تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس آیین نامه دکترا استعداد درخشان وزارت علوم صورت میگیرد. هر دانشگاه برای پذیرش فراخوان جداگانه ای اعلام می کند و داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان فرصت دارند تا در بازه زمانی اعلام‌شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در فراخوان هر دانشگاه جزئیات شرایط پذیرش، مدارک لازم و زمان ثبت نام و نیز رشته های دارای پذیرش اعلام می‌شود.

جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.
به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس آیین نامه دکتری بدون آزمون در رشته‌های مندرج در فایل زیر، بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می‌پذیرد.
رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبایی
رشته‌های دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای پذیرش بدون آزمون و با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان به شرح زیر هستند:

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی
شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی
شرایط داوطلبان و مشخصات رشته/گرایش های دکتری بدون کنکور این دانشگاه به شرح ذیل می‌باشد:
۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه‌های دولتی داخل کشور
تبصره ۱: صرفا مدارک مربوط به کد رشته محل‌های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول می‌باشد.
تبصره ۲: دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور و دانشگاه‌ها و موسسات غیر دولتی – غیر انتقاعی مجاز به شرکت در این فراخوان نمی‌باشند.
۲- دارا بودن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها (ضمنا دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته، مجموع میانگین نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی آن‌ها باید بالای ۱۶ باشد)
۳- دارا بودن میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته‌ها
۴- بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد. (توضیح: داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نمیباشند.)
۵- کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه
۶- مهم: دارا بودن حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مستخرج از پایان نامه
تبصره ۱ (مهم): در صورتی که متقاضی در زمان ثبت نام اولیه فاقد مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه باشد (موضوع بند ۶) می‌تواند با ارسال حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مرتبط با رشته تحصیلی خود ثبت نام اولیه را انجام دهد. لازم به ذکر است در این صورت دانشجو بایستی تا قبل از مصاحبه نسبت به ارسال مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه خود (موضوع بند) ۲اقدام نماید. در غیر این صورت پرونده ثبت نامی ایشان حذف و امکان شرکت در مصاحبه نخواهد داشت. بدیهی است در این صورت دانشجو هیچگونه اعتراضی نسبت به ثبت نام اولیه خود نخواهد داشت.
۷- کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان MCHE (یا معادل آن در سایر آزمونهای زبان معتبر) تا قبل از آزمون جامع دکتری
تبصره ۱: آزمون‌های زبان معتبر مطابق با جدول شماره ۴ به قرار ذیل است. داوطلبان توجه داشته باشند که گواهی زبان فقط تا دو سال معتبر است.
IELTS – TOEFL (PBT) – TOEFL (IBT) – TOEFL (CBT) -TOLIMO MSRT (MCHE)
تبصره ۲: چنانچه متقاضیان، دارای مدرک زبان معتبر باشند، مطابق با جدول شماره ۴ امتیاز لازم را کسب خواهند کرد.
متقاضیانی که فاقد مدرک زبان هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند لیکن امتیاز مدرک زبان را کسب نخواهند کرد.
این افراد در صورت پذیرش وقبولی نهایی، باید تا قبل از آزمون جامع دکتری، مدرک زبان معتبرخود را با کسب حد نصاب لازم مطابق با ضوابط و مقررات دانشگاه، ارائه کنند.
۸- دانشجو پس از قبولی در مقطع دکتری، باید تا پایان نیمسال سوم تحصیلی خود، حداقل دو مقاله علمی – پژوهشی را به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.
نحوه ارائه مقالات یا فعالیت‌های علمی برگزیده
۱- مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با پایان نامه و رشته تحصیلی دانشجو باشد.
تبصره ۱: منظور از پذیرش مقاله، پذیرش بدون قید و شرط مقاله می‌باشد.
تبصره ۲: گواهی پذیرش چاپ باید مورد تأیید هیات تحریریه با ذکر شماره مجله و دوره آن بوده و زمان چاپ آن بطور شفاف مشخص باشد.
تبصره ۳: مقالاتی که در فرایند داوری بوده و پذیرش قطعی نشده باشند مورد پذیرش نیستند.
۲- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تأیید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران باشد.
۳- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.
۴- برگزیدگان المپیادهای علمی – دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.
۵- مقاله، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیات علمی ذکر شود و یا مخترع اصلی اختراع، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
ظرفیت پذیرش
۱- حداکثر ٪۲۰ ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه، به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد.
۲- ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه می‌باشد، مضافا آنکه دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.

[تصویر:  xyxivoudzgol.jpeg]
دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی

نکات مهم:
۱- مصاحبه‌ها همزمان با مصاحبه پذیرفته شدگان کنکور خواهد بود لذا اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
کلیه فرایندهای ثبت نام بصورت الکترونیک خواهد بود.
۲- خیلی مهم: دانش آموختگان حداکثر تا ۶سال پس از فراغت از تحصیل می‌توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند، لذا داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نمی‌باشند.
۳- دانشجویان نیمسال آخر، در صورت فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ، ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت نمایند.
۴- دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، دولتی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه نمی‌باشند. لذا در صورت شرکت، از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.
۵- دانش آموختگان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور، مجاز به استفاده از این آیین نامه برای ورود بدون آزمون به دوره دکتری نیستند.
۶- اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد و مطابق با جدول ارتباط رشته‌ای میباشد. بدیهی است در صورت‌عدم تطابق رشته کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا، متقاضی از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.
۷- دانش آموختگان فقط در صورت دفاع از پایان نامه با درجه عالی یا بسیار خوب (نمره ۱۹-۲۰ پایان نامه درجه عالی و نمره ۱۸-۱۸/۹۹ بسیار خوب محسوب می‌شود) موفق به کسب امتیازات مربوط، مطابق با جدول شماره ۱ خواهند شد. سایر متقاضیان با درجه دفاع پایینتر، میتوانند در این فراخوان شرکت نمایند؛ لیکن صرفا امتیاز مربوطه را کسب نخواهند کرد.
۸- سنوات تحصیل قابل قبول برای امتیازدهی، مطابق با جدول شماره ۲ در مقطع کارشناسی ۸ نیمسال و در مقطع کارشناسی ارشد ۴ نیمسال است. بدیهی است سایر دانشجویانی که سنوات تحصیل آن‌ها بیش از حد مجاز باشد، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند لیکن امتیاز سنوات تحصیل را کسب نخواهند کرد.
تبصره ۱: داوطلبان رشته‌هایی که سنوات مجاز تحصیل آن‌ها، طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقطع کارشناسی ۹ نیمسال و کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ نیمسال تصویب شده اند، امتیازات لازم را مطابق با جدول شماره ۲ اخذ خواهند نمود.
۹- در صورت انصراف فرد پذیرفته شده، تعیین جایگزین فقط با تایید کمیته معاونت آموزشی دانشگاه و با شرط کسب حداقل امتیاز لازم امکان‌پذیر خواهد بود.
۱۰- تغییر رشته و گرایش پس از اتمام بازه زمانی ثبتنام، ارسال مدارک و در زمان مصاحبه و نیز بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
۱۱- هزینه ثبتنام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد، لذا، به داوطلبان توصیه می‌شود با دقت لازم، مفاد آگهی را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.
۱۲- با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری بصورت تمام وقت می‌باشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را برای تحصیل در دوره دکتری، کسب نمایند.
۱۳- افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند، میتوانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده نمایند.
۱۴- هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک رشته/گرایش دکتری است.
نحوه ارزیابی مقالات و امتیازدهی داوطلبان دکتری بدون آزمون
۱- مجلات دارای نمایه ISI در صورتی معتبر محسوب می‌شوند که دارای JCR بوده و در فهرست SSCI یا SOCIAL SCIENCE CITATION INDEX نمایه شده باشند. (در رشته‌های علوم پایه فهرست SCI نیز مورد قبول است.) سایر فهرست‌های مربوط به ISI نظیر  EMERGING SOURCES CITATION INDEX و MASTER JOURNAL LIST معتبر محسوب نمی‌شوند.
۲- مهم: مجلات دارای درجه علمی – پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتبر ارزیابی می‌شوند. (مگر در مواردی که دانشگاه یا کمیته علمی رشته ذیربط، تشخیص دهند آن مجله از نظر علمی معتبر نیست).
۳- مجلات دارای نمایه ISC که دارای درجه علمی- پژوهشی نباشند، معتبر محسوب نمی‌شوند.
۴- در مورد مجلات نمایه شده در پایگاه SCOPUS تنها مجلاتی معتبر محسوب می‌شوند که انتشار مقاله در آن‌ها مستلزم پرداخت هیچگونه وجهی نباشد. (پرداخت وجه برای انتقال حقوق مالکیت مقاله و انتشار آن به صورت «دسترسی آزاد» از این قاعده مستثنی است).
۵- مجلات دارای سایر نمایه‌های معتبر بین المللی، معتبر محسوب نشده و در هر مورد نیازمند مستندات لازم در مورد کیفیت مجله و فرآیند داوری و بررسی‌های بیشتر است. بنابراین چنانچه دانشگاه برای اعتبارسنجی مجلات و مقالات، مستندات بیشتری را طلب نماید، داوطلب موظف است مدارک لازم را ارائه نماید ضمن آنکه مقالات خارجی اعم از ISI و SCOPUS و… نباید در لیست سیاه وزارتین (علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و دانشگاه آزاد اسلامی قرار داشته باشند، در این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
تبصره ۱: تایید کلیه فعالیت‌های پژوهشی متقاضیان توسط معاونت پژوهشی دانشگاه انجام خواهد شد.
۶- امتیاز پژوهشی حداقل ۷ امتیاز و حداکثر ۴۰ امتیاز، امتیاز آموزشی حداکثر  ۳۰ امتیاز و امتیاز مصاحبه حداکثر ۳۰ امتیاز و امتیاز مدرک زبان متقاضیان (در صورت دارا بودن) حداکثر تا ۸ امتیاز می‌باشد.
۷- امتیازدهی توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می‌گیرد و داوطلبانی که حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی قرار می‌گیرند.
تبصره ۱: فقط در صورت تایید کمیته معاونت آموزشی دانشگاه، امتیاز فوق تا ۶۰ امتیاز قابل تعدیل است.
۸- پس از بررسی‌های لازم و تایید کمیته معاونت آموزشی دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد.
۹- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصرا پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.
مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه کردستان
* تصویر شناسنامه و کارت ملی
* تصویر عکس ۳ در ۴
* یک نسخه تصویر مدرک نمایانگر وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مذکر
* یک نسخه تصویر گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد
* متقاضیان کارشناسی ارشد پیوسته (فقط دانشگاه‌های دولتی)، باید میانگین واحدهای گذرانده مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به تفکیک هر مقطع بارگذاری کنند.
* دانشجویان کارشناسی ارشد نیمسال آخر باید گواهی اشتغال به تحصیل خود را به همراه ریزنمرات واحدهای گذرانده بارگذاری نمایند.
* یک نسخه تصویر گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی (مهم: متقاضیانی که مقطع کارشناسی آن‌ها ناپیوسته است، باید علاوه بر مدرک و ریزنمرات کارشناسی، مدرک و ریزنمرات کاردانی را نیز ارائه کنند.)
* یک نسخه تصویرگواهی دال بر احراز حد نصاب یکی از آزمون‌های زبان معتبر (برای دارندگان مدرک زبان)
* معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای برگزیدگان المپیاد
* معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره‌ها
* تصویر کامل کلیه مقالات علمی _ ترویجی، علمی -پژوهشی، ISI ،ISC و نظایر آن که چاپ شده و یا دارای گواهی پذیرش چاپ باشد. (در صورت چاپ مقاله، تصویر جلد مجله حتما ضمیمه شود)
* گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند.
* گواهی اعتبار درجهی علمی ترویجی یا علمی پژوهشی، ISI ،ISC مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.
* فرم تکمیل شده‌ی تعهد نامه مخصوص دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد (فرم مذکور در سامانه ثبت نام قابل دسترس است.)
* کلیه سوابق و مستندات مربوط به رزومه تحصیلی، شغلی، سابقه تدریس، توصیه نامه، طرح پژوهشی، جوایز و غیره
* واریز مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال (صد و پنجاه هزار تومان) به صورت الکترونیکی از سایت ثبت نام
نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبایی
۱- ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. لذا دانشگاه به هیچ عنوان پذیرش مدارک به صورت فیزیکی نخواهد داشت.
۲- آدرس سایت ثبت نام الکترونیکی: azmoon.atu.ac.ir
۳- داوطلبان واجد شرایط میبایست از ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ الی ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه اقدام نمایند. به مدارکی که ناقص بارگذاری گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴- کلیه دانشجویان پس از ثبت نام اولیه در سایت مذکور و دریافت کد پیگیری، جهت ثبت نام خود اقدام کنند.
نحوه ثبت نام
* داوطلب باید پس از ورود به سایت ثبت نام الکترونیک دانشگاه، به سربرگ استعداد درخشان مراجعه کرده، سپس، بر روی لینک «ثبت نام اولیه دانشجویان استعداد درخشان مقطع دکتری» کلیک کرده و درخواست ثبت نام اولیه را تکمیل نماید.
* پس از تکمیل فرم مربوطه، بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید تا سیستم به صورت اتوماتیک کد پیگیری ثبت نام داوطلب را صادر نماید.
* سپس از قسمت ورود به سامانه، از سربرگ استعداد درخشان با وارد کردن کدملی و کد پیگیری دریافت شده در مرحله قبل وارد سیستم شده و پرونده الکترونیکی خود را از سربرگ پرونده الکترونیکی و مطابق منوی سمت راست سیستم تکمیل نماید.
* ضروری است در منوی سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه، مطابق قوانین و مقررات مربوطه (بند «ب» شرایط اختصاصی مندرج در صفحه ۱) اطلاعات خود را وارد نماید. در صورت نبود شرایط ذکر شده در بند مربوطه، امکان ارسال پرونده الکترونیکی برای دانشجو مقدور نمی‌باشد.
* همچنین در صورتی که دانشجو اطلاعات خلاف واقع وارد نموده و پرونده خود را ارسال نماید، پس از بررسی و اعتبارسنجی درخواست ها، ضمن حذف درخواست نامبرده مطابق مقررات با ایشان برخورد میگردد.
* ضمنا یک ویدیو آموزشی برای آشنایی بهتر با نحوه ثبت نام در سایت قرار داده شده است.
۵- تذکر مجدد: چنانچه داوطلبی در ثبت نام اولیه با وارد کردن اطلاعات نادرست، موفق به دریافت کد کاربری و رمز عبور شده و مدارک خود را بارگذاری نماید، پس از اعتبارسنجی و کارشناسی مدارک و مستندات مربوطه و آگاهی از اطلاعات خلاف واقع، ضمن حذف دانشجو، برخورد قانونی انجام خواهد شد.
۶- دانشجویان قبل از ثبت نام و ارسال مدارک، لازم است اطلاعیه پذیرش دانشجوی بدون آزمون مقطع دکتری، جدول رشته های مورد پذیرش و ارتباط رشته ای و سایر موارد مربوطه را که در سایت ثبت نام موجود است بدقت مطالعه کنند.


منبع: دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting