تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آشنایی با دیزل ژنراتور ولوو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دیزل ژنراتور ولوو ترکیبی از موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی است. وظیفه یک ژنراتور برق تامین انرژی الکتریکی است. در دنیای امروزی، جایی که هزینه های گاز به دلیل تقاضای روزافزون و کاهش آن در حال افزایش است، فراهم می کند که شما باید یک گاز با قیمت مناسب را برای برآورده کردن خواسته های خود انتخاب کنید. گازوئیل قیمت بسیار مناسبی نسبت به بنزین دارد و گازوئیل تراکم حیاتی بهتری دارد، به این معنی که انرژی اضافی از دیزل نسبت به مقدار مشابه بنزین استخراج می شود.
موتورهای قیمت دیزل ژنراتور ولوو به دلیل کیفیت عالی و قابلیت اطمینان داخلی شناخته می شوند. ولوو سرآمد جهانی در دانش موتورهای دیزل است و از جدیدترین دانش برتر برای ارائه بیشترین خروجی، همراه با استحکام و طول عمر ژنراتور شما استفاده می کند. کیفیت بالای ولوو دیزل بی نظیر است و می تواند برای چند سال نهایی شود. موتورهای دیزلی ولوو برای برآوردن نیازهای اساسی طراحی شده اند. آنها برای استفاده در محیط های خشن به عنوان منبع انرژی اصلی یا آماده به کار ساخته شده اند.

ژنراتور اضطراری ماه نیرو


مجموعه دیزل ژنراتور ولوو دارای راندمان سریع و قابل اعتماد COLD START، کمک فنر، طراحی بهینه، قیمت پایین، مصرف بار ثابت و فن خنک کننده با سرعت کم است. دیزل های ولوو از دانش برتر برای بهینه سازی دوره احتراق استفاده می کنند، استفاده از توربوشارژر ممکن است به این امر کمک کند و همچنین می تواند صدای تولید شده توسط دیزل ژنراتور را کاهش دهد.

ولوو بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی در سوئد با سابقه تاریخی 120 ساله است و بدون شک یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان موتور روی زمین است. تا به حال، تولید موتور آن به بیش از 1 میلیون مورد رسیده است و آنها به طور گسترده در بخش انرژی خودرو، مهندسی استفاده می شوند. ماشین‌ها و کشتی‌ها حتی برای تولید انرژی بسیار مناسب هستند. VOLVO، در این میان، تنها تولیدکننده روی زمین است که بر روی موتورهای دیزلی چهار سیلندر و شش سیلندر خطی متمرکز شده است و در خط مقدم این دانش قرار دارد. مجموعه دیزل VOLVO با بسته بندی منحصر به فرد، با مجموعه کامل گواهی مبدا، گواهی تایید، گواهی بازرسی، گواهی اظهارنامه گمرکی و غیره وارد می شود.

مزایای دیزل ژنراتور ولوو

در اینجا از جمله مزایای مجموعه دیزل ژنراتور ولوو ذکر شده است:

انرژی بیش از حد متفاوت است
قابلیت تحمل بار بیش از حد
نویز پایین.
قابل اعتماد سرد شروع بهره وری;
طراحی ظاهری قابل قبول و جمع و جور.
6. مصرف گاز و قیمت کم کنجکاوی. انتشار کم گازهای خروجی که مقرون به صرفه است و باعث ایمنی محیط زیست می شود.

امکانات خدماتی و تامین کنندگان لوازم یدکی در همه جای دنیا وجود دارد.
مشخصات واحدهای دیزل ژنراتور ولوو

موتور دیزل ژنراتور ولوو برای فناوری انرژی دوستدار محیط زیست و بیشترین زمان به کارگیری طراحی شده است. طراحی محکم موتور را بسیار قابل اعتماد می کند. سیلندر غیرقابل انعطاف آن، با یاتاقان‌های محکم، منیفولد اگزوز تغذیه‌شده با هوا و مدیریت دیجیتال، توربو و موتور موتور واقعاً بسیار مؤثری را ارائه می‌دهد. عملکرد صحیح هر یک از موتورهای دیزلی بسیار موثر و متعادل علاوه بر انتشار مدیریت شده منجر به حداقل دامنه لرزش و نویز می شود. متعاقباً باعث می شود که ژنراتور ولوو کارایی بالایی داشته باشد.

صرف نظر از اینکه دیزل ژنراتور ولوو می تواند بسیار قابل اعتماد و با کیفیت باشد، شما احتمالاً دیزل ژنراتور ولوو دارید، همچنین باید در طول استفاده به برخی از مسائل توجه داشته باشید:

از طولانی شدن زمان کار دیزل ژنراتور در حالت بیکار و کم کار خودداری کنید، این عمل باعث ایجاد مشکلات زیر می شود:

مصرف روغن روان کننده افزایش می یابد.
نشت گاز یا روان کننده در منیفولد اگزوز؛
نشت روغن از مهر و موم شفت توربوشارژر؛
4. رسوبات کربن بسیار سنگین روی پیستون، شیار رینگ پیستون، شیر و سوپرشارژر.

دمای پایین احتراق باعث احتراق ناقص گاز و رقیق شدن روان کننده می شود.
چرا از فیلتر هوای اصلی ولوو دیزل استفاده می کنید؟

تصفیه نامناسب هوا باعث بدتر شدن موتور می شود. برای موتوری که به طور مکرر کار می کند، ممکن است چند ساعت طول بکشد تا آستر سیلندر و سیلندر خراب شود.

2- این درپوش بیهوده با تعمیرات اصلی بعدی زمان موتور را کاهش می دهد و ممکن است در شرایط بیش از حد به موتور آسیب برساند.

3- نتایج مختلف، به عنوان مثال، فیلتراسیون ضعیف یا مسدود شدن فیلتر، مصرف گاز و روغن کاری را بهبود می بخشد و راندمان موتور را کاهش می دهد.