تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین لوله باز کنی پردیس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چرا زهکشی ها مسدود می شوند؟ دریابید که چه نوع زباله ای باعث ایجاد آن می شود
در فیسبوک به اشتراک بگذار
فیسبوک در مسنجر مسنجر در توییتر به اشتراک بگذارید توییتر در واتس اپ به اشتراک بگذارید واتس اپ در دار...
ولی...
چرا زهکشی ها مسدود می شوند؟ دریابید که چه نوع زباله ای باعث ایجاد آن می شود
 
وضعیت مسدود شدن فاضلاب مطمئناً خوشایندترین نیست. با وجود این، خانم‌های خانه‌دار دست از آزمایش بر نمی‌دارند و وسایل مختلف را درون آن می‌ریزند و بارها و بارها باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌شوند.
 
فاضلاب
 
آنها را می توان تا حدی درک کرد. دورنمای خلاص شدن از شر خاک گربه، پوشک های کثیف و زباله های کوچک با لمس یک دکمه فریبنده است. اما اگر توالت برای هدف مورد نظر خود استفاده نشود، خطر آبگرفتگی، دعوای قضایی با همسایگان و قبوض تعمیر وجود دارد.
 
بنابراین، بسیار مهم است که بدانید چه چیزی را می توان با خیال راحت در توالت ریخت و چه چیزی را بهتر است در سطل زباله انداخت تا از مشکلات فاضلاب جلوگیری شود.
گرفتگی فاضلاب
قابل شستشو در توالت:
 لوله باز کنی پردیس
1. آب کثیف بعد از شستن زمین یا بعد از شستن کفش.
 
2. مدفوع سگ و گربه.
 
فاضلاب
 
3. اگر قطر لوله‌های فاضلاب حداقل 100 میلی‌متر باشد و خمیدگی محسوسی در سیستم وجود نداشته باشد، می‌توانید با خیال راحت دستمال توالت محلول در آب را داخل توالت بریزید. اگر قطر لوله کمتر از 100 میلی متر است، بهتر است از این کار خودداری کنید.
زباله هایی که می توانید در موارد استثنایی دفع کنید:
 
1. باقی مانده غذا.
 
احتمالاً می توانید گاوزبان شکسته را در توالت بریزید. با این حال، وقتی صحبت از پوست سیب زمینی، پوست پرتقال و هندوانه، استخوان و دانه توت می شود، وضعیت کاملا متفاوت است. بله، همه این غذاها به مرور زمان تجزیه می شوند. اما قبل از آن می توانند لوله های خانه را محکم مسدود کنند.
 
2. حوله های یکبار مصرف
 
حوله های کاغذی سنگین تر از دستمال توالت هستند و کمتر در آب حل می شوند. با این حال، سازندگان اطمینان می دهند که برخی از انواع حوله های یکبار مصرف را می توان در توالت شست.
 
فاضلاب
 
برای تعیین در هر مورد، باید یک آزمایش کوچک انجام دهید. چند تکه حوله را در یک کاسه آب بریزید. اگر بعد از 2 ساعت کاملاً حل نشدند، بهتر است آنها را داخل توالت نکشید.
 
3. بستر گربه
 
برخی از زباله ها را می توان به مقدار کم در توالت ریخت، در حالی که برخی دیگر را باید در یک سطل انداخت. این همه به مواد مورد استفاده در تولید بستگی دارد.
 
ژل های سیلیکا و پرکننده های خاک رس بنتونیت با رطوبت واکنش می دهند تا فوراً سفت شوند که می تواند باعث انسداد جدی شود.
 
گلوله های ساخته شده از خاک اره فشرده وقتی در معرض آب قرار می گیرند متورم می شوند، اما نه به این سرعت. بنابراین، چند تکه از چنین پرکننده را می توان در توالت ریخت، اما تلاش برای خالی کردن کل جعبه می تواند پایان بسیار بدی داشته باشد.
هرگز زباله های زیر را دور نریزید:
 
1. دستمال مرطوب
 
راحت و مقرون به صرفه، آنها بسیار محبوب شده اند و ما همیشه در حال یافتن کاربردهای جدید برای آنها هستیم. با این حال، بسیاری از مردم به دلایلی دستمال مرطوب را با دستمال توالت محلول در آب مرتبط می دانند.
 
فاضلاب
 
اخیراً به مقاله ای برخوردم که در آن زنی تجربه خود را در مورد نحوه تمیز نگه داشتن توالت به اشتراک گذاشته است: «من همیشه یک بسته دستمال مرطوب ضد باکتریایی در توالت نگه می دارم. هر روز صبح از دستمال کاغذی برای تمیز کردن توالت و تخلیه آن در فاضلاب استفاده می کردم! "
 
    سریع زباله ها را در امتداد رشته زیر پل #Orwell بریزید . مقدار زیادی برای برداشتن طبق معمول. 100+ دستمال مرطوب. ??? #
لوله باز کنی پردیس
 
با این حال، دستمال مرطوب کمی شبیه کیسه های پلاستیکی است. آنها همچنین حاوی الیاف پلاستیکی هستند که تنها در طی سالیان متمادی به طور کامل تجزیه می شوند. بدیهی است که یک دستمال مرطوب مانند این می تواند آسیب زیادی وارد کند
 
دستمال مرطوب نبافته یک سردرد دائمی برای شرکت های آب است. حتی تجهیزات قدرتمند موسسات نظافتی نیز نمی توانند با آنها کنار بیایند. و چرا؟ زیرا دستمال مرطوب خراب نمی شود و پاره نمی شود.
 
2. مصالح ساختمانی
 
گچ های مختلف بر پایه مصنوعی هستند و در آب تجزیه نمی شوند. آنها همچنین می توانند به اشیاء دیگر بچسبند و توده هایی تشکیل دهند که با گذشت زمان به شاخه ها تبدیل می شوند.
 
3. مو
 
موهای موجود در لوله ها می توانند گره بخورند و بقایای مواد غذایی را جمع آوری کنند و کثیفی ایجاد کنند که پاک کردن آن دشوار است.
 
4. پوشک و پد
 
یکی از شایع ترین علل انسداد است. آنها نه تنها تجزیه نمی شوند، بلکه حجم خود را بسیار افزایش می دهند و رطوبت را جذب می کنند.
 
5. سواب پنبه و پشم پنبه
 
رطوبت را به خوبی جذب می کند، به راحتی به برجستگی ها می چسبد، بیشتر از پارگی کشیده می شود و می تواند یک گرفتگی جدی ایجاد کند.
 
فاضلاب
 
6. کاندوم
 
در برخی موارد، محصول لاستیکی ممکن است با موفقیت از لوله ها عبور کند، در حالی که در موارد دیگر مشکل ایجاد می کند.
 
7. گیاهان چای
 
وقتی برگ های چای در لوله ها گیر می کند، چه برسد به کیسه های چای، گرفتگی های محکمی ایجاد می کند.
 
8. فیلتر و دود سیگار
 
فیلترهای سیگار در تماس با آب منبسط می شوند و می توانند مجرای فاضلاب را مسدود کنند. فیلترهای سیگار حاوی استات است که تا 10 سال طول می کشد تا تجزیه شود.
 
9. نخاله های ساختمانی
 
گرد و غبار سیمان، گچ شکسته و سایر نخاله های ساختمانی می تواند به کل سیستم خط لوله آسیب برساند.
 
به طور خلاصه، صبور باشید و سعی کنید همه موارد ذکر شده را به سطل زباله برسانید. با این کار از گرفتگی جلوگیری کرده و تا حدودی از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کنید.
لوله باز کنی پردیس
نکات مفید در مورد نحوه نصب فاضلاب در خانه
 
10 مه 2016 توسط دینایتاس
 
نکات مفید در مورد نحوه نصب فاضلاب در خانه
 
اگر در حال ساختن یک خانه مستقل دورتر از شهر هستید یا همانطور که در حال حاضر در جامعه باغ رایج است، احتمالاً فاضلاب مرکزی وجود نخواهد داشت. بنابراین نیاز به نصب سیستم فاضلاب محلی وجود خواهد داشت. شما می توانید متخصصانی را برای این کار استخدام کنید (به عنوان مثال، هر لوله کشی در کاوناس یا یک شهر بزرگ دیگر احتمالاً می تواند به سرعت کمک کند)، اما پس از آن نصب فاضلاب به سرمایه گذاری های زیادی نیاز دارد. جایگزین دیگر این است که خودتان فاضلاب را در خانه نصب کنید. ما نکات مفیدی را برای تسهیل فرآیند نصب فاضلاب در خانه ارائه خواهیم داد.
ویژگی های نصب لوله های فاضلاب
 
به نظر می رسد که نصب لوله فاضلاب ساده است - شما گودال ها را حفر می کنید، لوله ها را می گذارید، آنها را با خاک پر می کنید و تمام. با این حال، اگر برخی از جنبه های بسیار مهم را در نظر نگیرید، لوله های نصب شده شما غیر کاربردی خواهند بود. ناگفته نماند، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاری در نصب لوله های فاضلاب به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
 
بهترین کار این است که لوله های فاضلاب را زمانی که کف آن بتن ریزی نشده است، قرار دهید. زمانی که خاک برای کف خانه آماده شد، برای لوله ها سنگر حفر کنید. درست است، حتماً در مراحل نصب فونداسیون، محل هایی برای لوله های زهکشی در نظر بگیرید و در صورت پیوسته بودن فونداسیون، منافذی بگذارید. فقط از لوله های در نظر گرفته شده برای این منظور استفاده کنید.
 
شاید مهمترین جنبه شیب لوله های فاضلاب باشد. اولاً، شیب نمی تواند در جهت مخالف باشد. دوم اینکه شیب نمی تواند خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. حداقل شیب لوله ها باید حداقل 1-2 سانتی متر بر متر باشد. بنابراین، اگر لوله 4 متر طول داشته باشد، حداقل شیب آن 4-8 سانتی متر است، اگر لوله 5 متر طول داشته باشد، حداقل شیب 5-10 سانتی متر و غیره باشد. به نظر می رسد که چرا نمی تواند خیلی کوچک باشد، روشن اما چرا شیب نمی تواند خیلی زیاد باشد؟ ساده است - اگر شیب لوله ها خیلی زیاد باشد، آب جاری در آنها خاک سنگین تری را دور می زند، آنها در لوله گیر می کنند و پس از مدتی در اینجا گرفتگی ایجاد می شود. و این بدان معنی است که فاضلاب مسدود می شود.
 
دوام یکی دیگر از موارد بسیار مهم در نصب لوله های فاضلاب است. تمام لوله ها باید به خوبی تقویت شوند و امکان خمیدگی باقی نماند و شیب از بین نرود.
 
توصیه می کنیم دست خود را در زانوهای متصل کننده لوله ها قرار ندهید - آنها باید از کیفیت خوب و درجه مناسبی برخوردار باشند. نصب آرنج با زاویه 90 درجه را توصیه نمی کنیم. راه حل مناسب تر، یک آرنج 45 درجه یا اتصال چندین چنین زانویی برای به دست آوردن زاویه مورد نیاز است.
ویژگی های نصب دستگاه تمیز کننده
 
در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که طبق قوانین جمهوری لیتوانی نصب تاسیسات تصفیه فاضلاب ضروری است. بنابراین، اگر به فکر استفاده از حلقه های زهکش بتنی برای زهکشی هستید، قانون را زیر پا می گذارید.
 
بنابراین، شما یک دستگاه تمیز کننده خریداری کرده اید، بعد چه می شود؟ شرکتی که دستگاه را از آن خریده‌اید احتمالاً خدمات نصب دستگاه را نیز ارائه می‌دهد، اما اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید ، می‌توانید خودتان آن را نصب کنید. اولین قدم حفر چاله برای تصفیه خانه است. اندازه دومی باید با ابعاد دستگاه مطابقت داشته باشد. در این مرحله، دوباره دو گزینه را در نظر خواهید گرفت: خودتان حفر کنید یا تراکتور استخدام کنید. در حالت اول، کار طولانی و سخت در انتظار است، در مورد دوم، کار بسیار سریعتر انجام می شود، اما سرمایه گذاری اضافی مورد نیاز است. اما به دلایل ایمنی پیشنهاد می کنیم از خدمات تراکتور استفاده کنید. تقریباً 20-30 سانتی متر قبل از عمق طراحی گودال، پیشنهاد می کنیم حفر گودال را به صورت مکانیکی به پایان برسانید تا در فونداسیون اختلال ایجاد نشود.
 
پس از حفر سوراخ، باید دستگاه تمیز کننده را بارگیری کنید. مهم است که آن را فقط زمانی بلند کنید که مطمئن باشید لوله های ورودی و خروجی از عمق و شیب مناسبی برخوردار هستند. مرحله بعدی تنظیم دستگاه تمیز کننده در گود است. برای این کار، توصیه می کنیم از تراز (برای تنظیم عمق دستگاه تمیز کردن) و تراز (برای تنظیم افقی دستگاه تمیز کردن) استفاده کنید.
 
قسمت بالایی دستگاه مهم است. حتما از افقی بودن سرریز اطمینان حاصل کنید. اگر این توصیه را نادیده بگیرید، تصفیه خانه فاضلاب به سادگی وظایف خود را انجام نمی دهد یا آنها را به طور کامل انجام نمی دهد. برای جلوگیری از این اتفاق چه باید کرد؟ در قسمت بالایی دستگاه یک کانال دایره ای وجود دارد. این دیوار جانبی داخلی آن است که آستانه سرریز قبلا ذکر شده است. برای جلوگیری از خروج آب، این زهکش را با یک لوله تخلیه مخصوص طراحی شده بپوشانید. در همان ابتدای نصب، لازم است کانال دایره ای را با آب پر کنید و با در نظر گرفتن سطح این آب نسبت به آستانه سرریز، موقعیت کل دستگاه تمیز کننده تنظیم شود. برای این کار از سطح روحی فوق استفاده می شود.
 لوله باز کنی پردیس
پس از انجام تمام کارهای فوق الذکر باید دور دستگاه نظافت شن ریخته و داخل خود دستگاه آب بریزید. ماسه را در لایه های حدود 30 سانتی متری بریزید و با استفاده از ویبروپلیت فشرده کنید. توصیه می کنیم رطوبت شن و ماسه را در نظر بگیرید - باید مرطوب باشد. اگر ماسه خشک است، آبیاری اضافی مورد نیاز است. نکته مهم این است که وقتی شن و ماسه دور دستگاه ریخته می شود، همزمان آب در همان لایه ها به داخل خود دستگاه تصفیه می ریزد، یعنی یک لایه ماسه حدود 30 سانتی متر دور دستگاه و حدود 30 سانتی متر آب داخل دستگاه می ریزد.
 
هنگامی که ماسه را تا بالای دستگاه پر کردید، درب آن را بگذارید تا از ورود ماسه به داخل دستگاه جلوگیری شود. در صورت لزوم، یک حلقه افزایش دهنده نصب کنید و پرایمر را بریزید تا به حد مشخص شده برسید.
اتصال لوله
 
پس از اجرای لوله های فاضلاب و نصب تصفیه خانه فاضلاب، اتصال لوله ها به کارخانه ضروری است. هنگامی که شن و ماسه اطراف دستگاه تمیز کننده تا ورودی لوله پر می شود، آنها به هم متصل می شوند. نکته مهم: ورودی لوله به تصفیه خانه نباید از سطح زمین بالاتر از یک متر باشد! این بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت خطر یخ زدگی فاضلاب افزایش می یابد. پس از اتصال لوله ها، خاک بیشتر ریخته می شود، به دنبال توصیه هایی که در بالا توضیح داده شد.
 
در خانه، لوله های زیر به لوله های خروجی متصل می شوند: توالت، سینک، وان یا دوش، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی. می توانید خودتان متصل شوید یا می توانید از خدمات متخصصان استفاده کنید. پیدا کردن یک لوله کش حرفه ای در شهرهای بزرگ کار سختی نیست. به عنوان مثال، یک لوله کش در کاوناس یا یک لوله کش در ویلنیوس می تواند بلافاصله وارد شود و به سرعت همه دستگاه ها را متصل کند.
لوله باز کنی پردیس
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт