تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: همه چیز در مورد لیز موهای زائد در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای زنان و مردان با آخرین نسل تکنولوژی آلمان
 
به لطف آخرین نسل فناوری لیزر دایود، تنها چند جلسه برای خلاص شدن از شر موهای زائد در دراز مدت مهمانان زن و مرد ما کافی است. درمان عوارض جانبی ندارد. با تنظیم زمان درمان ها با چرخه رشد مو، درمان در دوره های یک ماهه انجام می شود و پس از 5-8 درمان در هر ناحیه، سطح کاملا صاف می شود. قبل از هر درمان، یک مشاوره شخصی انجام می شود. ما روش‌های درمانی را با ویژگی‌های شخصی مهمان، شدت رشد، رنگ و تراکم موهای درمان شده تطبیق می‌دهیم.
قیمت لیزر موهای زائد در کرج  دائمی - اولین بار
لیزر موهای زائد در کرج  (برای سطح متوسط بدن)             سال

ساق کامل: (ران، ساق پا، پا و انگشتان پا)             ۱۹۹۹۰ فوت
 

 
در طول لیزر موهای زائد در کرج ، لیزر دایود نور لیزر را به کارآمدترین روش ممکن به ناحیه تحت درمان می‌رساند، با تعداد شات‌ها و سطح انرژی بسته به موهایی که باید برداشته شوند. انرژی لیزر توسط موهای رنگدانه شده به فولیکول مو هدایت می شود و در آنجا آن را از بین می برد. موهای تیره و رنگدانه شده دیگر از فولیکول مو که زمانی تخریب شده رشد نمی کنند، فقط کرک می تواند در جای خود رشد کند، بنابراین اثر درمان دائمی است.
 
با توجه به سطح انرژی بالای لیزر و تنظیمات قابل تنظیم، برای از بین بردن دائمی موهای زائد بسیار عالی است، زیرا این طول موج تنظیم شده خاص با نفوذ به عمق پوست اثر خود را اعمال می کند و انرژی روی سطح پوست متمرکز نمی شود. انرژی لیزر به صورت پالس وارد لایه های عمیق تر پوست می شود. با توجه به شکل و اندازه سر درمان خنک شده دستگاه، حذف موهای زائد حتی در مناطق صعب العبور و حساس نیز با دقت بالایی قابل انجام است.
 
در مرحله رشد، رنگدانه‌ای به نام ملانین در فولیکول مو تولید می‌شود که به موها رنگ می‌دهد. نور لیزر به سلول ملانین نفوذ می کند و در آنجا تبدیل به گرما می شود و مو این گرما را به فولیکول هدایت می کند، آن را گرم می کند، آن را از بین می برد و فولیکول مو را از بین می برد و تولید مثل را برای مو غیرممکن می کند. لیزر دایود کالیبره شده ویژه با تخریب هدفمند سلول های ماتریکس (که موها را بازسازی می کنند) در فولیکول مو، بازسازی مو را غیرممکن می کند. اما به دلیل اثر انتخابی، بافت های اطراف توسط انرژی لیزر آسیب نمی بینند. بنابراین موهایی که با موفقیت درمان شده اند دیگر رشد نخواهند کرد! موهای مرده پس از 10-14 روز از ناحیه تحت درمان می ریزند. موهای جدید پس از دوره های طولانی و طولانی تر پس از درمان ظاهر می شوند، نازک تر، نرم تر و کمتر رشد می کنند. برای حفظ بی‌مویی به‌دست‌آمده به‌طور دائم (سال‌ها)، ارزش شرکت در یک درمان نگهدارنده هر شش ماه در سال پس از مجموعه‌ای از درمان‌ها را دارد.
مزایای لیزر موهای زائد در کرج
 
    پس از اتمام سری درمان موهای زائد: ناحیه تحت درمان بدون مو می شود، برای همیشه از مشکل همیشگی حذف موهای زائد رها خواهید شد!
    روش صرفه جویی در زمان: لیزر موهای زائد در کرج  یک سری از 8 درمان است، درمان ها هر 6-8 هفته انجام می شود، بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، درمان 20 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد.
    نتایج تنها پس از 1-3 درمان ظاهر می شود: تراکم و استحکام مو به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و رشد بسیار کمتری دارد.
    روش لیزر دیود واقعی، دارای تاییدیه FDA.
    آرایشگران واجد شرایط چندین سال تجربه دارند و سری درمان با مشاوره تخصصی انجام می شود، بنابراین درمان کاملا بی خطر است.
 
از آنجایی که بخشی از موهای ما در فاز فعال نیست، لیزر موهای زائد در کرج  بر آنها تأثیری ندارد. اگرچه لیزر موهای زائد در کرج  در 2-3 جلسه اول تعداد زیادی فولیکول های مو را از بین می برد، اما تنها با 5-6 درمان می توان به نتایج فوق العاده ای دست یافت و نتیجه نهایی را پس از 8 درمان تجربه خواهید کرد.
رزرو قرار ملاقات
آیا لیزر دایود موهای زائد موثرتر از رفع موهای زائد با فلاش است؟
 
هر دو درمان موثر هستند! در طول مشاوره شخصی، متخصص ما می تواند به شما بگوید که کدام روش برای مهمان عزیز مناسب تر است. تفاوت لیزر دایود با IPL، یعنی روش نور فلاش، در این است که انرژی لیزر دایود به طور هدفمند به فولیکول های مو می رسد و آنها را برای همیشه از بین می برد.
روش لیزر موهای زائد در کرج :
 
    لیزر موهای زائد در کرج  قبل از مشاوره شخصی انجام می شود، ما در مورد درمان صحبت می کنیم و با توجه به مشکل مهمان اطلاعات دقیق را ارائه می دهیم.
    سپس داده ها را ثبت کرده و نوع پوست را مشخص می کنیم.
    در طول لیزر موهای زائد در کرج ، ناحیه مورد درمان تراشیده می شود (مشاهده میزان و کیفیت مو از قبل مهم است)، زگیل ها، خال های مادرزادی و خالکوبی ها پوشانده می شود.
    سپس خود درمان لیزر موهای زائد در کرج  انجام می شود که در طی آن مهمان از عینک محافظ استفاده می کند.
    مدت زمان درمان موهای زائد بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد.
 
در صورتی که درمان روی صورت انجام شود در پایان درمان به پوست ضد آفتاب می زنیم.
پس از درمان
 
    استفاده منظم از کرم ضد آفتاب مناسب و رعایت دقیق وظایف مهم پس از درمان بسیار مهم است.
    قرمزی خفیف پوست ممکن است 1-3 ساعت پس از درمان ایجاد شود. در صورت لزوم از کرم تسکین دهنده و خنک کننده پوست استفاده کنید!
    ادم موضعی ممکن است در اطراف موها ایجاد شود، اما این فقط یک اثر موقت است و به سرعت فروکش می کند.
    به مدت 1 تا 2 روز از استفاده از مواد آرایشی و مواد محرک و حساسیت زا در ناحیه تحت درمان خودداری کنید!
    به مدت 1 ماه پس از درمان روی سطح تحت درمان از ضد آفتاب استفاده کنید!
    در هفته بعد از درمان آفتاب نگیرید، از تخت برنزه کننده استفاده نکنید و از کرم های برنزه کننده استفاده نکنید!
    در چند روز پس از درمان، به دلیل افزایش حساسیت ناحیه تحت درمان، از حمام داغ، ماساژ و استفاده از سونا خودداری کنید! از تحریک مکانیکی خودداری کنید!
    تا زمانی که قرمزی و تورم از بین نرود با تیغ اصلاح نکنید!
    پس از درمان، برای رسیدن به نتایج ماندگار، از اپیلاسیون، اپیلاتور، رفع موهای زائد شیمیایی، بلیچینگ خودداری کنید و هر چقدر هم که سخت باشد، موهای زائد را با موچین امتحان نکنید!
    پس از درمان، ممکن است مقدار کمی دلمه، لایه برداری و تاول ایجاد شود.
    علائم را با کمپرس سرد و کرم مرطوب کننده خنک کننده از بین ببرید!
    پاره کردن، خراشیدن یا مالیدن پوست در حال لایه برداری ممنوع است!
 
موارد منع مصرف:
 
        در محل خالکوبی یا پاک کردن خالکوبی.
        در زخم ها و جراحات باز یا در صورت وجود هر گونه بیماری پوستی در ناحیه تحت درمان.
        در محل تبخال فعال.
        اگر در انتظار بچه دار شدن یا در دوران شیردهی هستید و همچنین اگر می خواهید باردار شوید، درمان را توصیه نمی کنیم، زیرا تعادل هورمونی بدن در طول بارداری تغییر می کند.
        در طول یک وضعیت تب.
        در صورت دیابت، صرع، شیمی درمانی.
        در صورت فشار خون بالا یا بیماری قلبی.
        در صورت ابتلا به بیماری پوستی فعال یا سایر سرطان ها.
        در صورت بیماری خودایمنی.
        در صورت تمایل به ترمیم زخم کلوئید، هیپرتروفیک (تشکیل تومور اسکار در محل آسیب) یا آتروفیک (اسکارهای کوچک شده).
        در مورد ملانوم (تومور بدخیم منشاء پوست).
        برای موهای سفید، خاکستری و خز کرکی.
        در صورت افزایش حساسیت به نور، آلرژی یا داروهای حساس به نور.

IPL - یا لیزر موهای زائد در کرج
 
IPL یا لیزر موهای زائد در کرج  یا لیزر موهای زائد در کرج
 
امروزه دستگاه ها و خدمات حرفه ای زیادی برای رفع موهای زائد بر پایه نور در دسترس داریم. هر روشی پوست را صاف و بدون مو می کند، پس چگونه می توانیم بین روش های لیزر یا IPL (فناوری فلاش شدید) موهای زائد را انتخاب کنیم؟ آیا همیشه لازم است که به سالن بروید یا می توان موهای زائد را به همان اندازه در خانه انجام داد؟
تفاوت لیزر و IPL موهای زائد
 
تفاوت اصلی لیزر و IPL در نوع نور است. IPL (فناوری فلاش شدید) یک منبع نوری با طول موج گسترده و پالسی است و لیزر یک منبع نوری تک رنگ و منسجم است. هر روش ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهد، بنابراین می توانیم از هر دو روش انتظار نتایج پایدار داشته باشیم. لیزر درمانی حرفه ای به صورت انتخابی تری انجام می شود، بنابراین انرژی بسیار بالا به جای پوست اطراف، روی فولیکول های مو متمرکز می شود. بنابراین با لیزر درمانی حرفه ای می توان به نتایج سریع دست یافت و همچنین می توان از آن برای پوست های تیره تر استفاده کرد. انرژی، فرکانس و رنگ موها با هم اثربخشی درمان را تعیین می‌کنند، منبع نور (یا لیزر یا یک نور فلاش شدید) تنها نقش کوچکی دارد.
لیزر تک رنگ، منبع نور منسجم
Lézeres
 
منبع نور تک رنگ و منسجم
IPL طول موج گسترده، منبع نور پالسی
IPL
 
طول موج گسترده، منبع نور ضربانی
 
روش ها
 
پالس های نور IPL و پالس های لیزر هر دو از طریق ملانین به ریشه مو نفوذ می کنند. تحریک اثر "مضر" بر روی ریشه دارد و از رشد موهای جدید فولیکول مو پس از چند درمان جلوگیری می کند. موهای تیره و رنگ پوست روشن ترکیبی عالی برای دستیابی به موثرترین نتایج هستند.
روش ها
 
آیا ارزش برداشتن موهای زائد در سالن را دارد؟
 
کدام را انتخاب می کنید: حذف موهای زائد در خانه یا در سالن؟ اگر خودتان درمان‌ها را در خانه انجام دهید، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، حتی اگر در ابتدا باید آن‌ها را منظم‌تر انجام دهید. درمان موهای زائد که در سالن انجام می شود نیز نیاز به دانش متخصص دارد و می توانید انتظار نتایج سریع تری را داشته باشید. در هر دو مورد، می توان به یک نتیجه مشابه دست یافت: کاهش قابل توجه موهای بدن.

 
لیزر موهای زائد در کرج  در Elysia Győr
 
 
به طور متوسط، 20 تا 30 درصد از موهای ما به طور همزمان در مرحله رشد (آناژن) هستند، بنابراین حذف دائمی موهای زائد نیاز به یک درمان چند مرحله ای پس از چرخه رشد مو دارد. این بدان معنی است که تنها بخشی از موهای هر سطح پوست همیشه به درمان پاسخ می دهند، یعنی موهایی که در مرحله رشد هستند.
معمولاً این به معنای 4-6 جلسه است که تعداد درمان ها از فردی به فرد دیگر بسته به رنگ و ضخامت موها، رنگ پوست و فرم بدن متفاوت است. تقریباً 70 درصد موها در عرض دو هفته از اولین درمان می ریزند. التهاب فولیکول های مو و رشد درونی کاهش می یابد، فیبرهای رشد مجدد ضعیف تر می شوند. پس از 3 تا 4 جلسه درمان، 100 درصد فولیکول های مو در فاز فعال از بین رفته اند، بنابراین پس از آن یک درمان تقویتی لازم است، معمولاً فقط فولیکول های به اصطلاح خفته مو و الیاف ضعیف تر باید از بین بروند.
سریع و بدون درد لیزر موهای زائد در کرج
نتیجه دائمی و دائمی است، فولیکول مو که توسط لیزر از بین می رود دیگر مو تولید نمی کند. این درمان روی پوست اطراف ملایم است و باعث درد یا جای سوختگی نمی شود. این روش می تواند به طور موثر در هر قسمت از بدن برای مردان و زنان استفاده شود: سبیل، چانه، زیر بغل، سینه، پشت، خط بیکینی، دست ها، بازوها، پاها، اندام تحتانی.
یک مشکل بسیار رایج و ناخوشایند رشد مو پس از برداشتن موی سنتی (تراشیدن، اپیلاسیون، اپیلاسیون) بر اساس تمایل است. بهترین روش برای حل و پیشگیری از این موضوع، لیزر موهای زائد در کرج  دائمی است
 
کارایی و رضایت از لیزر موهای زائد در کرج
 
 
روش حذف موهای زائد Moveo HR با نور لیزر الکساندرایت که در کلینیک ما استفاده می شود، دوره جدیدی از حذف موهای زائد را نشان می دهد. برای لیزر موهای زائد در کرج  ناخواسته و ناراحت کننده زیبایی و جلوگیری از رشد موهای صورت، نواحی حساس تر بدن (بغل، ناحیه صمیمی) و هر ناحیه از بدن مناسب است.
 
در طول لیزر موهای زائد در کرج  Moveo HR، مجموعه‌ای از پالس‌های نور با یک سر درمان کریستال یاقوت کبود در تماس با پوست به عمق پوست فرستاده می‌شود، در حالی که سر درمان به طور مداوم بر روی سطح پوست حرکت می‌کند (تکنیک Moveo).
 
خنک کننده پوست تعبیه شده در سر درمان، که از طریق کریستال یاقوت کبود با پوست تماس پیدا می کند، از سوختگی پوست جلوگیری می کند و ناراحتی را که در غیر این صورت معمول لیزر درمانی است، از بین می برد. به لطف این تکنیک، لیزر موهای زائد در کرج  Moveo HR هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند، بنابراین بدون درد است. پس از درمان، بیمار بلافاصله قادر به کار است. قرمزی خفیف پوست که معمولاً چند ساعت طول می‌کشد یا تورم اطراف فولیکول‌های مو (ادم) ظرف چند ساعت از بین می‌رود.
 
سطح تحت درمان نیاز به مراقبت دقیق در منزل دارد و محافظت در برابر آفتاب به مدت دو هفته توصیه می شود. حتی 2-3 درمان می تواند نتایج ماندگاری داشته باشد، اما برای رسیدن به نتیجه عالی، درمان های مکرر توصیه می شود که می تواند هر 4-6 هفته با در نظر گرفتن چرخه های رشد مو انجام شود (یک دوره 4-8 درمان).
 
 
 
یک قرار ملاقات رزرو کنید
?
?
سوالی دارید؟
 
سوالات رایجی که ممکن است متخصص پوست شما داشته باشد را مرور کنید. می توانید در مورد آزمایشات مربوطه و اینکه چه زمانی ارزش تماس با یک متخصص پوست را دارد بخوانید.

 
با لیزر مو زائد در کرج  Elysion-pro راز پوست زیبا و فوق العاده صاف را بیاموزید!
 
پوستی زیبا و لطیف در هر روز از سال - نسل جدید رفع موهای زائد دائمی با لیزر موهای زائد در کرج  Elysion-Pro از راه رسیده است!
 
ناخوشایند، خاردار، ملتهب، ناخوشایند - به عنوان زنان، مو تقریباً در هر دقیقه از روز تحریک‌کننده و ناخوشایند است، بنابراین بیشتر ما برای خلاص شدن از شر آن به تیغ، رزین یا سایر مواد شیمیایی روی می‌آوریم، که با این حال، فقط موقتی است. راه حل. اما تمام شد!
 
در نهایت، مدرن ترین پلت فرم حذف موهای زائد Elysion-Pro، مورد استفاده جراحان پلاستیک، متخصصین پوست و زیبایی، لیزر دایود نسل جدید با کارایی بالا بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی، در دسترس همگان قرار گرفته است. این دستگاه به طور ویژه برای حذف دائمی موهای زائد توسعه یافته و بهینه شده است و میلیون ها زن در سراسر جهان اکنون از آن سپاسگزار هستند.
 
چرا باید برای حذف دائمی موهای زائد تصمیم بگیرید؟
 
اگر از اصلاح، اپیلاسیون، آزمایش با مواد شیمیایی مختلف خسته شده اید، یا اگر قبلاً IPL را امتحان کرده اید اما جواب نداده اید، یا اگر نیازهای خاصی در مورد رفع موهای زائد دارید، این یک راه حل مادام العمر و بدون سازش برای شما است.
 
حذف دائمی موهای زائد با Elysion-Pro در هر زمان با حداکثر ایمنی و کارایی قابل استفاده است. هیچ محدودیتی در فتوتایپ، کیفیت مو، ناحیه بدن وجود ندارد و نتیجه تحت تأثیر فصل نیست.
 
اگر می خواهید پوستی مخملی نرم و زیبا در هر دقیقه از روز داشته باشید و دوست دارید زمانی که دیگر موی روی بدن خود ندارید احساس رهایی بخش را تجربه کنید، حذف دائمی موهای زائد برای شما مناسب است!
 
اگر با فولیکولیت مکرر دست و پنجه نرم می کنید یا می خواهید از شر موهای زائد در مکان های غیر قابل دسترس و ناخوشایند خلاص شوید، پلت فرم حذف موهای زائد Elysion-Pro یک راه حل سریع، بدون درد و دقیق برای شما است.
 
چرا Elysion-Pro در حذف دائمی موهای زائد انقلابی است؟
 
روش های سنتی حذف موهای زائد که توسط بسیاری از ما استفاده می شود (تیغ، موم، کرم موبر و غیره) متأسفانه فقط کمک موقتی می کند و در بسیاری از موارد با تحریک پوست و التهاب فولیکول های مو همراه است. درمان IPL راه حل موثرتری نسبت به این موارد است، اما مانند حذف دائمی موهای زائد نیست، زیرا فقط سرعت رشد مو را کاهش می دهد.
 
چگونه کار می کند؟
 
دستگاه "Elysion" بر اساس اصل فتوترمولیز انتخابی کار می کند. به لطف سیستم انجماد کریستالی، می تواند به دمای بالایی برسد که فولیکول های مو را بدون تحریک پوست از بین می برد. لیزر در رنگدانه موها جذب می شود، سپس گرما را به داخل موها هدایت می کند و باعث مرگ مو می شود. به لطف سیستم خنک کننده داخلی، هیچ درد یا سوزش وجود ندارد. این دستگاه به هیچ وجه به پوست آسیب نمی رساند و حتی می تواند بدون درد موهای حساس ترین نقاط صورت و بدن را از بین ببرد.
 
Elysion-Pro یک دستگاه خلاقانه است که می تواند انواع پوست و انواع مو را درمان کند. اثربخشی آن برای پوست های روشن و تیره غیرقابل انکار است. این می تواند حتی ریزترین موها را برای همیشه از بین ببرد، اما حتی موهای باقیمانده در پایان درمان را می توان به طور کامل از بین برد.
 
در مورد لیزر در 95 درصد موارد حتی با 6-10 درمان می توان انتظار نتیجه نهایی را داشت!
 
چه چیزی بر طول درمان تاثیر می گذارد؟
 
طول درمان بستگی به نوع و رنگ موهای مهمان و ناحیه ای که باید درمان شود دارد. به طور کلی، یک درمان به معنای 6-10 جلسه است که بسته به فرد و ناحیه می تواند متفاوت باشد. مدت زمان یک جلسه 10-60 دقیقه بسته به اندازه ناحیه است. رشد مو در حال حاضر پس از اولین درمان کاهش می یابد، فقط باید از یک تیغ بین درمان استفاده کرد، اما جای نگرانی نیست، زیرا پس از درمان دوم، در بیشتر موارد، حتی تیغ غیر ضروری می شود.
 
چرا نمی توان درمان را یک بار کامل کرد؟
 
پاسخ ساده است: پوست نسبت‌های متفاوتی از فولیکول‌های موی فعال و غیرفعال دارد. لیزر موهای زائد در کرج  فولیکول های فعال مو را از بین می برد، یعنی آنها را برای همیشه از بین می برد. از طرف دیگر، فولیکول های موی غیر فعال در مرحله رشد هستند، بنابراین می توانیم در طی درمان های زیر آنها را برای همیشه حذف کنیم.
 
چه زمانی درمان قابل اجرا نیست و چه عوارضی دارد؟
 
مانند تمام درمان های زیبایی، لیزر موهای زائد در کرج  می تواند حداقل عوارض جانبی داشته باشد. در طول درمان ممکن است نقاط قرمز رنگی در فولیکول‌های مو ظاهر شوند که بسته به حساسیت به مرور زمان از بین می‌روند. حذف دائمی موهای زائد در دوران بارداری، در صورت التهاب پوست، التهاب غشای مخاطی، حساسیت به نور، در نواحی خالکوبی شده یا مهمانانی که تحت پرتو درمانی یا هر داروی دیگری هستند، انجام نمی شود. در طول مشاوره، ما تمام موضوعات مرتبط را مورد بحث قرار می دهیم.

 
لیزر مو زائد در کرج

 
بسیاری از ما می خواهیم در دراز مدت از شر موهای زائد خلاص شویم که لیزر موهای زائد در کرج  بهترین راه حل برای آن است. امروزه حذف موهای زائد یک بخش طبیعی از مراقبت های زیبایی برای خانم ها و آقایان است. اصلاح، اپیلاسیون یا اپیلاسیون تنها یک راه حل کوتاه مدت است و عوارض جانبی مانند قرمزی، فولیکولیت و قرمزی دارد. موهای قابل مشاهده یک مشکل زیبایی شناختی برای استفاده کننده است.
 
بعد از مداخله می توانیم بعد از چند جلسه از نرمی آن لذت ببریم! هیچ عوارض جانبی ندارد و تقریباً کاملاً بدون درد است.
اصل لیزر موهای زائد در کرج
 
در طی لیزر موهای زائد در کرج ، ملانین موجود در فولیکول مو، نور ساطع شده توسط لیزر را جذب می کند. نور بدون آسیب رساندن به پوست، فولیکول مو را از بین می برد. موهای قوی دیگر به جای فولیکول موی مرده رشد نمی کنند. نتایج ممکن است بسته به نوع پوست متفاوت باشد، اما این روش برای بیمارانی با پوست روشن و موهای تیره موثرتر است. کسانی که به طور منظم به سولاریوم می روند یا رنگ پوست تیره تری دارند ممکن است در معرض خطر هیپرپیگمانتاسیون باشند، زیرا با پوست تیره تر، رنگدانه های پوست نیز می توانند انرژی را جذب کنند و پوست می سوزد. روی موهای خاکستری موثر نیست زیرا حاوی رنگدانه نیست.
من می توانم تضمین کنم که بهترین دانش خود را خواهم داد!
 
اگر اعتماد شما را جلب کرده باشم، در مطب خصوصی خود به آدرس زیر منتظر شما هستم: Pécs, Őz utca 5.
مخاطب
فرآیند لیزر موهای زائد در کرج
 
قبل از لیزر موهای زائد در کرج ، توصیه می شود سطح تحت درمان را اصلاح کنید. اندازه ایده آل مو 2-3 روزه است. قبل از برداشتن موهای زائد، بیمار باید در یک جلسه مشاوره اولیه شرکت کند، جایی که ما در مورد طرح درمان صحبت می کنیم. قبل از درمان، سطح پوست مورد نظر را تمیز می کنم و سپس عینک محافظ را می زنیم. این کار اشعه هایی را که می تواند برای چشم مضر باشد فیلتر می کند.
 
ژل را روی سر لیزر می زنم، سپس انرژی لیزر با طول موج مناسب که بر اساس نوع پوست و مو انتخاب شده است، با کمک نور فلاش از طریق پوست به فولیکول مو منتقل می شود. ملانین نور لیزر را جذب می کند و در نتیجه فولیکول مو از بین می رود که رشد مو را متوقف می کند. حذف تضمینی موهای زائد بسته به رنگ مو و پوست به 5-6 جلسه نیاز دارد.
 
در طول لیزر موهای زائد در کرج ، افرادی که پوست حساس‌تری دارند ممکن است کمترین درد را احساس کنند، اما اصلاً شبیه اپیلاسیون یا اپیلاسیون نیست.
لیزر موهای زائد در کرج  بعد از
 
بعد از لیزر موهای زائد در کرج  اثری از درمان باقی نمی ماند، می توانید همه کارها را مانند قبل انجام دهید. بعد از برداشتن موهای زائد ممکن است قرمزی خفیفی روی پوست ایجاد شود که در روز بعد خود به خود از بین می رود.در صورت داشتن پوست حساس استفاده از کرم تسکین دهنده یا کمپرس سرد توصیه می شود. پس از درمان، موها در 7-10 روز آینده می میرند و خود به خود می ریزند. تا لیزر موهای زائد در کرج  ، باید از نور شدید خورشید، آفتاب گرفتن و استفاده از سولاریوم خودداری کنید. بین جلسات درمانی از موم یا اپیلاتور استفاده نکنید! بین دو درمان، اصلاح با تیغ مهم است. قرمزی پوست شدیدتر ممکن است پس از درمان ایجاد شود، به ندرت احساس سوزش ایجاد می شود. اگر دستورالعمل ها را رعایت کنید، لیزر موهای زائد در کرج  نباید هیچ عارضه ای داشته باشد!
Pécs, Őz utca 5. تلفن: 30/96-96-556
لیزر موهای زائد در کرج :
 
در طول درمان ها، میزان نازک شدن مو را تجربه خواهید کرد، ریزش موی قابل توجهی بعد از جلسه سوم مشاهده می شود. برای بسیاری از بیماران من، نتیجه نهایی بعد از درمان پنجم قابل مشاهده است، اما بستگی به نوع پوست و میزان موی بیمار دارد. آفتاب گرفتن و سولاریوم در طول دوره درمان توصیه نمی شود! ناحیه تحت درمان نباید اپیلاسیون یا اپیلاسیون شود! من تعداد درمان ها را در طول مشاوره اولیه تعیین می کنم. به نوع پوست و ضخامت مو نیز بستگی دارد.
 
آیا سوالات بیشتری در مورد لیزر موهای زائد در کرج  دارید؟ در چارچوب یک مشاوره شخصی به شما کمک می کنم بهترین راه حل را برای خود پیدا کنید.
لیزر موهای زائد در کرج
به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟
 
با لیزر موهای زائد در کرج  می توانید برای همیشه از شر موهای زائد حتی روی قسمت های حساس بدن خلاص شوید. فناوری که ما استفاده می کنیم نور لیزر را به صورت هدفمند به ناحیه ای که درمان در آن انجام می شود می رساند، انرژی نور لیزر توسط فولیکول های مو جذب می شود. آن دسته از فولیکول‌های مو که قبلاً از بین رفته‌اند با مو جایگزین نمی‌شوند، فقط کرک می‌شوند، بنابراین اثر درمان‌ها ماندگار است.
 
چرا لیزر موهای زائد در کرج  مفید است؟
 
    اثر طولانی مدت فوق العاده! بعد از درمان، ناحیه تحت درمان برای همیشه بدون مو می شود و می توانید یک بار برای همیشه از مشکلات حذف موهای زائد خلاص شوید.
    ما می توانیم با آن در زمان زیادی صرفه جویی کنیم. لیزر موهای زائد در کرج  مجموعه ای از 5-8 جلسه درمانی است که هر 6-8 هفته یکبار انجام می شود. مدت زمان درمان به اندازه سطح تحت درمان نیز بستگی دارد، بنابراین زمان درمان می تواند بین 20 دقیقه تا 1 ساعت باشد.
    بسیار موثر است. نتایج بعد از لیزر موهای زائد در کرج  . استحکام و تراکم کت به طور محسوسی کاهش می یابد.
 
لیزر موهای زائد در کرج  برای چه کسانی مناسب است؟
 
    در طول مشاوره، میزان مناسب بودن شما برای لیزر موهای زائد در کرج  . آنها در مورد سلامتی شما سوال خواهند پرسید.
    لیزر موهای زائد در کرج  را نمی توان روی ابروها استفاده کرد، زیرا می تواند سلامت چشم ما را به شدت به خطر بیندازد.
 
لیزر موهای زائد در کرج  یک راه حل موثر تضمین شده برای موهای آزاردهنده است که اثربخشی آن تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما با شرایطی که از قبل با متخصص پوست توافق شده است، عمل کنید. در هر صورت، باید با تراشیدن ناحیه مورد نظر برای درمان در منزل، یک یا دو روز قبل برای درمان حاضر شوید. لطفا قبل از لیزر موهای زائد در کرج  از اپیلاسیون یا اپیلاسیون خودداری کنید، به جای آن از تیغ استفاده کنید.

 
لیزر دایود موهای زائد
 
LASER PRO TRI-Wave DIODE لیزر موهای زائد در کرج
 
سیستم لیزر موهای زائد در کرج  دایود انقلابی جدید LASER Pro Triwave در پاسخ به نیاز روزافزون به رفع موهای زائد راحت و سریع ایجاد شده است. با عملکرد بالا و قابلیت ضربان کوتاه و بلند می تواند طیف وسیع تری از رنگ پوست و مو را درمان کند. سیستم خنک کننده با لمس فعال ChillTip از درم محافظت می کند و حداکثر راحتی را در طول درمان فراهم می کند و نرخ تکرار 10 هرتز درمان سریع را تضمین می کند. Laser Pro قابل اعتماد، کارآمد و آسان برای استفاده است. چگالی انرژی بالا با اندازه دهانه بزرگ، طول پالس قابل تنظیم و سیستم خنک کننده تهاجمی کارایی بی نظیر این دستگاه را تضمین می کند.
 
تکنولوژی لیزر دایود:
 
فناوری لیزر موهای زائد در کرج  دایود مبتنی بر دینامیک انتخابی نور و گرما است. لیزر به سطح پوست نفوذ کرده و به ریشه مو می رسد. دستگاه لیزر دایود اساساً با طول موج 808 نانومتر کار می کند که به طور موثر ملانوسیت های فولیکول مو را بدون آسیب به بافت ها و پوست اطراف هدف قرار می دهد. نور لیزر توسط ملانین موجود در مو و فولیکول مو جذب می شود و به گرما تبدیل می شود و دمای فولیکول مو را افزایش می دهد. هنگامی که دما به اندازه کافی بالا می رود، ساختار فولیکول فیلتر به طور غیر قابل برگشتی آسیب می بیند که در طی فرآیندهای فیزیولوژیکی طبیعی مو از بین می رود، بنابراین می توان موهای زائد را به طور دائم حذف کرد.
ما به لطف فناوری ویژه Laser Pro Triwave می توانیم انواع مو و پوست را درمان کنیم. بنابراین، حذف موهای زائد طولانی مدت نباید مشکلی ایجاد کند، چه لب، ریش، زیر بغل، سینه، خط بیکینی و یا حتی موهای بازو، پا و پشت.
 
تکنولوژی منحصر به فرد Triwave
 
Laser Pro دارای سر درمان منحصر به فرد Tri-wave است که از سه طول موج به طور همزمان استفاده می کند، که نور لیزر را منتشر می کند که عمیق تر به بافت ها نفوذ می کند، اما در محتوای ملانین پوست جذب نمی شود، بنابراین در رنگدانه متمرکز می شود. ذرات مو که در نتیجه فولیکول مو از بین می رود و بعد از 2-3 هفته بیرون می زند. سه طول موج لایه های مختلف را به طور همزمان هدف قرار می دهند، بنابراین ظاهر نتایج 100٪ تضمین شده است، حتی در مورد موهای نازک تر و عمیق تر!
 
طول موج محل مو رنگ مو رنگ پوست
755 در سطح (1-2 میلی متر عمق) شفاف شفاف
808 در وسط (2-3.5 میلی متر عمق) تاریک روشن + تیره
1064 عمیق (3.5-4.5 میلی متر عمق) تیره تیره
 
 
مزایای:
 
• هر I-VI. درمان نوع پوست
• قابل استفاده برای پوست های برنزه در هر زمان از سال (نوع پوست IV-VI و پوست برنزه بهتر است با لیزر دایود درمان شود)
• با رنگ موی روشن نیز می توان بسیار عالی استفاده کرد
• زمان درمان کوتاه، بدون زمان بهبودی
• بدون ناراحتی یا درد
• خنک کننده پوست ثبت شده
• به پوست و بافت های اطراف آسیب نمی رساند
• دستگاه دارای گواهی FDA
• بی خطر
• اثر آن از نظر بالینی ثابت شده است
• سر درمان منحصر به فرد Tri-wave
• نتایج تضمین شده
 
اطلاعات قبل و بعد از درمان
 
لیزر موهای زائد در کرج  تنها در صورتی کار می کند که مو در فولیکول مو وجود داشته باشد. به همین دلیل، روش های رفع موهای زائد که موها را از فولیکول مو حذف می کنند - اپیلاسیون، اپیلاسیون، موچین - در طول لیزر درمانی توصیه نمی شود. سفید کردن موها نیز ممنوع است زیرا رنگدانه های مو را از بین می برد و لیزر درمانی بی تاثیر خواهد بود. رفع موهای زائد با تیغ ایده آل ترین انتخاب برای این دوران است.
 
در هر صورت، زمانی باید برای لیزر موهای زائد در کرج  حاضر شوید که موهای سطحی که قرار است درمان شوند، چند میلی متر طول داشته باشند!
 
حداقل دو هفته قبل و بعد از درمان باید از حمام آفتاب، نور شدید خورشید و تخت‌های برنزه اجتناب کرد. استفاده از کرم با محتوای ضد آفتاب بالا (حداقل SPF 30) در ناحیه تحت درمان حداقل به مدت یک ماه ضروری است.
در ساعات بعد از درمان، قرمزی خفیف پوست و ادم ممکن است در ناحیه مورد نظر ظاهر شود. در مورد پوست حساس استفاده از کرم تسکین دهنده و کمپرس خنک کننده توصیه می شود.
 
10-7 روز پس از لیزر موهای زائد در کرج ، موهای مرده خود به خود می ریزند که به هیچ وجه نباید در روند انجام آن عجله کرد.
 
متأسفانه به دلیل کمبود ملانین (رنگدانه) نمی توان از لیزر برای موهای خاکستری و موهای کرکی سفید استفاده کرد.
 
دوره درمان:
 
- لیزر موهای زائد در کرج  قبل از مشاوره شخصی انجام می شود، ما اطلاعات دقیقی در مورد روند درمان ارائه می دهیم، مشکل مهمان را مطرح می کنیم، بنابراین بر اساس اطلاعات توافق شده، تضمین می کنیم که بتوانیم ناحیه مورد نظر را به کارآمدترین روش اپیلاسیون کنیم. ممکن است.
- در هر صورت باید برای لیزر موهای زائد در کرج  برسید تا موهای سطحی که قرار است درمان شوند چند میلی متر طول داشته باشند! بنابراین ناحیه مورد نظر را 2 روز قبل از درمان اصلاح می کنیم.
 
- سپس خود درمان لیزر موهای زائد در کرج  می آید که در طی آن پارامترهای لیزر را با توجه به نوع پوست و موی مهمان تنظیم می کنیم، ناحیه ای که باید برداشته شود را تمیز می کنیم و خنک کننده اعمال می کنیم. هم اپراتور و هم بیمار از عینک های محافظ استفاده می کنند (زگیل ها، خال های مادرزادی و خالکوبی ها پوشانده می شوند).
 
-در طول فرآیند، انرژی لیزر انتخابی و مناسب با طول موج توسط پالس ها به داخل فولیکول مو هدایت می شود، محتوای ملانین فولیکول های فعال مو، نور لیزر را جذب می کند.
- بعد از درمان، سطح پوست با ژل تسکین دهنده خنک می شود، در صورت درمان روی صورت، پوست با ضد آفتاب درمان می شود.
 
 
درمان چقدر طول میکشد؟ 
 
بسته به اندازه ناحیه ای که باید درمان شود، مدت زمان درمان موهای زائد تقریباً می باشد. 20-60 دقیقه طول می کشد.
 
یک سری درمان چند جلسه و چه مدت است؟
 
از آنجایی که چرخه رشد مو برای هر ناحیه از بدن و برای هر فرد متفاوت است، معمولاً برای دستیابی به سطح پوست کاملاً صاف و طولانی مدت به تعداد 4 تا 8 جلسه متفاوت نیاز است. درمان هر 12 هفته 6-8 بعد انجام می شود. (بسته به نوع مو.)
سیستم لیزر در یک درمان 10 تا 40 درصد، در سه درمان 30 تا 70 درصد و در درمان های مکرر تا 90 درصد موها را کاهش می دهد. حفظ این نتایج با یک درمان پیگیری سالانه توصیه می شود.
 
دائمی یا دائمی؟
 
اگرچه بسیاری از توزیع‌کنندگان، سالن‌ها و کلینیک‌ها ادعا می‌کنند که لیزر موهای زائد در کرج  دایود منجر به بی‌مویی دائمی می‌شود، اما هیچ مطالعه بالینی با کیفیت و سطح مناسب برای حمایت از بی‌مویی مادام‌العمر وجود ندارد.
لیزر دایود برای رفع موهای زائد باعث بی مویی دائمی تا 6 تا 8 سال آینده با سری درمانی مناسب می شود. با درمان های نگهدارنده سالانه می توان 6-8 سال را افزایش داد و حالت بی مو را حفظ کرد، به این ترتیب تقریباً می توان به بی موی "دائمی" دست یافت. با این حال، پس از یک سری درمان، بدون درمان های بعدی، این نتیجه ناپایدار است.

لیزر موهای زائد در کرج
 
 
 
 
 
تیغ، اپیلاتورهای دردناک، وکس را فراموش کنید و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.
 
 
 
لیزر موهای زائد در کرج  بوداپست
 
لیزر درمانی یک راه حل سریع، ایمن، کاملاً استریل و طولانی مدت است.
 
 
برای درک فرآیند حذف دائمی موهای زائد، ابتدا باید فیزیولوژی رشد مو را بدانید.
چرخه رشد مو شامل سه مرحله است:
 
    فاز آناژن (رشد): زمانی است که مو به فولیکول مو نزدیک است.
    فاز کاتاژن (انتقالی): ارتباط با فولیکول مو قطع می شود، مو شروع به مهاجرت به سمت دهانه فولیکول مو می کند.
    فاز تلوژن (استراحت): مو از طریق دهانه فولیکول مو می ریزد.
 
روش لیزر موهای زائد در کرج  چگونه کار می کند؟
 
روش لیزر موهای زائد در کرج  فقط بر روی موهای فاز آناژن تاثیر می گذارد. نور لیزر توسط مو به فولیکول مو که نزدیک به آن متصل است هدایت می شود و از طریق انرژی گرمایی تولید شده آن را از بین می برد. فولیکول مو که به این روش از بین می رود، هرگز قادر به رشد مجدد موهای جدید نیست.
 
از آنجایی که چرخه رشد مو در قسمت های مختلف بدن متفاوت است و میلیون ها فولیکول مو در سطح بدن وجود دارد، نمی توان امیدوار بود که در نتیجه تمام فولیکول های مو در ناحیه تحت درمان از بین برود. از یک درمان
 
چندین درمان در فواصل مختلف بسته به ناحیه بدن مورد نیاز است، به طوری که فولیکول های مو در ناحیه درمان همگی از کار بیفتند.
 
با توجه به خواص خاص نور لیزری که در حذف دائمی موهای زائد استفاده می شود، بهتر است در سطوح تیره تر و رنگدانه تر جذب شود. بنابراین، زیباترین نتیجه نهایی را می توان روی موهای تیره روی پوست روشن به دست آورد، زیرا موهای رنگدانه شده درصد زیادی از نور لیزر را جذب خواهند کرد. خوشبختانه، هنگام استفاده از دستگاه های حرفه ای، می توان شدت نور ساطع شده را بهینه کرد، بنابراین می توان آن را به صورت جداگانه در طول لیزر موهای زائد در کرج  کنترل کرد. تجربه نشان می دهد که پس از سه چهارم از سری درمان، نزدیک به 80٪ از موها دوباره ظاهر نمی شوند و 20٪ باقی مانده قرار است در 1-2 درمان باقیمانده ناپدید شوند. برای رسیدن به شرایط ایده آل قبل از مداخله لیزر، موهای چند میلی متری مناسب ترین هستند، همانطور که معمولاً پس از چند روز اصلاح هستند. بین دو مداخله، ارزش دارد که تیغ را در اولویت قرار دهید تا در نوبت بعد تا حد امکان موها در حالت هدف قرار گیرند. فیبرهای آسیب دیده در عرض چند روز پس از پالس لیزر خود به خود می ریزند. مهم است که یک دوره بدون آفتاب برای درمان انتخاب کنید، یا حداقل پوست آسیب دیده را به درستی از نور خورشید بپوشانید. این همچنین به این معنی است که نه تنها نباید آفتاب بگیریم، بلکه باید قبل از لیزر موهای زائد در کرج  از سولاریوم نیز خودداری کنیم.
 
 
 
لیزر موهای زائد در کرج  برای نتایج دائمی
 
پوست صاف ابریشمی در هر روز از سال
 
 
لیزر موهای زائد در کرج  چقدر دردناک است؟
 
روش های غیر سنتی حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و اپیلاسیون - همانطور که بسیاری از افراد تجربه می کنند - روش های واقعا دردناکی هستند. اگر بخواهیم در نظر بگیریم که کدام شر کوچکتر است - اگر موها یکی یکی کنده شوند یا در یک نواحی وسیع کنده شوند - احتمالاً همه چیز متفاوتی خواهند گفت. با این حال، ما در یک چیز موافقیم: شاید ارزش چند هفته تحمل پاهای صاف را نداشته باشد. در مقایسه با این، لیزر موهای زائد در کرج  دائمی تقریباً یک رویا است و می‌توان آن را به عنوان یک احساس سوزن سوزن شدن کوچک و ناچیز توصیف کرد. البته این بستگی به احساس درد و نوع پوست بیمار دارد، اما امروزه لیزرها را می توان به صورت کاملا شخصی تنظیم کرد تا مشکلی ایجاد نشود. به جرات می توان گفت که هیچ ارتباطی بین لیزر موهای زائد در کرج  و ایجاد سرطان پوست یا سایر آسیب های پوستی وجود ندارد. نور لیزر از یک طرف نزدیک به سی سال است که برای مداخلات مختلف پزشکی استفاده می شود و از طرف دیگر برای رفع ضایعات در درمان های پوستی استفاده می شود. علاوه بر این، لوازم جدید بسیاری به این روش حذف موهای زائد اضافه شده است که از جمله آنها می توان به فناوری خنک کننده پوست اشاره کرد که برای ارضای احساس راحتی بیمار نیز در نظر گرفته شده است. در طول درمان و پس از آن، ممکن است احساس خارش خفیفی و همچنین قرمزی متوسطی داشته باشید که واکنشی کاملا طبیعی است، زیرا فولیکول های مو تحریک می شوند. این علائم خفیف، اگر اصلاً رخ دهند، ظرف یک یا دو روز ناپدید می شوند. در نهایت، قانون طلایی این است که هرگز بر اساس قیمت، مکان را برای رفع دائمی موهای زائد انتخاب نکنید، بلکه خود را به دستان متخصص و با تجربه در یک مرکز زیبایی پزشکی بسپارید.
در کدام نواحی از بدن می توان موهای زائد دائمی را انجام داد؟
 
خوشبختانه به لطف فناوری پیشرفته و روش کاربرد ایمن، لیزر موهای زائد در کرج  را می توان بدون هیچ مشکلی در هر نقطه از بدن استفاده کرد. این بدان معنی است که کل خط صورت (چه سبیل برداشته شود یا فقط چند تار موی سرگردان) به همان اندازه خط بیکینی قابل درمان است. در مورد مردان، ناحیه بین ابروها، پشت، گردن و بازوها بیشتر مورد نظر است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که نباید اپیلاتور یا موم را در مناطقی با رشد موی متراکم و/یا قوی امتحان کنید، زیرا ممکن است باعث خونریزی و زخم‌های کوچک شوند. با این حال، در حالی که ما به حذف روزانه موهای زائد پاهای خود عادت داریم، قسمت های ظریف تر بدن می تواند مشکلاتی را ایجاد کند، به خصوص اگر هدف حذف دائمی موهای زائد باشد. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد در کرج  به ویژه در مناطق حساس محبوب است، زیرا در جاهایی که باعث درد زیادی می شود - مانند زیر بغل یا ناحیه صمیمی - به راحتی می توان آن را برای همیشه صاف و بدون درد کرد. موهای ضخیم می تواند چالش برانگیز باشد و افراد زیادی تحمل درد را ندارند که هر ماه موهایشان را که دوباره رویش می کنند کنده کنند. علاوه بر این، برداشتن دائمی موهای صورت معمولاً یک درخواست رایج است، زیرا در مورد زنان، موهای درشتی که روی پوست نرم صورت ظاهر می شوند، باعث عدم اعتماد به نفس قابل توجهی می شوند. بر این اساس می‌توانیم فقط یک قسمت از بدن خود را درمان کنیم یا حتی ترکیبی از چند قسمت را به طور همزمان درمان کنیم. طول درمان لیزر موهای زائد در کرج  بستگی به این دارد که چه ناحیه ای را می خواهیم یکباره اصلاح کنیم. این فاصله زمانی گاهی حداقل 10، اما حداکثر 60 دقیقه طول می کشد که بسیار سریع در نظر گرفته می شود. در مجموع، ما نه تنها می‌توانیم با سرمایه‌گذاری در درمان دائمی رفع موهای زائد در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنیم، بلکه ظاهر و سلامت خود را نیز بهبود می‌بخشیم.
 
 
 
لیزر موهای زائد در کرج  به جای اپیلاسیون دردناک و اپیلاسیون
 
یک بار برای همیشه اپیلاسیون و اپیلاسیون دردناک را فراموش کنید!
 
 
چرا نمی توان همه موها را یکجا درمان کرد؟
 
پاسخ به این در مراحل رشد مو نهفته است، زیرا همه فولیکول‌های مو به طور همزمان فعال نیستند، زیرا اتفاق می‌افتد که برخی افراد تنها زمانی شروع به تولید مو می‌کنند که تحت تأثیر تأثیر قوی قرار گیرند. فولیکول های موی تخریب شده دیگر قادر به انجام این کار نیستند، اما فولیکول های خفته هنوز هم می توانند این کار را انجام دهند. در صورت تغییرات هورمونی، اغلب مشاهده می‌شود که موهای ضعیف قبلی، مثلاً روی بازوها، ناگهان قوی‌تر می‌شوند یا یک یا دو تار موی ناخواسته در یک مکان غیرعادی (صورت، چانه) شروع به رشد می‌کنند که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. البته بسیاری از این تغییرات در زندگی یک زن رخ می دهد، مانند نوجوانی، فرزندآوری یا حتی اوج، که به این معنا نیست که با کمی کمک نمی توانند در پوست خود احساس راحتی کنند. با لیزر موهای زائد در کرج  می توانیم تا آخر عمر از شر این موهای زائد خلاص شویم، بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشیم. در طی یک مشاوره شخصی، ویژگی های فردی مانند وضعیت پوست و استحکام و کمیت مو مورد ارزیابی قرار می گیرد، که تقریباً می توان تشخیص داد که به 4 یا حتی 10 درمان نیاز است.
 
لیزر موهای زائد در کرج  بدون بریدگی
 
با لیزر موهای زائد در کرج  دیگر بریدگی و کلش وجود ندارد
 
 
حذف دائمی موهای زائد برای چه کسانی توصیه می شود؟
 
برای همه کسانی که روش های سنتی حذف موهای زائد برایشان آزاردهنده است و زمان زیادی را از زندگی روزمره می گیرد. اگر دیگر نمی‌خواهیم خود را با اصلاح خسته کنیم، فقط روز بعد دوباره تیغ نیش می‌زند یا اگر اپیلاسیون خیلی دردناک و دست و پا گیر است. اگر یک یا دو تار موی در حال رشد در یک مکان مشخص روی صورت خود دارید، یا اگر می توانید سبیل ها را ببینید، دیگر به این فکر نکنید که از کدام ابزار استفاده کنید. لیزر موهای زائد در کرج  دائمی این مشکلات را حل می کند، فقط باید هر سال چند ساعت را به آن اختصاص دهید تا بتوانید در هر روز از سال به داشتن پاهای صاف و مخملی ببالید. اگر قبل از یک موقعیت مهم به لیزر موهای زائد در کرج  فکر می کنید، بهتر است هر چه زودتر وارد عمل شوید تا مثلاً در روز عروسی خود با پاهای صاف و مخملی قدم بزنید. برای بسیاری از افراد، اگر پوست زیبای آنها پر از موهای زیر پوستی باشد که گاهی اوقات ممکن است ملتهب شوند، می تواند بسیار خسته کننده باشد. پس از حذف دائمی موهای زائد، از آنجایی که موها فرسوده می شوند، چیزی برای رشد مجدد وجود نخواهد داشت و برجستگی های کوچک ناخوشایند نیز ظاهر نمی شوند. دیگر از خشکی پوست پس از اصلاح، بریدگی های تصادفی، واکنش های آلرژیک به کرم های موبر، خونریزی پس از اپیلاسیون یا قرمزی پس از اپیلاسیون جلوگیری کنید. علاوه بر این، توجه به این نکته ضروری است که حذف دائمی موهای زائد دوست‌دارترین روش حذف موهای زائد برای پوست است، زیرا درمان‌های معدود لیزر بر وضعیت پوست تأثیر نمی‌گذارد. از طرف دیگر، به عنوان مثال، در حین اپیلاسیون، ناحیه مورد نظر (پوست نازک زیر ابرو، اطراف لب در حین اپیلاسیون سبیل) تحت تأثیر تأثیرات بیشماری قرار می گیرد. هر رزین داغ می تواند به خودی خود باعث سوختگی شود و علاوه بر این، با برداشتن مکرر نوار، سطح پوست آسیب دیده به مرور شل و ول می شود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، حذف دائمی موهای زائد برای کسانی که می‌خواهند در درازمدت در هزینه خود صرفه‌جویی کنند، بسیار توصیه می‌شود. شاید باورنکردنی به نظر برسد، اما ما سالانه بیشتر از هزینه یکبار درمان لیزر موهای زائد در کرج  برای دستگاه‌های سنتی رفع موهای زائد هزینه می‌کنیم.
درمان لیزر موهای زائد در کرج
 
در نتیجه درمان، کاهش تدریجی میزان مو مشاهده می شود و تراکم مو کاهش می یابد.
اگر بین دو درمان، یک مو دوباره رشد کند، به مرور زمان این موها ضعیف‌تر شده و از تعداد آنها کاسته می‌شود.
در حال حاضر در هفته های پس از اولین درمان، مقدار زیادی از موها در مرحله آناژن در ناحیه تحت درمان می ریزند، اما پس از آن، موها در ناحیه تحت درمان همچنان به رشد خود ادامه می دهند، هرچند در مقادیر کاهشی.
یک مشاوره شخصی همیشه ضروری است تا بتوانیم یک برنامه درمانی شخصی با توجه به رنگ و استحکام موها برای حداکثر نتیجه ایجاد کنیم!
عوارض جانبی احتمالی درمان:
 
درمان ممکن است عوارض جانبی نادر و موقتی داشته باشد. در صورت مشاهده هر گونه عوارض جانبی، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید!
عوارض جانبی زیر ممکن است در طول درمان یا مدت کوتاهی پس از آن رخ دهد:
 
    ناراحتی، درد خفیف در طول درمان
    قرمزی پوست (اریتم) و/یا تورم
    آسیب به ساختار طبیعی پوست، آسیب اپیدرم (پورپورا، تاول، سوختگی، اسکار، فرورفتگی ناحیه تحت درمان)
    تغییر رنگدانه (پوست در ناحیه تحت درمان تیره‌تر یا روشن‌تر می‌شود، که در هفته‌ها/ماه‌ها عادی می‌شود)
 
بعد از درمان:
 
    هر گونه ناراحتی پس از درمان را می توان با آماده سازی خنک کننده و یخ کاهش داد.
    در طی دو روز پس از درمان، مهمان باید مطمئن شود که هیچ عامل تحریک کننده یا ضربه ای ب