تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر موهای زائد در کرج دائمی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لیزر موهای زائد در کرج  دائمی
 
لیزر موهای زائد در کرج  دائمی روشی ساده اما موثر است. پرتو لیزر مانند سایر عوامل شیمیایی به اندام های داخلی آسیب نمی رساند و اثرات مضر دیگری نیز ندارد.
آ
 
لیزر موهای زائد در کرج  دایود جدیدترین و موثرترین تکنولوژی اپیلاسیون است که ایمنی، کارایی و بدون درد را در عین حال فراهم می کند.
 
در طول فرآیند، از یک پرتو نور تک رنگ ساطع شده از یک لنز نوع ProLens با یک پالس دائمی قابل تنظیم (400 میلی‌ثانیه) استفاده می‌کنیم که با حرارت 60 تا 60 درجه سانتی‌گراد به ریشه موها نفوذ می‌کند، اما به لایه بالایی اپیدرم آسیب نمی‌رساند. از پوست اصلا
 
اشعه لیزر توسط ملانین که مسئول رنگ مو و تارهای مو است جذب می شود و عملا ریشه تار مو را برای همیشه از بین می برد و در نتیجه از رشد مجدد آن جلوگیری می کند.
 
امروزه حذف موهای زائد با نور شدید پالسی (IPL) منسوخ شده است، نتایج مطلوبی را به همراه نمی‌آورد، موها را از بین نمی‌برد، بلکه آنها را نازک می‌کند و علاوه بر این، این روش نیز دردناک است.
 
فناوری لیزر موهای زائد در کرج  دایود قطعاً مفیدتر است، زیرا سطح مورد نظر را به طور کامل می پوشاند و با استفاده از حرارت بالا که با آن تا ریشه مو نفوذ می کنیم، رشد مجدد مو را برای همیشه متوقف می کند.
 
مهمترین مزایای این روش در حال حاضر پس از اولین درمان ها قابل مشاهده است، این روش بدون درد است (ما از سیستم خنک کننده ثبت اختراع استفاده می کنیم) که در نهایت باعث ایجاد پوستی ابریشمی، نرم، مخملی و براق می شود.
 
اگر نگران ایجاد آسیب های دیگر به مو هستید، نگران نباشید، اشعه لیزر بسته به رنگدانه ها، لایه چربی و ضخامت مو بدون آسیب رساندن به غدد یا بافت اطراف تنظیم شده است تا عمق 2-5 میلی متر نفوذ کند. . .
 
حداقل تعداد درمان‌ها متفاوت است و به مورد بستگی دارد، نتایج قابل مشاهده حداقل به سه درمان نیاز دارد، زیرا موهای بدن انسان سه چرخه رشد متفاوت را نشان می‌دهند: آناژن (رشد)، کاتاژن (انتقالی) و تلوژن (استراحت) - و درمان‌ها 6- هر 8 هفته یکبار همدیگر را دنبال می کنند.
 
اگر در بین جلسات درمانی، موها خود به خود نمی ریزند، نیازی به برداشتن آنها با موچین، موم یا روش های دیگر نیست، بلکه باید با تیغ برداشته شوند. بسته به اندازه ناحیه پوستی که در معرض لیزر قرار می گیرد، این کار می تواند بین 5 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.
 
برای افرادی که پوست برنزه دارند نیز محدودیتی وجود ندارد، زیرا سیستم کامپیوتری فناوری لیزر موهای زائد در کرج  دایود محدوده مورد نیاز را با توجه به پوست مشتری تنظیم می کند.
 
مردان نیز مانند زنان به دلایل زیبایی شناختی، موهای زائد بیش از حد و یا برای رسیدن به بهداشت فیزیکی بهتر به حذف موهای زائد روی می آورند.
 
فناوری لیزر دایود برای انواع پوست به جز پوست های آفریقایی قابل استفاده است و این روش را می توان در تمام نقاط بدن به جز نواحی پوست پلک ها و ابروها استفاده کرد.
 
تکنولوژی لیزر دایود برای از بین بردن موهای زائد زیر پوست به شدت توصیه می شود. به لطف جدیدترین و موثرترین فناوری ها، در شروع درمان، هم موهای سطحی و هم موهای زیر پوستی را از بین می برد.

 
لیزر موهای زائد در کرج  - هر آنچه باید در مورد آن بدانید!
 
کسانی که از روش‌های حذف موقت موهای زائد (مانند تیغ ، کرم‌های موبر ) که هر ۲ تا ۳ روز یک‌بار تکرار می‌شوند ، یعنی تراشیدن و احساس سوزش مداوم یا اپیلاسیون ، مطمئناً از ظاهر موهای دائمی ماشین آلات حذف . . یکی از این روش های حذف موهای زائد، لیزر موهای زائد در کرج  است که هم مزایا و هم معایبی دارد.
حذف دائمی موهای زائد: لیزر و IPL
 
متخصصان اولین کسانی بودند که رفع موهای زائد دائمی را با لیزر رفع کردند. این درمان موهای زائد به تدریج تعداد فولیکول های فعال مو را کاهش می دهد و منجر به بی موی دائمی می شود. لیزر بیش از 50 سال است که در پزشکی و تقریباً برای رفع موهای زائد استفاده می شود. 20 سال استفاده شده. در حال حاضر اثر حذف دائمی موهای زائد با دو روش موثر لیزر موهای زائد در کرج  و حذف موهای زائد IPL است. با این حال، شایان ذکر است که تمام روش‌های حذف دائمی موهای زائد مبتنی بر درمان‌های متعدد هستند، زیرا آنها فقط بر روی موها در مرحله آناژن (رشد) تأثیر می‌گذارند ، بنابراین باید چندین بار به مناطق تحت درمان برگردید.
هر دختری خواهان یک اثر حذف موی طولانی مدت است!
هر دختری خواهان یک اثر حذف موی طولانی مدت است!
لیزر موهای زائد در کرج  چگونه کار می کند؟
 
در طی لیزر موهای زائد در کرج ، نور لیزر ساطع شده از سر درمان در تاریک ترین قسمت ناحیه تحت درمان جذب می شود. از آنجایی که سطح پوست روشن و موها تیره تر است، لیزر در رنگدانه موها، ملانین جذب می شود و سپس در فولیکول مو به گرما تبدیل می شود (حدود 70 درجه سانتی گراد) و می سوزد و سلول های ماتریکس را از بین می برد. در فولیکول مو، که موهای بیشتری تولید نمی کند. هیچ نتیجه قابل توجهی در طول درمان وجود ندارد، اما موها دو هفته پس از لیزر موهای زائد در کرج  شروع به ریزش می کنند و اثر حذف دائمی موهای زائد سال ها باقی می ماند.
 
قیمت لیزر موهای زائد در کرج  در یک سال (در لوازم آرایشی): از HUF 500000
مزایای لیزر موهای زائد در کرج
 
    اثر ماندگار: پس از یک سری درمان های چند ماهه، می توانید به بی موی دائمی دست پیدا کنید که می تواند سال ها طول بکشد و با درمان های بعدی مناسب حفظ شود.
    صرفه جویی در هزینه و زمان: بی موی دائمی به این معنی است که پس از رسیدن به حالت مطلوب، زمان و هزینه بسیار کمتری نسبت به روش های موقتی که باعث هزینه روزانه یا هفتگی و از دست دادن زمان می شود، صرف رفع موهای زائد می شود.
    هیچ عوارض جانبی ندارد: لیزر موهای زائد در کرج  باعث واکنش های آلرژیک نمی شود.
    همراه با رشد مو نیست، در واقع اثر ضد التهابی دارد و التهابات فولیکول مو و تحریکات پوستی قبلی را از بین می برد.
    یک اثر انتخابی دارد، یعنی لیزر موهای زائد در کرج  فقط روی موها تأثیر می گذارد، پوست اطراف آسیب نمی بیند، به عنوان مثال. هنگام اپیلاسیون
 
معایب لیزر مو زائد در کرج
 
    لیزر موهای زائد در کرج  یکی از معایب است که برای درمان انواع پوست و مو مناسب نیست، زیرا طول موج نور قابل تغییر نیست. موهای بلوند، سفید، خاکستری، قرمز را نمی توان با لیزر موهای زائد در کرج  درمان کرد و پوست سیاه، کرئول یا خیلی کک مک دار را نباید با این درمان درمان کرد.
    پس از لیزر موهای زائد در کرج ، سطح پوست تحت درمان باید از نور خورشید، سولاریوم و کرم های برنزه کننده محافظت شود، بنابراین لیزر موهای زائد در کرج  در تابستان توصیه نمی شود.
    اگر درمان با لیزر نامناسب انجام شود، ممکن است رنگدانه پوست در سطح پوست تحت درمان آسیب ببیند.
    لیزر موهای زائد در کرج  یک فرآیند کند است ، زیرا ناحیه درمان نسبتاً کوچک است، بنابراین نتایج را می توان بسیار کندتر از سایر روش های حذف موهای دائمی، در مورد حذف موهای زائد IPL .
    اثر لیزر موهای زائد در کرج  طولانی مدت است و با درمان های مکرر تقریباً. موهای زائد را می توان در عرض یک سال به حداقل رساند، اما برای اینکه ناحیه تحت درمان واقعاً برهنه بماند، تقریباً. سالانه باید انجام شود.
 
دستیابی به پاهای بدون مو با لیزر یا دستگاه لیزر موهای زائد در کرج  کار سختی نیست
دستیابی به پاهای بدون مو با لیزر یا دستگاه لیزر موهای زائد در کرج  کار سختی نیست
لیزر موهای زائد در کرج  - به این موارد توجه کنید!
 
    فقط در صورتی از لیزر موهای زائد در کرج  استفاده کنید که نوع پوست و موی شما مناسب است! این ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد.
    لیزر موهای زائد در کرج  را در پاییز، زمستان و بهار انجام دهید، زیرا سطح بدن تحت درمان نباید برنزه شود (حتی برنزه نشده باشد) و همچنین باید پس از درمان از خود در برابر نور محافظت کنید!
    یک روز قبل از لیزر موهای زائد در کرج  سطح بدن را اصلاح کنید تا درمان شود!
    4 هفته قبل از درمان از اپیلاتور استفاده نکنید و فقط بین جلسات درمان با تیغ اصلاح کنید!
    هیچ گونه لوازم آرایشی (لوسیون بدن، عطر، آرایش، ضد آفتاب) را روی سطح مورد درمان قرار ندهید!
    از درمان انتظارات غیر واقعی نداشته باشید ، صبور باشید و صبر کنید تا به نقطه ای برسید که در نتیجه درمان های منظم با دستگاه لیزر موهای زائد در کرج  بتوانید از شر موهای زائد خلاص شوید.
 
اگر لیزر موهای زائد در کرج  برای شما راه حلی به نظر نمی رسد، ناامید نشوید. این تنها روش حذف دائمی موهای زائد نیست، حذف موهای زائد IPL یا فلاش کردن موهای زائد، می‌توان سریع‌تر و حتی با درد کمتر کمک سال‌ها بی‌مویی به و در آخر، استفاده از دستگاه حذف موهای زائد IPL به قدری ایمن است که امروزه حتی می‌توانید درمان‌های رفع موهای زائد فلاش را در خانه خود انجام دهید - با کمک دستگاه حذف موهای زائد IPL که برای مصارف خانگی ساخته شده است.
 
آیا می خواهید دستگاه IPL موهای زائد خود را داشته باشید ، اما نمی دانید چگونه شروع به کار کنید؟ بر چه اساسی باید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید و چه گزینه هایی دارید؟ نگران نباشید، ما کمک خواهیم کرد! جمع آوری ، کافی است نگاهی بیندازید و تصمیم درستی بگیرید!
 
اگنس توث
آیا می خواهید حذف موهای زائد IPL ما را امتحان کنید؟ سوالی داری؟
 
برای یک درمان آزمایشی رایگان ثبت نام کنید. شما می توانید درمان را احساس کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید!
من حذف موهای زائد IPL را امتحان خواهم کرد!
قبلی قبلی حذف موهای زائد با فلاش IPL - این چیزی است که باید در مورد آن بدانید!
Next Shaving - هر آنچه که باید در مورد آن بدانید! ذیل
بالا
پست های توصیه شده برای شما
جنس صمیمی-sortelenites-برای-مردان-sortelenitesipl
حذف دائمی موهای زائد صمیمی - چگونه می تواند موثر باشد؟
 
وقتی صحبت از حذف موهای صمیمی به میان می‌آید، اکثر مردم آن را با زنان مرتبط می‌دانند، حتی اگر این روزها حذف موهای صمیمی مردانه به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا است. با این حال، اپیلاسیون این قسمت از بدن بسیار مشکل است،
villanofenyes-sortelenites-for-whom-jo-sortelenites-inpl
رفع موهای زائد فلاش برای چه کسانی بی اثر است؟
 
حذف موهای زائد با فلاش جایگزین فرآیند خسته کننده اصلاح، اپیلاسیون و اپیلاسیون در خانه های بیشتر و بیشتر شده است. محبوبیت آن بدیهی است: استفاده از آن آسان، بدون درد است و همچنین سال ها بی مویی را تضمین می کند.
لیزر-سورتلنیت-ipl-sortelenites
لیزر موهای زائد در کرج  یا IPL؟ کدامیک بهتر است؟
 
وقتی در مورد روش های چند ساله حذف موهای زائد صحبت می کنیم، معمولاً دو نوع راه حل به ذهن خطور می کند: حذف موهای زائد IPL و لیزر موهای زائد در کرج . علاوه بر این، به راحتی می تواند اتفاق بیفتد

رفع موهای زائد مردانه - دیگر شکم شطرنجی خود را پنهان نکنید!
 
اگرچه در گذشته حذف موهای زائد کاملاً یک امر زنانه بود، اما امروزه وضعیت کاملاً تغییر کرده است: نه تنها خانم ها، بلکه مردان نیز شجاعانه موهای زائد را انجام می دهند. اما اگر
چراغ قوه-sortelenito-ipl-sortelenito
استفاده از رفع موهای زائد فلاش - به این موارد توجه کنید!
 
امروزه زن شهری با اعتماد به نفس (و مرد!) نمی تواند با موهای آزاردهنده ای که اینجا و آنجا ظاهر می شود، خراب شود. تصادفی نیست که اخیراً رشد کرده است

7 سوال سوزان در مورد رفع موهای زائد با فلاش!
 
ایده آل زیبایی برای زنان و مردان به طور مداوم در حال تغییر است. زمانی بود که مثلاً اصلاً به رفع موهای زائد توجه نمی شد، اما امروزه حتی آقایان آن را ترجیح می دهند.

11 دلیل برای اینکه حذف موهای زائد فوراور اسکین IPL زندگی روزمره را آسان تر می کند!
 
شما باید تقریباً هر روز اصلاح کنید، هر هفته اپیلاسیون کنید، هر دو هفته یکبار اپیلاسیون انجام دهید - اگر شما نیز به دلیل داشتن این روش‌های حذف موقت موهای زائد تا کنون دچار حمله عصبی شده‌اید.

آیا حذف موهای زائد IPL واقعا بدون درد است؟
 
بسیاری از خانم ها این ضرب المثل را می دانند که برای زیبایی باید زجر کشید، اما همه آنها با آن موافق نیستند. رزین و اپیلاتور بسیار دردناک هستند و به همین دلیل است
محتوا
 
ما که هستیم؟
 
بیش از 12 سال است که ما هر روز را وقف کرده ایم تا دستگاه های برتر خود تغییری واقعی در روال زیبایی شما ایجاد با ما، لازم نیست درمان های ارائه شده توسط سالن ها را رها کنید، زیرا تمام هایی که ما می فروشیم از موثرترین فناوری های شناخته شده امروزی استفاده می کنند.
درباره ما
 
ما را دنبال کنید!
فیس بوک
 
مقاله ویژه
حذف کامل موهای زائد
آیا از روند دائمی حذف موهای زائد خسته شده اید؟ در مقاله ما در زیر می توانید دریابید که راه حل چیست که با آن می توانید در نهایت درد دائمی رفع موهای زائد را فراموش کنید!
من آن را می خوانم
بالا
 
به ما بپیوند!
 
اولین نفری باشید که از پست های جدید ما مطلع می شوید!
مایلم از اخبار و پیشنهادات ویژه مطلع شوم. من موافقت می کنم که شرکت برای من خبرنامه بفرستد و به شرکت اجازه می خط مشی حفاظت از داده های دهم که داده های من را برای اهداف فوق مطابق با
 
آخرین پست های ما
جنس صمیمی-sortelenites-برای-مردان-sortelenitesipl
حذف دائمی موهای زائد صمیمی - چگونه می تواند موثر باشد؟
villanofenyes-sortelenites-for-whom-jo-sortelenites-inpl
رفع موهای زائد فلاش برای چه کسانی بی اثر است؟
لیزر-سورتلنیت-ipl-sortelenites
لیزر موهای زائد در کرج  یا IPL؟ کدامیک بهتر است؟
 
برچسب ها
.

محصولات با کیفیت و درجه یک
 
محصولات نوآورانه، هزاران مشتری راضی

 
محصولات موجود در انبار با تحویل فوری
پشتیبانی مادام العمر مشتری
 
قبل از انتخاب یا در حین استفاده با ما تماس بگیرید!
قرار گذاشتن!
 
برای درمان و مشاوره در نمایشگاه ما در منطقه 9 ثبت نام کنید!
اولین کسی باشید که از آخرین اخبار و تبلیغات ما مطلع می شود!
فیسبوک
یوتیوب
مایلم از اخبار و پیشنهادات ویژه مطلع شوم. من با ارسال خبرنامه توسط شرکت برای من موافقت می کنم و به شرکت اجازه می دهم که داده های من را برای اهداف فوق مطابق با خط مشی حفاظت از داده های خود و ASZF مدیریت کند.

چرا لیزر مو زائد در کرج بهترین انتخاب است؟
 
    طور دائم کاهش می دهد  رشد موهای ناخواسته را در مردان و زنان به
    در نتیجه درمان لیزر موهای زائد در کرج ،  پوست تجدید می‌شود و صاف‌تر می‌شود،  رشد مو متوقف و اسکارهای قبلی محو می‌شوند.
    اثر  آن بسیار طولانی تر از سایر روش های رفع موهای زائد است، به عنوان مثال. الکترولیز، IPL، رزین
    ملایم  تر از رزین
 
پیشنهاد بسته جدید ما برای رفع موهای زائد نواحی صمیمی:
 
درمان کل ناحیه صمیمی، باسن و خط بیکینی با هم، در مجموع HUF 55000 در هر مناسبت.
 
 
لیزر چگونه کار می کند؟
 
لیزر  موهای زائد  یک روش پزشکی است که در آن موهای زائد از بین می روند. در طول لیزر درمانی، اشعه لیزر از طریق پوست به ریشه مو می رسد. گرمای حاصله فولیکول مو را از بین می برد که از رشد بعدی مو جلوگیری می کند. لیزر درمانی برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بیشترین تاثیر را دارد.
 
اگرچه  لیزر موهای زائد در کرج   به طور موثری از رشد مو جلوگیری می کند، درمان های متعددی برای دستیابی به حداکثر نتایج توصیه می شود. برای حفظ نتیجه طولانی مدت، درمان مکرر دوره ای ضروری است
 
 
آیا لیزر دائمی موهای زائد واقعا وجود دارد؟
 
لیزر موهای زائد در کرج  در مقایسه با روش های سنتی نتایج بسیار طولانی، حتی سال ها، ارائه می دهد! (رزین، تیغ، نخ، اپیلاتور، کرم و غیره) نتیجه حذف دائمی موهای زائد  بستگی به مراحل رشد مو دارد ، هر چه تعداد دفعات برخورد لیزر با موها بیشتر  کاهش حداقل  در سطح پوست برای اینکه لیزر درمانی حداکثر اثربخشی داشته باشد، ملانین و وضعیت موها در فاز صحیح مورد نیاز است.
 
 
 
 
برای رفع موهای زائد چه نواحی را می توان لیزر کرد؟
 
ما می‌توانیم این درمان را روی تمام سطح بدن انجام دهیم، چه روی صورت (مثلاً موهایی که روی پیشانی، چانه یا بالای لب ظاهر می‌شوند)، هر قسمتی از نیم تنه، از جمله قسمت‌های اطراف نوک پستان، یا کل ناحیه صمیمی. حوزه.
 
پیشنهاد بسته جدید ما برای رفع موهای زائد نواحی صمیمی:
 
درمان کل ناحیه صمیمی، باسن و خط بیکینی با هم، در مجموع HUF 55000 در هر مناسبت.
 
چرا باید درمان را چندین بار تکرار کنید؟
 
رشد مو 3 مرحله دارد:
 
رشد - فاز آناژن : در زنان و مردان، در یک زمان معین، تقریباً موهای بدن وجود دارد. 15-20 درصد در فاز آناژن هستند. در چنین مواقعی مو علاوه بر تولید ملانین، مستقیماً به سلول های فولیکول مو متصل می شود که مسیر مستقیم پرتو لیزر را تضمین می کند. در این مرحله لیزر موهای زائد در کرج  بیشترین تاثیر را دارد.
 
مرحله استراحت - کاتاژن : حالتی که برای چند هفته ادامه می یابد، زمانی که مو دیگر رشد نمی کند، اما نمی ریزد. ساقه مو به زودی ریخته می شود. در این مرحله لیزر و IPL کارایی خود را از دست می دهند.
 
ریزش - فاز تلوژن : مو در کانال مو تماس خود را با سلول های فولیکول مو از دست می دهد و به تدریج می ریزد و پس از آن رشد موی جدید شروع می شود. حتی در این صورت، لیزر و IPL کمتر موثر هستند.
 
فقط فولیکول های مو در مرحله رشد (آناژن) می توانند به طور موثر با لیزر (و IPL) درمان شوند، به همین دلیل لازم است درمان چندین بار تکرار شود.  درمان هر 6-8 هفته و در مجموع 6-8 بار توصیه می شود.
آیا لیزر درمانی نیز راه حلی برای رشد مو است؟
یک مشکل بسیار رایج و ناخوشایند پس از حذف موهای زائد به اصطلاح رشد مو است. در درجه اول یک گرایش، یا شکل حذف مو (تراش کردن، اپیلاسیون، اپیلاسیون) نیز مسئله وقوع و شدت آن است. اگر رشد موهای زائد پس از حذف موهای زائد برای شما یک مشکل رایج است، بهترین روش برای از بین بردن این مشکل، لیزر دائمی موهای زائد است.
خطرات لیزر مو زائد در کرج چیست؟
 
لیزر موهای زائد در کرج  تضمینی برای حذف 100% دائمی موهای زائد نیست. برخی از موها ممکن است در برابر لیزر مقاوم باشند یا پس از درمان دوباره رشد کنند. موهایی که پس از درمان ظاهر می شوند رنگ پریده تر، نازک تر و نرم تر هستند.
 
شایع ترین عوارض جانبی در طی لیزر موهای زائد در کرج  عبارتند از:
 
    تحریک پوست:  ناراحتی موقت زیبایی، قرمزی و تورم ممکن است رخ دهد. این علائم پس از چند ساعت فروکش می کند، یا به طور کامل جمع می شوند.
    تغییرات در رنگدانه ها: رنگ پوست در ناحیه لیزر موهای زائد در کرج  ممکن است تیره یا روشن تر شود.
 
به ندرت، لیزر موهای زائد در کرج  می تواند منجر به تاول، پوسته پوسته شدن، زخم یا سایر تغییرات در بافت پوست شود. لیزر موهای زائد در کرج  در ناحیه اطراف چشم به دلیل آسیب احتمالی چشم توصیه نمی شود.
 
چگونه برای لیزر موهای زائد در کرج  آماده شویم؟
 
 
 
مشاوره:
 
    گرفتن تاریخ
    بحث در مورد مزایا و خطرات درمان
    گرفتن عکس برای ارزیابی اثربخشی درمان طولانی مدت
    مذاکره در مورد طرح درمان و هزینه ها
 
قبل از درمان:
 
    آفتاب گرفتن: آفتاب گرفتن باعث افزایش عوارض جانبی احتمالی می شود. بر اساس پروتکل های خاص، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت 6 هفته قبل از درمان توصیه نمی شود.
    باید از کندن مو و اپیلاسیون خودداری شود: این تکنیک ها اثربخشی لیزر موهای زائد در کرج  را کاهش می دهد.
    اصلاح: مطالعات یک روز قبل از درمان را توصیه می کنند زیرا اثربخشی مداخله را بهبود می بخشد.
 
قبل از شروع درمان،  ناحیه تحت درمان را بررسی می کنیم. (در صورت لزوم اصلاح کنید). برای محافظت از چشم، عینک مخصوص روی چشم ها قرار داده می شود.
 
در طول  لیزر  درمانی،  سر درمان با پوست لمس می شود و دستگاه با استفاده از یک دکمه فعال می شود. ما یک پرتو لیزر به پوست شما شلیک می کنیم که توسط موهای رنگدانه شده به فولیکول مو هدایت می شود. گرمای تولید شده در آنجا فولیکول مو را از بین می برد و رشد بعدی مو را مهار می کند. در طول درمان، احساس ناخوشایند راحتی تزئینی ممکن است به دلیل گرمای ایجاد شده ایجاد شود. به منظور کاهش این امر، قبل از رسیدن پرتو لیزر، دستگاه نیتروژن مایع را بر روی پوست اسپری می کند که باعث خنک شدن ناحیه تحت درمان می شود.
 
مدت زمان درمان بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد. مناطق کوچکتر، به عنوان مثال قسمت بالای لب بالایی را می توان در چند دقیقه درمان کرد. در مورد پشت، می تواند تا یک ساعت باشد.
 
پس از  انجام لیزر،  ممکن است پوست قرمز، متورم شده و درد سوزشی ایجاد شود
 
پس از درمان، باید از اشعه ماوراء بنفش (نور خورشید، سولاریوم) خودداری کنید. استفاده منظم و مناسب از ضد آفتاب توصیه می شود.
نتیجه لیزر درمانی چه خواهد بود؟
 
نتایج لیزر موهای زائد در کرج  می تواند متفاوت باشد. با توجه به چرخه های مختلف زندگی موها، چندین درمان مورد نیاز است (6-8). به منظور حفظ نتیجه طولانی مدت، ما معمولا یک درمان یادآوری در سال را توصیه می کنیم.
 
همین قیمت ها برای خانم ها و آقایان اعمال می شود!