فروشنده می تواند طبق روال زیر ملک را به دیگری بفروشد: در فاصله زمانی بین قرارداد اولیه و قطعی، فروشنده می تواند ملک را از طریق رسمی به خریدار دیگری بفروشد، این روش در دفتر املاک ثبت می شود. هیچ راهی برای مخالفت با چنین ورود خریدار با حقوق خود تحت قرارداد اولیه وجود ندارد.
 
مقدماتی قرارداد این است که مالکیت را منتقل نمی کند، بلکه وسیله ای فنی برای رسیدن به قرارداد نهایی است. به همین دلیل خریدار نمی تواند تنها بر اساس قرارداد مقدماتی ادعای مالکیت خود را داشته باشد و برای اعلام قطعی بودن آن باید مراحل قضایی طی شود.
 
انتقال مالکیت نیز یک لحظه مهم است.
خرید آپارتمان در جهانشهر"روی سبز"
 
هنگام خرید "در سبز" باید از خطرات آن بسیار آگاه باشید زیرا در زیر اطلاعاتی در مورد مواردی که هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر"روی سبز" باید به آن توجه کنید را خواهید یافت.
 
این در مورد خرید آپارتمان در جهانشهرمستقیم از یک شرکت سرمایه گذار یا یک شرکت فروش املاک در دوره ای است که هنوز ساختمانی ساخته نشده است که به بهره برداری رسیده باشد.
 
این رویه خرید ساختمان های ناتمام بیشترین خطرات را به همراه دارد. کلیه تعهدات فوق خریدار برای بررسی شرکت های دخیل در ساخت و فروش ملک در اینجا جمع آوری می شود. صاحبان یا مالک زمین؛ تاریخچه این افراد باید بررسی شود قانونی بودن ساخت و ساز . این که آیا شرکت ساخت و ساز مجوز ساختمان و همچنین اسناد بعدی از جمله نقشه های معماری.
 
حق ساخت به موجب قراردادی که باید به صورت سند رسمی باشد، برقرار می شود. همراه با مالک زمین، جزئیات مربوط به حجم حق مشخص می شود. الزامات قانونی زیادی وجود دارد که باید در این روش رعایت شود، بنابراین خوب است با خریدار بررسی کنید تا مطمئن شوید که فروشنده در اصل حق ساخت ملکی را که می‌خواهیم بخریم را داشته است و ببینید که کمک هزینه‌ها چه پارامترهای ساخت و ساز هستند.
 
به منظور بهره برداری، ساختمان باید قوانینی را به دست آورد - قانون 14، قانون 15 و قانون 16.
 
اسناد به ترتیب به دست می‌آیند، زیرا خرید آپارتمان در جهانشهردر مراحل اولیه ریسک خریدار را افزایش می‌دهد.
 
اعمال 14، 15 و 16 برای کنترل مراحل کار ساختمانی وجود دارد. این سه سند نیز باید اجرای عملیات ساختمانی و نصب را طبق قانون جاری پیگیری کند.
  

[url=https://safadasht-amlak.ir/]املاک در صفادشت
اشیاء در حال ساخت ابتدا قانون 14 را دریافت می کنند - پس از پذیرش ساخت ساختمان (مرحله "ساختار ناهموار") . قانون 14 امضا شده برای یک ساختمان معین به این معنی است که از یک شی با حق ساخت به املاک و مستغلات تبدیل می شود. این سند توسط سرمایه گذار، مشاوری که نظارت بر ساخت و ساز را انجام می دهد، و طراح تنظیم و امضا می شود.
 
قانون 15 در ادامه می آید که بیان می کند ساختمان به طور کامل تکمیل شده است و وضعیت و آمادگی ساخت و ساز را برای راه اندازی آن مشخص می کند. این سند گواهی می دهد که ساخت ساختمان مطابق با پروژه های سرمایه گذاری مصوب انجام شده و فعالیت های ساخت و نصب به پایان رسیده است.
 
کمیسیون امضای قانون 15 شامل سرمایه گذار، سازنده، ناظر ساخت و طراحان است.
بر اساس قانون 15 آخرین قانون 16 تنظیم می شود که توسط شهردار شهرداری و یا توسط معمار ارشد صادر می شود که باید توسط شهردار مربوطه مجوز داده شود.
 
قانون 16 سندی برای بهره برداری از ساختمان جدید است. این سند نهایی برای هر ساخت و ساز است. نقش آن تعیین مناسب بودن برای راه اندازی شیئی است که برای آن صادر شده است، یعنی. شی برای پذیرش ساکنین مناسب است.
 
یک سایت ساختمانی قانون 16 را پس از:
1. ایجاد حقوق مالکیت از نظر قانونی بودن ساختمان.
2. بررسی کنید که آیا ساخت و ساز بر اساس پروژه های تایید شده یا غیر تایید شده انجام شده است.
3. برقراری ارتباط بین پروژه های مصوب و اجرای واقعی.
 
این مهم است که خریدار از مرحله ساخت و ساز آگاه باشد تا مطمئن شود که مالکیت را به دست می آورد.
 
اگر ساختمان قانون اول - قانون 14 را نداشته باشد، هنگام خرید ملک، خرید حق ساخت وجود دارد، نه حق مالکیت. در این مرحله خطر ساخت و ساز ناقص زیاد است، بنابراین خوب است در مورد جزئیات با یک وکیل مشورت کنید.
 
قانون 15 به عنوان انتقال «تکمیل ساخت بنا» در نظر گرفته شده است، اما این بدان معنا نیست که برای سکونت مناسب است و استفاده از ملک غیرقانونی است.
 
پروانه بهره برداری یا گواهی راه اندازی فقط بر اساس قانون 16 صادر می شود و تنها در این صورت می توان ملک را تصرف کرد.
 
فروش خانه ها قبل از قانون 16 معمول است، که کاملاً قانونی است، اما خطرات آن باید در نظر گرفته شود و هر خریدار باید خودش تصمیم بگیرد که آیا موافق است یا خیر.
تراس آپارتمان متعلق به کیست؟
 
چیزی که ارزش توجه دارد تراس است که ممکن است در ملک ما وجود داشته باشد.
 
باید اسناد یا نقشه های سردفتری را بررسی کنیم تا متوجه شویم متراژ تراس به کدام شی اختصاص دارد. این چیزی است که به ویژه هنگام خرید آپارتمان در جهانشهرباید مراقب آن باشم.
 
تراس هایی وجود دارد که به عنوان سقف خود ساختمان - "تراس پشت بام" استفاده می شود، به این معنی که در قسمت های مشترک ساختمان قرار می گیرند. و قسمت های مشاع نیز به نوبه خود ملک تمامی ساکنین ساختمان مسکونی می باشد یعنی ساکنین در آنها مالکیت مشترک دارند.
استودیو یا آپارتمان؟
 
نکته دیگری که باید بررسی شود این است که آیا ملکی که می‌خریم به عنوان "استودیو" یا "آپارتمان" تعیین شده است.
 
استودیو در قوانین  جهانشهرتعریف قانونی ندارد، اما آپارتمان تحت نام "مسکون" تعریف قانونی دارد.
 
همراه با تعریف، تعدادی ویژگی متمایز به عنوان شرایطی برای شناسایی یک ملک به عنوان اقامتگاه تعریف شده است، به عنوان مثال: دودکش های اجباری در اتاق های نشیمن و آشپزخانه. فراهم کردن تهویه ارتفاع محل مسکونی تنظیم می شود. الزامات برای نمایشگاه مسکن؛ الزامات برای مکان اتاق ها به دور از منابع سر و صدا و ارتعاش.
 
از طرف دیگر استودیو شیئی است که برای انجام فعالیتهای حرفه ای یا اقتصادی با اقامت دائم خدمت می کند . یعنی نمی توان از آنها به طور کامل برای کار یا به طور کامل به عنوان یک اقامت استفاده کرد، اما اثبات اینکه کاملاً برای یک فعالیت مسکونی استفاده نمی شود بسیار دشوار است. بسیاری از مردم به دلیل معافیت های مالیاتی برای خانواده های جوان وسوسه می شوند که استودیو بگیرند.
 
با این نوع اشیاء، ویژگی های بسیاری وجود دارد که باید از قبل بررسی شوند - مالیات، صورتحساب، حق دسترسی به آدرس اداری و غیره.
 
علیرغم پیشنهاد اولیه وسوسه انگیزی که ممکن است دریافت کنید، خرید یک آپارتمان ("آپارتمان") گزینه بسیار مطمئن تری برای شما و خانواده شما است.
 
    خرید آپارتمان در جهانشهرتصمیمی است که ریسک های زیادی را به همراه دارد که ارزش آن را ندارد و همچنین هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد که به دلیل ناتوانی در انجام یک بررسی کامل ارزش از دست دادن آنها را ندارند.
 
    هنگام خرید آپارتمان در جهانشهرباید به عوامل خاصی توجه کرد.
 
    امیدواریم خلاصه ما شما را به گام‌های درستی که باید بردارید تا از نتیجه نهایی راضی باشید راهنمایی کرده باشد.
 
    ما اینجا هستیم تا نظر خود را به شما ارائه دهیم و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
///////////////////////////