تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران بر اساس آیین نامه دکترا استعداد درخشان وزارت علوم صورت میگیرد. هر دانشگاه برای پذیرش فراخوان جداگانه ای اعلام می کند و داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان فرصت دارند تا در بازه زمانی اعلام‌شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در فراخوان هر دانشگاه جزئیات شرایط پذیرش، مدارک لازم و زمان ثبت نام و نیز رشته های دارای پذیرش اعلام می‌شود.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران بر اساس آیین نامه استعداد درخشان در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تهران، در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در رشته‌های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، به صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.


[تصویر:  jgmume3ogvvc.jpeg]
دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران


زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران ۱۴۰۱
ضروری است متقاضیان پذیرش دکتری بدون کنکور در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir سپس روی آیکن داوطلبان دکتری تخصصی استعداد درخشان کلیک نمائید.

پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۱/‏۰۲/‏۱۴۰۱‬ ‬ لغایت ‬ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۱ ‬ خواهد بود.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور؛ اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ثبت نام نمایند.
بررسی درخواست ها تنها از طریق ثبت نام الکترونیکی، در مهلت تعیین شده و بارگذاری دقیق مدارک صورت خواهد گرفت. به درخواست های خارج از آن، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
هزینه ثبت نام دکترا بدون ازمون دانشگاه تهران
واریز مبلغ ۱/۹۵۰/۰۰۰ ریال فقط از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران ضروری است.
** وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش مسترد نمی گردد. به کلیه داوطلبان توصیه می گردد که قبل از واریز هزینه نسبت به مطالعه کامل شیوه نامه ثبت نام دقت لازم بعمل آورند.

تذکرات مهم
[list]
[*]رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. (مطابق دفترچه شماره یک دکتری سازمان سنجش آموزش کشور)
[*]داوطلبان فقط در یک رشته گرایش از یک مجموعه امتحانی می‌توانند ثبت نام نمایند و در مصاحبه شرکت داشته باشند.
[*]تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، مجاز نیست.
[*]مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
[*]پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
[*]شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید.
[*]نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.
[/list]
شرایط استعداد درخشان دکتری دانشگاه تهران
شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران در سال 1401 به شرح زیر است:
۱) دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته با حداقل معدل ۱۶ در رشته های فنی مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و دامپزشکی و حداقل معدل ۱۷ برای رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری، هنر و سایر رشته ها الزامی است.
تبصره (۱): حداقل میانگین کل قابل قبول برای مدرک کارشناسی پیوسته از دانشگاه های تهران- صنعتی شریف – شهید بهشتی- صنعتی امیر کبیر۔ علم و صنعت ایران- صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی- علامه طباطبائی – اصفهان – تبریز – شیراز – فردوسی مشهد – صنعتی اصفهان – شهید چمران اهواز و گیلان، با اعمال همترازی با کسر یک نمره می باشد.
۲) دارا بودن میانگین کل حداقل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد
۳) سپری نشدن بیش از دو سال از دانش آموختگی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانش آموختگان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بعد از آن).
تبصره (۲): متقاضیان صرفا مجاز به ارائه درخواست در رشته تحصیلی مرتبط (بر اساس گروه بندی مندرج در دفترچه سازمان سنجش) با رشته تحصیلی کارشناسی ارشد خود می باشند.
تبصره (۳): سوابق آموزشی و پژوهشی متقاضیان واجد شرایط، پس از بررسی در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه، به دانشکدگان/ دانشکده های مربوطه ارجاع خواهد شد. گروه‌های آموزشی پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه جامع آموزش دانشگاه، داوطلبان واجد شرایط را برای مصاحبه دعوت می نمایند. اسامی این داوطلبان از طریق وب سایت دانشکدگان / دانشکدها اعلام خواهد شد.
تبصره (۴): دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری، آموزش محور، دانشگاه های غیر انتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی، دانشگاه های غیر دولتی، دانشگاه های خارج از ایران، حوزه های علمیه و پردیس های خود گردان دانشگاه‌های دولتی، مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه نمی باشند.
مدارک لازم جهت ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه تهران
داوطلبان پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران در سال 1401 لازم است جهت ثبت نام نسبت به بارگذاری مدارک زیر در سامانه جامع آموزش اقدام نمایند:
[list]
[*]یک نسخه از سوابق آموزشی، علمی و پژوهشی (CV)
[*]گواهی پایان تحصیلات و ریزنمرات تاییدشده مقطع کارشناسی
[*]گواهی پایان تحصیلات و ریزنمرات تاییدشده کارشناسی ارشد
[*]گواهی صورتجلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد با درج نمره و عنوان پایان نامه
[*]گواهی اشتغال به تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ با ذکر معدل (دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد)
[*]بارگذاری مقالات علمی پژوهشی مستخرج و مرتبط با پایان نامه (چاپ شده یا دارای تاییدیه چاپ) در مجلات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[*]سایر مدارک و سوابق پژوهشی معتبر مثل گواهی ثبت اختراع (مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با مراجع معتبر بین المللی)، مقالات ارائه شده در کنفرانس، مقالات علمی – ترویجی
[*]گواهی های افتخارات علمی و آموزشی مثل رتبه برتر آزمون سراسری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، المپیادهای علمی دانشجویی، جشنواره های علمی ملی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا و غیره)
[*]گواهی مدرک زبان عمومی
[/list]پذیرفته شدگانی که دارای مدرک زبان نمی باشند، ملزم هستند مدرک قابل قبول زبان عمومی مورد تایید اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران را تا قبل از برگزاری آزمون جامع ارائه نمایند.
• به همراه داشتن اصل کلیه مدارک بارگذاری شده برای متقاضیان واجد شرایط، به هنگام مصاحبه الزامی است.
تبصره (۵): اسکن اطلاعات و مدارک بارگذاری شده می بایست کاملا خوانا باشند، در غیر این صورت امتیاز آن بند به متقاضی تعلق نمی گیرد.
تبصره (۶): مسئولیت تبعات ناشی از وجود هرگونه مغایرت بین مدارک و اطلاعات بارگذاری شده با اصل مدارک ارائه شده در روز مصاحبه بر عهده متقاضی می باشد.
داوطلبان موظفند در تکمیل فرمها نهایت دقت را به عمل آورند. در صورت نادرست بودن اطلاعات، فرد از لیست متقاضیان حذف خواهد شد.
مصاحبه دکترا بدون کنکور دانشگاه تهران 1401
تاریخ مصاحبه ها همزمان با مصاحبه های آزمون دکتری نیمه متمرکز در سال جاری خواهد بود.
تذکرات مهم
کسب حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه بر اساس جدول ارزشیابی و طبق دستورالعمل مصوب شورای آموزشی دانشگاه برای پذیرش الزامی است.
٢. متقاضی نباید در زمان ارایه تقاضای پذیرش، دانشجوی مقطع دکتری سایر مؤسسات و دانشگاه ها باشد.
٣. اسامی نفرات پذیرش شده پس از اعلام دانشکدگان دانشکده، از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه اعلام خواهد شد.
۴. دانشجوی شاغل به تحصیل در صورت پذیرش نهایی، چنانچه تا پایان شهریور ۱۴۰۱ دانش آموخته نگردد، قبولی وی کان لم یکن خواهد شد.
۵. بارگذاری مدارک و شرکت در فراخوان و انجام مصاحبه حقی را برای پذیرش نهایی در دانشگاه تهران برای داوطلبان ایجاد نمی نماید.
رشته های دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه تهران
فهرست رشته‌های دکترا بدون آزمون دانشگاه تهران (به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه) از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:
رشته های دکتری استعداد درخشان ۱۴۰۱ دانشگاه تهران





منبع: دکتری بدون کنکور دانشگاه تهران
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru