تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر مو زائد در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لیزر
برداشتن مو
 
آرزوی ما برای داشتن پوستی سالم، ابریشمی، نرم در لمس و بدون مو، قرن هاست که با ما همراه بوده است. باورش سخت است که این محلول آرایشی از زمان های قدیم هم در میان زنان و هم در میان مردان محبوب بوده است. در عین حال، خود این روش در طول زمان دستخوش پیشرفت عظیمی شده است. متخصص در لیزر موهای زائد در کرج  است که با تکنولوژی روز و ضمانت هایی در دسترس همه کسانی است که می خواهند خود را زیبا کنند.
برداشتن مو
تاریخچه مختصر
 
در مصر باستان با موم زنبور عسل اپیلاسیون می کردند و از پوسته برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کردند.
بعدها در قرون وسطی، الیزابت اول از شر ابروهایش خلاص شد و پیشانی خود را تراشید. XX. قرن، دستگاه های مدرن بیشتری ظاهر شدند. اولین تیغ زنانه توسط ژیلت در سال 1915 عرضه شد که نسخه الکتریکی آن در سال 1940 ظاهر شد.
بیایید قیمت ها را ببینیم!
لیزر مو زائد در کرج
راه حل
 
راه حل های سنتی فقط برای چند ساعت دوام می آورند، زیرا موها دوباره رشد می کنند. در دنیای پر سرعت ما، زمانی برای آن وجود ندارد.
در پاسخ به این تقاضا، به لطف علم پزشکی که به سرعت در حال توسعه است، کلینیک EverDerm روش زیبایی پزشکی که به طور دائم به حل مشکل حذف موهای زائد کمک می کند. با ماشین آلات و تخصص مناسب، می توانید زندگی بی دغدغه و بدون مو داشته باشید.
XXI. در قرن بیستم، از فناوری لیزر می توان برای مبارزه با موهای سرکش استفاده کرد.
یک نقطه عطف بزرگ در حذف موهای زائد، لیزر موهای زائد در کرج  است. موهای تحت درمان را می توان همیشه با لیزر مناسب برای
من درخواست می کنم!
بیاتا اسلاموویتس-هوروات
آنها قبلاً مجموعه ای از درمان ها را تکمیل کرده اند:
هنریتا تاکاچ توگی
هنریتا تاکاچ توگی
12-05-2022
احراز هویت
بعد از تقریبا 2 سال اخیرا به پایان درمان ها رسیدیم و قطعا میتونم بگم یکی از بهترین تصمیمات زندگیم بود (قدردانی همیشگی از شوهرم) با اینکه برایش خیلی سفر کردیم!
در حال حاضر اولین بار یک نتیجه تماشایی به ارمغان آورد، بقیه خود "معجزه" بود! سریع، بدون درد و بسیار موثر!
متخصصینی که درمان‌ها را انجام می‌دادند (من تقریباً همیشه به Emő رفتم، به جز آخرین بار) هر بار حرفه‌ای، توجه و بسیار مهربان بودند!


درمان من بعد از 20 ماه تمام شد، این یکی از بهترین تصمیمات زندگی من بود! خوشحالم پیدات کردم حتما برمیگردم Smile

احراز هویت
کارکنان مهربان، محیطی خواستار، درمان موثر. من مرکز لیزر Everderm را اینگونه توصیف می کنم. دختران همیشه بسیار خوب، دقیق و حرفه ای هستند. ما یک منطقه کوچک را درمان می کنیم، اما از نتیجه بسیار راضی هستم. بعد از 10 جلسه، تقریباً هیچ مویی ندارم.


من به عنوان یک مهمان ثابت همیشه حرفه ای بودن، تخصص و مهربانی فوق العاده را از همه تجربه می کنم. پذیرایی بسیار دوستانه است. ?
دختران در طول درمان همدل و مهربان هستند.
من قبلا چندین بار لیزر موهای زائد در کرج  انجام داده ام و از نتایج کاملا راضی هستم.

یک رویا به حقیقت می پیوندند


تکنولوژی برتر
در خدمت اوردرم
 
ما از مدرن ترین تکنولوژی در لیزر موهای زائد در کرج  استفاده می کنیم. دستگاه Cocoon Medical PrimeLase HR Excellence لیزر موهای زائد در کرج  دایود
 
چرا؟ از آنجا که دستگاه واقعا دارای گواهی پزشکی و تاییدیه FDA است، بنابراین کارایی آن در شرایط بالینی ثابت شده است !
بیشتر در مورد تکنولوژی
باورهای غلط در مقابل حقایق
1.
 
افسانه: ممکن است خوب باشد، اما بسیار دردناک است.
واقعیت: لیزر درمانی سنتی اغلب نتایج مطلوبی را به همراه ندارد یا بدون درد نیست. برای لیزر دایود موهای زائد ما از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات موجود در بازار استفاده می کنیم که تضمینی برای رفع موهای زائد بدون درد است.
2.
 
افسانه: بی اثر است.
واقعیت: لیزر موهای زائد در کرج  بیش از 20 سال است که وجود دارد، این فناوری در اواخر دهه 1990 گواهی پزشکی دریافت کرد. بر اساس آزمایشات متعدد، لیزر دایود مورد استفاده ما یکی از موثرترین لیزرها برای رفع موهای زائد است. ، متخصص در لیزر موهای زائد در کرج ، تنها تحصیل کرده، آموزش دیده و دارای گواهینامه تولید کننده با . تخصص ما با پیشرفته ترین تکنولوژی ترکیب شده است، بنابراین نتیجه نهایی بیشترین رضایت مهمانان ما است.
3.
 


 
    اگر خز از پوست روشن تر باشد
    اگر مو حاوی ملانین کافی نباشد
    اگر خز بلوند، قرمز یا خاکستری است
    در صورت وجود برخی شرایط نامناسب بهداشتی
 

ضمانت
تضمین کیفیت
 
در کلینیک ، ما همیشه بهترین ها را ارائه می دهیم، بنابراین کیفیت همیشه تضمین شده است. درمان‌های او در یک محیط منحصر به فرد، با زیبایی‌شناسی پزشکی، FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا)، CE (مقررات ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در سطح اتحادیه اروپا) و ماشین‌های با فناوری پیشرفته با مجوز مقامات انجام می‌شود.
تجربه و تخصص
 
یکی دیگر از پایه های خدمات با کیفیت، تخصص است. همکاران ما که این درمان ها را انجام می دهند، همگی دارای تحصیلات سطح بالا و امتحانات مورد نیاز برای این روش ها هستند. نه تنها آموزش سازنده ماشین‌هایی را که با آن‌ها کار می‌کنند به آن‌ها ارائه می‌کند، بلکه می‌توانند دانش موجود خود را از طریق آموزش حرفه‌ای مداوم بهبود بخشند. ما سیستم تضمین کیفیت خود را با نظرسنجی های رضایت مندی مستمر و پرسش های بازخورد اجرا می کنیم.

 
ما در کلینیک اوردرم، قیمت درمان‌هایی را که در درازمدت با تخفیف شروع شده‌اند، تا پایان سری درمان‌های ارائه شده تضمین می‌کنیم. به این ترتیب نگرانی از بابت قیمت ها وجود ندارد، قیمت سری درمان از قبل قابل برنامه ریزی و محاسبه است، زیرا فقط باید به قیمت تخفیف خورده فکر کنید. نکته این است که قیمت درمان بعدی همیشه باید از قبل تسویه شود. (برای جزئیات، با یکی از مخاطبین کلینیک ما تماس بگیرید)

 
اگر در حین رفع موهای زائد، مهمان ما در 5 دقیقه اول اولین درمان به متخصص ما اطلاع دهد که این روش برای او ناخوشایند است، هزینه درمان را پس می دهیم.
لیزر موهای زائد در کرج
قیمت
قیمت لیزر موهای زائد در کرج  ما انعطاف پذیر است.
در همه موارد، هزینه ها از قبل توان به طور واضح و واضح .

 
    صورت بدون حد و صورت کامل: آنها راه حل هایی را برای نواحی صورت ارائه می دهند
    /: درمان ناحیه ای که آزادانه انتخاب می شود روی بدن (به جز نواحی صورت)
   : بدن با قابلیت انتخاب آزادانه (2 – 3 – 4 – 6) درمان ترکیبی (به جز نواحی صورت)
    : درمان کل بدن (هر قسمت از سر و بدن را می توان آزادانه ترکیب کرد)
 
انواع پاس:
 
- یک درمان مناسب - برای مزه‌های گهگاهی که از قبل خریداری می‌کنیم، قیمت تخفیف‌دار فعلی را برای کل سری درمان‌ها ارائه می‌کنیم.
 
 بسته مناسب – 3 سری درمان مناسب. بسته های MINI PACK بدون محدودیت زمانی قابل استفاده هستند.
 
 بسته مناسب – 10 بسته مناسب در یک پیشنهاد ویژه اضافی! بسته ها را می توان بدون محدودیت زمانی استفاده کرد. از نظر نسبت قیمت به ارزش، ساخت و ساز مطلوب ترین پاس.
محبوب ترین پیشنهادات ما با تخفیف های ویژه!
 
ونوس - محبوب ترین ترکیب اعضای بدن، یعنی کل ناحیه صمیمی + زیر بغل ، که در هر سه نوع پاس موجود است. در این پیشنهاد علاوه بر کل ناحیه صمیمی، درمان زیر بغل را به عنوان هدیه ارائه می دهیم.
 
نینتتا - درمان محبوب ترین قسمت بدن زیر بغل در پکیج مناسب پکیج 10 10 با تخفیف ارائه می شود.
 
آرنولد بک - محبوب‌ترین پکیج مردانه ما، درمان کمر + شانه + زیر بغل را در پکیج بسته 10 پیشنهاد می‌کنیم.
قیمت های زنانه
قیمت مردانه
آیا می دانستید؟ درمان‌های لیزر موهای زائد در کرج  از انرژی نور برای دائمی فولیکول‌های مو بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف استفاده می‌کنند و هدف آن جلوگیری از رشد مجدد مو است. در نتیجه، اگرچه ممکن است در ابتدا این روش برای همیشه موها را از بین نبرد، موهایی که دوباره رشد می‌کنند معمولاً بسیار ظریف‌تر و کمتر دیده می‌شوند.
رسیدن به هر هدف بزرگ با یک قدم کوچک شروع می شود.
خدمات ما با کلیک بر روی دکمه ورود در دسترس هستند.
من درخواست می کنم!

 
رفع دائمی موهای زائد با لیزر
 
از بین بردن موهای زائد موثرتر از همیشه، در زمان کوتاهتر
 
لیزر موهای زائد در کرج  امروزه مدرن ترین و مطمئن ترین روش حذف موهای زائد است. به لطف این، می توانید در زمان و انرژی زیادی صرفه جویی کنید: دیگر بدون مو، ناراحتی، موهای رشد کرده و فولیکول های مو ملتهب.
 
شما اعتماد به نفس "همیشه آماده" برای زندگی را دارید! علاوه بر این، می‌توانید با لیزر موهای زائد در کرج  در درازمدت در هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کنید: فقط هزینه‌های مختلف روش‌های حذف موهای زائد، تیغ‌ها، واکس‌ها، اپیلاتورها، لوازم آرایشی را در طول زمان اضافه کنید + زمان، انرژی و ناراحتی را اضافه کنید. من آماده نیستم شرایط را برای همه اینها تایپ کنید.
 
حذف دائمی موهای زائد که در مرکز زیبایی تریتون لایف انجام می‌شود، شما را سریع‌تر، مؤثرتر و ملایم‌تر از همیشه در هر قسمت از بدن و در هر زمانی از سال از شر موهای زائد رها می‌کند.
 
    با تیغ، کرم، موم، اپیلاتور یا روش های فرکانس رادیویی خداحافظی کنید. مدرن ترین لیزر موهای زائد در کرج  وارد شده است!
 
به طور متوسط، 20 تا 30 درصد از موهای بدن ما به طور همزمان در مرحله رشد (آناژن) هستند، بنابراین اشباع دائمی مو را می توان در چند مرحله به دنبال چرخه رشد مو انجام داد. معمولاً این به معنای 4-6 جلسه است که تعداد درمان ها از فردی به فرد دیگر بسته به رنگ و ضخامت موها، رنگ پوست و فرم بدن متفاوت است. بنابراین، درمان ها و زمان بندی آن ها همیشه متناسب با فرد است.
 
پس از اولین درمان، تقریباً 70 درصد موها در عرض دو هفته پس از درمان می ریزند. التهاب فولیکول‌های مو و رشد درونی آن کاهش می‌یابد، موهای بعدی که رشد می‌کنند ضعیف‌تر خواهند بود. پس از 3 تا 4 جلسه درمان، 100 درصد فولیکول های مو در فاز فعال از بین رفته اند، بنابراین پس از آن یک درمان تقویتی لازم است، معمولاً فقط فولیکول های به اصطلاح خفته مو و الیاف ضعیف تر باید از بین بروند.
نتیجه
 
    دائمی و دائمی ، فولیکول موی لیزر شده دیگر مو تولید نمی کند.
    روی پوست ملایم است ، فقط فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد، بافت های اطراف آسیب نمی بینند.
    می تواند به طور موثر در هر قسمت از بدن استفاده شود : سبیل، چانه، زیر بغل، سینه، پشت، خط بیکینی، دست ها، کل پاها و نواحی بازو
    را شامل نمی شود و ناراحتی
    راحت و سریع ، به لطف اسکنر لیزری مورد استفاده، زمان مداخله عملاً نصف می شود.
    زنان و مردان برای موثر ؛
    نیازی به اقدامات احتیاطی ندارد، بنابراین می توان از آن در هر زمانی از سال .
 
    با موهای آزاردهنده خداحافظی کنید!
 
ما در مرکز زیبایی تریتون لایف از فناوری لیزر استفاده می کنیم که با توجه به وضعیت فعلی علم، مناسب ترین فناوری لیزر برای حذف دائمی موهای زائد است. این دستگاه که امروزه هنوز در مجارستان کمیاب است، با دقت و سرعت فوق العاده به بی موی دائمی می رسد، بنابراین زمان درمان را می توان در مقایسه با سایر دستگاه ها به نصف کاهش داد.
برای مشاوره رایگان ثبت نام کنید!
 
بیایید و با مرکز، ابزار و متخصصان ما آشنا شوید. در طول مشاوره شخصی، کارمند ما اقدامات درمانی بهینه مورد نیاز برای شما را ارزیابی می کند و به شخصی سازی تعداد و زمان درمان ها کمک می کند.
این مشاوره رایگان است.
لیزر مو زائد در کرج  دائمی چگونه کار می کند؟
 
روش انقلابی با استفاده از پرتو لیزر :برای ارائه پالس های لیزری با شدت بالا با زمان پالس بسیار کوتاه (کمتر از 2 میلی ثانیه) بهینه شده است. این زمان نبض برای از بین بردن بیشتر انواع مو ایده آل است در حالی که به پوست آسیبی نمی رساند.
 
با توجه به جذب نسبتا ضعیف پرتو لیزر :در ملانین، درمان حتی برای پوست های تیره تر ایمن و موثر است. عمق نفوذ لیزر :برای رسیدن و تخریب حتی عمیق‌ترین فولیکول‌های مو کافی است، بنابراین می‌توان آن را با موفقیت در تمام سطوح بدن استفاده کرد.
کشنده با خز، ملایم با پوست
 
انرژی پرتو لیزر به طور انتخابی در فولیکول مو و ماتریکس مو جذب می شود و در نتیجه فولیکول مو را از بین می برد. پالس های لیزر یک الگوی کسری سه بعدی را در لایه درم و اپیدرم پوست تشکیل می دهند، اکثر انرژی لیزر در نقص های کوچکتر پوست جذب می شود، قبل از اینکه اثر حرارتی به ساختارهای اطراف برسد که قابل درمان نیستند.
 
برای راحتی کامل، خنک کننده را در طول درمان اعمال می کنیم. پس از درمان نیازی به مراقبت ویژه نیست. فولیکول های موی تحت درمان در مرحله آناژن (رشد اولیه) در عرض حدود 2-3 هفته می ریزند.
 
در عین حال بررسی می کنیم که آیا رشد جدید قابل مشاهده است یا خیر و در صورت لزوم درمان را تکرار می کنیم. تعداد دفعات درمان به چرخه رشد موی فرد بیمار بستگی دارد.
 
یکی از چالش های لیزر موهای زائد در کرج ، جذب نسبتا ضعیف نور لیزر توسط موهای تحت درمان است، به خصوص اگر موها بلوند و/یا پوست تیره باشد. هر بار در طول این روش، یک سری پالس های لیزر کم انرژی FRAC3® به همان سطح پوست هدایت می شود که منجر به افزایش تدریجی در جذب انرژی لیزر در مو می شود. به این ترتیب، حتی با پارامترهای لیزر کمتر از آنچه برای درمان‌های رفع موهای زائد تک‌اسکن لازم است، به یک اثر حذف موی مؤثر می‌رسیم، بنابراین درمان برای بیمار بسیار راحت‌تر است و خنک‌کردن اغلب ضروری نیست.
از بین بردن سریع موهای زائد دائمی
 
برخلاف مکانیسم اصلی درمان‌های لیزر موهای زائد در کرج  سنتی، که نیاز به تابش لیزر با طول پالس متوسط یا طولانی (LP، 15-50 میلی‌ثانیه) دارند، پالس‌های لیزر کوتاه مدت ارائه‌شده توسط فناوری نشان‌دهنده پایین‌ترین آستانه انرژی است که در حال حاضر باعث می‌شود. آسیب مو - این همچنین باعث افزایش راحتی بیمار در طول درمان می شود - و اپیتلیوم دست نخورده باقی می ماند.
 
برای درمان سطوح بزرگتر بدن با اشکال مختلف، ما از فناوری لیزری استفاده می کنیم که به کل سطح اجازه می دهد تا به سرعت با انرژی یکنواخت با چگالی توان پالس لیزری بالا پوشش داده شود. نتیجه یک لیزر درمانی با عملکرد ایمن تر و یکنواخت تر، بدون ظاهر شدن نقاط داغی است که باعث اتلاف انرژی می شوند.
 
    لیزر پزشکی ما مجهز به پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده است که به لیزر کارایی بیشتری می بخشد، سرعت حذف موهای زائد را به حداکثر می رساند و همچنین احساس درد را برای بیماران ما در طول درمان به حداقل می رساند.