تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم (سازمان سنجش) برگزار می‌شود و ممکن است شامل آزمون کتبی، بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و مصاحبه شفاهی باشد. جزئیات مصاحبه این دانشگاه در سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی می‌شود.

دستورالعمل شرکت در مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه ولی عصر رفسنجان منتشر شد. به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ولی عصر (عج) رفشنجان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از داوطلبانی که حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و یا می شوند، با توجه به ضوابطی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تعیین شده است در رشته های زیر دانشجو می‌پذیرد.
رشته های دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه ولی عصر رفسنجان + ظرفیت پذیرش

[تصویر:  8vcoch8jsftb.jpeg]

تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان
بر اساس آیین نامه‌ای که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است، پذیرش دانشجو در دوره دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دو مرحله انجام می‌پذیرد، مرحله اول سنجش علمی توسط سازمان سنجش انجام می‌گیرد.
بعد از اعلام نتیجه داوطلبان در قالب کارنامه و تعیین حد نصاب سنجش علمی از سوی دانشگاه‌ها در صورت کسب حد نصاب لازم توسط داوطلب، مصاحبه علمی و سنجش عملی (مرحله دوم) آغاز می‌گردد.
شایان ذکر است، نمره کسب شده توسط داوطلب، در نمره کل نهایی (مصاحبه علمی و سنجش عملی) داوطلب اعمال نمی گردد. شرکت در مرحله دوم ارزیابی (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) برای تمامی متقاضیان و پذیرش نهایی الزامی می‌باشد.

حدنصاب دعوت به مصاحبه علمی و سنجش عملی رشته گرایش‌های دکتری ۱۴۰۱
[تصویر:  swjlbni0ijdq.jpeg]
نحوه پذیرش دکتری دانشگاه ولی عصر ۱۴۰۱
۱- داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مصاحبه هر رشته گرایش، که حد نصاب اعلام شده را کسب نموده اند، می‌بایست مدارک اعلام شده را حداکثر تا دو روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه رشته گرایش مربوطه از طریق لینک‌های اعلام شده (مطابق با نوضیحات فایل راهنما) بارگذاری نمایند. عدم ارسال مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون مصاحبه تلقی خواهد شد؛
۲- مصاحبه از داوطلبان در هر روز مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
۳- لیست اسامی داوطلبان هر کد رشته محل که به مصاحبه دعوت میشوند یک روز قبل از روز مصاحبه انتشار می‌یابد.
داوطلب ملزم است در روز و بازه زمانی مشخص شده خود در محل دانشکده مربوطه حاضر باشد. جهت جزئیات بیشتر، همچنین داوطلبان میتوانند با ایمیل‌های پشتیبانی مکاتبه نموده یا با شماره تلفن‌های اعلام شده تماس حاصل فرمایند.
۴- در صورت‌عدم حضور به موقع داوطلب در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت؛
۵- در موارد خاصی که داوطلبی در ساعت هماهنگ شده با دانشگاه، به دلیلی خارج از اراده شخصی خود، امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد. داوطلب می‌تواند با شماره تلفن اعلام شده جهت تعیین زمان جایگزین (که فقط در یک روز مشخص برای هر کدرشته محل توسط دانشکده در نظر گرفته شده) تماس حاصل نماید؛
۶- مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام می‌شود. عدم مراجعه داوطلب در بازه زمانی تعیین شده در مرحله دوم و همچنین تاریخ مجدد پیش بینی شده به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان‌پذیر نخواهد بود؛
۷- داوطلبان می‌بایست کلیه مدارک بارگذاری شده را در روز مصاحبه در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز اصل مدارک مورد نظر را به تیم مصاحبه کننده ارائه دهند.

[تصویر:  8w2iallpsytr.jpeg]
مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان

تذکرات مهم
داوطلب می‌بایست کلیه مدارک و مستندات مربوط را در یک پوشه قرار داده و در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک‌های اعلام شده بارگذاری نماید. در صورتیکه داوطلب در بیش از یک کد رشته محل دعوت به مصاحبه شده، لازم است بهطور جداگانه هزینه شرکت در مصاحبه برای هر کد رشته محل را پرداخت نموده و به‌طور مجزا در هر یک از لینک‌های کد رشته محل‌های مربوطه فایل زیپ شده خود را بارگذاری نماید. عنوان فایل زیپ باید بصورت “نام و نام خانوادگی داوطلب-شماره داوطلبی” انتخاب شود. حداکثر حجم فایل مجاز برای بارگذاری (برای هر داوطلب در یک کد رشته محل) ۲۰مگابایت پیش بینی شده است، فایل‌های با حجم بالاتر از ۲۰مگابایت بررسی نخواهد شد.
داوطلبان صرفاً جهت پیگیری و اطمینان از رسیدن فایل خود می‌توانند در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) در بازه زمانی ۸ صبح الی ۱۲ ظهر با شماره تلفن‌های اعلام شده یا حوزه تحصیلات تکمیلی تماس حاصل فرمایند. لطفاً توجه فرمایید بررسی محتویات فایل‌های ارسالی و تایید قابل قبول بودن آن‌ها صرفاً توسط دانشکده‌ها انجام می‌گیرد و پیگیری آن از طریق آدرس‌های پست الکترونیکی اعلام شده قابل انجام است.
داوطلب موظف است، بلافاصله بعد از بارگذاری مدارک خود با ایمیل مربوط به کد رشته محل خود مکاتبه نموده و از قابل قبول بودن مدارک ارسالی خود اطمینان حاصل نماید.
پس از پایان برگزاری آزمون مصاحبه حضوری در کلیه رشته -گرایشهای دانشگاه، اسامی کلیه داوطلبانی که در مصاحبه حضوری شرکت کرده‌اند به همراه نمره کسب شده آن‌ها صورت جلسه شده و به سازمان سنجش ارسال و اسامی قبول شدگان نهایی توسط سازمان سنجش به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.
مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان
کلیه مدارک و مستندات مربوط را در یک پوشه (با عنوان “نام و نام خانوادگی داوطلب-شماره داوطلبی”) قرار داده و در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک‌های اعلام شده بارگذاری نمایید.
(آخرین مهلت ارسال مدارک: دو روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه حضوری رشته گرایش مربوطه)
۱- نسخه PDF فرم تکمیل شده شماره ۱
۲- اسکن عکس رنگی پرسنلی از چهره داوطلب که در شش ماه اخیر گرفته شده باشد.
۳- کلیه مدارک و مستندات مربوط به مواردی که در فرم شماره ۱ توسط داوطلب اعلام می‌شود. (PDF اصل مقالات (نسخه چاپ شده یا گواهی پذیرش)، نسخه چاپ شده PDF مقالات همایشی، تصاویر گواهی نمره زبان و گواهی مربوط به موارد جداول ۲، ۳ و ۴ فرم شماره ۱).
۴- یک نسخه الکترونیکی PDF از پایان نامه به همراه تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد.
۵- در صورت امکان، توصیه نامه علمی از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد به همراه توصیه نامه از طرف یک یا دو نفر از اساتید دوره دانشجویی (ترجیحاً در مقطع کارشناسی ارشد) نیز ضمیمه گردد.
۶- درصورت داشتن فعالیت در تالیف یا ترجمه کتاب، تصویر جلد کتاب، فهرست موضوعات و پیشگفتار کتاب ضمیمه شود.
۷- اسکن رنگی صفحات شناسنامه و اسکن رنگی کارت ملی.
۸- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱.
۹- تصویر‌های اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع،
تبصره ۱. آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر تصویر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست تصویر اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲. آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده را در روز مصاحبه ارائه نمایند.
۱۰- فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) بابت هزینه شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان می‌بایست واریز و تصویر اصل فیش بانکی در فایل مدارک ضمیمه شود.
۱۱- تصویر اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
کد رشته محل لینک ارسال مدارک آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) اطلاعات تماس رشته (پیش شماره 034) محل 2545 شیمی || شیمی آلی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.mehrabi@vru.ac.ir 3.1E+07 mehraby_h@yahoo.com سرکار خانم مداحیان جناب آقای دکتر مهرابی نژاد 2605 شیمی || شیمی تجزیه برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید a_bazmandegan@vru.ac.ir 3.1E+07 جناب آقای دکتر بازماندگان سرکار خانم مداحیان 2869 ریاضی || آنالیز برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید foroutan@vru.ac.ir 3.1E+07 جناب آقای دکتر فروتن نیا سرکارخانم خالویی 2906 ریاضی || جبر برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید foroutan@vru.ac.ir 3.1E+07 جناب آقای دکتر فروتن نیا سرکارخانم خالویی 3070 فیزیک || اپتیک و لیزر برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید a.ravanpak@vru.ac.ir 3.1E+07 جناب آقای دکتر روان پاک سرکار خانم مداحیان 3120 فیزیک || ماده چگال برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید j.seyedyazdi@vru.ac.ir 3.1E+07 سرکارخانم دکترسید یزدی سرکار خانم مداحیان 3907 مهندسی مکانیک || تبدیل انرژی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m_shafiey2000@yahoo.com 3.1E+07 m.shafiey@vru.ac.ir سرکارخانم اقبالی جناب آقای دکتر شفیعی 4522 علوم و مهندسی باغبانی || فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m.bayarash@stu.vru.ac.ir 3.1E+07 سرکار خانم بیارش سرکارخانم مهدی زاده 4534 علوم و مهندسی باغبانی || اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m.bayarash@stu.vru.ac.ir 3.1E+07 سرکار خانم بیارش سرکارخانم مهدی زاده 4661 مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک || شیمی حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m.bayarash@stu.vru.ac.ir 3.1E+07 سرکار خانم بیارش سرکارخانم مهدی زاده 4670 مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک || بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m.bayarash@stu.vru.ac.ir 3.1E+07 سرکار خانم بیارش سرکارخانم مهدی زاده 4703 مدیریت منابع خاک || منابع خاک و ارزیابی اراضی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید m.bayarash@stu.vru.ac.ir 3.1E+07 سرکار خانم بیارش سرکارخانم مهدی زاده 4885 ژنتیک و به‌نژادی گیاهی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.sedigh.shz.uni@gmail.com 3.1E+07 سرکار خانم صدیق سرکارخانم مهدی زاده 4926 اگروتکنولوژی || فیزیولوژی گیاهان زراعی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.sedigh.shz.uni@gmail.com 3.1E+07 سرکار خانم صدیق سرکارخانم مهدی زاده 4952 اگروتکنولوژی || اکولوژی گیاهان زارعی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.sedigh.shz.uni@gmail.com 3.1E+07 سرکار خانم صدیق سرکارخانم مهدی زاده 5064 حشره شناسی کشاورزی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.sedigh.shz.uni@gmail.com 3.1E+07 سرکار خانم صدیق سرکارخانم مهدی زاده 5086 بیماری شناسی گیاهی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید h.sedigh.shz.uni@gmail.com 3.1E+07 سرکار خانم صدیق سرکارخانم مهدی زاده


زمان مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه ولی عصر کی است؟
جدول زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان در همین مقاله آمده است.
فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟
همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا ۱۴۰۱ سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.



منبع: مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru