تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه به چه نکاتی توجه کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه و خرید آپارتمان در عظیمیه به چه نکاتی توجه کنیم؟
 
خرید آپارتمان در عظیمیه یک مرحله بسیار مهم است که علاوه بر رضایت و تکمیل، خطرات خاصی را نیز در خود پنهان می کند. بسیاری از افراد سعی می کنند به تنهایی مدیریت کنند، اما ویژگی هایی وجود دارد که هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه باید مراقب آنها باشم، زیرا این یک فرآیند پیچیده و پیچیده است که از طریق آن کمک متخصصان بسیار مفید خواهد بود.
 
در زیر نکات مفیدی در مورد مواردی که در هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه باید به آن توجه کنید را خواهید دید.
آیا فروشنده مالک ملک است؟
 
اول از همه، برای تبدیل شدن به یک ملک، باید همان را از شخصی خریداری کنید که مالک کل ملک است. این موضوعی است که به طور گسترده مورد بحث قرار می گیرد و موقعیت های پرخطر زیادی را در بر می گیرد.
 
اگر قرارداد بیع طبق قانون منعقد شود، مالکیت به طور خودکار به خریدار منتقل می شود. اما لازم است حداقل 10 سال قبل ملک مورد بررسی قرار گیرد یعنی معاملات قبلی که این ملک با آن منتقل شده است را مشاهده کرد تا زنجیره نقل و انتقالات مشخص شود و بررسی شود که آیا شخصی که در حال حاضر خود را به عنوان مالک معرفی می کند یا خیر. در واقع تحت یک معامله قبلی مالکیت را به دست آورده است .
 
این تحقیق در گذشته اطمینان حاصل می کند که شما مالک قانونی ملک خواهید شد و هیچ تخلیه (حذف قضایی) یا پرونده علیه شما قانون مالکیت که ممکن است حقوق مالکیت شما را به چالش بکشد برای تصرف ملک
 
مواردی وجود دارد که مالک قبلی اصلاً مالک نیست یا فقط مالک برخی از قطعات ایده آل است که مستلزم تأیید عنوان وی است. این احراز با بررسی اطلاعات موجود در پرونده های مختلف از جمله سازمان ثبت، کاداستر و همچنین از خود سند انجام می شود و اگر به صورت ارثی باشد، رابطه با موصی و حضور سایر وراث بررسی می شود. . سند مالکیت نیز می تواند تصمیم دادگاه باشد.
 
نوبت به ذکر این نکته می رسد که تصدیق حق مالکیت با رسمی (= KNA) کاملاً قابل اعتماد نیست، زیرا این سند قابل اعتراض است، به خصوص اگر ملک قبل از صدور سند رسمی مشترک بوده باشد. می توانید با مشاوره با ما در مورد خطرات خرید آپارتمان در عظیمیه که برای آن KNA وجود دارد بیشتر بدانید.
 
سردفتر موظف به بررسی سابقه مالکیت ملک نیست، به این معنی که این جستجو همچنان بر عهده خریدار است. بررسی عمیق معاملاتی که ملک موضوع آن بوده است ممکن است بی‌نظمی‌هایی را آشکار کند که ممکن است بعداً منجر به اختلاف بر سر حق مالکیت فروشنده و بر این اساس، بی‌اعتباری شما شود.
 
یکی دیگر از ویژگی‌های نظام حقوقی ما، توانایی اشخاص ثالث برای ادعای مالکیت بر ملک است، اما زمانی که صحبت از مالکیت ملک فروشنده در نتیجه ارث می‌شود، به طور گسترده‌تری به این موضوع توجه می‌شود.
 
مالكيت جزئي فوق الذكر در مالكيت مشترك يا مشاركت فروشنده در اجتماع اموال خانوادگي - ملك دو زوج بيان مي شود. اگر شک داریم که فروشنده ممکن است مالک مشترک باشد، خوب است این موضوع را بررسی کنیم، زیرا مهم است که همه مالکان در معامله دخالت داشته باشند. هنگامی که ملک مشترک است، هر یک از مالکین می تواند تقاضای تقسیم کند یا فقط سهم معینی از ملک را به ارث برده است - در این صورت او نمی تواند حق مالکیت بر کل ملک را به خریدار منتقل کند.
 
جامعه اموال خانواده نیز وضعیت مشابه خریدار می تواند دو رویکرد را در پیش بگیرد - یا درخواست گواهی وضعیت تاهل (که از آن گواهی برای رژیم انتخاب شده روابط ملکی بین همسران باید درخواست شود)، یا در ثبت روابط دارایی همسران بررسی شود. خطر در این شرایط عدم ثبت نام در RIE است و بنابراین راهی برای اطلاع از مالکیت مشترک وجود ندارد. برای امنیت بیشتر، توصیه می کنیم از یک وکیل ملکی کمک بگیرید تا تاریخچه ملک را به طور دقیق بررسی کنید، همانطور که منابع قانونی اجازه می دکرج.
 
فرضیه دیگر این است که فروشنده یک شخص حقوقی است.
 
در این صورت لازم است شرکت سرمایه گذار یا شرکت فروشنده، تاریخچه و وضعیت فعلی آن بررسی شود. در روابط با اشخاص حقوقی خطراتی مانند شروع رسیدگی به ورشکستگی و یا اصلاً اعلام ورشکستگی شخص وجود دارد. مراحل ورشکستگی ممکن است بعداً باز شود و معامله ممکن است در یک دوره موقت به نام "دوره مشکوک" قرار گیرد. مجدداً با تکیه بر نظر و کار همکاران خود در زمینه حقوق تجارت به شما در انجام چک های ورشکستگی کمک می کنیم. همچنین این امکان وجود دارد که تحمیلات با ارزش زیادی مانند تعهد یک شرکت تجاری وجود داشته باشد.
 
لازم است بررسی شود که آیا ملک دارای محدودیت هایی است - سلب مالکیت، رهن، حقوق مالکیت محدود و غیره.
 
با انتقال مالکیت اموال، حقوق اشخاص ثالث محفوظ است. بنابراین تحمیل مال مشکلی است که متعاقباً می تواند مالک را از مال محروم کند یا مشکلات جدیدی ایجاد کند. مستندات و شفاف سازی در این مورد گسترده و مفصل است، تعهدات ما به عنوان خریدار زیاد است، به ویژه اسنادی که باید به دفتر اسناد رسمی ارائه شود. طراحی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، بنابراین باید خود را با صبر مسلح کنید.
اولیه قرارداد
 
نیز معروف سند رسمی می شود.
 
اما اغلب به قرارداد اولیه برای فروش املاک . کلیه شرایط اعتبار قرارداد قطعی در مورد قرارداد مقدماتی نیز اعمال می شود.
 
در قانون تعهدات و قراردادها این امکان پیش بینی شده است که هر یک از طرفین برای انعقاد قرارداد قطعی دعوی کنند. در صورت تایید ادعا، دادگاه رای دادگاه صادر می کند که جایگزین خود قرارداد می شود که در قالب سند رسمی منعقد می شود . سپس شرایطی که در اقرار به سند رسمی رعایت می شود رعایت شود.
 
به عنوان خریدار باید در نظر داشته باشیم که قرارداد اولیه تضمینی برای مالک شدن ما نیست.
 
فروشنده می تواند طبق روال زیر ملک را به شخص دیگری بفروشد: در مدت زمانی بین قرارداد اولیه و نهایی، فروشنده می تواند ملک را با سند به خریدار دیگری بفروشد، این رویه در دفتر املاک درج می شود و در مقابل چنین ثبتی. نمی تواند با خریدار با حقوق خود در قرارداد اولیه مخالفت کند.
 
مقدماتی قرارداد این است که مالکیت را منتقل نمی کند، بلکه وسیله ای فنی برای رسیدن به قرارداد نهایی است. به همین دلیل خریدار به هیچ وجه نمی تواند ادعا کند که فقط بر اساس قرارداد مقدماتی حق مالکیت دارد، بلکه باید مراحل قضایی را طی کرد تا آن را به عنوان قرارداد قطعی اعلام کند.
 
نکته مهم انتقال مالکیت است.
خرید آپارتمان در عظیمیه "روی سبز"
 
شما باید از خطرات خرید "سبز" بسیار آگاه باشید و در زیر اطلاعاتی در مورد آنچه در هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه "سبز" باید به آن توجه کنید را خواهید یافت.
 
بحث خرید آپارتمان در عظیمیه مستقیم از یک شرکت سرمایه گذار یا بنگاه املاک در دوره ای است که هنوز ساختمانی را که به بهره برداری نرسیده ایم ساخته ایم.
 
این رویه خرید ساختمان های ناتمام بیشترین خطر را به همراه دارد. در اینجا کلیه تعهدات خریدار برای بررسی شرکت های دخیل در ساخت و فروش ملک جمع آوری شده است. مالکان یا مالک زمین؛ تاریخچه این افراد سپس قانونی بودن ساخت و ساز . این که آیا شرکت ساخت و ساز مجوز ساخت و ساز و همچنین اسناد بعدی از جمله نقشه های معماری را صادر کرده است.
 
حق ساخت به موجب قراردادی که باید به صورت سند اسناد رسمی باشد برقرار می شود. جزئیات محدوده حق با مالک زمین در حال روشن شدن است. الزامات قانونی زیادی وجود دارد که باید در این رویه رعایت شود، بنابراین خوب است با خریدار بررسی کنید تا مطمئن شوید که فروشنده در اصل حق ساخت ملکی را که می‌خواهیم بخریم را داشته و ببینیم پارامترهای ساخت و ساز مجاز چیست.
 
برای اینکه ساختمان مورد بهره برداری قرار گیرد، باید به اصطلاح قوانین - قانون 14، قانون 15 و قانون 16 را به دست آورد.
 
اقدامات به ترتیب دریافت می شوند زیرا خرید آپارتمان در عظیمیه در مرحله اولیه خطری را که خریدار متعهد می شود افزایش می دهد.
 
اعمال 14، 15 و 16 به منظور کنترل مراحل ساخت و ساز وجود دارد. سه سند نیز باید طبق قانون جاری اجرای عملیات ساختمانی و نصب را دنبال کند.
 
سایت های در حال ساخت ابتدا قانون 14 را دریافت می کنند - پس از پذیرش ساخت ساختمان (مرحله "ساختار ناهموار") . قانون 14 امضا شده برای یک ساختمان به این معنی است که از یک شی با حق ساخت به املاک و مستغلات تبدیل می شود. این سند توسط سرمایه گذار، مشاوری که نظارت بر ساخت و ساز را انجام می دهد و طراح آن تنظیم و امضا می شود.
 
در ادامه قانون 15 آمده است که ساختمان به طور کامل تکمیل شده است و وضعیت و آمادگی ساخت و ساز را برای راه اندازی آن مشخص می کند. این سند گواهی می دهد که ساخت ساختمان مطابق با پروژه های سرمایه گذاری مصوب انجام شده و فعالیت های ساخت و نصب تکمیل شده است.
 
کمیسیون امضای قانون 15 شامل سرمایه گذار، سازنده، نظارت بر ساخت و ساز و طراحان است.
بر اساس قانون 15 آخرین مورد - قانون 16 - تنظیم شده است. این قانون توسط شهردار شهرداری یا توسط معمار ارشد صادر می شود که باید توسط شهردار مربوطه مجاز باشد.
 
قانون 16 سندی برای بهره برداری از ساختمان جدید است. این سند نهایی برای هر ساخت و ساز است. نقش آن تعیین مناسب بودن برای راه اندازی سایتی است که در آن صادر شده است، یعنی. سایت برای پذیرایی از ساکنین مناسب است.
 
یک سایت ساختمانی قانون 16 را پس از این دریافت می کند:
1. احراز حقوق مالکیت از نظر قانونی بودن ساختمان.
2. بررسی کنید که آیا ساخت و ساز بر اساس پروژه های تایید شده یا غیر تایید شده انجام شده است.
3. برقراری ارتباط بین پروژه های مصوب و اجرای واقعی.
 
آگاهی خریدار از مرحله ساخت و ساز برای اطمینان از کسب مالکیت مهم است.
 
اگر ساختمان سند اول را نداشته باشد - قانون 14، هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه در عظیمیه، خرید حق ساخت وجود دارد، نه حق مالکیت. در این مرحله خطر عدم تکمیل ساخت و ساز زیاد است، پس برای جزئیات بهتر است با یک وکیل مشورت کنید.
 
قانون 15 به عنوان «تکمیل ساختمان» قابل حمل تلقی می شود، اما این به معنای قابل سکونت بودن و غیرقانونی بودن استفاده از آن نیست.
 
مجوز استفاده یا گواهی راه اندازی تنها بر اساس قانون 16 صادر می شود و تنها پس از آن می توان ملک را سکونت کرد.
 
فروش خانه ها قبل از قانون 16 معمول است، که کاملا قانونی است، اما لازم است خطرات را در نظر گرفته و هر خریدار خودش تصمیم بگیرد که آیا موافق است یا خیر.
بالکن آپارتمان متعلق به کیست؟
 
چیزی که ارزش توجه دارد تراس است که ممکن است در کنار ملک ما وجود داشته باشد.
 
باید به اسناد یا برنامه های اسناد رسمی نگاه کنیم تا بفهمیم مساحت تراس به کدام سایت اختصاص داده شده است. این چیزی است که من باید هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه به ویژه مراقب آن باشم.
 
تراس هایی وجود دارد که به عنوان سقف خود ساختمان اجرا می شوند - "تراس پشت بام"، به این معنی که آنها متعلق به قسمت های مشترک ساختمان هستند. و قسمت های مشاع نیز به نوبه خود ملک کلیه ساکنین ساختمان مسکونی می باشد یعنی ساکنین در آنها مالک مشترک می باشند.
آتلیه یا آپارتمان؟
 
یکی دیگر از مواردی که باید بررسی کنیم این است که آیا ملکی که می خریم به عنوان "استودیو" یا "آپارتمان" تعریف می شود.
 
استودیو در قوانین عظیمیه  تعریف قانونی ندارد، اما آپارتمان تحت نام "مسکن" تعریف قانونی دارد.
 
همراه با تعریف، تعدادی ویژگی متمایز وجود دارد که به عنوان شرایط شناسایی یک ملک به عنوان مسکن تعریف شده است، به عنوان مثال: دودکش های اجباری در اتاق نشیمن و آشپزخانه. داشتن تهویه ارتفاع محل زندگی تنظیم می شود. الزامات برای قرار گرفتن در معرض مسکن؛ الزامات برای مکان اتاق ها به دور از منابع سر و صدا و ارتعاش.
 
از طرف دیگر استودیو شیئی است که برای انجام فعالیتهای حرفه ای یا اقتصادی با اقامت دائم خدمت می کند . یعنی نمی توان از آنها به طور کامل برای کار استفاده کرد، و نه به طور کامل به عنوان مسکن، اما اثبات اینکه به طور کامل برای مسکن استفاده نمی شود بسیار دشوار است. بسیاری از مردم وسوسه می شوند که به استودیو بروند، به عنوان مثال به دلیل معافیت های مالیاتی برای خانواده های جوان.
 
با این نوع اشیاء، ویژگی های بسیاری وجود دارد که باید از قبل بررسی شوند - مالیات، صورتحساب، حق داشتن یک آدرس اداری و موارد دیگر.
 
علیرغم پیشنهاد اولیه وسوسه انگیزی که ممکن است دریافت کنید، خرید یک آپارتمان ("خانه") گزینه بسیار مطمئن تری برای شما و خانواده شما است.
 
    خرید آپارتمان در عظیمیه تصمیمی است که خطرات زیادی را به همراه دارد که ارزش آن را ندارد و همچنین هزینه های بسیار بالایی را به همراه دارد که به دلیل عدم امکان بررسی دقیق ارزش از دست دادن آنها را ندارد.
 
    هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه باید به عوامل خاصی توجه کرد.
 
    امیدواریم که خلاصه ما شما را به مراحل درستی که باید بردارید تا از نتیجه نهایی راضی باشید راهنمایی کرده باشد.
 
    ما اینجا هستیم تا نظر خود را به شما ارائه دهیم و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید