تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه تمیز کردن لوله ها
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه تمیز کردن لوله ها
 
نحوه بازکردن گرفتگی لوله ها
 
نحوه تمیز کردن گرفتگی لوله ها : دستورالعمل تمیز کردن لوله های تخلیه آشپزخانه یا حمام. توصیه هایی در مورد اینکه در صورت بوی تعفن یا آبی که در حال تخلیه است چه باید کرد. درمان های طبیعی برای تمیز کردن زهکشی ها و لوله های خانه.
 
گرفتگی لوله ها واقعاً یک مشکل است. علاوه بر ایجاد بوی بد در خانه، تکمیل کارهای خانه نیز به زمان بیشتری نیاز دارد. در بازار ما چندین محصول موثر در برابر گرفتگی لوله ها پیدا می کنیم ، اما آنها توصیه نمی شوند زیرا حاوی مواد شیمیایی سمی هستند که می توانند سلامت ما را به خطر بیندازند و همچنین وضعیت محیط را بدتر کنند. به طور کلی، محصولات برای  رفع گرفتگی لوله  ها بر پایه سود سوزآور هستند.
 
اگر شما هم فکر می کنید که مواد شیمیایی گزینه خوبی برای تمیز کردن فاضلاب خانه شما نیستند، توصیه می کنیم جایگزین های طبیعی را امتحان کنید که سالم تر و به همان اندازه موثر هستند. در این رابطه به شما نشان خواهیم داد که چگونه لوله های حمام یا آشپزخانه را با استفاده از موادی که به راحتی در خانه در دسترس هستند تمیز کنید.
نحوه تمیز کردن لوله ها با روش های طبیعی
 
درمان های طبیعی  محبوب برای  تمیز کردن لوله ها شامل سرکه شراب سفید، جوش شیرین و نمک درشت است.
 
برای تمیز کردن منظم لوله ها و جلوگیری از انسداد در آینده، کافی است یک لیوان سرکه سفید، یک لیوان نمک خوراکی و یک لیوان جوش شیرین را با هم مخلوط کنید.
 
برای این روش باید تمام آب را از سینک خارج کنید سپس مخلوط را به ترتیب زیر در فاضلاب بریزید:
 
    سدیم بیکربنات
    نمک
    سرکه شراب سفید
 
اجازه دهید مواد به مدت 10 دقیقه بماند و سپس آب جوش را اضافه کنید.
 
این محلول برای از بین بردن چربی و روغنی که در اثر غذا در لوله ها جمع می شود ایده آل است. به همان اندازه برای  رفع گرفتگی زهکشی های مسدود شده با مواد شوینده موثر است.
نحوه تمیز کردن لوله ها با بوراکس
 
در این مورد، مواد طبیعی مورد نیاز عبارتند از: نمک، سرکه و بوراکس.
 
به لطف این درمان ساده، لوله های تمیز و بدون انسداد ناشی از چربی، باقی مانده مواد غذایی، باقی مانده مواد شوینده یا هر ماده ای که می تواند آنها را مسدود کند، خواهید داشت.
 
در اینجا نحوه ادامه کار آمده است:
 لوله باز کنی در پردیس
    ¼ لیوان نمک را با ½ لیوان سرکه سفید و ¼ لیوان بوراکس مخلوط کنید.
    مخلوط را داخل لوله ها بریزید و با آب جوش کامل کنید.
 
می توانید با جوشاندن یک قابلمه آب با نمک فراوان، اثر مخلوط را بیشتر کنید تا بعد از مواد ذکر شده در بالا در لوله ها ریخته شود.
چگونه بوی بد لوله ها را از بین ببریم
 
همچنین این بار مواد طبیعی را توصیه می کنیم، اول از همه بی کربنات سدیم که یک حذف کننده بوی عالی است. همچنین برای از بین بردن بوی بد یخچال مفید است.
 
در صورت بوی تعفن از زهکشی ها چه نیازی دارید؟ جوش شیرین، نمک و لیمو.
 
این داروی طبیعی بر پایه جوش شیرین، نمک و لیمو، تمیز کردن لوله‌ها را آسان‌تر می‌کند و از بوی بد لوله‌ها در هنگام گرفتگی جلوگیری می‌کند.
 
در اینجا نحوه ادامه کار آمده است:
 
    مقدار مساوی جوش شیرین و نمک را مخلوط کنید
    مخلوط را در آبکش بریزید و مقدار زیادی آب لیمو به آن اضافه کنید
    برای پایان، مقدار زیادی آب جوش اضافه کنید.
 
نمک برای تمیز کردن لوله ها
 
یک ترفند ساده تر برای تمیز کردن لوله های خانه استفاده از نمک و آب جوش فراوان است.
برای این روش کافی است یک لیوان آب را در مایکروویو گرم کنید و سپس 3 قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید. وقتی مخلوط آماده شد، آن را در آبکش بریزید و بگذارید یک شب بماند.
نحوه رفع گرفتگی لوله ها
 
پیستون کلاسیک با فنجان مکش بسیار مؤثرتر از آن چیزی است که تصور می کنید. حتی استفاده آسان تر از پیستون های پمپ در بازار محبوب شده است. قبل از استفاده از پیستون، اطمینان حاصل کنید که ساکشن کاپ به خوبی به لبه های لوله ای که قرار است شسته شود، بچسبد.
 
پیستون پمپ یکی از لوازم جانبی برای نگهداری در خانه است، توصیه می کنیم آن را خریداری کنید تا در اولین نشانه های  گرفتگی فاضلاب، به سرعت از آن استفاده کنید .
 
لینک های مفید:  پمپ پلانجر در آمازون ، قیمت 11.86 یورو با ارسال رایگان.
چگونه از گرفتگی فاضلاب جلوگیری کنیم
 
از تجمع بقایای مواد غذایی یا سایر محصولاتی که در حمام یا آشپزخانه استفاده می شود، با قرار دادن فیلتر در هر زهکشی خانه جلوگیری کنید: از ضخیم شدن مو، غذا، چربی، مو یا هر عنصر دیگری که می تواند لوله ها را مسدود کند جلوگیری کنید. .
 
بقایای روغن یا هر نوع گریس را داخل لوله ها نریزید. حتی اگر مایع باشند، جامد می شوند و باعث ایجاد انسداد در آنها می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله " نحوه دور ریختن روغن پخت و پز " ممکن است مورد توجه باشد.
 
تمیز کردن مکرر زهکش ها برای اطمینان از تمیز بودن و جلوگیری از گرفتگی یا بوی بد بسیار مهم است.
نحوه بازکردن گرفتگی لوله ها: لوله کش این کار را به این صورت انجام می دهد
 
اگر برای رفع گرفتگی و تمیز کردن لوله‌ها به یک لوله‌کش زنگ بزنید ، مطمئناً او با سود سوزآور در خانه شما ظاهر نمی‌شود! یک لوله کش از یک کاوشگر مکانیکی برای تعیین محل انسداد و رفع آن استفاده می کند. تمام دستورالعمل هایی که ممکن است برای شما جالب باشد در راهنما موجود است:  چگونه گرفتگی سینک را باز کنیم .
 لوله باز کنی در پردیس
 
چگونه از مسدود شدن حمام جلوگیری کنیم
نوشته شده در 1397/12/12 | به روز شده در 18.12.2020 | در رده ترموهیدرولیک بدون نظر - نمایش نظرات
 
رفع گرفتگی توالت گرفتگی
 
 
 
    هم در منازل و هم در حمام های اماکن عمومی غیرمعمول نیست که مشکلات گرفتگی توالت ممکن است ایجاد شود. این یک مشکل بسیار آزاردهنده است که مطمئناً باید در به موقع ترین زمان ممکن حل شود، با توجه به اینکه مطمئناً نمی توانید بدون توالت سالم زندگی کنید.
 
 
 
 
 
علاوه بر این، زندگی با بوی بد غیر قابل تحمل نه خوشایند است و نه بهداشتی، بنابراین رفع گرفتگی توالت باید در منطق زندگی خانگی اولویت داشته باشد.
 
زمانی متوجه می‌شوید که در مقابل یک توالت گرفتگی قرار گرفته‌اید که پس از شستشوی توالت، آب به هیچ وجه تخلیه نمی‌شود . در این مرحله لازم است فوراً دست به کار شوید، علل ترافیک را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که مناسب ترین روش برای حل مشکل کدام است. انسداد زهکش توالت را می توان به دلایل مختلف و متفاوت دیکته کرد. به همین دلیل است که قبل از هر چیز بهتر است متوجه شوید که چه توجهاتی باید داشته باشید تا گرفتگی نشود . گرفتگی توالت چیزی نیست جز توالتی که در معرض بلوکی است که اجازه نمی دهد آب به روش صحیح تخلیه شود.
 
 
چه چیزی می تواند باعث گرفتگی توالت شود؟
 
بلوک های مسئول پر کردن توالت عمدتاً بلوک هایی با ماهیت مصنوعی هستند. برای توضیح بیشتر باید تاکید کرد که قبل از هر چیز باید از انداختن اشیا در توالت پرهیز کرد .
مثلا چند بار برای ما پیش آمده که جیب شلوارمان را در حمام خالی کنیم و رسید یا کارت هایی را داخل توالت بیندازیم؟
 
مطمئناً باید از انداختن دستمال‌های بهداشتی ، سواب‌های پنبه‌ای، کاغذ آشپزخانه و هر نوع شی دیگری که می‌تواند باعث گرفتگی آنها شود، خودداری کنید. به طور بالقوه، هر چیزی غیر از دستمال توالت می تواند توالت را از بین ببرد. به همین دلیل است که حتی در مورد توالت ما همیشه توصیه می شود این ضرب المثل معروف "پیشگیری بهتر از درمان است" را در نظر داشته باشید و برای جلوگیری از مسدود شدن توالت در حمام، اقدامات احتیاطی روزانه انجام دهید.
با این حال، زمانی که این اتفاق می‌افتد، باید روش‌های موثری برای رفع گرفتگی توالت بیابید. برخی از موارد بسیار جدی وجود دارد که با روش های خودتان حل نمی شوند و نیاز به مداخله یک متخصص لوله کش دارند، اما موارد دیگری وجود دارد که می توانید خودتان سعی کنید آسیب را ترمیم کنید.
 
به عنوان مثال، در بسیاری از موارد، می‌توانید تخلیه را با یک پیستون آزاد کنید یا از یک محصول تمیزکننده خانگی استفاده کنید که در نتیجه با آب جوش، سرکه و بی کربنات سدیم یا یک عامل زهکشی خریداری شده در فروشگاه ساخته شده است. در صورتی که وضعیت جدی‌تر از حد انتظار باشد، می‌توان تحقیقاتی را انجام داد.
 
هنگامی که متوجه شدید علت مشکل چیست، می توانید اقدام کنید. اگر توالت پر از آب است و مطمئن هستید که توالت به دلیل استفاده بیش از حد از دستمال توالت دچار گرفتگی شده است، می توانید با کمک حوله سعی کنید گرفتگی آن را باز کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از یک ظرف به اندازه کافی بزرگ برای جمع آوری آب اضافی داخل آن استفاده کنید. حوله، هرچند عجیب به نظر می رسد، عملکردی مشابه یک پیستون خواهد داشت.
 
 
چگونه یک حوله می تواند به شستشوی توالت کمک کند؟
 
پس از پوشیدن یک جفت دستکش لاستیکی لاتکس یا بهتر، باید حوله را دور مشت خود بپیچید و بازوی خود را داخل توالت قرار دهید، سعی کنید چندین بار فشار وارد کنید، بنابراین هوا را مسدود کرده و کاسه توالت را مانند یک پیستون باز کنید. بسیاری از خوانندگان کمی دماغ خود را بالا می برند، اما ما اطمینان می دهیم که این سیستم کار می کند و می تواند توالت را در کمترین زمان دوباره راه اندازی کند.
 
روش دیگر، شاید رایج ترین روش، به اصطلاح روش مکنده باشد. به عبارت دیگر از یک ابزار مکنده استفاده می شود که قادر است بلوک ایجاد شده در زهکش را به حرکت درآورد و در نتیجه آب را تخلیه کند. در صورتی که انسداد از نوع مکانیکی باشد، بنابراین به دلیل موادی که جریان آب را مسدود می‌کنند، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از فنر لوله‌کشی است.
 
فنر برای رفع گرفتگی لوله ها در داخل زهکش وارد می شود و سپس به آرامی داخل سیفون می چرخد تا مطمئن شوید که بلوک ها حل می شوند و آلودگی های مسدود کننده توالت دور می شوند. پس از انجام این کار، سعی کنید توالت را بشویید تا بررسی کنید که آیا آب در این نقطه تخلیه می شود یا خیر. اگر حتی با این روش هم نتوانستید از شر انسداد توالت خلاص شوید، باید تکنیک های پیچیده تری را انتخاب کنید یا حتی در جدی ترین موارد، با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید که مناسب ترین تجهیزات را برای حل این مشکل در اختیار دارد. مسئله.
 لوله باز کنی در پردیس
 
چگونه از چکش آب در لوله ها جلوگیری کنیم؟
 
    Idroboss®
 
شماره تلفن رایگان Idroboss
 
چگونه از چکش آب در لوله ها جلوگیری کنیم؟
 
آیا صدای بلندی از لوله شنیده اید؟ احتمالاً شما مجبور شده اید به اصطلاح " چکش آب " دست و پنجه نرم کنید، در این صورت نباید مشکل را دست کم بگیریم و فوراً اقدام کنیم.
 
در اینجا تمام راه حل هایی برای جلوگیری از چکش آب در داخل لوله ها وجود دارد.
 
    چکش آب چه زمانی رخ می دهد؟
    چگونه از چکش آب اجتناب کنیم؟
 
چکش آب چه زمانی رخ می دهد؟
 
چکش آب زمانی اتفاق می‌افتد که سرعت یک مایع به طور ناگهانی تغییر کند، به‌ویژه هنگامی که یک شیر باز یا بسته می‌شود. این پدیده اغلب منجر به سر و صدای مشخص می شود، از این رو به نام "چکش آبی" نامیده می شود و می تواند به لوله آسیب برساند یا حتی بشکند.
 
بنابراین، هنگامی که یک لوله به طور ناگهانی بسته می شود، جرم مایع قبل از بسته شدن به جریان خود ادامه می دهد. این یک موج فشار بالا و ضربه ای ایجاد می کند که بلافاصله پس از آن یک ضربه ضربان ایجاد می شود.
 
به طور کلی اغلب اتفاق می افتد که لوله ها و زهکشی ها در خانه صدا ایجاد می کنند، لوله های پر سر و صدا می توانند به اشتباه متصل یا عایق شوند. در حالی که تخلیه سینک  به دلیل انقباض یا پر شدن صدا ایجاد می کند.
چگونه از چکش آب اجتناب کنیم؟
 
همانطور که قبلا گفته شد، چکش آب می تواند آسیب جدی به لوله ها یا تجهیزات متصل به آنها وارد کند. در اینجا چندین راه برای جلوگیری و جلوگیری از وقوع این پدیده و محافظت از سیستم لوله کشی شما وجود دارد:
 
    اول از همه، می توان یک تنظیم کننده فشار برای کاهش فشار در منبع آب نصب کرد.
    نصب دریچه های بدون بازگشت آهسته .
    یک مخزن چکش ضد آب نصب کنید که فشار و انتقال مایعات را در داخل لوله تنظیم می کند.
 
برای جلوگیری از چکش آب و تعمیر لوله ها با یک لوله کش تماس بگیرید ! خدمات اورژانس Idroboss ما 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، در سراسر ایتالیا فعال است!
 
 
چگونه از چکش آب در لوله ها جلوگیری کنیم؟
چگونه از چکش آب اجتناب کنیم؟
چگونه از چکش آب جلوگیری کنیم؟
راهکارهایی برای چکش آب
 
Idroboss® در سراسر ایتالیا
نقشه ایتالیا که Idroboss در آن فعالیت می کند
 
 
کجا به آن نیاز دارید؟
خدمات
 
    جارو برقی
    دیگ بخار
    کاست توالت فرنگی
    جستجوی از دست دادن
    تعمیرات هیدرولیک
    ضربه بزنید
    آبگرمکن
    سینک های تخلیه
    سیفون توالت
    بازرسی های تصویری
 

 لوله باز کنی در پردیس
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting