تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه‌های سفید کردن دندان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.


هزینه‌هایی که سفید کردن دندان‌ها در دندانپزشکی با استفاده از روش‌های مختلفی که در بالا ذکر شده است شامل موارد زیر می‌باشد:
[list]
[*]تخصص پزشک حاذق و فرد معتبر
[*]فن آوری تخصصی
[*]مواد سفید کننده با کیفیت بالا و غلیظ
[*]کمک کردن در صورت بروز حساسیت یا هر مشکلی دیگر
[/list]
کارهای اضافی مانند مراقبت‌های بهداشتی و پر کردن دندان‌ها، هزینه‌های اضافی را در بردارند.
بلیچینگ لیزری دندان‌ها به دلیل تکنولوژی استفاده شده، بیشترین هزینه را دارا می‌باشد، اما بهترین نتایج را به سرعت ارائه می‌دهد. سفید کردن دندان در منزل هزینه کمتری دارد زیرا شما زمان کمتری را نزد پزشک می‌گذرانید.
توجه داشته باشید که مهم‌ترین فواید بلیچینگ دندان‌ها با لیزر و LED نسبت به سینی‌های خانگی، سرعتی است که در نتیجه آن‌ها حاصل می‌شود. اگر از سفیدتر شدن تدریجی راضی هستید، یک کیت بلیچینگ خانگی دندان در طول مدت درمان نتایج خوبی خواهد داشت.
بهتر است که دراین‌باره با بیش از یک دندان‌پزشک صحبت کنید، زیرا هزینه‌های سفید کردن حرفه‌ای دندان‌ها از یک کلینیک به کلینیک دیگر، با توجه به عواملی متعدد، متفاوت است.
چرا قیمت بلیچینگ دندان در دندانپزشکی بیشتر از خانه است؟

اگرچه هزینه سفید کردن دندان‌ها در دندانپزشکی از گزینه‌های خانگی بالاتر است، اما این روش به خاطر اینکه زیر دست یک متخصص انجام می‌گیرد، از مزایای ایمنی برخوردار است:
[list]
[*]دندان‌پزشک بررسی می‌کند که آیا شما کاندید مناسبی برای بلیچینگ دندان‌ها هستید یا خیر. به‌طور مثال اگر لثه ملتهب یا پوسیدگی دندان دارید، سفید کردن دندان به شما توصیه نمی‌شود.
[*]برای سفیدتر شدن محل کار لثه شما با یک پوشش محافظت می‌شود.
[*]سینی‌هایی که در دهانتان قرار می‌گیرد، به‌صورت سفارشی خاص شما ساخته شده‌اند تا بتوانند به‌درستی بر روی دندان‌های شما جای گیرند و حتی از پوشش دادن ژل اطمینان حاصل شود.
[*]دندان‌پزشک شدت و مدت زمان درمان شما را کنترل می‌کند تا نتایج موردنظر خود را به دست آورد.
[/list]همچنین سطح رضایت بیمار در روش سفید کردن دندان در کلینیک دندانپزشکی بالاتر است. در طی گزارشی مشخص شد که ۶۹٪ از بیماران از نتایج خود “خوشحال” یا “بسیار خوشحال” هستند – در مقایسه با تنها ۴۲٪ از افراد که از کیت سفید کننده خانگی استفاده کرده بودند. نارضایتی از کیت خانگی بلیچینگ دندان عموماً به دلیل عدم دستیابی به نتیجه یا بروز حساسیت دندان می‌باشد.

قیمت بلیچینگ دندان در تهران