تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید آپارتمان در عظیمیه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مراحل خرید آپارتمان در عظیمیه و نکاتی که در خرید آپارتمان در عظیمیه باید به آن توجه کرد؟
 
اگر قصد دارید برای خرید مسکن قدمی بردارید، باید از مراحل تملک و همچنین الزامات بانک ها در صورت گره خوردن خرید به وام آگاه باشید. به این ترتیب تا زمان نهایی شدن معامله، آرامش خاطر را تضمین کرده و از اشتباهات احتمالی در امان خواهید بود. به همین دلیل ما سعی خواهیم کرد نکات اصلی را که باید در نظر داشته باشید را نشان دهیم.
 
 
1. باید از اقساط ماهیانه ای که می توانید بدون ایجاد مشکل بپردازید آگاه باشید. علاوه بر این، شما باید تمام هزینه های ماهانه را محاسبه کنید - برای غذا، برق، آب، ماشین، بیمه، اقساط وام های جاری و کارت های اعتباری، اجاره. پس از محاسبه هزینه های ماهانه، با مقایسه آنها با درآمد ماهانه، از حداکثر مبلغی که می توانید برای اقساط وام مسکن کنار بگذارید مطلع خواهید شد.
 
باید در نظر داشته باشید که بانک ها از نظر اعتبار وام گیرندگان محدودیت دارند. معمولاً اعتبار بین 50 تا 60 درصد را مجاز کنید. به عبارت دیگر، مجموع اقساط ماهانه کلیه وام ها نباید از حداکثر 60 درصد درآمد خالص تجاوز کند. برخی از بانک ها نیز حداقل شرط درآمد را برای هر یک از اعضای خانواده تعیین می کنند.
 
این نشان می دهد که نباید به حداکثر بودجه برای درآمد خود تکیه کنید، زیرا ممکن است شما را ملزم کند که خانه دیگری را مطابق با گزینه های خود انتخاب کنید - با مساحت کوچکتر یا در محله ای دیگر.
 
2. آگاهی از کلیه کارمزدها، چه در مورد وام رهنی و چه کارمزدهای انتقال اموال و مالیات های متعلق، بسیار مهم است. همچنین در صورت لزوم باید هزینه تعمیرات را محاسبه کنید.
 
 
3. با توجه به رقابت شدید بین بانک ها در زمینه اعطای وام مسکن، بسیاری از آنها امکان پیش تصویب سقف وام مسکن را ارائه می دکرج. این یک مزیت بزرگ است که می توانید از آن استفاده کنید تا بدانید چقدر اعتبار می تواند در رابطه با درآمد اعطا شود. همچنین اطلاعاتی در مورد درصد تامین مالی و مشارکت خود و همچنین کلیه شرایط اضافی وام دریافت خواهید کرد. به این ترتیب در شرایطی قرار نخواهید گرفت که شرایطی که به شما وام اعطا می شود برای شما قابل قبول نباشد، بلکه از قبل از همه شرایط و الزامات آگاه باشید.
پیش‌تأیید چند روز طول می‌کشد و بهتر است قبل از اینکه پیش‌پرداخت خانه را پرداخت کرده‌اید و معلوم شود بانک شما را تامین نمی‌کند، قدمی در جهت بررسی وام بردارید. به همین دلیل است که خوب است از این سرویس که توسط اکثر بانک ها ارائه می شود استفاده کنید.
 
4. همچنین مهم است که چه نوع ساخت و ساز را ترجیح می دهید. البته این به حداکثر بودجه تعیین شده برای خرید آپارتمان در عظیمیه نیز بستگی دارد. اگر بودجه اجازه خرید آپارتمان در عظیمیه آجری و تمرکز روی پانل را نمی دهد، باید از کیفیت اموال پانل و مدت زمان استفاده از آن اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید احتمالات خرید آپارتمان در عظیمیه پیش ساخته یا نوع جدیدی از ساخت و سازهای زیست محیطی را که در سال های اخیر به عنوان یک تکنیک جدید ساخت و ساز و در عین حال نسبتا ارزان تر وارد شده است، بررسی کنید.
 
5. شما همچنین سزاوار توجه خود هستید که آپارتمان در کدام طبقه قرار دارد. به طور کلی طبقه اول و آخر به دلیل مشکلات احتمالی که با هزینه های اضافی در طول سال های استفاده همراه است، ارجحیت ندارند. با این حال، اگر تفاوت قابل توجهی در قیمت ها وجود دارد و بودجه شما محدود است، باید یک راه حل سازش پیدا کنید، اینکه چقدر مایل به سرمایه گذاری در چنین مسکنی هستید یا بهتر است روی چیز دیگری تمرکز کنید.
 
6. مراجعه به دلال املاک خوب است اما مطمئناً با دلال فروشنده تفاوت دارد. شما باید یک قضاوت مستقل از یک کارشناس املاک داشته باشید. با مشارکت یک دلال باید هزینه خدمات او را بپردازید، اما از طرف دیگر در مورد ملک آرامش خاطر خواهید داشت. در صورت استفاده از وام مسکن بانک ارزیاب متخصص را برای ارزیابی ملک استخدام می کند اما تهیه آن به منظور وام است و تصویر واضح و کاملی از ارزش مسکن و کیفیت عملکرد به دست نمی آید. روش‌های مقایسه‌ای مختلف و تکنیک‌های محدودکننده. ارزیابی ها بر اساس متدولوژی مصوب بین بانک و اداره ارزیابی تهیه می شود. بنابراین توصیه ما این است که برای انتخاب وام مسکن از یک کارگزار حرفه ای وام استفاده کنید.
 
7. بهترین پیشنهاد وام مسکن را انتخاب کنید. مطالعه پیشنهادات بانک ها برای وام مسکن خوب است. در نظر داشته باشید که بانکی که حق الزحمه ماهانه دریافت می کند الزامی نیست بانکی باشد که مساعدترین شرایط را فراهم کند. هنگام مقایسه شرایط باید تمام هزینه ها، بیمه، آوریل، مدت و شرایط اضافی را در نظر بگیرید. برای راحتی، می توانید از مشاوره آنلاین رایگان استفاده کنید.
 
 خرید آپارتمان در عظیمیه
درخواست مشاوره وام مسکن
اینجا ارسال کنید
 
 
 
 
ماشین حساب مفید برای وام مسکن:
 
    حداکثر وامی که می توانیم بگیریم چقدر است
    ماشین حساب بازپرداخت وام مسکن
 
 
مقایسه وام مسکن:
 
    وام مسکن
    وام مسکن برای املاک در حال ساخت
    تامین مالی مجدد وام مسکن
    وام رهنی برای تعمیرات و فعالیت های تکمیلی
    وام مسکن برای ساخت و ساز
    وام های غیر هدف وام مسکن
    رهن زمین
    وام مسکن با نرخ ثابت
    وام مسکن بدون درآمد ثابت
    درخواست مشاوره رایگان برای دریافت وام مسکن

نکات مفید هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه اول
نکات مفید هنگام خرید آپارتمان در عظیمیه اول
 
اگر مشتاقانه منتظر خرید اولین ملک در زندگی خود هستید، تمام تلاش خود را بکنید تا از برخی از بزرگترین اشتباهات در این نوع خرید جلوگیری کنید. خرید آپارتمان در عظیمیه می تواند یکی از بزرگترین چیزها در زندگی شما باشد، اما لازم نیست که یکی از سخت ترین آنها باشد.
 
1. یکی از رایج ترین اشتباهات خرید آپارتمان در عظیمیه بدون اطلاع از توانایی های مالی خود است. همانطور که از بحران مالی دیدیم، آنچه بانک ها تعیین می کنند که شما می توانید به عنوان هزینه ماهانه از عهده آن برآیید، همیشه با قضاوت شما مطابقت ندارد. برای شروع، فهرستی از هزینه های ماهانه خود را تهیه کنید - برای ماشین، غذا، وام و کارت های اعتباری، بیمه و غیره. پرداخت های کلانی را که یک بار در سال انجام می دهید فراموش نکنید - تعطیلات، بیمه، مالیات و موارد دیگر. پس از این صورت‌حساب‌ها، تصور واضح‌تری از اینکه چقدر می‌توانید برای خرید آپارتمان در عظیمیه خرج کنید، خواهید داشت. به احتمال بسیار زیاد امکان خرید محله و متراژ مورد نظر ملک را ندارید. اگر چنین است و فرصتی برای درآمد اضافی ندارید، در نظر بگیرید که چگونه هزینه های باقی مانده خود را کاهش دهید.
 
2. به هزینه هزینه های خرید و همچنین هزینه بیمه، تعمیرات و نگهداری ملک توجه کنید. اگر مالک شوید، مطمئناً هزینه های ماهانه شما افزایش می یابد. معقول ترین گزینه این است که تمام هزینه های سال را جمع کنید و مجموع آن را بر 12 تقسیم کنید (به این ترتیب شما تصوری از هزینه های ماهانه خود خواهید داشت). اگر می توانید 1000 BGN در ماه برای خانه کنار بگذارید، هزینه های هزینه و نگهداری را کسر کنید. بقیه نشان دکرجه وجوهی است که می توانید برای خدمات وام مسکن در زمان خرید کنار بگذارید.
 
3. اغلب افراد بدون اینکه بدانند چه مبلغی را در قالب وام بانکی می توانند انتظار داشته باشند اقدام به خرید می کنند. برای جلوگیری از این اشتباه، انتخاب ملک را تنها پس از تایید قبلی از بانک شروع کنید. در غیر این صورت خطر اتلاف وقت خود را دارید و در نهایت معلوم می شود که بانک مبلغ مورد انتظار را به شما وام نمی دهد یا این کار را تحت شرایط غیرقابل قبول شما انجام می دهد. اگر قبلاً ملک را توقیف کرده اید، ممکن است سپرده را از دست بدهید.
 
4. خریداران اولین ملک اغلب مجبورند در خیابان های پر سر و صدا، قرار گرفتن در معرض بدتر یا کف، تعمیرات برنامه ریزی نشده مصالحه کنند، زیرا سرمایه آنها محدود است. اگر تمایلی به انحراف از خواسته های اصلی خود ندارید، تا زمانی که خانه ایده آلی را با قیمت مناسب برای خود پیدا کنید، برای اجاره بمانید. با این حال، بهتر است فهرستی از ویژگی هایی که واقعاً به آنها اهمیت می دهید و ویژگی هایی که می توانید در مورد آنها مصالحه کنید، تهیه کنید.
 
5. اگر مصمم به مصالحه در خرید اول خود هستید، چنین مصالحه ای نکنید. به عنوان مثال، اگر قصد بچه دار شدن دارید و می دانید که حداقل به دو نفر نیاز دارید، خرید یک آپارتمان یک خوابه مناسب نیست. از سوی دیگر، به دلیل دقت بیش از حد، می توانید یک معامله واقعا خوب را از دست بدهید. اگر از کاشی‌های حمام خوشتان نمی‌آید، پس از مدتی که هزینه خرید را کاهش دادید، ملک را بخرید و تعمیر کنید.
 
6. موقعیت سکونت و زیرساخت های موجود در منطقه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. حمل و نقل به محل کار شما چیست، آیا امکانات مناسبی در این نزدیکی وجود دارد - مهدکودک، مراکز خرید، ایستگاه های پلیس، بیمارستان ها و غیره.
 
7. نوع ساخت و ساز نیز مهم است - آجر یا پانل. همه از معایب پانل و مزایای آجر آگاه هستند، اما اگر ساخت آجر در بودجه شما نمی گنجد، به دقت بررسی کنید که بلوک در چه سالی ساخته شده است و اصطلاح استفاده از آن چیست. اخیراً تکنیک های جدید ساخت و ساز وارد بازار عظیمیه  شده است، مانند ساخت و سازهای زیست محیطی و خانه های پیش ساخته که نسبتاً ارزان هستند و عایق بندی خوبی دارند.
 
8. به چیدمان اتاق ها و اینکه آپارتمان در کدام طبقه قرار دارد توجه کنید. کف به ویژه با توجه به مشکلات احتمالی مهم است. طبقه اول و آخر توصیه نمی شود، اما اگر تفاوت قیمتی جدی وجود دارد خوب است فکر کنید و عوامل دیگر را در نظر بگیرید.
 
9. اغلب فروشندگان املاک و مستغلات به منظور افزایش قیمت فروش، بهبودهای ارزانی انجام می دکرج. چنین ترفندهایی می تواند خریداران بی تجربه را کور کند و آنها می توانند 10000 BGN بیشتر برای بهبود بپردازند که ارزش واقعی آن بسیار کمتر است. خوب است به دنبال ملکی باشید که پتانسیل آن به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته باشد و بهبودهایی که انجام خواهید داد به شما این امکان را می دهد که در طول زمان آن را با قیمت بسیار بالاتری بفروشید.
 
10. بدون کمک یک مشاور املاک یا وکیل مورد اعتماد مذاکره نکنید. این اخلاقی نیست که یک نماینده یک فروشنده و یک خریدار را در یک معامله نمایندگی کند، حتی اگر به او پورسانت بپردازید.
 
11. اطراف خود را دست کم نگیرید. قبل از خرید حداکثر مبلغ را جمع آوری کنید.