تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع مختلف گیفت کارت های موجود در ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 شاید شما هم نام گیفت کارت را شنیده باشید و سوالاتی برایتان پیش آمده که گیفت کارت چیست؟ انواع گیفت کارت کدامند؟ گیفت کارت ها چه کاربردی دارند؟ اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید و به دنبال کسب اطلاعات لازم درباره آنها هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه گیفت استاپ باشید. در این مقاله به بررسی کامل و جامع گیفت کارت، انواع و کاربردهای آن می پردازیم.

 
گیفت کارت چیست؟
 
گیفت کارت یک نوع کارت هدیه فیزیکی یا مجازی با اعتبار غیرنقدی است. این کارت دارای یک کد مخصوص و مبلغ مشخصی می باشد و می توان از آن برای خریدهای مجازی و یا خرید کالاهای فیزیکی از فروشگاه های مختلف صادرکننده کارت استفاده نمود. اعتبار گیفت کارت قابل جابجایی نیست و صرفا جهت خرید و جایگزین پول نقد محسوب می شود.

شما به عنوان دارنده کارت می توانید به اندازه اعتبار آن از فروشگاه های مربوطه خرید انجام دهید. نحوه استفاده از گیفت کارت به اینصورت است که کد نوشته شده بر روی کارت را در اکانت خود وارد نموده و آن را شارژ می کنید. سپس خریدهای لازم را با توجه به میزان شارژ خود انجام می دهید. به طور کلی گیفت کارت یک کارت هدیه با مبلغ معینی است که خرید راحت تر به صورت مجازی یا فیزیکی را فراهم می کند.

 
انواع گیفت کارت و کاربردهای آنها

 
گیفت کارت ها در انواع مختلف وجود دارند که هرکدام از آنها را می توان در فروشگاه پذیرنده خود استفاده نمود. با برخی از گیفت کارت ها نیز می توان از چندین فروشگاه خرید انجام داد. نحوه استفاده از هر گیفت کارت با توجه به نوع آن ممکن است متفاوت باشد. از مهمترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید گیفت کارت

گیفت کارت اپل
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت استیم
گیفت کارت نینتندو
گیفت کارت روبلاکس
گیفت کارت لیگ آف لجندز
گیفت کارت وارکرفت
گیفت کارت پابجی