تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مصاحبه دکتری دانشگاه  صنعتی شاهرود بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم (سازمان سنجش) برگزار می‌شود و ممکن است شامل آزمون کتبی، بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و مصاحبه شفاهی باشد. جزئیات مصاحبه این دانشگاه در سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی می‌شود.

اطلاعیه دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی (مصاحبه) آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
به گزارش پی اچ دی تست، پذیرش پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ که حد نصاب سنجش علمی کد رشته محل‌های این دانشگاه کسب نموده‌اند و کلیه شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دوره دکتری را بر اساس موارد مندرج در صفحات ۱۶ تا ۱۸ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون (دفترچه شماره ۱)، داشته باشند مطابق با آئین نامه ابلاغی می‌باشد.
نحوه پذیرش دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
مرحله اول سنجش علمی بوده با برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است و مرحله دوم شامل بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و توانمندی‌های علمی داوطلبان در مرحله مصاحبه است.
این مرحله توسط دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت حضوری و از طریق ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مدارک لازم در سامانه جذب و مصاحبه داوطلبان دوره دکتری به آدرس اینترنتی lms.shahroodut.ac.ir انجام خواهد شد.
لذا لازم است کلیه متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه، مراحل ذیل را جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه در سامانه فوق الذکر انجام دهند.
توجه: انجام مصاحبه کلیه داوطلبان به صورت حضوری است ولی افرادی که به هر دلیلی قادر به حضور در مصاحبه در موعد مقرر نیستند، پس از ثبت نام و اخذ تاییدیه ثبت نام از طریق سامانه لازم است با دانشکده ذیربط در این خصوص تماس گرفته و هماهنگی لازم را به عمل آورند.

[تصویر:  m2hso7dmtqx5.jpeg]
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۱
مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه جهت شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود به شرح زیر است:
مرحله ۱)- ورود به سامانه: متقاضیان لازم است با استفاده از کد ملی خود به عنوان شناسه کاربردی و گذرواژه وارد سامانه مورد نظر شوند.
لازم به ذکر است که سامانه از ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.
مرحله ۲)- تکمیل اطلاعات پروفایل شخصی: در این مرحله لازم است داوطلبان اطلاعات پروفایل شخصی خود را تکمیل نمایند.
مرحله ۳)- پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود: هر داوطلب موظف است مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ ریال (یکصد و بیست هزار تومان بابت هزینه‌های انجام مصاحبه پرداخت نماید که پرداخت هزینه فقط از طریق بخش پرداخت هزینه در سامانه مربوطه امکان‌پذیر است. در پرداخت هزینه به تبصره ذیل توجه شود.
تبصره: داوطلبان برای مصاحبه دوره‌های روزانه و نوبت دوم فقط یک فیش واریز نمایند ولی در صورتی که در دوره‌های پردیس خودگردان شرکت نمایند بایستی یک فیش جداگانه دیگر علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم) به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ ریال پرداخت نمایند.
کلیه پرداخت‌ها باید به صورت آنلاین و فقط از درگاه پرداخت موجود در سامانه ثبت نام انجام شوند.
مرحله ۴)- تکمیل فرمهای مربوط و بارگذاری مدارک لازم: پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه، داوطلبان لازم است فرمهای مربوطه را تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک را مطابق ذیل در سامانه بارگذاری نمایند.

۱- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)
توجه: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند. در صورت نداشتن مدرک بایستی فرم شماره ۲ این اطلاعیه را کامل و بارگذاری کنند.
۲- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی (لیسانس).
تبصره: در صورتی که فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته باشند باید مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.
۳- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند بایستی مدارکی دال بر استخدام رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر دستگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی و موافقت موسسه محل خدمت با ادامه تحصیل آنان را در سامانه بارگذاری نمایند.
تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی از این سهمیه را خواهند داشت.
۴- مدرک زبان (در صورت داشتن مدرک)
تبصره: کسب حداقل نمره ۵۰ درصد از حداکثر نمره هریک از آزمونهای زبان مورد تایید دانشگاه لازم است.
۵- توصیه نامه از استاد یا اساتید راهنما دوره کارشناسی ارشد
مرحله ۵)- تعیین استاد راهنما: داوطلب پس از بارگذاری مدارک باید بنا به علایق خود استاد یا اساتید راهنمای خود را به ترتیب اولویت انتخاب نماید.
مرحله ۶) – تعیین زمان مصاحبه: پس از تایید ثبت نام اولیه و مدارک ارسالی توسط دانشگاه، داوطلب باید زمان شرکت خود در مصاحبه را مطابق با جدول شماره ۱ این اطلاعیه، انتخاب نمایند.
توجه– فرمهای تکمیل شده و مدارک ارسالی توسط کارشناسان دانشگاه بررسی می‌گردد در صورت نقص در تکمیل فرم‌ها و یا ارسال مدارک، ثبت نام اولیه داوطلبان تایید نخواهد شد و این موضوع از طریق ایمیل و پیامک ثبت شده در سامانه ثبت نام و همچنین پیغام در سامانه ثبت نام به داوطلب اطلاع‌رسانی خواهد شد.
زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۱
مصاحبه به صورت حضوری انجام خواهد گرفت. داوطلبین لازم است اصل و یا کپی برابر اصل کلیه مدارک آپلود شده را در سامانه را در هنگام مراجعه جهت مصاحبه به همراه داشته باشند. مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده برای هر رشته گرایش انجام خواهد شد.
عدم ثبت نام در سامانه ثبت نام و پیگیری تا تایید ثبت نام و عدم حضور در جلسه حضوری به منزله انصراف از مصاحبه وی تلقی شده و امکان برگزاری مجدد جلسه مصاحبه برای داوطلبان وجود ندارد.
با توجه به حضوری بودن مصاحبه، داوطلبانی که به هر دلیل قادر به حضور در مصاحبه در تاریخ مصاحبه نمی‌باشند، لازم است پس از تکمیل و تایید ثبت نام الکترونیکی در سامانه، جهت هماهنگی برای انجام مصاحبه با دانشکده مربوطه با شماره‌های تماس مندرج در این اطلاعیه تماس حاصل نمایند.
توجه ۳– نحوه امتیاز دهی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه بر اساس فرم شماره ۱ مندرج در این اطلاعیه خواهد بود.
توجه ۴– فایل راهنمای کار با سامانه ثبت نام در سامانه بارگذاری شده است و پس از ورود به سامانه در دسترس خواهد بود و داوطلبان در صورت برخورد با هر مشکلی می‌توانند از فایل راهنمای مذکور استفاده نمایند.

زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی شاهرود
زمان مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی شاهرود کی است؟
جدول زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود در همین مقاله آمده است.
فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟
همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا ۱۴۰۱ سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.


منبع: مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо