تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر موهای زائد در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لیزر موهای زائد در کرج
- لیست قیمت دقیق
 
تخفیف همچنین در فروشگاه اینترنتی!
 
گزینه ایمن پرداخت کارت بانکی!
لیزر موهای زائد در کرج
آیا لیزر موهای زائد در کرج  واقعا دائمی است؟
 
درمان با لیزر طبی انجام می شود که انرژی نوری آن در ماده رنگدانه موها جذب می شود. به این ترتیب گرما مستقیماً به فولیکول مو می رسد که در مرحله رشد فولیکول های مو را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین دیگر قادر به تولید مو نیستند. اگرچه یک جلسه کافی نیست، اما اثر یک سری درمان را واقعا می توان دائمی در نظر گرفت!
کنترل پزشکی مهم است
 
لیزر پزشکی چقدر دستگاهی جدی‌تر از دستگاه‌های موجود در سالن‌های آرایشی است، این واقعیت را به خوبی نشان می‌دهد که می‌توانید تنها پس از تست استعداد با ما وقت بگیرید! کنترل پزشکی در طول سری درمان ارائه می شود.
دستیاران ما 10-15 سال تجربه حرفه ای دارند و سال هاست که با لیزرهای پزشکی کار می کنند.
 
شما می توانید اطلاعات مهم تر و حقایق جالب در مورد درمان را در پایین صفحه بخوانید: با کلیک بر روی اینجا .
 
شما می توانید درمان ما را سریع و راحت در فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید:
از فروش فعلی ما مطلع شوید!
 
لیست قیمت لیزر موهای زائد در کرج  به زبان انگلیسی >>
قیمت لیزر موهای زائد در کرج  
 
قیمت های ذکر شده شامل مالیات بر ارزش افزوده است و به ازای هر درمان قابل پرداخت است.
 
وقتی پنج درمان با هم پرداخت می شود، درمان ششم رایگان است. قیمت های ما شامل هزینه کامل درمان است، ما هیچ هزینه اضافی را به بیماران خود نمی پردازیم. ما حق تغییر قیمت ها را برای خود محفوظ می داریم.
 
اکنون برای درمان یا معاینه وقت ملاقات درخواست کنید!
 
درخواست یک قرار ملاقات!
 
 
 
آیا من واجد شرایط درمان هستم؟
 
اگر در آزمون استعدادیابی و درمان آزمون شرکت کنید، می توانیم به این موضوع با اطمینان پاسخ دهیم. این امر ضروری است، زیرا، متأسفانه، درمان نمی تواند به طور مؤثر برای همه انجام شود: بستگی به نوع پوست و پوشش دارد، اینکه آیا فردی برای آن مناسب است یا خیر. از آنجایی که مداخله مبتنی بر انرژی حرارتی جذب شده توسط رنگدانه ها است، در پوست روشن و موهای تیره موثرتر عمل می کند. در مورد پوست قهوه ای، خطر آسیب وجود دارد و در مورد موهای روشن، ممکن است تاثیر آن مشکوک شود.
 
عوامل حذف کدامند؟
 
اگر پزشک ما شما را برای درمان مناسب تشخیص دهد، باز هم مهم است که بدانید در چه مواردی درمان را انجام نمی دهیم! لیزر موهای زائد در کرج  را نمی توان روی پوست برنزه انجام داد، 4 هفته قبل از درمان آفتاب نگیرید. یک عامل طرد این است که شما در 4 هفته قبل از درمان از سولاریوم بازدید کرده اید یا از کرم برنزه کننده استفاده کرده اید. در این موارد رنگدانه های پوست فعال می شوند، تفاوت رنگ بین رنگ پوست و مو کاهش می یابد. این بر اثربخشی درمان تأثیر می گذارد.
 
داروها، گیاهان دارویی، دمنوش های گیاهی و مکمل های غذایی وجود دارند که پوست را به شدت به نور حساس می کنند. برای مثال، آنتی‌بیوتیک‌ها، مسکن‌های خاص، داروهای پوستی، و برخی آماده‌سازی‌های ویتامینی از جمله این موارد هستند.
 
از شما می‌خواهیم اگر در دوره‌ای از درمان‌ها از دارو، گیاه دارویی، چای گیاهی یا مکمل غذایی استفاده می‌کنید که در اولین معاینه به پزشک اشاره نکرده‌اید، حتماً به ما اطلاع دهید تا بتوانیم تصمیم بگیرید که آیا درمان می تواند انجام شود یا خیر.
 
بارداری و شیردهی نیز از عوامل حذف هستند و توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که هنگام رزرو نوبت باید به چرخه خود توجه کنید: درمان در دوران قاعدگی توصیه نمی شود.
 
برای رسیدن به نتیجه نهایی چند جلسه درمان لازم است؟
 
از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بستگی به قسمتی از بدن که باید درمان شود، میزان مو، ضخامت و رنگ موها دارد. با توجه به تجربه ما می توان گفت که پس از 4 تا 8 جلسه، می توان میزان موهای ناحیه تحت درمان را 90 درصد کاهش داد. حداقل باید 8-9 هفته بین درمان ها فاصله داشته باشد! ممکن است زمان بیشتری باشد! درمان بعدی در صورتی موثر است که موهایی که در طول درمان قبلی "خواب" بودند رشد کرده و در بالای سطح پوست نمایان شوند.
 
آیا لیزر درمانی دردناک است؟
 
البته میزان تحمل درد در هر فردی متفاوت است. بر اساس تجربیات شخصی بیماران و دستیاران خودمان، می‌توان گفت که درمان دردناک نیست یا فقط با حداقل احساس سوزن سوزن شدن همراه است.
 
در ، لیزر الکساندرایت را انتخاب کردیم!
 
ما از تکنولوژی منحصر به فرد لیزر الکساندرایت در جهان برای درمان های موهای زائد خود استفاده می کنیم. تنها این دستگاه قادر است یک پرتو انرژی با طول موج 755 نانومتر ساطع کند. نوری که روی پوست می افتد فقط در ناحیه رنگدانه موها جذب می شود نه در سطح پوست اطراف. درمان ایمن، موثر و دقیق است. فناوری الکساندرایت بسیار سریعتر از سایر لیزر موهای زائد در کرج  است، بنابراین تعداد درمان های لازم را می توان به نصف کاهش داد!
 
سوالات متداول:
دستگاه لیزر موهای زائد در کرج : در خانه یا در شرایط پزشکی-زیبایی؟
 
مهم ترین نکته ای که باید توضیح داد این است که عملکرد دستگاه های مناسب برای رفع موهای زائد دائمی در منزل با لیزر پزشکی که با آن لیزر موهای زائد در کرج  را نیز در کلینیک خود انجام می دهیم یکسان نیست. لیزر موهای زائد در کرج  در خانه وجود ندارد ! دستگاه‌هایی که می‌توان در فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی خریداری کرد، از فناوری IPL (نور فلاش) برای کند کردن رشد مو استفاده می‌کنند و نتایجی را ارائه می‌دهند که برای هفته‌ها دوام می‌آورد، اما این یک راه‌حل دائمی نیست، درمان حدوداً ادامه می‌یابد. باید هر 6 هفته یکبار تکرار شود. انرژی با شدت بالا ساطع شده توسط لیزر پزشکی تنها تحت نظارت پزشکی و در دست متخصصان مجرب می تواند ایمن و موثر باشد. لیزر موهای زائد در کرج  که راه حل نهایی را ارائه می دهد، نیاز به تجربه زیادی دارد، ناحیه مورد درمان باید به درستی آماده شود (تراشیدن، استفاده از ژل، پوشاندن خال). نتایج نهایی را فقط می توان با تجهیزات لیزری درجه یک به دست آورد. انرژی مصرف شده برای درمان باید به صورت جداگانه با توجه به رنگدانه پوست و مو، با توجه به تعداد درمان هایی که قبلا انجام شده است، تنظیم شود. با پیشرفت در سری درمان، تنظیم انرژی تغییر می کند.
 
 
به طور خلاصه:
دستگاه رفع موهای زائد خانگی : کند کردن رشد مو، اثر آن برای هفته ها باقی می ماند. موهای ناحیه تحت درمان کندتر رشد می کنند، اما دوباره.
دستگاه لیزر موهای زائد در کرج  : تحت شرایط پزشکی-زیبایی، انرژی با شدت بالا، راه حل قطعی. موهای درمان شده دوباره رشد نمی کنند.
لیزر موهای زائد در کرج  در بوداپست؟
 
خدمات کلینیک ما در حال حاضر در 3 مکان در بوداپست در دسترس است. در Óbuda در Bécsi út، در بودا در کنار MOM Park، و در Pest در Nyugati tér.
بررسی های حذف دائمی موهای زائد همانطور که توسط بیماران ما دیده می شود
 
در طول 23 سال گذشته، بیش از 60000 نفر از بیماران ما درمان های حذف مو را با ما انجام داده اند. از آنجایی که این یک سری درمان است، ما با بیماران خود رابطه ای برقرار می کنیم که چندین ماه طول می کشد. بر اساس بازخورد ما، آنها خوشحال می شوند که به ما مراجعه کنند و امکان کنترل پزشکی و خدمات گسترده، امنیت آنها را فراهم می کند.
فروش لیزر موهای زائد در کرج ؟
 
شما می توانید به راحتی و به سرعت تخفیف های فعلی ما را در فروشگاه اینترنتی ما با چند کلیک خریداری کنید. پس از پرداخت با کارت بانکی، فقط باید برای درمان آزمایشی همراه با مشاوره و یا حتی نوبت بعدی سری درمانی که از قبل شروع شده است، نوبت رزرو کنید. درمان های ما هنوز هم می تواند به صورت حضوری خریداری شود. اگر مایل به خرید از طریق حواله بانکی هستید، برای جزئیات بیشتر با شماره تماس زیر !
چگونه برای درمان بروم؟
 
در طول درمان لیزر موهای زائد در کرج  ، ناحیه مورد درمان را فقط می توان تراشید. موهای ناحیه مورد درمان را 3-4 روز قبل از تاریخ درمان بتراشید. با پوست کاملا صاف و تازه تراشیده وارد نشوید! ناحیه مورد درمان را کاملا تمیز کنید و به نواحی صمیمی توجه ویژه ای داشته باشید. از پاک کننده ها و لوسیون های معطر استفاده نکنید. عوامل حذف ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید!
بعد از لیزر موهای زائد در کرج  به چه نکاتی توجه کنم؟
 
مهمترین چیز محافظت در برابر آفتاب است. به مدت 4 هفته پس از درمان، از نور مستقیم خورشید خودداری کنید و از استفاده از سولاریوم خودداری کنید، زیرا عملکرد سلول های تولید کننده رنگدانه را افزایش می دهند که می تواند بر نتایج درمان تأثیر منفی بگذارد. استفاده از ضد آفتاب فاکتور 50 در ناحیه تحت درمان کاملا ضروری است.