تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکته قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
7 نکته قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر برای اینکه پشیمان نشوید
توسط یوسترینی 28 ژانویه 2022 6 نظرات
نکاتی برای خرید آپارتمان
 
 
بادی نوت یوسترینی آیا تا به حال به خرید یک آپارتمان یا زندگی در آن فکر کرده اید؟
 
اگر روزی می خواستم یک آپارتمان بخرم، دلیلش این بود که دسترسی به زمین در شهرهای بزرگ به طور فزاینده ای محدود می شد. قیمت خانه هایی که موقعیت استراتژیک دارند قطعاً افزایش می یابد و غیرقابل خرید می شود.
 
اگر بخواهید خانه ای در حومه شهر بخرید، هزینه های حمل و نقل شما نیز افزایش می یابد و قطعا زمان ناکارآمدی بیشتری خواهد داشت. داشتن یک اقامتگاه راحت و نزدیک به امکانات عمومی معمولا یک رویا برای مردم شهری است. آپارتمان می تواند برای آنها هوای تازه باشد.
 
آپارتمان ها جدا از اینکه مکانی برای استراحت هستند، می توانند به عنوان یک منطقه سرمایه گذاری پرسود نیز استفاده شوند.
 

خرید آپارتمان در جهانشهر

 
2. امتیاز اعتماد توسعه دهنده را بررسی کنید
 
قبل از تصمیم گیری برای خرید یک آپارتمان، ابتدا بررسی کنید و بررسی کنید که سازنده چه کسی است. سابقه و اعتبار چقدر است؟
 
ما می توانیم از طریق انجمن ساکنان آپارتمان در سراسر دریابیم.
 
3. مجوز و قانونی بودن آپارتمان را بررسی کنید
 
سوال قانونی و گواهی مالکیت آپارتمان را فراموش نکنید. آیا قبلاً مجوز رسمی دارید یا در حال انجام است؟
 
همچنین مطمئن شوید که توسعه‌دهنده گواهی‌های را از دولت دریافت کرده است. بنابراین از چیزهایی که ممکن است در آینده باعث ضرر شود اجتناب کنید.
 
4. نوع را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید
 
قیمت آپارتمان برای هر نوع واحد متفاوت است. برای اینکه ضرر نکنید، باید نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
 
5. به امکانات عمومی اطراف آپارتمان توجه کنید
 
امکانات عمومی در قالب دسترسی جاده ها، مراکز خرید، حمل و نقل عمومی، مدارس، بیمارستان ها برای پشتیبانی از فعالیت های روزانه ما بسیار مهم هستند.
 
ابتدا بررسی کنید که آیا امکانات عمومی اطراف آپارتمان به اندازه کافی خوب است یا خیر. چقدر برای رسیدن به آن.
 
6. امکانات موجود در آپارتمان را بررسی کنید
 
پس از توجه به امکانات عمومی اطراف آپارتمان، به امکانات موجود در آپارتمان نیز توجه کنید. آیا پارکینگ، امکانات امنیتی، خدمات نظافتی و مبلمان در واحد آپارتمان وجود دارد؟
 
همه چیز مهم است تا بتوانیم در آپارتمان احساس راحتی کنیم.
 
7. محاسبه هزینه های غیرمنتظره
 
زندگی در آپارتمان با امکانات کامل، البته هزینه هایی هم دارد که باید پرداخت کرد. برای اینکه وقتی آپارتمانی را اشغال می کنید تعجب نکنید، بهتر است بپرسید مالیات و سایر هزینه ها مانند پارکینگ، امنیت، زباله و آب چقدر است.
 
اجازه ندهید زندگی در یک آپارتمان در واقع ما را اسراف‌تر کند تا همه درآمد خود را خرج کنیم.
 
نگاهی به پتانسیل سرمایه گذاری آپارتمان بزرگ جاتی جنکشن مدان
 
 خرید آپارتمان در جهانشهر
تقاطع بزرگ جاتی
 
 
مدان سومین شهر بزرگ اندونزی پس از DKI جاکارتا و سورابایا است. مدان همچنین بزرگترین شهر خارج از جاوه است که یک شهر تجاری، صنعتی و تجاری مهم برای اندونزی است.
 
داشتن ملک در مرکز استان سوماترای شمالی می تواند سرمایه گذاری جذابی در آینده باشد.
 
یکی از پتانسیل هایی که به چشم می خورد آپارتمان گرند جاتی جانکشن است. قرار گرفتن در مرکز شهر مدان باعث می‌شود که تقاطع جاتی به امکانات عمومی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌ها، فرودگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری نزدیک باشد.
 
توسعه یافته توسط PT Mahardika Agung Lestari، که اعتبار آن غیرقابل شک است. آپارتمان Grand Jati Junction مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه اولین آپارتمان و ساختمان اداری در اندونزی است که از دو لایه شیشه استفاده می کند.
 
آپارتمان Grand Jati Junction را زیباتر و با کیفیت تر جلوه دهید. همچنین ضد صدا بیشتر، می تواند گرمای خارج را دفع کند و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. البته برای همه ساکنین راحت تر.
 
امکانات در Grand Jati Juction
 
امکانات اتصال بزرگ ساج
 
 
آپارتمان Grand Jati Junction که در Jalan Perintis Kemerdekaan no 3a واقع شده است، امکانات کامل مختلفی از جمله ارائه 1 پارکینگ برای هر ساکن را فراهم می کند. امکانات ورزشی، در قالب مرکز تناسب اندام، ردیابی دویدن، استخر مجلل.
 
خود واحد آپارتمان به شکلی مدرن طراحی شده و مجهز به نیم طبقه است تا احساس خانه نشینی بیشتری داشته باشد. همچنین یک منطقه خرید در طبقات 1، 2 و 3 وجود دارد.اتاق جلسه، لابی، آسانسور، مرکز غذای کامل، تا امکانات اسپا. سیستم امنیتی 24 ساعته را فراموش نکنید که باعث می شود هر کسی که در آنجا زندگی می کند دیگر احساس اضطراب نکند.
خرید آپارتمان در جهانشهر
4 نکته قبل از خرید آپارتمان

 
نکات قبل از خرید آپارتمان در جهانشهر– برای برخی از ساکنان جاکارتا که کار می کنند، خرید آپارتمان در جهانشهریک گزینه است. از آنجایی که زمین یک چیز بسیار کمیاب و گران است، علاوه بر ترافیک خیابان های جاکارتا، سفر به اداره را بسیار طولانی می کند.
 
با انواع امکانات ارائه شده، جای تعجب نیست که فروش آپارتمان به طور فزاینده ای مورد تقاضا باشد. اما، فقط به دلیل یک مزیت ارائه شده توسط سازنده، در خرید آپارتمان در جهانشهرگیر نکنید. بنابراین، قبل از تصمیم به خرید یک آپارتمان به عنوان اقامت، در اینجا نکاتی از خرید آپارتمان در جهانشهر برای شما آورده شده است:
نکات قبل از خرید آپارتمان
فهرست مطالب نشان می دهد
نکات قبل از خرید آپارتمان در جهانشهرعبارتند از:
1. امکانات
 
اولین نکته قبل از خرید آپارتمان، امکانات است. با امکانات عمومی اطراف محل زندگی خود آشنا شوید، برای مثال ایستگاه های LRT، ایستگاه های اتوبوس، بیمارستان ها، ایستگاه های پلیس، مدارس، دانشگاه ها، مینی مارکت ها، مراکز خرید، و مراکز اداری. اگر قرار است در آپارتمان زندگی کنید بسیار مهم است. آپارتمانی را انتخاب کنید که امکانات کاملی برای رفع نیازهای شما داشته باشد.
2. مطالعه سابقه توسعه دهندگان
 
اگر یک آپارتمان بخرید، 100٪ به سازنده وابسته هستید. موارد بسیاری از ساختمان های آپارتمانی متروکه وجود دارد زیرا سازنده مشکلاتی دارد. می‌توانید اعتبار توسعه‌دهنده را از انجمن ساکنان آپارتمان‌ها در سراسر اندونزی ( APERSSI ) دریابید.
3. گواهی ساختمان
 
سومین نکته برای خرید آپارتمان، گواهی ساختمان است. گواهی و قانونی بودن ساختمان را فراموش نکنید. شما باید حقوق استفاده از ساختمان (HGB) متعلق به توسعه دهنده، مجوزهای اصلی، مجوزهای ساخت و ساز ساختمان (IMB) و مجوزهای تعیین زمین (SIPPT) را بدانید و بررسی کنید. قبل از تصمیم گیری برای خرید آپارتمان، با آژانس های مربوطه بررسی و تایید کنید.
4. مکان
 
زمانی که قصد خرید آپارتمان در جهانشهررا دارید، ابتدا باید مکان یابی را انجام دهید تا بتوانید مسافت را در نظر بگیرید، چه دور است یا نه با فعالیت های روزانه. علاوه بر این به سهولت دسترسی نیز توجه کنید.
 
اگر سود می خواهید، فاکتور مکان یک الزام مطلق است. یکی از ارزیابی ها موقعیت ملک طلوع خورشید است که ملکی است در منطقه ای واقع شده است که سال به سال به رشد خود ادامه خواهد داد. این ملک یک سرمایه گذاری امیدوارکننده برای بلند مدت است.
 
این نکات قبل از خرید آپارتمان در جهانشهرمورد نظرتان است. امیدواریم این نکات برای شما مفید باشد.
خرید آپارتمان در جهانشهر
8 نکته هوشمندانه برای انتخاب آپارتمان برای مبتدیان | مراقب باشید اشتباه را انتخاب نکنید!
قونیتا چایرونیسا 11 جولای 2021
 
برای اجاره اولین آپارتمان خود آماده اید؟ ابتدا نکات انتخاب این آپارتمان را بخوانید!
 
برای افرادی که در وسط شهر زندگی می کنند یا فعالیت دارند، زندگی در آپارتمان اغلب یک گزینه است.
 
زندگی در آپارتمان اغلب عملی تر تلقی می شود. علاوه بر این، آپارتمان ها معمولاً نزدیک به مراکز تجاری و خرید قرار می گیرند و حرکت روزانه را آسان تر می کنند.
نکاتی برای انتخاب آپارتمان برای مبتدیان
 
جای تعجب نیست که اگر آپارتمان ها اکنون به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند، چه بیشتر با امکانات مختلف ارائه شده. اما، انتخاب یک آپارتمان نباید خودسرانه باشد ، می دانید!
 
در انتخاب آپارتمان به خصوص برای مبتدیان باید به چند نکته توجه کرد. خوب، برای شما که نمی خواهید انتخاب اشتباهی داشته باشید، به این 8 نکته برای انتخاب آپارتمان خوب نگاه کنید، بیایید برویم!
1. مکان
نکاتی برای انتخاب آپارتمانمنبع: rent.com
 
در انتخاب آپارتمان، موقعیت ساختمان اصلی ترین نکته ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. به دنبال آپارتمان هایی باشید که نزدیک به مراکز خرید، بیمارستان ها، ادارات، دانشگاه ها و سایر امکانات عمومی هستند.
 
نه تنها این، مطمئن شوید که آپارتمانی با موقعیت مکانی انتخاب می کنید که به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی باشد تا مجبور نباشید برای بسیج کردن زحمت بکشید.
 
اگر تعدادی آپارتمان وجود دارد که هر دو موقعیت استراتژیک دارند، می توانید دوباره آنها را از نظر فاصله تا امکانات عمومی، دسترسی وسایل نقلیه و تراکم احتمالی در مسیرهای اطراف آپارتمان کنید.
2. در صورت نیاز جستجو کنید
نکاتی برای انتخاب آپارتمانمنبع: Pinterest.com
 
برای مبتدیان، 3 نوع آپارتمان وجود دارد که باید بدانید، یعنی مبله کامل (آماده برای زندگی)، بدون مبله (اصلاً بدون مبلمان) و نیمه مبله (مبلمان وجود دارد).
 
قبل از انتخاب آپارتمان باید متراژ آپارتمان را نیز در نظر گرفت. شروع از یک استودیو 22 متر مربع، 1 اتاق خواب 34 متر مربع، و دو اتاق خواب 39 متر مربع.
 
اجازه ندهید یک آپارتمان "وای" را فقط به دلیل اعتبار انتخاب کنید، خوب! حتی می تواند به شما آسیب برساند، به خصوص از نظر مالی. به دنبال نوع آپارتمان با توجه به نیاز خود باشید، نه فقط بر اساس تمایل.
3. به امکانات موجود نگاه کنید
نکاتی برای انتخاب آپارتمانمنبع: Agoda.com
 
البته قبل از انتخاب آپارتمان باید تمام امکانات موجود در واحد را بررسی کنیم.
 
آپارتمان های نیمه مبله یا مبله مطمئن شوند که امکانات موجود در واحد هنوز در شرایط خوب، امن و راحت است.
 
علاوه بر این، وقت خود را به امکانات پشتیبانی مانند امکانات ورزشی، بانک ها، سوپرمارکت ها/مینی مارکت ها و غیره نیز اختصاص دهید. این مهم است، می دانید، برای حمایت از فعالیت های روزانه شما!
4. قیمت اجاره را در نظر بگیرید
نکاتی برای انتخاب آپارتمان
منبع: Pexels.com
 
قبل از انتخاب آپارتمان، قیمت اجاره را با دقت در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که آیا قیمت اجاره ارزشش را دارد با امکانات ارائه شده و موقعیت استراتژیک
 
فراموش نکنید که همچنین محاسبه کنید هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان و سایر صورت حساب هایی که باید خارج از هزینه اجاره پرداخت شود، چقدر خواهد بود.
 
اگر می خواهید حتی بیشتر پس انداز کنید، یک آپارتمان را مستقیماً در یک سال اجاره کنید.
 
بودجه ای برای اجاره مستقیم یک سال وجود ندارد؟ آپارتمان مورد علاقه خود را در روکیتا پیدا کنید. علاوه بر امکان پرداخت ماهانه، قیمت اجاره نیز به صورت همه جانبه است و هزینه اضافی ندارد.
واحدهای آپارتمان روکیتا کاپیتال در ستیابودی را بررسی کنید قیمت اجاره از 3 میلیون شروع می شود
 
یا مستقیماً در مرورگر خود تایپ کنید:
5. قوانین آپارتمان را بدانید

 
البته هنگام زندگی در آپارتمان، قوانینی وجود دارد که باید رعایت کنید. به مقررات آپارتمان توجه زیادی داشته باشید ، معمولاً در قرارداد اجاره ذکر شده است.
 
اگر حیوان خانگی دارید، نگران نباشید! چندین آپارتمان وجود دارد که به ساکنان اجازه می دهد آن را بیاورند. بهتر است قبل از انتخاب آپارتمان رویایی خود بپرسید!
 
همچنین بخوانید: 7 آپارتمان لوکس در کونینگان که می توان آنها را با کمتر از 10 میلیون اجاره کرد.
6. فاکتور ایمنی

 
یکی از مزیت های زندگی در آپارتمان این است که امکانات امنیتی شدیدتری وجود دارد. با این حال، شما باید شرایط امنیتی اطراف محیط آپارتمان را نیز در نظر بگیرید ، می دانید!
 
قبل از انتخاب آپارتمان، در مورد خدمات امنیتی که در آپارتمان دریافت خواهید کرد، اطلاعات کسب کنید. حاصل از عملکرد صحیح دوربین مداربسته آپارتمان برای نظارت بر شرایط امنیت محیطی اطمینان
7. تعمیر و نگهداری آپارتمان
منبع: pristinehouse.com
 
ساکنین آپارتمان بالقوه باید از سطح تمیزی واحد مطلع باشند. معمولاً خدمات نظافتی قطعاً ارائه می شود، اما اگر به هر گوشه اتاق دقت کنید هیچ اشکالی ندارد.
 
همچنین تعمیر اگر مشغول هستید و نمی توانید اتاق را تمیز کنید، اطمینان حاصل کنید که نظافت آپارتمان شما حفظ می شود تا همیشه راحت باشد!
8. پارکینگ
نکاتی برای انتخاب آپارتمان
 
در انتخاب آپارتمان موضوع جای پارک را نادیده نگیرید. به خصوص اگر در بسیج روزانه از وسیله نقلیه استفاده می کنید.
 
آپارتمانی را انتخاب کنید که دارای پارکینگ مناسب و ایمن باشد، با هزینه ماهانه مقرون به صرفه. اگر این کار را نکنید، ممکن است هنگام زندگی در آپارتمان برای انجام فعالیت‌ها مشکل داشته باشید.
 
خوب، این 8 نکته برای انتخاب آپارتمان است که برای مبتدیان باید در نظر گرفته شود. امیدوارم آپارتمان ایده آل خود را پیدا کنید.
 
هنوز سردرگم هستید که کجا را انتخاب کنید؟ بیایید اقامتگاه ایده آل خود را در روکیتا پیدا کنیم! با شماره 08111546477 روکیتا تماس بگیرید یا بنا به انتخاب خود ابتدا مکان روکیتا را بررسی کنید.
خرید آپارتمان در جهانشهر
 
مهم! در اینجا نکاتی برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم با کیفیت و نخبه آورده شده است
مدیر 11 نوامبر 2021 مالی ، الهام بخش ، خانه بدون نظر
 
آپارتمان ها یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها به خصوص در شهرهای بزرگ هستند. اگر از علاقه مندان به این نوع ساختمان ها هستید پس باید بدانید چه نکاتی برای خرید یک آپارتمان دست دوم با کیفیت و بادوام وجود دارد. خرید آپارتمان در جهانشهرکارکرده آسان نیست، راه ها و نکات مختلفی را می طلبد که باید در نظر گرفته شود.
 
قبل از بحث در مورد نکات خرید آپارتمان، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید در یک آپارتمان زندگی کنید نه در یک خانه معمولی؟ این یک سوال رایج است که اغلب پرسیده می شود. یکی از دلایلی که شما مجبور به زندگی در آپارتمان هستید، راحتی در مراقبت از هر واحد است. اگر آسیبی به تاسیسات وارد شد، لازم نیست به تعمیر فکر کنید.
 
هر گونه تعمیرات به عهده کارکنان مربوطه ساختمان می باشد. البته اگر در خانه ای زندگی می کنید که در صورت آسیب دیدن نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد، این موضوع متفاوت است. خوب حالا وقت آن است که بدانید چه نکاتی برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.
7 نکته برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم برای مبتدیان
 
هنگام خرید یک واحد آپارتمان کارکرده، نمی توانید فقط انتخاب کنید. برای خرید آپارتمان در جهانشهربرای مبتدیان توجه و نکات زیادی را می طلبد. بنابراین، برای اینکه بفهمیم نکات چیست، بیایید به اطلاعات زیر نگاه کنیم.
بررسی وضعیت ساختمان
 
اولین نکته ای که باید بدانید این است که وضعیت ساختمان را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که واحد آپارتمانی که انتخاب می کنید کوچکترین نقص ساختمانی نداشته باشد. اگر دیوار یا دیواری را پیدا کردید که مشکل دارد، سعی کنید با یک نماینده آپارتمان مشورت کنید و درخواست تعمیر کنید یا می توانید واحد را با ساختمان دیگری جایگزین کنید.
اطمینان حاصل کنید که امکانات کامل و کارآمد هستند
 
علاوه بر انتخاب وضعیت ساختمانی که همچنان در وضعیت خوبی قرار دارد، امکاناتی که هر واحد در اختیار دارد نیز مواردی است که باید در نظر بگیرید. امکانات متعلق به هنوز باید به درستی کار کند و هنوز کامل است. البته اگر بعداً در واحد زندگی می کنید، این به شما کمک می کند تا تمام نیازهای خود را تامین کنید.
یک مکان استراتژیک انتخاب کنید
 
موقعیت استراتژیک آپارتمان می تواند دسترسی شما را به مکان های مختلف مانند ادارات، بازارها و بزرگراه ها آسان کند. بنابراین، حتما به مراحل خرید و فروش آپارتمان دوم در این آپارتمان توجه کنید. آپارتمانی را در وسط شهر انتخاب کنید که با وسایل نقلیه مختلف به راحتی در دسترس باشد و کار شما را راحت کند.
قیمت را بدانید
 
شما به عنوان خریدار واحد آپارتمان دست دوم باید بتوانید قیمت یک واحد را با واحد دیگر مقایسه کنید. علاوه بر این، شما همچنین باید محدوده قیمت آپارتمان های موجود در بازار را درک کنید تا بعدا ضرر نکنید. نکاتی برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم در این مورد واقعا باید در نظر گرفته شود زیرا تعداد کمی از واحدهای آپارتمانی وجود دارند که قیمت های گزافی دارند اما امکانات کمی دارند.
نگهداری
 
پس از دانستن 4 نکته برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم بالا، تعمیر و نگهداری را از دست ندهید زیرا انجام این یک مرحله بسیار مهم است. به خصوص اگر یک واحد آپارتمان کارکرده خریداری می کنید، مشکلات نگهداری باید به درستی انجام شود. دیوارها، ساختار ساختمان و رطوبت را بررسی کنید تا بعداً در آنجا زندگی کنید.
از خدمات یک نماینده املاک استفاده کنید
 
نکته ششم برای خرید آپارتمان در جهانشهربرای سرمایه گذاری این است که از خدمات یک مشاور املاک استفاده کنید که در رسیدگی به هر نیاز شما برای نقل مکان به یک آپارتمان کارکرده مهارت بیشتری دارد. حتی اگر برای خدمات یک نماینده ملک باید هزینه بیشتری بپردازید، این یک مرحله بهتر از عدم استفاده از خدمات یک نماینده املاک است.
آماده حرکت
 
پس از انجام تمام مراحل، باید برای نقل مکان به آپارتمان انتخابی آماده شوید. این آماده سازی باید به دقت برنامه ریزی شود تا هیچ وسیله ای در محل سکونت قدیمی باقی نماند. مقدماتی که باید در نظر گرفته شود از ملک، کالایی که باید آورده شود تا حمل و نقلی که کالای شما را می آورد شروع می شود.
 
بنابراین، این 7 نکته برای خرید آپارتمان در جهانشهردوم است که قبل از اینکه مطمئن شوید یک واحد آپارتمان را انتخاب کنید، باید بدانید. برخی از نکات بالا باید با دقت در نظر گرفته شوند تا بعداً بتوانید راحت باشید و احساس کنید که در یک آپارتمان جدید زندگی می کنید. شما چی فکر میکنید؟ آیا در مورد انتخاب آپارتمان دوم مناسب تصمیم گرفته اید؟
خرید آپارتمان در جهانشهر