تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای ارتودنسی لینگوال چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[list]
[*]مهم ترین مزیت ارتودنسی لینگوال این است که پشت دندان قرار می‌گیرد و جلب توجه نمی‌کند مگر آنکه فرد شروع به صحبت کردن نماید و افرادی که در نزدیکی او قرار دارند متوجه ارتودنسی پشت دندانی شوند.
[*]یکی از موارد و علایم مهمی که افراد تحت درمان با ارتودنسی به آن توجه نمی‌کنند آسیب دیدگی دندان و تشکیل لکه‌های سفید روی آن است. اگر فرد به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت چندانی ندهد با این مشکل مواجه خواهد شد.
[*]ارتودنسی فلزی در نواختن برخی از ادوات موسیقی مانند فلوت و ساکسوفون که باید ارتباط مستقیمی با دهان داشته باشند اختلال ایجاد می‌کند و این مسئله در خصوص ارتودنسی پشت دندانی به حداقل می‌رسد.
[*]یکی از بزرگترین مزایای ارتودنسی لینگوال این است که همواره پشت دندان قرار دارد و بیمار با مشکلاتی از قبیل گم کردن آن، خارج کردن در هنگام غذا خوردن یا مسواک زدن یا تعویض مداوم مواجه نخواهد شد. ارتودنسی لینگوال همیشه به اصلاح دندان کمک می‌کند حتی هنگامی که در حال غذا خوردن هستید.
[*]می‌توان از ارتودنسی لینگوال برای درمان انواع مختلف از مشکلات دندانی استفاده کرد و اگر شما دچار هرگونه مشکل خاصی هستید می‌توانید از مزایای این روش بهره مند شوید. متخصص ارتودنسی به ارزیابی وضعیت بایت و سلامت دندان‌ها می‌پردازد و پس از آن اقدامات لازم برای نصب ارتودنسی را انجام خواهد داد. اکثر بزرگسالان و کودکان می‌توانند متقاضی درمان با این روش باشند.
قیمت ارتودنسی دندان  سال 1401[/list]