تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید آپارتمان در جهانشهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لیست محتوا
 
    نکاتی در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر
 
قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز، بسته ای از مشاوره و راهنمایی ارزشمند را به شما ارائه می دهیم.
 
    مواردی که باید قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر بررسی کنید
 
اکنون آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کرده اید، اما صبر کنید و این موارد را بررسی کنید و قبل از بستن معامله از کیفیت آنها مطمئن شوید.
 
    مراحل قانونی هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر
 
مجموعه ای از رویه های قانونی و دولتی که باید هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر رعایت کنید، با آنها آشنا شوید.
 
پس از مدت معینی از زندگی در آپارتمان های اجاره ای باید از هدر دادن پول برای اجاره ماهانه خودداری کنند و واقعاً زمان خرید خانه یا خرید آپارتمان در جهانشهر برای داشتن است. دیر متوجه شدن بهتر از اینه که اصلا! اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به طور جدی به خرید یک آپارتمان به جای هزینه کردن پول خود برای اجاره فکر می کنید، مقاله زیر به شما ارائه می شود زیرا مفیدترین نکات را قبل از تصمیم گیری برای خرید فهرست می کند تا از هرگونه غافلگیری پس از اتمام خرید جلوگیری کنید. زندگی در آپارتمان
نکاتی در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر
نکات خرید آپارتمان در جهانشهر
قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر همه جوانب را بررسی کنید و سریع تصمیم نگیرید، همیشه فرصت عقب نشینی نخواهید داشت.
 
انسان ذاتاً به دنبال ثبات و تعادل در زندگی خود دائمی است و می توان گفت که خرید آپارتمان در جهانشهر یا خانه جدید یکی از مهم ترین اشکال ثباتی است که می توان دست یافت . بنابراین، قبل از شروع فرآیند خرید آپارتمان در جهانشهر، در اینجا مجموعه ای از نکات در هنگام خرید یک آپارتمان ملکی عربستانی وجود دارد که باید به شرح زیر در نظر بگیرید:
توسعه دهنده املاک و مستغلات را انتخاب کنید
 
سازنده املاک نقش بسیار مهمی در فرآیند خرید یک آپارتمان جدید دارد، بنابراین انتخاب سازنده املاک و مستغلات مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر جدید یا خانه جدید به شما می دهیم و مواردی نیز وجود دارد. که ممکن است نشانه ای از موفقیت این توسعه دهنده املاک باشد که مهمترین آنها عبارتند از:
 
    توسعه دهنده موفق املاک و مستغلات مصاحبه های فوری با مشتریان برای تعیین نیازها و الزامات شما در مورد خانه جدید ترتیب می دهد تا بتواند در مورد آن تحقیق کند.
    توسعه دهنده باید حساب های فعال و موثر در سایت های شبکه های اجتماعی
    جستجو برای دستاوردها و پروژه های توسعه دهنده املاک، زیرا توسعه دهنده موفق همیشه به دنبال انتشار مهمترین دستاوردهای خود است.
    ملک را در زمین بررسی کنید، قطعاً رفتن به ملک و بررسی آن در زمین ضروری است، مهم نیست که چقدر به سازنده املاک اعتماد دارید، بنابراین باید ایمنی ملک را بررسی کنید و از کوچکترین جزئیات اطمینان حاصل کنید. داخل.
 
منطقه محل سکونت را تعیین کنید
منطقه مسکونی
بازدید مکرر از منطقه مسکونی ممکن است به شما یک دید کلی از سیستم زندگی منطقه و مزایا و معایب آن بدهد.
 
یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر باید به آن فکر کنید، مساحت محل سکونت است، دو تا سه منطقه ای که می خواهید خانه بخرید را شناسایی کنید و همچنین به شما توصیه می کنیم از منطقه بازدید کنید و در آن رفت و آمد کنید. به طور مداوم برای مدت زمان معینی، تا از نزدیک به فضای کلی موجود در آن نگاه کنید تا در معرض چیزهای غافلگیر کننده ای قرار نگیرید که ممکن است پس از اتمام خرید یک آپارتمان جدید مناسب شما نباشد.
تحقیق بازار و مقایسه قیمت
در مورد بازار املاک تحقیق کنید
قبل از تصمیم گیری برای خرید، بازار را به دقت بررسی کنید
 
تحقیق در مورد بازار و مشاوره گرفتن از کارشناسان قبل از تصمیم گیری نهایی برای اطمینان از دریافت ارزش مورد نظر در قبال مبلغی که پرداخت می کنید ضروری است و توصیه می شود فروش های اخیر مسکونی در منطقه را بررسی کرده و آخرین آنها را مشاهده کنید. قیمت.
مواردی که باید قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر بررسی کنید
لیست خرید آپارتمان در جهانشهر
فهرستی از تمام چیزهایی که می خواهید در آپارتمان داشته باشید و همچنین چیزهایی که باید قبل از اتمام معامله از آنها مطمئن شوید آماده کنید.
 
حالا فرض کنید آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کرده اید، در هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر جدید چه اقداماتی باید رعایت شود؟ و مرحله بعدی چیست؟ این یک مرحله نیست، بلکه بسته ای از چیزهایی است که توصیه می شود بررسی شوند، هنگامی که آپارتمانی را که همیشه مشتاق داشتن آن بوده اید پیدا کردید، مواردی وجود دارد که باید بررسی شوند و می توان آنها را در موارد زیر خلاصه کرد. :
 
    اطمینان حاصل کنید که ملک مورد نظر شما در نزدیکی امکانات مورد نیاز شما قرار دارد مانند: فروشگاه ها ، حمل و نقل عمومی، پارک ها ، بیمارستان ها ، مدارس ، محل کار، ورزشگاه و غیره.
    با در نظر گرفتن اینکه آپارتمانی که می خواهید در آن زندگی کنید تا چه حد به کلوپ ها و کافه ها نزدیک است و ترافیک مجاور آن چقدر است، آیا در ساعات اوج مصرف این منطقه پر از شلوغی و سر و صدا است؟ آیا این بر وضوح ذهنی و سبک زندگی شما تأثیر می گذارد؟ بنابراین بهتر است قبل از خرید، یک تور سریع در محله داشته باشید و جزئیاتی مانند این را دنبال کنید.
    آیا آپارتمان دارای بالکن با منظره است تا بتوانید از تماشای غروب آفتاب یا ساعات اولیه صبح از بیرون لذت ببرید؟ یا اینکه محل آپارتمان توسط ساختمان هایی احاطه شده است که نور خورشید را مسدود می کنند؟
    بحث گاراژ پابرجاست، اگر ماشین دارید، آیا گاراژ شخصی در ساختمان وجود دارد یا باید برای آن هزینه اضافی پرداخت کنید؟ می توانید با فروشنده آپارتمان یا عاملی که در تکمیل معاملات فروش شرکت دارد، در مورد اینکه آیا مکانی خصوصی برای پارک ماشین خود خواهید داشت یا خیر، بررسی کنید.
 
همچنین اقدامات امنیتی در ساختمان را به شرح زیر بررسی کنید
 
    مهم ترین احتیاط در هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر این است که بپرسید ساختمان چند قدمت دارد؟ یعنی چند سال از ساخت و اتمام آن می گذرد؟ آیا امکاناتی وجود دارد که نیاز به نگهداری یا تغییر داشته باشد؟ استخدام معمار یا مهندس با تجربه برای تهیه گزارش ساخت و ساز قبل از نهایی کردن تصمیم خرید بسیار مهم است.
    نگاهی به نگهداری ملک طور کلی بیندازید و تمام جزئیات اطراف خانه مانند اطمینان از کیفیت رنگ استفاده شده یا کیفیت چوب و مواد استفاده شده در آشپزخانه کنید و همچنین باید مطمئن شوید که سرویس های بهداشتی مورد استفاده و انواع کاشی هایی که در خانه استفاده می شد آماده است.
    تدابیر امنیتی در ساختمان رعایت شده است، آیا کسی می تواند به ساختمان بیاید؟ آیا دوربین های مدار بسته وجود دارد؟ آیا سیستم اطفای حریق یا اعلام حریق در ساختمان وجود دارد؟
    بررسی وجود عایق حرارتی در ساختمان برای رفع گرمای تابستان
 
مراحل قانونی هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر
مراحل قانونی هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر
هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر از معتبر بودن و آماده بودن تمامی موارد قانونی اطمینان حاصل کنید
 
در نهایت تشریفات قانونی، همانطور که باید از مهمترین جزئیات امور حقوقی مربوط به خرید خانه نوساز مانند حسابرسی حقوقی، امضای قرارداد فروش پس از احراز کلیه موارد ذکر شده در آن، علاوه بر نیاز به ملک را با مالکیت خود در ادارات رسمی و مقامات تعیین شده برای این امر ثبت کنید.
 
با این نکات ساده در بالا، ما برخی از مهمترین جنبه های تجربه خرید یک آپارتمان مالکیتی و آخرین مراحلی را که توصیه می شود قبل از تکمیل خرید انجام دهید، پوشش داده ایم. می توانید نکات مختلفی را در رابطه با املاک و مسکن در جهانشهر مشاهده کنید، مانند 5 نکته قبل از خرید خانه جدید، همچنین نکات مربوط به اجاره برای اولین بار ، و موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری املاک و مستغلات مانند سرمایه گذاری در املاک درست . همه اینها را می توانید در وبلاگ سعودی Bayut ، که شما را از آخرین اخبار و روندهای بازار املاک در پادشاهی مطلع می کند.

مهمترین مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز و مهمترین مشاوره حقوقی هنگام عقد قرارداد
مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر
مهمترین مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز و مهمترین مشاوره حقوقی هنگام عقد قرارداد
مهمترین مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز و مهمترین مشاوره حقوقی هنگام عقد قرارداد
 
مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر
 
مهمترین مراحل خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز در مصر، مدارک و مدارک مورد نیاز قبل از عقد قراردادها و ثبت آنها در ماه املاک و جزئیات مشاوره حقوقی هنگام خرید و عقد قرارداد مالکیت آپارتمان می دهیم. تا در خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز با مشکل یا کلاهبرداری مواجه نشوید.
مهمترین اقدامات قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر و اطمینان از قانونی بودن ملک
 
شما باید آپارتمان را به خوبی بررسی کنید و خودتان از متراژ آن اطمینان حاصل کنید و نقشه را بررسی کنید و با آنچه در زمین اجرا شده است مطابقت دهید، همچنین می توانید مطمئن شوید که پروانه ساختمانی از نظر صدور آنها توسط ذیصلاح مشکلی ندارد. مرجع، و تعداد طبقات دارای مجوز، برای اطمینان از اینکه آپارتمان مورد خرید در طبقات مجاز است، برای اینکه در معرض حذف طبقه ای که آپارتمان در آن قرار دارد از مرجع ذیصلاح قرار نگیرید، جایی که می توانید با صاحب ملک و همچنین از طریق محله ای که ملک به آن تعلق دارد چک کنید.
 
همچنین می توانید در محله از خدمات متصل به ملک پرس و جو کنید، اگر وصل نشده اند، مانند برق، ممکن است در انتقال برق به آن منطقه یا طبقه ای که آپارتمان در آن قرار دارد، مشکلی وجود داشته باشد.
 
همچنین می توانید از طریق فیش هایی که قبلاً دریافت کرده اید مابقی خدمات در آپارتمان را استعلام کنید و همچنین می توانید کپی آن ها (مانند (شرکت های برق، آب، گاز و مرکزی) را درخواست کنید و از مالک واحد اطمینان حاصل کنید. در واقع برای آن خدمات قرارداد می بندد و تا آخرین تاریخ خرید واحد هزینه آنها را پرداخت می کند.
مهمترین داده های قرارداد فروش آپارتمان که باید قبل از عقد قرارداد بررسی شود
 
1) نام کامل خریدار و فروشنده - شماره کارت (ترجیح است هر یک از طرفین یک کپی از کارت طرف دیگر تهیه کنند) - آدرس کامل محل سکونت.
 
۲) صورت تفصیلی بیع (اعم از آپارتمان – زمین خالی – مغازه – ملک کامل) و قید متراژ معین آن (در صورت کسری یا افزایش قرارداد در ماه ملک رد می شود. در منطقه نوشته شده در قرارداد بالاتر از 10٪.
 
3) اظهارنامه آدرس کامل ملک موضوع فروش با توجه به شماره ملک در محله ای که متعلق به آن است، نام خیابان، منطقه و فرمانداری و سپس اظهارنامه قطعه زمین شامل. تعداد قطعه، مربع و حوضه بر اساس داده های کاداستر.
 
4) بیان واضح قیمت و نحوه پرداخت آن.
 
5) اظهارنامه با توضیح کامل نحوه مالکیت فروشنده بر ملک یا آپارتمان فروخته شده و ذکر کلیه قراردادهای زنجیره ای تا رسیدن به قرارداد قدیم ثبت شده ملک (و در مورد ورثه شماره و تاریخ ارث ذکر شود. اخطاریه و دادگاه صادرکننده آن) ضمناً خریدار باید کلیه قراردادهای مالکیت قبلی را از فروشنده دریافت کند (و در صورت خرید آپارتمان در جهانشهر یا مغازه از صاحب ساختمان یا برج و به دلیل عدم توانایی تحویل. این اسناد، همانطور که مالک به دیگران می فروشد - یک نسخه از تمام قراردادهای فروش زمین ملک از مالک گرفته می شود و مالک هر برگ از عکس را امضا می کند که یک نسخه واقعی از قرارداد است).
 
6) در مورد فروش آپارتمان و مغازه شماره و تاریخ پروانه ساختمانی را ذکر کنید.
 
7) باید یک شرط صریح وجود داشته باشد که مالک عیوب پنهان را به طور کامل تضمین کند و در صورت بروز هر گونه عیب پنهان در مال اعم از مادی یا قانونی بودن عیب، مسئولیت پذیرفته شود. این علاوه بر بقیه بندهای عادی است که تضمین می‌کند قبل از تاریخ قرارداد فروش، هیچ گونه حقوق مادی برای دولت در مورد ملک مانند مالیات، آب یا برق وجود ندارد.
اطمینان حاصل کنید که ملک با سند مالکیت معتبر خریداری شده است
 
از آنجایی که اسناد مالکیت جزء اصلی هنگام خرید و فروش انواع املاک و مستغلات هستند، مشخص است که اکثر صاحبان املاک در مصر مراحل ثبت نام کامل را هنگام خرید ملک انجام نمی دهند، که منجر به سردرگمی بسیاری از خریداران در هنگام خرید ملک می شود. ، و دیگران ممکن است قربانی کلاهبرداری شوند، در نتیجه عدم تجربه در شناخت اسناد، یا کشف آنها مبنی بر ناکافی بودن قراردادی که در آن خرید انجام شده و فاقد بندهای زیادی است.
 انواع قراردادهای خرید آپارتمان در جهانشهر چیست؟
 
1) عقد بیع ثبت شده در دفتر املاک و این عقد مبنایی است که باید در دست فروشنده باشد و اصل عقد در دفتر املاک موجود باشد تا در صورت تلف شدن آن در هر زمان. امکان استخراج رونوشت های رسمی از آن وجود دارد و این قرارداد شامل یک ماه و شماره تاریخ می باشد که در صورت وجود فقط به یک رویه ساده توسط خریدار نیاز دارد و آن بررسی صحت قرارداد در ماه ملک است. رویه ای که فقط یک روز به طول می انجامد زیرا قرارداد فروش ثبت شده «قرارداد سبز» بهترین سند مالکیت محسوب می شود و حاوی یک ماه و تاریخ شماره ماه است و می توان آن را از مأموریت استخراج کرد. توسط هر شخصی حتی اگر طرف آن نباشد بر حسب حق الزحمه.
 
2) عقد بیع اولیه برای خرید آپارتمان در جهانشهر و بین دو طرف فروشنده و خریدار نوشته می شود و به سه صورت است: - یا حکم به صحت و نافذ بودن عقد می کند و در اینجا. این قرارداد از نظر ایمنی برای خریدار در قوت خود به قرارداد ثبت شده ملحق می شود، به عنوان قرارداد بیع ثبت نشده، قرارداد اولیه ای است که بین طرفین آن امضا شده و با مهر عقاب ممهور شده و با عبارت در نظر گرفته شده در مورد توضیح داده شده است. خیر چنین است و این بدان معناست که در مورد صحت امضای فروشنده در این قرارداد حکم صادر شده است و باید حکم مهر و موم شده ای داشته باشد که شامل این متن باشد، دادگاه حکم به امضای خوانده در قرارداد بیع مورخ چنین و بنابراین... این بدان معنا نیست که واحد مورد نظر ثبت شده است و این مهر دلیلی بر ثبت واحد نیست، بلکه با توجه به هزینه پایین آن در بین همه رایج است.
 
- یا اینکه امضای روی آن معتبر است و در اینجا در کنار این قرارداد باید دنباله قراردادهای مالکیت باشد که سلسله قراردادهای قبل از آن است تا به نزدیکترین قرارداد ثبت شده ملک برسیم ضمن اطمینان از صحت آن قراردادها
 
- آخرین شکل که صرفاً یک قرارداد مقدماتی بین دو طرف است و هیچ شرطی در آن وجود ندارد و خطر این قرارداد در همین جا نهفته است زیرا هر شخصی می تواند قرارداد را جعل کند و تاریخ و داده ای را که می خواهد قرار دهد و ادعا کند که چنین است. عقد معتبر و در مورد عقدی به این شکل باید صحت آن را تأیید کرد.
 
با علم به اینکه قراردادهایی شبیه به قرارداد ثبتی وجود دارد اما این گونه نیست و صرفاً قراردادهای سبز است و مطمئناً قرارداد ثبت شده است.
 
1) در حاشیه سمت چپ قرارداد به طور تصادفی نوشته شده است (این قرارداد حتی بین دو طرف آن ارزشی ندارد مگر اینکه در معرض دید عموم قرار گیرد)
 
2) در حاشیه سمت راست کادری وجود دارد که در آن شماره ماه و تاریخ درج شده است که اگر این کادر بدون شماره ماه یافت شود به این معنی است که قرارداد اعلام نشده و ارزشی ندارد.
 
3) قرارداد باید حاوی اطلاعات کاداستر املاک از واقعیت تعیین نقشه برداری باشد که توسط اداره نقشه برداری که ملک متعلق به آن است نوشته شده باشد و با مهر گل نیلوفر مانند که برای ثبت در آن نوشته شده باشد مهر و موم شود. .
 
4) قرارداد باید با شماره پروژه، تاریخ و ساعت مشخص شده و همچنین مهر و موم شود.
 
5) ضمیمه قرارداد سوابق تصدیقی از دفتر املاک است که فروشنده و خریدار قبل از آن امضا کرده اند.
یک کپی از کلیه مجوزها و قراردادها باید تهیه شود .
برای صدور وکالت نامه از فروشنده به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه کنید
 
در نهایت پس از امضای قراردادها قرار می شود با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک طبق آنچه قبلا توضیح دادیم وکالتنامه از فروشنده صادر شود و کنتورها به نام مالک جدید واگذار شود که این کار انجام می شود. استفاده از وکالتنامه صادره در دفتر املاک جهت صرفه جویی در وقت.
مدارک مورد نیاز در ثبت ملک هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز
 
در مورد مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به دفتر املاک، در صورتی که یکی از طرفین، فروشنده یا خریدار، درخواست ثبت یک ماه دفتر املاکی که ملک در آن واقع شده است، با رعایت موارد زیر اسناد:
 
    قرارداد سند مالکیت
    قرارداد بیع اولیه بین دو طرف.
    گواهی املاک گران قیمت از مالیات املاک در صورت قدیمی بودن ملک.
    پروانه ساختمان در صورتی که ملک مدرن باشد و مراحلی وجود داشته باشد که به طور متوالی از طریق ثبت املاک . مانند ویرایش بیانیه انتخاب یا فرم تغییر، پرداخت هزینه و غیره.

نکاتی در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر جدید سارا عزام نویسنده: سارا عزام آخرین به روز رسانی: 09:42، 30 مارس 2022 همچنین بخوانید تعریف خواندن آموزش رانندگی آموزش اعداد به کودکان آموزش رانندگی فهرست 1 خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز 2 نکته هنگام خرید آپارتمان در جهانشهر جدید 3 معیار برای انتخاب خانه مناسب 4 زمان تقریبی برای خرید خانه جدید ٥ المراجع نکاتی در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر جدید خرید آپارتمان در جهانشهر نوساز تجربه خرید یک خانه جدید یک پروژه بزرگ برای خریدار است. برای موفقیت آمیز بودن این آزمایش، باید از ابتدا تا انتها چندین نکته را به درستی در نظر گرفت.
 تا به او کمک کند روند خرید را به درستی طی کند. [1] نکاتی در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر جدید نکاتی برای آماده شدن برای خرید وجود دارد، مانند: [1] پس انداز زودهنگام امکان مالی خرید خانه را مطالعه کنید. مطالعه بیمه نکاتی برای فرآیند تامین مالی وجود دارد، مانند: [1] گزینه هایی برای تامین مالی ایجاد کنید. بهترین محصولات ویژه خرید خانه را بیابید. کارمزدها و ترتیبات مالی را مقایسه کنید. اخذ تاییدیه قبلی از سرمایه گذار. نکاتی برای انتخاب خانه وجود دارد، مانند: [1] مشاور املاک را با دقت انتخاب کنید. مکان مناسب را انتخاب کنید. انتخاب خانه مناسب با بودجه جزئیات خانه را با دقت انتخاب کنید.
 و هنگامی که به گزینه مناسب رسیدید، نکاتی وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد، از جمله: [1] بازرسی منزل در مورد قیمت با فروشنده مذاکره کنید. خرید بیمه خانه. معیارهای انتخاب خانه مناسب برای هر یک از ما در هنگام خرید خانه اولویت های مختلفی وجود دارد، فرآیند خرید پیچیده و زمان بر است و به راحتی می توان از مسیر خارج شد. زیرا روش نوشتن اولویت های مورد نیاز در حین خرید مفید است، بنابراین ویژگی های مهم برای شما و خانواده تان که در این خانه با شما زندگی می کنند در نظر گرفته می شود. [2] هنگام خرید یک خانه جدید باید چندین نکته را در نظر گرفت که به طور متفاوتی دسته بندی می شوند. از نظر اهمیت آنها برای خریدار، اما همه نکات ارزش مطالعه دارد، اگر به طور جدی به خرید خانه جدید فکر می کنید، باید این معیارها را به خوبی مطالعه کنید. [2] در اینجا تعدادی از معیارهای مهم وجود دارد که هنگام خرید خانه جدید باید در نظر گرفته شود: [2] محل منزل؛ خانه باید نزدیک به جاده اصلی و حمل و نقل آسان باشد.
اندازه مسطح خانه؛ شما باید اندازه مناسب برای خانواده خود و اندازه مناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. تعداد اتاق خواب؛ این به تعداد اعضای خانواده و انتخاب تعداد افراد در یک اتاق بستگی دارد. ممکن است در زمان خواب و عادات مطالعه تفاوت هایی وجود داشته باشد، بنابراین همه به یک اتاق جداگانه نیاز دارند. تعداد حمام؛ این بستگی به تمایل شما به تعداد، اندازه و اجزای آن دارد، به عنوان مثال، وجود وان یا جعبه دوش، و تعداد دفعات مهمانان مستلزم وجود حمام اختصاصی آنهاست. چیدمان آشپزخانه؛ به طوری که با توجه به سلیقه فرد از نظر فضا و تعداد کابینت انتخاب می شود. لوازم الکتریکی؛ اگر خرید خانه شامل وسایل برقی داخل آن است، باید کارایی آنها را بررسی کنید.
 سن خانه؛ آیا خانه ای با ساخت و ساز جدید انتخاب می کنید که هنوز مسکونی نشده باشد؟ یا محل سکونت شما بود؟ و برای چه مدت؟، همه اینها به بودجه موجود، منطقه انتخابی و شکل و اندازه خانه بستگی دارد. قیمت؛ قبل از جستجو برای خانه، باید بودجه را تعیین کنید، و بودجه اولیه را دریافت کنید. انگیزه فروشنده برای فروش؛ فروشندگانی هستند که اگر فروش انجام نشود، علاقه ای ندارند، زیرا مذاکره با آنها در مورد قیمت دشوار است، و فروشندگانی هستند که علاقه زیادی به فروش دارند یا مجبور هستند، مذاکره با آنها در مورد قیمت آسان است. قیمت حالت تعمیر و نگهداری؛ اگر ساخت و ساز جدید نیست، باید به وضعیت خانه، از نظر نگهداری به طور کلی توجه شود.
 زمان تقریبی برای خرید خانه جدید به گفته مشاوران املاک، هیچ راه کوتاه یا راه سریعی برای خرید دارایی به اندازه خرید خانه وجود ندارد، در واقع این یک فرآیند نسبتا طولانی است. فرآیند خرید خانه از ابتدا تا انتها حدود چهار ماه یا بیشتر طول می کشد. [3] این مدت زمان به حساب نمی آید و بسته به عوامل متعددی از جمله میزان رقابتی بودن بازار، میزان تمایل شما برای انجام این مرحله و نوع تامین مالی شما چقدر زمان تغییر می کند. [3]