تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین مرکز لیزر مو زائد در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا تمام لیزر مو زائد در کرج موثر هستند؟
 
آنجلا ویارخو | | درمان های زیبایی
 
بدون نظر
اشتراک گذاری
قراردادن توییت در حال پاسخ به توییت
 
با آمدن تابستان یکی از چیزهایی که ما را بیشتر نگران می کند اپیلاسیون است. چه نوع حذف مو دارم؟ آیا می تواند موثر باشد؟ درد داره؟ امروز می خواهم تفاوت بین تجربیاتم و لیزر مو زائد در کرج  مختلف را به شما بگویم. همه یکسان نیستند یا موها یکسان هستند و روی موها تأثیر نمی گذارد. اما… آیا تفاوت را می دانید؟
 
حدود یک ماه پیش درمان لیزر مو زائد در کرج  خود را با مرکز سلامت و زیبایی کردم، با لیزر نوع آتنیا، لیزری که به سختی می توانید متوجه درد آن شوید که عمیقاً فولیکول مو را تحت تأثیر قرار می دهد و بسیار سریعتر از لیزر معمولی است. (الکساندریت و دیود).
 
تفاوت در چیست؟
 
    لیزر الکساندرایت این لیزر برای پوست های روشن است. در پوست های تیره باید مقدار انرژی را کاهش دهید و این به معنای طول درمان است، یعنی به جای میانگین 6 جلسه، دو یا سه جلسه انجام می دهید، بنابراین، یک Priory، ارزان به نظر می رسد، اما اینطور نیست مگر اینکه شما آن را داشته باشید. فتوتایپ ایده آل: پوست روشن و موهای تیره.
    ال لیزر دایود طول موج بیشتری نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار دارد (755 نانومتر در مقایسه با 800 نانومتر لیزر الکساندرایت)، بنابراین این لیزر کمی بیشتر در پوست نفوذ می کند، بنابراین مخصوصاً برای پوست های تیره تر یا ضخیم تر است. موهای عمیق تر برای پوست‌های روشن‌تر خوب عمل می‌کند، اما تا زمانی که موها ضخیم یا متوسط باشند. این به ویژه برای افرادی که موهای بسیار روشن دارند توصیه نمی شود. اگرچه برای افرادی با پوست تیره است، اما نتایج همیشه تضمین شده نیست، زیرا بسته به شرایط خاص هر فرد می تواند متفاوت باشد. در برخی موارد می تواند باعث سوختگی جزئی، درد یا تغییر رنگ و قرمزی پوست شود.
لیزر موهای زائد در کرج
    ال آتنا این لیزر دایود است، اما یک لیزر پزشکی است، یعنی دقیق تر و در نتیجه موثرتر است. طول موج آن به 808 نانومتر می رسد و سایر لیزرهای مورد استفاده برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندرایت، به 755 نانومتر می رسد. علاوه بر این، بین عکس ها، اتفاق افتادن در میلی ثانیه برای چشم انسان غیرقابل درک است. این خنک سازی بدون گرم شدن بیش از حد و آسیب رساندن به پوست به خصوص در پوست های تیره انجام می شود.
 
من با جلسه شروع کردم و می گویم قبلاً به نتایج آن توجه کرده ام. بعد، چند روز دیگر آن را با فاصله بین یک جلسه تا یک ماه دیگر خواهم داشت. پس من خوشحالم.
 
حتی الان هم اگر دوست داشته باشید و به ما مراجعه کنید، تخفیف بسیار خوبی برای لیزر مو زائد در کرج  خود دارید!
 
بنابراین اگر کمی بیشتر در مورد انواع لیزر مو زائد در کرج  می دانید، این اینفوگرافیک کوچک را برای شما به اشتراک می گذارم.