تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوران ازدواج و خانواده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاور ازدواج
 
مشاوران ازدواج و خانواده (CCFs) متخصصانی هستند که به افراد، زوج ها و خانواده ها در رفع مشکلاتشان کمک می کنند. آنها زنان و مردان را در هر سنی (از کودکی تا بزرگسالی) در دوران سختی در مراحل مختلف زندگی خود دنبال می کنند. ماموریت مشاور ازدواج و خانواده چیست؟ چه زمانی به یک مشاور ازدواج و خانواده مراجعه کنیم چگونه او مداخله می کند؟ از کجا می توانم یک مشاور ازدواج و خانواده پیدا کنم؟ حساب می کنیم.
مشاور شغلی و خانواده ازدواج
 
کلیه مشاوره ازدواج و خانواده دوره آموزشی صلاحیت مورد تایید وزارت امور اجتماعی را گذرانده اند. این آموزش توسط سازمان های مورد تایید وزارت امور اجتماعی ارائه می شود و به مدت دو سال ادامه دارد. در پایان این دوره گواهی صلاحیت برای مشاوره ازدواج در کرج و خانواده صادر می شود. مشاوران ازدواج و خانواده در زمینه های مختلف مانند زندگی رابطه ای، عاطفی و جنسی گوش می دهند، اطلاع رسانی می کنند و راهنمایی می کنند. او روی مسائل مربوط به زوج ها، والدین، پیشگیری از بارداری، بارداری، ختم داوطلبانه بارداری (سقط جنین) یا زندگی خانوادگی کار می کند. او مصاحبه های فردی، زوجی یا خانوادگی انجام می دهد. همچنین می‌توان از CCFها برای رهبری گروه‌های بحث، پیشگیری و ارائه اطلاعات در مدارس، انجمن‌ها یا مؤسسات استفاده کرد. او مرتباً متعهد می شود که دانش خود را به روز کند و مانند همه حرفه های روانی-اجتماعی، به رازداری حرفه ای پایبند است.
مشاور رسالت ازدواج و خانواده
 
ماموریت های آن چندگانه است:
 
    CCF اغلب در حمایت و کمک به زوج هایی که با مشکلات عاطفی یا جنسی روبرو هستند، درگیر است.
    نقش مهمی در آموزش، اطلاع رسانی و پیشگیری از رابطه جنسی به ویژه در مدارس و مراکز تنظیم خانواده یا آموزش و پرورش دارد.
    یک مشاور خانواده زمانی که برای روابط متضاد بین اعضای متعدد یک خانواده فراخوانده می شود، می تواند خود را به عنوان یک آشتی دهنده قرار دهد.
 
اولین فضیلت بزرگ در مشاوره ازدواج در کرج و خانواده، گوش دادن است. در واقع، CCF باید ابتدا با دقت و توجه به وضعیت مشکل ساز بیمار گوش دهد. مشاور ازدواج پس از تجزیه و تحلیل شرایط و شناسایی مشکلات شخصی، زناشویی یا خانوادگی، با ارائه حمایت های قانونی، عاطفی و اجتماعی وارد عمل می شود. هدف آن بهبود وضعیت تعارض با کمک به افراد درگیر در برداشتن گامی از مشکلاتشان است. برخلاف تصور، مشاوران ازدواج و خانواده توصیه های عملی ارائه نمی دهند. او به بیمارانش کمک می کند تا درد و رنج خود را بهتر بیان کنند و ریشه آنها را درک کنند تا بتوانند بهترین تصمیم را برای زوج یا خانواده خود بگیرند.
چه زمانی به مشاور ازدواج و خانواده مراجعه کنیم؟
 
تماس با مشاور ازدواج و خانواده زمانی توصیه می شود که با یک مشکل زن و شوهر یا خانوادگی روبرو هستید که نمی توانید به تنهایی آن را حل کنید. حوزه های کاری CCF متعدد است.
 
در زن و شوهر، او می تواند در چارچوب موارد زیر مداخله کند:
 
    خشونت خانگی؛
    مشکلات جنسی؛
    مشکلات ارتباطی؛
    یک بی اعتمادی؛
    عبور از شکاف سخت است.
 
در خانواده، او می تواند در ساختار موارد زیر مداخله کند:
 
    مشکلات رابطه بین خواهر و برادر؛
    ورود اولین فرزند؛
    خاتمه داوطلبانه حاملگی یا سقط جنین؛
    مسائل تربیتی کودکان؛
    سوگواری برای یک عزیز دشوار است.
    مشکلات مالی مرتبط با از دست دادن شغل؛
    مرض.
 
بسته به موضوع مورد بحث، یک مشاور ازدواج و خانواده به فرد یا افراد مربوطه کمک می کند تا یک گفتگوی آرام را دوباره برقرار کند تا بینش لازم برای تصمیم گیری سنجیده را ارائه دهد.
از کجا می توانم یک مشاور ازدواج و خانواده پیدا کنم؟
 
مشاوران ازدواج و خانواده در مراکز لیبرال، انجمن ها یا سازمان های خدمات عمومی منطقه ای یا بیمارستانی کار می کنند. اگر می خواهید با یک مشاور ازدواج و خانواده تماس بگیرید، چندین گزینه دارید:
 
    با شهرداری شهر، شورای منطقه یا نزدیکترین مرکز اجتماعی خود تماس بگیرید.
    دستورالعمل‌های مربوط به مشاوران ازدواج و خانواده را که در انجمن ملی مشاوران ازدواج و خانواده (ANCCEF) موجود است، بررسی کنید. مطمئناً یکی در نزدیکی شما وجود دارد!
 
مشاوره به طور متوسط یک ساعت طول می کشد. قیمت آن متفاوت است: می تواند رایگان باشد یا با توجه به درآمد بیمار در موسسات دولتی خاص تطبیق داده شود، یا می تواند بین 45 تا 100 یورو هزینه داشته باشد. مشاوره با CCF توسط بیمه درمانی بازپرداخت نمی شود، اما برخی از شرکت های متقابل و بیمه ممکن است بخشی از هزینه را پوشش دهند.

حل مشکلات زناشویی با مشاوره ازدواج در کرج – چگونه می دانید؟
سوشمیتا هالدرتوسط سوشمیتا هالدر 4 دقیقه خواندن
فیس بوک
واتس اپ
توییتر
تلگرام
اشتراک گذاری
 
مشاوره ازدواج در کرج برای مشکلات زناشویی: می دانید ازدواج مشاوره چیست؟ برای مشکلات زناشویی به مشاوره ازدواج در کرج نیاز دارید؟ چگونه از مشاوره ازدواج در کرج استفاده کنیم؟ یک قدم مهم برای مشکلات زناشویی مراجعه به مشاوره ازدواج در کرج است.
 
مشاوره ازدواج در کرج که به عنوان "زوج درمانی" یک زوج برای حل مسائل و تعارضات فعلی با آنها سروکار دارند و در نتیجه ایجاد یک شود. این سیستم می تواند برنامه های آینده آنها را زیباتر و محکم تر کند.
 
یک رابطه خوب می تواند از طریق یک رابطه بد از طریق مشاوره ازدواج در کرج خوب ایجاد شود. تمام سوء تفاهم ها و مشکلات دیگری که بین آنها به وجود آمده است با این توصیه خوب به راحتی قابل حل است.
مشاوره ازدواج در کرج در مشکلات زناشویی به زبان بنگالی - مشاوره ازدواج در کرج برای مشکلات زناشویی
مشاوره ازدواج در کرج برای مشکلات زناشویی به زبان بنگالی – مشاوره ازدواج در کرج برای مشکلات زناشویی
 
زن و شوهر می توانند با نگاه به تفاوت های این دو و در نظر گرفتن جدا از هم رابطه خود را زیباتر کنند.
مشاوره ازدواج در کرج می تواند بسته به عوامل خاصی مانند:
 
1) مشکل انتقال
 
2) درگیری یا اختلاف بر سر حضانت کودک.
 
3) اختلافات جنسی.
 
4) مشکلات زناشویی و سایر مشکلات.
 
5) اگر یکی از آن دو کسی را فریب داده باشد.
 
6) خانوادگی مختلف
 
از طریق مشاوره ازدواج در کرج، زوج هایی که در آستانه طلاق هستند، می توانند زندگی خود را دوباره به زیبایی آغاز کنند. علاوه بر این، هرگز نمی توان تضمین کرد که همه مشکلات را می توان به راحتی از طریق مشاوره ازدواج در کرج حل کرد. با این حال، با در نظر گرفتن این نکات، بر می توانید به راحتی
همچنین بخوانید   : چگونه زن یا شوهر خود را طلاق دهیم؟ مراحل قانونی را بدانید
 
و البته باید در نظر داشت که این امر کاملاً ضروری است که زن و شوهر از نظر روحی و جسمی برای مبارزه با هر مشکلی آماده باشند.
 
هرگز برای کسی امکان ندارد چنین کاری انجام دهد. در آن صورت هر دو باید درست باشند تا با همه این مسائل مبارزه کنند.
 
علاوه بر این، مشاوره ازدواج در کرج می تواند تمام باورهای غلطی که در ذهن هر دوی آنها ایجاد شده را برطرف کند و در برابر انواع مشکلات اقدام کند.
نقش مشاور ازدواج در چنین شرایطی :
 
یک مشاور ازدواج دارای مجوز می باشد. او این توانایی را دارد که انواع مشکلات خانواده را حل کند و تمام مشکلات بین زوجین را از بین ببرد و آنها را دوباره دور هم جمع کند تا زندگی جدیدی داشته باشند.
 
مشاور ازدواج می تواند با بحث کتبی و عملی بسیاری از مسائل، هر زوجی را از آستانه طلاق بازگرداند.
 
اختلافات زناشویی بسته به عوامل مختلفی می تواند شروع شود. بنابراین یک مشاور ازدواج تنها بسته به آن عوامل یا در نظر گرفتن فاکتورها توصیه می کند، اما خوب کار می کند.
 
علاوه بر این، امروزه اختلاف نظر، تکبر، جدیت بین زوجین مشکل بسیار پیچیده ای ایجاد می کند. و این مشکل می تواند از یک هفته به یک ماه، از یک ماه به یک سال تبدیل شود.
 
مواردی هم پیش آمده است که هر دو به دلیل غرور و غرور به دلیل اختلاف بین آن دو، حال و روز خوبی ندارند و از رابطه زن و شوهر فاصله زیادی می گیرند. اما اگر کودکی باقی بماند، تمام عکس العمل بر عهده آن کودک است. اما آینده او ممکن است تهدید شود.
همچنین بخوانید   : چه زمانی و چگونه می توان ازدواج دوم را پس از طلاق انجام داد؟
 
بنابراین با در نظر گرفتن همه جوانب، حل تمام مشکلات شما طبق توصیه مشاور ازدواج، اعتماد زن و شوهر به یکدیگر، عشق ورزیدن به یکدیگر و زندگی بدون منیت مهمترین نقش را در زندگی زناشویی ایفا می کند.
 
مجدداً اگر زن یا شوهر در هر موردی طرف مقابل را مقصر بدانند، «گزارش حادثه خانگی» شکایت کنند از این طریق مشاور ازدواج ابتدا همه چیز را توضیح می دهد و به فکر حل راحت موضوع می افتد.
 
اگر مسائل دیگری به او مربوط باشد یعنی خانواده مطرح شود، در این صورت می توان از طریق اطلاعیه به خانواده اطلاع داد. که در آن یک رابطه زناشویی زیبا قطع نمی شود.
 
بسیاری از اختلافات زناشویی وجود دارد که خانواده نقش اصلی را ایفا می کند، یعنی خشونت طلاق در برابر
 
اختلافات زناشویی ممکن است بسته به تربیت فرزند، روابط فیزیکی و سایر مسائل شروع شود. موضوعی که بسیار رایج است که با مشاوره ازدواج در کرج خیلی راحت حل می شود. اما او به یک مشاور ازدواج خوب نیاز دارد.
 
اما بله، اگر قرار باشد همه امور خانوادگی به صورت قانونی انجام شود، دردسر زیادی دارد. و اگر بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم، مشکلی وجود ندارد، درست است! در این صورت رابطه، تطابق ذهن و عشق دست نخورده باقی می ماند.