تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مرحله انتخاب رشته بسیار مهم می باشد و متقاضیانی که عدم آگاهی در این باره داشته باشند و بدون تحقیق دست به انتخاب رشته بزنند، نتیجه قابل قبولی دریافت نخواهند کرد. چه بسا بسیارند داوطلبانی که بدون اطلاع از اصول انتخاب رشته دست به انتخاب می زنند و در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد، نتیجه "مردود" مشاهده می کنند.
به متقاضیان انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد توصیه می کنیم در صورت عدم آگاهی از این فرآیند بسیار حساس، به مطالعه درخصوص راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد و مطالعه دفترچه بپردازند و سپس انتخاب رشته خود را به مرحله عمل، نزدیک نمایند.
علاوه بر مقاله حاضر، شما داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می توانید نسخه pdf دفترچه را از درگاه سازمان سنجش آموزش کشور با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نمایید.
کارشناسان مشاوران برتر با تجربه چندین ساله خود در فرآیند انتخاب رشته، آماده انجام تمام مراحل انتخاب رشته داوطلبان می باشند. شما عزیزان می توانید از طریق رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی، پاسخ تمام سوالات خود را در گفت و گوی تلفنی با مشاوران برتر دریافت نمایید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت خبرهای مهم عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر گردید.





منبع: دفترچه انتخاب رشته ارشد