تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی سرویس خواب سبک کلاسیک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در مورد سبک کلاسیک و سرویس خواب‌های این سبک باورهای غلطی میان مردم وجود دارد. به طوری که فکر می‌کنند با انتخاب این سبک برای اتاق خواب باید همه وسایل را عتیقه و قدیمی انتخاب کنند، در صورتی که چنین دکوراسیونی هرگز از المان‌های سبک کلاسیک نیست. در واقع منظور از سبک کلاسیک قرار دادن و چیدمان وسایل و سرویس اتاق خواب به صورت متقارن و استفاده از طرح و رنگ‌های جذاب و غنی است. با استفاده از این سبک می‌توان فضای رسمی تری را به اتاق خواب بخشید.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب کلاسیک
این سبک از سرویس خواب همانند سایر سرویس خواب‌ها از اجزای مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تخت خواب دو نفره، پاتختی، میز آرایش و آینه، کمد و پاف اشاره نمود و با این چیدمان به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک و زیبا رسید که در ادامه بیشتر به معرفی آن ها می پردازیم.

تخت خواب دو نفره
تخت خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای سرویس خواب محسوب می‌شود که کیفیت و راحتی آن بسیار حائز اهمیت است. تخت خواب کلاسیک از تنوع بالایی برخوردار است و دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشد که می‌توانید با توجه به علاقه و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

پا تختی
یکی از لوازم اصلی و همراه سرویس خواب پا تختی است که به شکل قرینه در دو طرف تخت قرار می‌گیرد و می‌توان از آن جهت قرار دادن لوازم مورد نیاز و ضروری استفاده نمود. لازم است که اشاره کنیم پاتختی‌ها در ابعاد مختلفی تولید شده‌اند و دارای مدل‌های متنوع و زیبایی هستند.

میز آرایش
میز آرایش از اجزای جدایی ناپذیر سرویس خواب است و برای بانوان بسیار کاربردی و پر اهمیت است. میزهای آرایش کلاسیک دارای مدل‌های چشمگیر و زیبایی هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه خود زیبا ترین میز آرایش را انتخاب نمایید.

آیینه
آینه در کنار سایر وسایل دیگر تکمیل کننده سرویس خواب کلاسیک است که از تنوع بالایی برخوردار است و افراد می‌توانند با توجه به علاقه خود زیبا ترین آینه را انتخاب کنند. امروزه آینه‌ها به صورت قدی تولید شده‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توان به بهینه سازی فضای روی میز آرایش پرداخت. البته در سبک کلاسیک بیشتر آینه را بر روی میز آرایش قرار می‌دهند.

رنگ سرویس خواب کلاسیک
با توجه به اینکه تخت خواب‌های کلاسیک بیشتر در دکوراسیون داخلی کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از نظر و مدل نیز از این سبک پیروی نمایند. معمولا در این سبک از دکوراسیون بیشتر از رنگ‌های خنثی و تیره مانند قهوه ای و طلایی استفاده می‌کنند.

از این رو بهتر است که رنگ تخت خواب کلاسیک نیز به رنگ چوب طبیعی یا قهوه‌ای انتخاب شود تا با سایر وسایل دکوراسیون هارمونی و هماهنگی خاصی داشته باشد. با استفاده از این رنگ‌ها نقوش و منبت کاری‌های انجام شده بر روی تاج تخت خواب بیشتر خود نمایی می‌کند. انتخاب رنگ‌های تیره در کنار هایلایت‌های طلایی می‌تواند زیبایی سرویس خواب کلاسیک را دوچندان نماید.

نکات بسیاری وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید سرویس خواب کلاسیک زیبا و شیکی خریداری نمایید. در ادامه به برخی از این نکات مهم اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در هنگام انتخاب سرویس خواب کلاسیک

ابعاد تخت خواب
برای داشتن یک دکوراسیون کلاسیک جذاب وجود تناسب میان تخت خواب و اتاق بسیار حائز اهمیت است. این موضوع مخصوصا در انتخاب تخت خواب‌های دو نفره که فضای بیشتری اشغال می‌کنند مهم تر است. بنابراین باید سعی کنید که ابعاد سرویس خواب را به گونه ای انتخاب کنید که ضمن متناسب بودن با فضای محیط شیکی را نیز ایجاد نماید.

ایجاد هارمونی از لحاظ طرح
هنگامی که تصمیم به خرید تخت خواب کلاسیک می‌گیرید باید تمامی لوازم و وسایل داخل اتاق خواب نیز از قوانین آن سبک پیرونی نمایند تا یک هارمونی خاصی میان آن‌ها برقرار گردد. بنابراین توجه داشته باشید که لوستر، چراغ خواب، پرده ها، فرش، تابلوها و …از همان سبک انتخاب شوند.

تمیز نگه داشتن سرویس خواب
معمولا بر روی سرویس خواب کلاسیک خراطی و منبت کاری‌های بسیاری وجود دارد. به همین دلیل این سبک از سرویس خواب بسیار مستعهد تجمع گرد و غبار و آلودگی است. بنابراین این مسئله را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید که تمیز نمودن و نظافت تخت خواب‌های کلاسیک سخت تر از سایر مدل‌ها است و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

اجزای سرویس خواب ۲ نفره
سرویس تخت خواب دو نفره یا همان سرویس خواب عروس شامل بخش‌های متفاوتی است. باید بدانید که با توجه به مدل ممکن است برخی گزینه‌ها به موارد گفته شده در لیست ما افزوده شود اما به طور معمول اجزای سرویس خواب 2 نفره شامل تخت دو نفره، پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و پاف می‌باشد.

ابعاد تخت دونفره
یک سرویس خواب دو نفره استاندارد معمولاً در اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شود. این ابعاد به خواست مشتری و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. اما اگر بخواهیم ابعاد تخت دونفره را با توجه به تشک مناسب بررسی کنیم، باید سه نوع زیر را نام ببریم.

تخت دو نفره (Full Size)
تشک‌های (Full Size) در حقیقت تشک‌هایی هستند که 200 سانتی‌ متر طول و 140 سانتی متر عرض دارند. این نوع تشک را بر روی تخت‌هایی با همان نام استفاده می‌کنند. این نوع تخت دو نفره از مدل‌های نسبتاً کوچک تخت دو نفره است و برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسب هستند.

تخت خواب دونفره (Queen)
تشک‌های (Queen) برای تخت‌ خواب‌هایی با همین نام درست می‌شوند. این تخت‌ها و تشک‌ها معمولاً 200 سانتی‌ متر طول و 160 سانتی‌ متر عرض دارند. باید بدانید که بسیاری افراد تخت خواب‌هایی با اندازه (Queen) را مناسب ‌ترین اندازه سرویس خواب عروس می‌دانند. زیرا این تخت خواب‌ها نه بسیار بزرگ و نه خیلی کوچک هستند. همین امر باعث افزایش راحتی خواهد شد.

تخت خواب ۲ نفره (King)
روی تخت خواب‌های (King) از تشکی به همین نام استفاده می‌شود. این مدل سرویس اتاق خواب دو نفره را باید بزرگ‌ ترین مدل استاندارد تخت خواب دو نفره دانست. این تخت خواب‌ها 200 سانتی متر طول و 180 سانتی متر عرض دارند. معمولاً افرادی که دوست دارند روی تخت فضای زیادی داشته باشند، تحرک بالایی در زمان خواب دارند و افرادی که وزن بالایی دارند از این تخت خواب‌ها استفاده می‌کنند.
به طور کلی باید بدانید که سرویس خواب دو نفره بین 140 تا 180 سانتی‌ متر عرض دارد. ارتفاع تخت خواب با توجه به نکات بسیاری مانند مدل و درخواست مشتری ساخته می‌شود و می‌تواند 35 تا 55 سانتی ‌‌متر باشد.
انواع مدل سرویس خواب دونفره کلاسیک و نئوکلاسیک بالسا را می توانید در قسمت محصولات بالسا ببینید و از قیمت و ابعاد و اندازه ها و دیگر جزییات آن آگاه شوید. با مدل های کلاسیک سرویس اتاق خواب دونفره، روح صلابت و قدرت را در محیطی آرام بخش تجربه می کنید و با ست سرویس خواب دو نفره نئو کلاسیک، حس تازگی را به منزل خود می آورید.
https://balsachoob.com/product-category/couple-bedset/
https://moblefidar.com/classic-bed-service/
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт