تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: همه چیز در مورد مشاوره ازدواج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویدئو: مشاور ازدواج چه چیزی نباید بگوید؟
در اینجا 10 چیزی وجود دارد که مشاور ازدواج شما نمی گوید
 
    من کاری ندارم که مشاوره رابطه بدهم.
    شما نمی توانید.
    من شریک زندگیت را بیشتر از تو دوست دارم.
    من چمدان خودم را دارم.
    هر چیزی که شما بگویید می تواند علیه شما استفاده شود - در دادگاه طلاق.
    واقعاً باید بدون عقد به سراغ من می آمدی.
 
همچنین مشاور ازدواج چه نباید بگوید؟
در اینجا 10 چیزی وجود دارد که مشاور ازدواج شما نمی گوید
 
    من کاری ندارم که مشاوره رابطه بدهم.
    شما نمی توانید.
    من شریک زندگیت را بیشتر از تو دوست دارم.
    من چمدان خودم را دارم.
    هر چیزی که شما بگویید می تواند علیه شما استفاده شود - در دادگاه طلاق.
    واقعاً باید بدون عقد به سراغ من می آمدی.
 
علاوه بر موارد فوق، در مشاوره ازدواج در مورد چه مواردی صحبت می کنید؟ 20 سوال مفید مشاوره ازدواج که باید از همسرتان بپرسید
 
    سوالات مشاوره ازدواج: راهنمایی برای مشاوره موثر در رابطه.
    مشکلات اصلی ما چیست؟
    کدام مسائل بیشتر اهمیت دارند؟
    میخوای طلاق بگیری؟
    آیا فاز بدی را پشت سر می گذاریم؟
    واقعاً در مورد رابطه چه احساسی دارید؟
    چه چیزی شما را بیشتر در مورد من آزار می دهد؟
    چه نوع عشقی را احساس می کنید؟
 
بالاخره آیا مشاوره ازدواج می تواند اوضاع را بدتر کند؟
 
اشتباه انجام شود، می تواند اوضاع را بدتر Gehart گفت، به خصوص زمانی که فردی به تنهایی مشاوره برای ازدواج . بررسی ها نشان می دهد که مشکلات احتمال طلاق را افزایش می دهد. این بدان معنا نیست که درمانگر مراجعه برای مشکلات رابطه
 
چه زمانی باید مشاوره ازدواج را قطع کرد؟
 
حتی زوجین دارند، گاه و بیگاه اوقات خوبی را سپری می کنند. یکی از بدترین کارهایی که باید در زوجین که با اولین نشانه بهبود، درمان را متوقف کنند. قبل از اتمام مشاوره ازدواج ، زوجین باید 4 تا 5 هفته با هم باشند.
محبوب با موضوع
آیا ازدواج مخفیانه در فیلیپین معتبر است؟
آیا ازدواج مخفیانه در فیلیپین معتبر است؟
 
قانون فیلیپین ازدواج افراد زیر 18 سال را ممنوع می کند. قانون فیلیپین یک دوره انتظار ده روزه از ثبت درخواست تا صدور مجوز ازدواج تعیین می کند. این مجوز به مدت 120 روز معتبر است و در هر نقطه از فیلیپین قابل استفاده است
آیا ملک ارثی در میسوری است؟
آیا ملک ارثی در میسوری است؟
 
قانون میسوری، دارایی زناشویی را هر گونه دارایی که توسط همسر پس از ازدواج به دست می آید، تعریف می کند: اموالی که از طریق هدیه، وصیت (دریافت شده در وصیت نامه)، تدبیر (دریافت شده توسط وصیت)، یا از طریق نسب (ارث) به دست آمده است.
ارسطو در مورد ازدواج چه گفت؟
ارسطو در مورد ازدواج چه گفت؟
 
ارسطو در کتاب «اقتصاد» درباره همسران خوب می نویسد که شایسته نیست مرد عاقل به شخص خود وقف بداخلاقی دهد یا صمیمیت گاه به گاه با زنان داشته باشد. در غیر این صورت، حق زاده در حقوق فرزندانش شریک می شود و همسرش آبروی خود را از دست می دهد و پسرانش شرمنده می شوند.
چند مشاور KonMari وجود دارد؟
چند مشاور KonMari وجود دارد؟
 
تبدیل شدن به یک متخصص KonMari آسان نیست. وب سایت کوندو در مجموع 215 مشاور را فهرست کرده است و تنها یک نفر دارای گواهینامه در سطح کارشناسی ارشد است: کارین سوچی. او بیش از 500 جلسه با 50 مشتری انجام داده است
کمترین سن ازدواج در آمریکا چقدر است؟
کمترین سن ازدواج در آمریکا چقدر است؟
 
18 سال پس آیا یک نوجوان 12 ساله می تواند در ایالات متحده ازدواج کند؟ واقعیت یا تخیلی: کودکان 12 ساله می توانند در ایالات متحده ازدواج کنند. اگرچه 18 سال حداقل سن ازدواج در اکثر ایالت ها است، اما هر ایالت استثناهایی دارد که به فرزندان زیر 18 سال اجازه ازدواج می دهد، معمولاً با رضایت والدین یا تأیید دادگاه.

مشاوره ازدواج
 
مشاوران ازدواج و خانواده (CCFs) متخصصانی هستند که از افراد، زوج ها و خانواده ها با مشکلاتشان حمایت می کنند. آنها زنان و مردان را در هر سنی (از نوزادی تا بزرگسالی) در مراحل دشوار زندگی خود دنبال می کنند. وظایف مشاور ازدواج و خانواده چیست؟ چه زمانی به یک مشاور ازدواج و خانواده مراجعه کنیم چگونه او مداخله می کند؟ از کجا می توانم یک مشاور ازدواج و خانواده پیدا کنم؟ حساب می کنیم.
حرفه مشاوره ازدواج و خانواده
 
کلیه مشاوران ازدواج و خانواده دوره صلاحیت مورد تایید وزارت امور اجتماعی را گذرانده اند. این آموزش توسط سازمان های مورد تایید وزارت امور اجتماعی ارائه می شود و به مدت دو سال ادامه دارد. در پایان این مدت گواهی ازدواج و مشاوره خانواده صادر می شود. مشاور ازدواج در کرج  و خانواده در زمینه های مختلف مانند زندگی رابطه ای، عاطفی و جنسی گوش می دهد، اطلاع رسانی می کند و راهنمایی می کند. این در مورد مسائلی که ممکن است مربوط به زوج ها، والدین، پیشگیری از بارداری، بارداری، ختم داوطلبانه بارداری (سقط جنین) یا زندگی خانوادگی باشد، کار می کند. مصاحبه های فردی، زوجی یا خانوادگی انجام می دهد. همچنین می‌توان از CCF برای رهبری گروه‌های بحث، پیشگیری و ارائه اطلاعات در مدارس، انجمن‌ها یا مؤسسات دعوت کرد. او متعهد می شود که به طور منظم دانش خود را به روز کند و مانند همه حرفه های روانی-اجتماعی، ملزم به رازداری حرفه ای است.
وظایف مشاور ازدواج و خانواده
 
وظایف او بسیار است:
 
    CCF بیشتر درگیر همراهی و کمک به زوج هایی است که با مشکلات عاطفی یا جنسی روبرو هستند.
    همچنین نقش مهمی در آموزش، آگاهی و پیشگیری از آمیزش جنسی به ویژه در مدارس و مراکز تنظیم خانواده یا آموزش و پرورش دارد.
    وقتی از یک مشاور خانواده خواسته می شود که با روابط متضاد بین چندین عضو یک خانواده برخورد کند، می تواند وانمود کند که یک مصالحه کننده است.
 
اولین ویژگی عالی یک مشاور ازدواج و خانواده گوش دادن است. در واقع، CCF ابتدا باید با گوش دادن طولانی و با دقت، وضعیت مشکل ساز بیمار را تصدیق کند. مشاور ازدواج پس از بررسی شرایط و شناسایی مشکلات فردی، زناشویی یا خانوادگی با ارائه حمایت های حقوقی، روانی و اجتماعی وارد عمل می شود. هدف بهبود وضعیت تعارض با کمک به افراد درگیر در برداشتن گامی از مشکلاتشان است. برخلاف تصور شما، مشاور ازدواج و خانواده توصیه عملی نمی کند. او به بیمارانش کمک می کند تا درد خود را بهتر بیان کنند و ریشه آن را درک کنند تا بتوانند بهترین تصمیم را برای زوج یا خانواده خود بگیرند.
چه زمانی باید به مشاور ازدواج و خانواده مراجعه کرد؟
 
زمانی که با مشکل زوج یا خانواده مواجه می شوید که به تنهایی نمی توانید آن را حل کنید، توصیه می شود با یک مشاور ازدواج و خانواده مشورت کنید. CCF زمینه های فعالیت زیادی دارد.
 
زوج ممکن است تحت تأثیر موارد زیر قرار گیرند:
 
    خشونت خانگی ؛
    مشکلات جنسی؛
    مشکلات ارتباطی؛
    از یک خیانت؛
    وقفه ای که غلبه بر آن دشوار است.
 
از طرق زیر می تواند در خانواده تداخل ایجاد کند.
 
    مشکلات رابطه در یک خواهر و برادر؛
    آمدن فرزند اول؛
    خاتمه داوطلبانه حاملگی یا سقط جنین؛
    مشکلات مربوط به تحصیل کودکان؛
    سوگواری برای یک عزیز دشوار است.
    مشکلات مالی مرتبط با از دست دادن شغل؛
    بیماری.
 
بسته به موضوع مورد بحث، یک مشاور ازدواج و خانواده به فرد یا افراد درگیر کمک می کند تا افکار مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را بازسازی کند.
از کجا می توانم یک مشاور ازدواج و خانواده پیدا کنم؟
 
مشاوران ازدواج و خانواده در مراکز لیبرال، انجمن ها یا مؤسسات خدمات اجتماعی محلی یا بیمارستانی کار می کنند. اگر می خواهید به یک مشاور ازدواج و خانواده مراجعه کنید، چندین گزینه دارید:
 
    با شهرداری شهر خود، نزدیکترین شورای شعبه یا مرکز اجتماعی تماس بگیرید.
    به کتاب راهنمای مشاوران ازدواج و خانواده ارائه شده توسط انجمن ملی مشاوران ازدواج و خانواده (ANCCEF) مراجعه کنید. قطعاً یکی در این نزدیکی وجود دارد!
 
مشاوره به طور متوسط یک ساعت طول می کشد. قیمت متفاوت است: رایگان یا در موسسات دولتی خاص می توان آن را با توجه به درآمد بیمار تنظیم کرد، یا می تواند بین 45 تا 100 یورو متغیر باشد. مشاوره با CCF تحت پوشش بیمه درمانی نیست، اما برخی از شرکت های متقابل و بیمه ممکن است بخشی از هزینه را پوشش دهند.
مشاوره ازدواج در کرج