تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین مناطق و محله های آنکارا برای زندگی، خرید و اجاره ملک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
محله چانکایا Çankaya
بهترین و با ارزش ترین و گرانترین و مدرن ترین منطقه آنکارا، محله چانکایا می باشد. این منطقه دارای بیشترین تردد و جمعیت در انکاراست و یکی از دلایل این موضوع وجود امکانات بسیار بالا، دسترسی به سرویس حمل و نقل عمومی فوق العاده، خانه ها و ویلاهای بسیار لوکس و بافت شهری بسیار مدرن این منطقه است.


محله گلف کنت Golfkent
محله گلف کنت، محلی که سرمایه گذاران بسیاری را جذب کرده و از مناطق با ارزش و گران محسوب میشود. که دارای امکانات بسیار زیادی همچون موارد زیر میباشد:

نزدیکی به جاده اسکی شهر
دارای سالن های زیادی مانند سالن‌های مطالعه و ورزش…
4 دانشگاه مهم آنکارا در این منطقه است مانند Çankaya،Başkent، METU
دارای کافه ها و رستوران های متعدد و خدمات رفاهی بالا

محله گلف کنت آنکارا ترکیه
محله باتی کنت، به دلیل مدرن و نوساز بودن، همینطور دسترسی از تمام نقاط شهر و آرام و دنج بودن همواره مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران ملک بوده است. از مزایای خرید ملک در این شهر، وام خرید آپارتمان است. ارزش املاک و قیمت خرید در این محله بالاست.


تصویر محله باتی کنت آنکارا
کیزیلای آنکارا، محله ای شلوغ و شیک با آپارتمان های زیبا و مبله است. وجود سفارت امریکا و مراکز خرید، رستورانها و کافه ها در این منطقه، باعث شلوغی این محله بوده است.

مراکز خرید بسیار وسیع این منطقه معروف هستند و امکانات رفاهی و شرایط لوکس این محله باعث جذابیت چند برابر این منطقه شده است.


محله امید umut Mahalle
آپارتمان ها و ویلاهای منطقه امید آنکارا، بسیار شیک و مدرن و همینطور گران هستند. دسترسی از این محل به سایر قسمتهای آنکارا بسیار راحت است. همینطور قیمت هر متر مربع در این منطقه تقریبا 4000 لیر، تخمین زده شده است.


محله ییلدیز اولر Yıldızevler
از محله های آرام، نوساز، شیک همراه با دسترسی های عالی محله ییلدیز است. همینطور این محله برای خرید خانه های ویلایی بسیار زیبا، بسیار مناسب است. محله ییلدیز بعد از محله اوران از نظر داشتن ویلاهای بی نظیر در رتبه دوم قرار دارد. متوسط قیمت در این محله برای هر متر مربع 4500-4000 لیر تخمین زده میشود.



محله موتلو کنت Mutlukent
از مناطق بسیار شلوغ و پررفت و آمد آنکارا محله موتلو کنت که یکی از محله های خوب آنکارا می باشد، است. این محله برای زندگی و تهیه املاک بسیار مناسب است، به خصوص از نظر قیمتی.

میتوان از نظر خرید ملک؛ این محل را هم تراز با محله امید دانست. برای خرید هر متر مربع در این محله ، حدودا 4000-3900 لیر، هزینه نیاز است.


محله آنیت تپه Anittepe
آپارتمان های آنیت تپه از نظر خوش ساختی و زیبایی و همینطور مناسب و پایین تر بودن قیمت ها، بسیار مورد توجه هستند. برای هر متر مربع، خرید آپارتمان مسکونی یا ویلا، تقریبا 3900-3800 لیر هزینه نیاز است.


محله چیدم Çidem
چیدم آنکارا، از محله هایی است که هم با داشتن آپارتمان های نوساز و هم با داشتن خانه های به سبک قدیمی، می تواند جوابگوی هر سلیقه ای باشد.

چیدم از دیگر محله ها، قیمت های مناسب تری برای خرید و اجاره دارد. برای خرید هر متر مربع در این محله، تقریبا 3900 لیر، هزینه نیاز خواهید داشت.


محله چای یولو Çayyolu
از محله های خوش آب و هوا ، همراه با باغ های میوه و گلزارهای چشم نواز، محله چای یولو آنکارا است. مجتمع­ های مسکونی این محله، دارای پنل های خورشیدی هستند و این محله از نظر زیبایی و پاکیزگی و مدرنیته بودن بسیار غنی است.

مجتمع های این محله از امکانات بسیاری مانند زمین والیبال، فوتبال، استخرهای مختلف، سونا و جکوزی و … برخوردار بوده و با این حال دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. برای خرید هر متر مربع از خانه های این محله حدوداً 3800 لیر باید هزینه کرد.


محله امک emek
امک آنکارا، محلی دنج و آرام در نزدیکی مرکز شهر، از بهترین محله های آنکارا برای خرید ملک و زندگی است. این منطقه به خصوص در شبها با نور و روشن شدن لامپها، جلوه ای زیبا به شبهای آنکارا اعطا میکند.

مجتمع های مسکونی این منطقه دارای امکانات بالا و به روز همچون سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی، امکانات رفاهی (استخر، سونا، جکوزی و سالنهای ورزشی… )، تهویه مطبوع و … میباشد. دسترسی های این منطقه به سطح شهر عالی بوده و قیمت خرید هر متر مربع از املاک این ناحیه حدود 3700 لیر است.


محله بلوک ایشچی ışçi Buluk
از مزایای محله بلوک ایشچی، داشتن دسترسی های خوب، هزینه ها و قیمتهای مناسب، امکانات رفاهی بالا میباشد. خرید ملک مسکونی در این محله به طور متوسط حدود 3850-3800 لیر میباشد.

محله باهچلی اولر Bahceleri olar
به دلیل وجود دانشگاه‌ها و موسسات و مراکز آموزشی مختلف، محله باهچلی اولر از محله های دانشجویی با خانه های دنج و هزینه های پایین و هماهنگ با زندگی دانشجوییی محسوب میشود.

این محله برای دانشجویان و متقاضیان تحصیل در آنکارا به شدت توصیه میشود. و قیمت خرید هر متر مربع ملک مسکونی را در این محله، حدود 3600 لیر تخمین میزنند.

محله یاشا مکنت Yaşamkent
از محله‌هایی که در این اواخر با توسعه یافتن خود باعث سرازیر شدن سرمایه گذاران مختلف در این منطقه شده است، محله یاشا مکنت می باشد.

این محله با رشد و توسعه بسیاری در ساخت و ساز و فروش ملک داشته و برای همین سرمایه گذاری در این منطقه با حاشیه سود زیادی مواجه خواهد بود. سابقا این محله به ینی محله وابسته بود، اما اکنون مستقل از ینی محله در حال رشد میباشد.


منطقه اینجک incek
از محله های مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری،همینطور اجاره توسط دانشجویان، به دلیل وجود دانشگاه های معتبری مانند دانشگاه آتلیم atilim و اوفوک ufuk، محله اینجک میباشد.

از مزیت های این محل آب و هوا و وجود درختان بسیار و سرسبز، همینطور دسترسی بسیار خوب و خانه های مناسب برای دانشجویان، میتوان نام برد.

محله گول باشی Gölbaşı
ساخت املاک نوساز و جدید و دسترسی های عمومی و خوب در محله گول باشی، این محل را به یکی از بهترین محله های زندگی در آنکارا تبدیل کرده است.

بسیاری از شرکتهای معروف و معتبر در این محله برای ساخت و ساز سرمایه گذاری کرده اند و قیمت هر متر مربع خانه در این محله 2340 لیر میباشد. برای مثال میانگین قیمت یک آپارتمان 100 متری در گول باشی 18900 لیر و میانگین قیمت اجاره 1225 لیر است.


منطقه ینی محله Yenimahalle
ینی محله به لحاظ وسعت، بزرگترین محله های آنکارا و نزدیک به محله چای یولو و دانشگاه قاضی می باشد. امکانات خانه ها و ساختمان های نوساز و مدرن این محله بسیار زیاد است، امکاناتی مانند: فضاهای بازی کودکان، امکانات رفاهی متعدد، زمین‌های ورزشی و پارک‌ها و … این محله را بسیار جذاب و مناسب زندگی کرده است.

قیمت املاک در این محله از چانکایا ارزانتر و مناسب تر است. قیمت خرید هر متر مربع در این محله 1350 لیر و قیمت اجاره بها تقریبا 1260 لیر بوده و یک آپارتمان 100 متری در این محله 185000 لیر خواهد بود.


محله اورن Evren
از لاکچری ترین و لوکس ترین و گرانترین و بهترین محله های آنکارا، محله اوران، با خانه های زیبایی که در ارتفاعات و بلندترین نقطه های شهر ساخته شده است، میباشد.

افراد سرشناس و سیاسی بسیاری در این محله سکونت دارند و قیمت ها در این محله، نسبت به سایر محله های آنکارا بسیار بالاتر است. این محله با اصالت و با آرامش، مناسب افراد سرشناس و کسانی است که به دنبال محلی آرام و لوکس هستند. قیمت هر متر مربع ملک در این محله حدودا 5000 لیر است.

منبع: https://mohajermag.ir/
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо