تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه تمیز کردن لوله های فاضلاب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه تمیز کردن لوله های فاضلاب - موثرترین راه ها نویسنده مقاله آنتون اسمخوف فرو رفتن هر از چند گاهی در هر خانه ای لوله های فاضلاب مسدود می شوند. برای اینکه سیستم کار کند باید پاک شود. برخی به یک لوله کش زنگ می زنند، در حالی که برخی دیگر سعی می کنند انسداد را به تنهایی برطرف کنند. علل گرفتگی چهار دلیل اصلی برای انسداد کامل یا جزئی لوله ها. نصب نادرست مراقبت ناکافی جسم خارجی. افزایش حاصله. یک روش تمیز کردن شیمیایی یا مکانیکی به رفع مشکل در خانه کمک می کند. محتوا داروهای مردمی موثر سینک و میله پیشخوان تماس یک متخصص مواد شیمیایی خانگی یا لوله کشی برای همه در دسترس نیست. روش موجود برای تمیز کردن زهکشی وسایل بداهه است. جوش شیرین و سرکه روش به شرح زیر است: سوراخ لوله را پاک کنید. 2 قاشق غذاخوری بریزید. من خوبم نصف لیوان سرکه سفره را با سودا پر کنید. به سرعت سوراخ را با یک پلاگین ببندید. با آب داغ و تحت فشار بشویید. اگر بعد از عمل آب بیرون نیامد، دوباره تکرار کنید.

طرح ویدئویی نحوه تمیز کردن یک بلوک لوله در حمام با داروهای مردمی نحوه تمیز کردن سینک در آشپزخانه و حمام سود سوزآور رسیدگی دقیق مورد نیاز است. هنگام تماس از ماسک و دستکش برای جلوگیری از سوختگی شیمیایی استفاده کنید. سود سوزآور از پلاک، زنگ زدگی و سایر آلودگی های پیچیده جلوگیری می کند. روش کاربرد ساده است. داخل سوراخ لوله بریزید، چند ساعت بگذارید، سپس آبکشی کنید. سود سوزآور برای اهداف پیشگیرانه استفاده می شود. نمک می توانید از نمک با نوشابه استفاده کنید. نصف لیوان نوشابه و به همان میزان نمک داخل سوراخ بریزید. 1 لیتر آب جوش اضافه کنید. بگذارید ۸ ساعت بماند سپس با آب گرم بشویید.

 این روش برای پیشگیری استفاده می شود. آلکا سلتزر می توانید از قرص های خماری - Alka-Seltzer - برای پاک کردن زهکش استفاده کنید. دو عدد قرص را در یک لوله مسدود شده بریزید، یک لیوان سرکه بریزید و ظرف چند دقیقه با آب گرم بشویید. حتی بوی نامطبوع فاضلاب نیز از بین خواهد رفت. نکات مفید: برای اینکه لوله های فاضلاب مسدود نشود، لوله کش ها توصیه می کنند هر از گاهی شیر آب را به مدت 5 تا 10 دقیقه با آب گرم باز کنید. این کار به جای رکود، چربی و کثیفی را از بین می برد. مواد شیمیایی خانگی تخصصی ظرف ها را بشور مواد قلیایی یک ماده شیمیایی بر پایه قلیایی، انسداد، زنگ زدگی را برطرف می کند. روش کاربرد مشابه یکدیگر است. به صورت پودر در ساشه هایی که در زهکشی ریخته می شود فروخته می شود.

سپس شیره را برای مدتی بگذارید. پس از شستشوی سیستم با آب. هنگام کار از دستکش لاستیکی قوی استفاده کنید. گرانول مواد شیمیایی پاک کننده لوله گرانول نیز برای رفع گرفتگی و چربی طراحی شده اند. 1-2 قاشق غذاخوری گرانول را در دهانه بریزید و بگذارید یک ساعت بماند. سپس با آب بشویید. چگونه در 1 دقیقه از گرفتگی خلاص شویم. درمان های فوق العاده شوکه شدن ژل آماده سازی های شیمیایی محبوب به شکل ژل به طور موثر آلودگی هر گونه پیچیدگی را حذف می کند. معروف ترین: آقای عضله، سانتری ژل، مول، تایرت، دومستوس و دیگران. مشاوره! قبل از شروع کار، از تهویه اتاق مطمئن شوید. از دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

دستگاه های مکانیکی مواقعی وجود دارد که حتی شیمی قابل اعتماد انسداد را برطرف نمی کند، سپس از روش تمیز کردن مکانیکی استفاده می شود. می توان آن را به 2 قسمت تقسیم کرد. آب جوش در سوراخ ریخته می شود و به عنوان یک پیستون عمل می کند. در صورت لزوم تکرار کنید. یک روش فشرده - مشت زدن با کابل. نکته منفی این است که هر خانه ای کابلی به طول لازم ندارد، بنابراین باید با یک لوله کش تماس بگیرید. توصیه های ویدیویی بهترین راه برای تمیز کردن فاضلاب در یک خانه خصوصی یک کابل است !!! ویژگی های تمیز کردن لوله ها از مواد مختلف پلاستیک محصولات پلاستیکی دارای دیواره های صاف هستند، بنابراین از محصولات قلیایی در برابر آلودگی استفاده می شود. برای حذف اجسام خارجی که در فاضلاب افتاده اند (آوارهای کوچک، مو و غیره)، آماده سازی اسید مناسب است. مخلوط کردن آنها با یکدیگر توصیه نمی شود. هنگام اجرای لوله کشی، از محافظ استفاده کنید و اتاق را تهویه کنید.
شرکت لوله باز کنی آریا
فلز مس. لوله های مسی با کیفیت و بادوام هستند. آنها را می توان با هر وسیله ای بدون ترس از عواقب تمیز کرد. هر دو روش شیمیایی و مکانیکی برای مس مناسب هستند. چدن. قبلاً لوله های چدنی در منازل نصب می شد. آنها قابل اعتماد، بادوام هستند و هنوز توسط بسیاری استفاده می شود. چگونه چنین زهکشی را به سرعت و کارآمد تمیز کنیم؟ آماده سازی اسیدی یا تمیز کردن کابل قابل قبول است. صرف نظر از جنس لوله، رعایت قوانین زیر ضروری است: به طور منظم انسداد را برطرف می کند. این فقط در مورد شیمی نیست. به طور دوره ای، لازم است شیر آب گرم را باز کنید تا چربی انباشته شده را بشویید که راکد شده و کثیفی را جذب می کند. روش ها و وسایلی که به درستی انتخاب شده اند برای مسدود کردن انسدادها. هنگام کار با مواد شیمیایی خانگی، اقدامات ایمنی را رعایت کنید. در صورت لزوم با یک متخصص تماس بگیرید. اگر مراقب لوله کشی خود باشید، به طور مرتب تمیز کنید و از انسداد جلوگیری کنید، تجهیزات مدت زیادی دوام می آورند و مشکلی ایجاد نمی کنند.
 
نحوه تمیز کردن سد در سینک در خانه
 
محتوای مقاله
 
    علل گرفتگی لوله مبارزه
    آماده سازی برای تمیز کردن
    تمیز کردن سینک با پیستون
    تمیز کردن سینک با کابل بهداشتی
    تمیز کردن سیفون
    سینک ظرفشویی را با نوشابه و سرکه تمیز کنید
    جلوگیری از گرفتگی با لوله پاک کن
    پیشگیری را مسدود کنید
    ویدئو: تمیز کردن لوله ها در خانه
 
مشکل یک سینک جدی هر از گاهی در هر خانه ای ظاهر می شود. این یک پدیده طبیعی است که در حین کار تجهیزات لوله کشی رخ می دهد. با این حال، برای حل این مشکل نیازی نیست که یک لوله کش حرفه ای باشید یا استخدام کنید.
 
چگونه گرفتگی سینک را باز کنیم
 
سیستم تخلیه سینک دارای ساختار ساده ای است. اگر انسداد واقعاً در محل و نه در سیستم فاضلاب عمومی ایجاد شود، می توان آن را به طور جداگانه برطرف کرد. اما ابتدا باید علل احتمالی که منجر به گرفتگی مکرر مسکن می شود را تعیین کنید.
علل گرفتگی لوله مبارزه
 
اغلب، لوله زهکشی به دلایل زیر مسدود می شود:
 
    با کاهش قطر داخلی لوله، سطح آن با منشا آلی و معدنی تشکیل می شود.
    اجسام خارجی که در حین استفاده وارد سینک می شوند.
    ایجاد خط و خش بر روی سطوح داخلی لوله ها به دلیل آسیب مکانیکی که مانع از جریان فاضلاب می شود.
    نصب بی تجربه، یعنی زاویه نادرست لوله تخلیه.
 
آماده سازی برای تمیز کردن
 
قبل از شروع کار هر چیزی را که در زیر سینک ذخیره شده است بردارید. صفحه فیلتر را از سینک بردارید و کثیفی را پاک کنید.
 
با پوشش کف و ظرفیت جایی که آب کثیف همگرا می شود، تجمع کنید.
 
اگر سینک خالی است، آب داغ بریزید.
 
چگونه بوی فاضلاب را از بین ببریم
تمیز کردن سینک با پیستون
 
تمیز کردن سینک با پیستون
 
    نازل هواکش را با فشار دادن محکم آن تا لوله سینک نصب کنید.
    حرکات موزون به جلو و عقب فشار قوی در لوله ایجاد می کند و یک شوک هیدرولیکی ایجاد می کند.
    سعی کنید با عمل فعالانه به عنوان یک پیستون، تا حد امکان آب زائد را دفع کنید.
    اجازه ندهید آب آلوده به سوراخ برگردد. برای انجام این کار، بلافاصله شبکه زهکشی را بپوشانید، که آنها را فیلتر می کند. در صورت عدم وجود شبکه، سینک ظرفشویی را با یک درپوش وصل کنید و تمام آب همراه با زباله را خارج کنید.
 
مدت زمان عمل بستگی به نتیجه دارد. اگر آب شروع به برداشت فعال کند، می توانیم فرض کنیم که هدف به دست آمده است. پس از آن، مطلوب است که بلافاصله پیشگیری انجام شود. برای این کار یک ماده پاک کننده مخصوص را داخل سینک بریزید و آن را با آب فراوان بشویید.
 
نحوه تمیز کردن لوله های فاضلاب در خانه
تمیز کردن سینک با کابل بهداشتی
 
    کابل را به سوراخ تخلیه وارد کنید، آن را به عمق لوله فشار دهید تا زمانی که به مشبک برخورد کنید. اغلب زباله ها در سیفون یا در خود لوله جمع می شوند.
    وقتی به انسداد رسیدید، کابل را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. سعی کنید پلاگین به دست آمده را فشار دهید یا خرد کنید.
    هنگامی که مشخص شد که آب در حال خروج است، کابل را تا جایی که طول آن اجازه می دهد به داخل لوله فشار دهید. این به جلوگیری از احتمال گیر افتادن در وسط جاده در ترافیک کمک می کند.
    اگر همه چیز توسعه یابد، کابل برداشته می شود و سینک به خوبی با آب داغ و پودر شسته می شود.
 
گاهی اوقات عبور کابل از سوراخ تخلیه نتایج صحیحی را به همراه ندارد زیرا انسداد عمیق است. در این حالت، باید لوله کشی و سیم کشی را جدا کنید و سعی کنید خط لوله را با یک کابل از مسیر خارج کنید و در جهت لوله فاضلاب بیشتر کنید.
تمیز کردن سیفون
 
تمیز کردن سیفون
 
    یک ظرف مناسب برای جمع آوری آب زیر سینک قرار دهید.
    تمام سیستم های زهکشی ساختار مشابهی دارند و به سرعت قابل درک هستند. اتصالاتی که سیفون را از یک طرف به خروجی سینک و از طرف دیگر به لوله موجدار متصل می کند را بردارید.
    سطل را خالی کرده و سیفون را تمیز کنید. لازم است نه تنها زباله های انباشته شده، بلکه چربی ها نیز حذف شوند. برای از بین بردن رسوبات چربی از مواد شوینده ظرفشویی استفاده کنید.
    وضعیت خود لوله را بررسی کنید. انسداد یا چربی بدن را بررسی کنید. لوله آب گرم را با پودر بشویید.
    سیستم تخلیه سینک را در جای خود نصب کنید - به همان ترتیبی که بود.
 
مراحل بالا برای حل مشکل با مسدود کردن جدی کافی است. اما سینک را می توان بدون استفاده از روش های مکانیکی تمیز کرد. مواد شیمیایی ارزان و گران زیادی برای انجام این کار وجود دارد.
 
چگونه از شر آهک در توالت خلاص شویم
سینک ظرفشویی را با نوشابه و سرکه تمیز کنید
 
ایمن ترین و زیست محیطی ترین راه برای پیشگیری از خود استفاده از جوش شیرین و سرکه است. این مواد ارزان هستند و همیشه در هر آشپزخانه ای موجود هستند. آنها به خلاص شدن از شر استفاده از محصولات شیمیایی گران قیمت و تخصصی کمک می کنند.
 
سینک ظرفشویی را با نوشابه و سرکه تمیز کنید
 
کاربرد
 
    یک فنجان جوش شیرین را در سوراخ تخلیه بریزید.
    به همان مقدار سرکه بریزید.
    این مخلوط را حدود 50-40 دقیقه بگذارید تا این دو ماده حل شوند.
    باقی مانده های شیمیایی را با آب داغ بشویید.
 
جوش شیرین و سرکه وارد یک واکنش شیمیایی می شوند و روی انسداد اثر می گذارند و آن را حل می کنند. اگر بعد از عمل انسداد به طور کامل برطرف نشد، تمام مراحل باید تکرار شوند.
 شرکت لوله باز کنی آریا
چگونه برای همیشه از شر کپک در حمام خلاص شویم
جلوگیری از گرفتگی با لوله پاک کن
 
اگر مشکل را نمی توان با وسایل ساده حل کرد، می توانید از محصولات تمیز کننده تخصصی استفاده کنید. بسته به نوع انتشار، محصولات خشک و مایع وجود دارد. خشک ممکن است به صورت پودر یا گلوله باشد و در یک کیسه فویل برای استفاده یکبار فروخته شود. موادی در این شکل غلیظ ترین هستند. پاک کننده های مایع یا ژل نرم تر و ایمن تر برای استفاده در لوله ها هستند.
 
بسته به ماده فعال، می تواند اسیدی یا قلیایی باشد. قلیایی تمایل به حل آلودگی های چربی دارد، چنین ابزاری برای سینک آشپزخانه ایده آل است. اسیدهای اسیدی اثر مخربی روی پلاستیک و فلز دارند و عمر خط لوله را کوتاه می کنند، اما به سرعت انسداد را از بین می برند.
 
امروزه بسیاری از محصولات پاک کننده شیمیایی از تولید کنندگان مختلف وجود دارد. معروف ترین برندها:
 
مول - وسیله تولید داخلی. قیمت های بودجه و راندمان بالا متفاوت است. انسداد و بوهای نامطبوع را از بین می برد.
 
تیره - طبق نظر مصرف کنندگان یکی از بهترین وسایل است. مناسب برای لوله های پلاستیکی و فلزی.
 
آقای عضله - یک ابزار پیشگیری موثر و مسدود کننده کوچک محسوب می شود. عمل نشان داده شده - از بین بردن باکتری ها در لوله فاضلاب.
 
کاربرد
 
    دستورالعمل استفاده از چنین ابزارهایی معمولاً استاندارد است. مهم است که از قبل از ایمنی مراقبت کنید: از تهویه مناسب در اتاق اطمینان حاصل کنید، دستکش لاستیکی بپوشید.
    اندازه گیری مقدار صحیح ماده ضروری است. دوز بستگی به نوع و پیچیدگی انسداد دارد - جزئیات روی بسته نشان داده شده است.
    مایع را در فاضلاب سینک بریزید.
    اکنون لازم است که زمان درج شده روی بسته بندی را تحمل کنید. سپس با باز کردن شیر آب به مدت 10 دقیقه سیستم را با آب داغ کاملاً بشویید.
 
پیشگیری را مسدود کنید
 
تعمیر و نگهداری منظم سیستم های فاضلاب به جلوگیری از انسداد مکرر کمک می کند. برای انجام این کار، یک فیلتر را روی سوراخ تخلیه قرار دهید. این کار از ورود ذرات بزرگ غذا یا سایر زباله ها به لوله جلوگیری می کند. برای جلوگیری از تجمع پلاک داخل لوله ها، سینک ظرفشویی را به صورت دوره ای با مواد پاک کننده مخصوص یا مخلوطی از نوشابه و سرکه پر کنید.
شرکت لوله باز کنی آریا
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо