تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم (سازمان سنجش) برگزار می‌شود و ممکن است شامل آزمون کتبی، بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و مصاحبه شفاهی باشد. جزئیات مصاحبه این دانشگاه در سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی می‌شود.

زمان و مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه الزهرا اعلام شد. ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا
به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ خواهد بود.

[تصویر:  r00vwdjlgrhz.jpeg]
مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

داوطلبان ضروری است با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی https://edu۱.alzahra.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسکن مدارک درخواستی اقدام کنند.
شناسه کاربری: داوطلبی که شماره داوطلبی او ۲۶۰۱۲۳ می‌باشد عدد ۰۳۵۰۰ را قبل از شماره داوطلبی وارد کند. مثال: ۰۳۵۰۰۲۶۰۱۲۳
رمز عبور: ” کد ملی “
اطلاعات تکمیلی در خصوص جدول زمانبندی در اطلاعیه مندرج در وبگاه هر دانشکده قابل مشاهده می باشد. ( برای ورود به وبگاه دانشکده اینجا را کلیک کنید)
مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۱
داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارک و مستندات مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت اعلام شده تهیه نموده و هنگام ثبت نام الکترونیکی، آن‌ها را در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) بارگذاری کنند.
الف- مدارک پرسنلی
ردیف نام مدرک و توضیحات
1عکس
2کارت ملی عکسدار یا صفحه اول شناسنامه
3کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401سازمان سنجش آموزش کشور
4کارنامه انتخاب رشته داوطلب که در فایل سازمان سنجش آموزش کشوراعلام شده است5
کاربرگ ثبت اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دوره دکتری(برای دسترسی به کاربرگ اینجا را کلیک کنید).
اطلاعات کاربرگ مذکور را تایپ نموده و در قالب فایل Wordیا Pdfارسال نمایید.
ب- مدارک آموزشی
ردیف نام مدرک و توضیحات
1تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کاردانی دارای معدل ( درصورت دارا بودن این دوره )
2تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ( در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است)3تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است.)
دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای که حداکثر تا تاریخ 1401/6/31 فارغ التحصیل میشوند اصل گواهی مخصوص معدل تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی .محل اخذ مدرک را در سامانه بارگذاری کنند. (برای دسترسی به ;کاربرگ اینجا را کلیک کنید)4معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 2 و 3 نمیباشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به در سامانه بارگذاری کنند. (برای دسترسی به کاربرگ اینجا را کلیک کنید)
5گواهی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد در حداکثر مدت 5 نیمسال ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل دوره
6گواهی سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی با تایید معاون آموزشی دانشگاه/موسسه آموزش عالی
7تصویر مدرک زبان مطابق جدول مورد تایید سازمان سنجش (برای دریافت جدول اینجا را کلیک کنید).
8گواهی برگزیدگان رتبه 1 الی 15 المپیادهای علمی دانشجویی
ج- مدارک پژوهشی
ردیف نام مدرک و توضیحات
1صفحه اول (عنوان) و چکیده پایان نامه (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد)
2صفحه اول و خلاصه (چکیده) مقالات چاپ شده علمی – پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی، در مجلات علمی
3صفحه اول و خلاصه(چکیده) مقاله علمی و ترویجی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی و نامه ای از مجلات علمی معتبر
4مستندات مربوط به مقالات علمی – پژوهشی، مقالات علمی – ترویجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی، خارجی
5مستندات مربوط به ترجمه یا تالیف کتب (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)
6ارائه پیشنهاده پژوهشی مربوط به دوره دکتری
7مدارک مربوط به چکیده مقاله یا مقالات کامل مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با رشته امتحانی ارائه شده در کنفرانس های معتبر(داخلی یا خارجی)
8سایر مدارک و سوابق برجسته علمی
– تاکید می شود داوطلبان کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه همراه خود داشته باشد تا در صورت درخواست هیات مصاحبه کننده به ایشان ارائه کنند.
– شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا براساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام میشود. لذا چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی وی ملغی و به تحصیل ایشان خاتمه داده می‌شود.
تذکرات مهم:
عدم مراجعه داوطلب جهت ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه خواهد بود.
۱- کلیه مدارک اسکن شده باید ضمن مطابقت با اصل مدارک، با فرمت JPG یا PDF به صورت واضح و شفاف درسامانه گلستان بارگذاری شود.
۲- دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری از سامانه الزامی است.
۳- پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی هستند در صورت قبولی در این دانشگاه برای ثبت نام (شروع به تحصیل) می بایست مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه کنند.
۴- درصورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب در سامانه بارگذاری نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.
۵- مسئولیت مطابقت اطلاعات خود اظهاری با مدارک و مستندات ارائه شده به عهده داوطلب است.
مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری جهت معرفی شدگان سهمیه مربی
داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربی (عضو هیات علمی رسمی قطعی یا آزمایشی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی جهت مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ به این دانشگاه معرفی شده‌اند علاوه بر مدارک مذکور باید مدارک زیر را نیز به صورت الکترونیکی در بخش مربوطه بارگذاری کنند.
لازم به ذکر است پذیرش آن دسته از دانشجویانی که با استفاده از سهمیه مربی پذیرفته میشوند، مشروط به موافقت دانشگاه محل خدمت و پرداخت هزینه تحصیلی مصوب هیات امنای دانشگاه الزهرا می باشد . داوطلبان در صورت قبول تعهدات مالی و ارائه مدارک زیر مجاز به استفاده از سهمیه مربی هستند. در غیر اینصورت، در هر مرحله ای از پذیرش/تحصیل که باشند به تحصیل آنان خاتمه داده میشود:
۱. فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه مربی در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ (برای دسترسی به فرم اینجا را کلیک کنید).
۲. اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی ممهور توسط هیات ممیزه مرکزی یا هیات ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۳. اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.
۴. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.
پرداخت الکترونیکی هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا
داوطلبان بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد این اطلاعیه و بارگذاری مدارک طبق فرایند اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم آزمون اقدام کنند:
– هزینه ثبت نام، بررسی مدارک و شرکت در هر جلسه مصاحبه علمی مربوط به هر کد رشته ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال ( صد و پنجاه هزار تومان) است که بایستی داوطلب به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی( گلستان) اقدام کنند.
– داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری اقدام کرده اند ملزم به دریافت و نگهداری گواهی انجام ثبت نام الکترونیکی از سامانه گلستان هستند. شرکت در جلسه مصاحبه منوط به دریافت گواهی انجام ثبت نام می باشد.
توجه: دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری منوط به بررسی و تایید مدارک ارسالی داوطلب توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود. بدیهی است چنانچه داوطلب، مدارک مذکور را به صورت ناقص یا نادرست در سامانه بارگذاری کند، موفق به دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری نخواهد شد.
زمان مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه الزهرا کی است؟
جدول زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا در همین مقاله آمده است.
فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟
همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا ۱۴۰۱ سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.


منبع: مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо