تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران دارای شرایط ویژه ای است که در سایت مسترتست اعلام میشود.
این شرایط بر اساس آیین نامه ارشد استعداد درخشان وزارت علوم و نیز شرایط اختصاصی دانشگاه مشخص میشود. 
در این مطلب، شرایط، ضوابط، نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه مازندران ارائه شده است.

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه مازندران در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ منتشر شد.
به گزارش مسترتست، دانشگاه مازندران به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعداد درخشان این دانشگاه، از بین دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های مشمول فراخوان، برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

[تصویر:  d6eptgxndz9e.jpeg]
پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران


زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه مازندران
کلیه متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ تا ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ می‌توانند به سامانه ثبت نام و مصاحبه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران به نشانی (reg.umz.ac.ir) مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
[list]
[*]ارائه درخواست و دارا بودن حداقل شرایط به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمی‌باشد.
[*]پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.
[*]پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
[*]با توجه به اینکه احتمال تغییر رشته‌های مشمول پذیرش بدون آزمون (و یا حذف آن‌ها) مندرج در سامانه و نیز ظرفیت آن‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ وجود دارد، لذا تغییرات مذکور هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند.
[*]ظرفیت کلیه رشته گرایش‌ها بعد از تایید توسط مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه و اعلام به دفتر استعدادهای درخشان، در سامانه قرار داده خواهد شد و پس از آن روند بررسی پرونده‌ها در گروه‌های آموزشی آغاز خواهد شد.
[/list]شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور
حداقل شرایط لازم برای ارائه درخواست پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر است:
۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۷ دانشگاه‌های مشمول فراخوان که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده باشند.
تبصره ۱: طبق مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دلیل شیوع کرونا برای دانشجویان کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۷که در نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در حال گذراندن نیمسال ششم بوده و در کارنامه حذف واحد داشته اند، با تایید دانشگاه مبدا شرط حداقل واحد گذرانده به میزانی که حذف واحد داشته‌اند و حداکثر تا ۴ واحد قابل کاهش می‌باشد.
تبصره ۲: متقاضیان ورودی بهمن ۱۳۹۶ به شرط دانش آموختگی در ۸ نیمسال می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.
تبصره ۳: چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته‌ای در دوره کارشناسی ارشد با پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، صرفاً تقاضای دانشجویان ده درصد برتر بعدی دانشگاه مازندران (۲۵ درصد برتر) با اولویت رتبه در آن رشته و در صورت دارا بودن سایر شرایط، بررسی می‌شود. لازم است این گروه از مقاضیان در همین فراخوان ثبت نام نموده و مدارک خود را ارسال نمایند.
۲- متقاضی باید حداکثر تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ و طی هشت نیمسال دانش آموخته شود.
تبصره۱: درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته، دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل ۸ نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است. ضروری است داوطلبان مشمول این تبصره در فراخوان ثبت نام کنند.
ملاحظات:
۱- درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص گروه‌های آموزشی و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.
۲- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، مجاز نیست.
۳- پذیرش دانشجویان غیرایرانی، ایرانی انتقالی از دانشگاه‌های خارج از کشور و دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه‌های خارج از ایران اخذ نموده اند، از طریق این فراخوان امکانپذیر نیست.
رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه مازندران
تعیین اولویت‌های (انتخاب رشته/گرایش) ارشد بدون آزمون دانشگاه مازندران به صورت زیر است:
ظرفیت کلیه رشته گرایش‌ها بعد از تایید توسط مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه و اعلام به دفتر استعدادهای درخشان، در سامانه قرار داده خواهد شد و پس از آن روند بررسی پرونده‌ها در گروه‌های آموزشی آغاز خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند حداکثر سه رشته-گرایش مرتبط با رشته دوره کارشناسی خود را به ترتیب اولویت از بین لیست کلی رشته‌های مورد نمایش، انتخاب نمایند.
تبصره: در صورت انتخاب رشته-گرایش غیر مرتبط، آن انتخاب حذف و متقاضی یکی از اولویت‌های خود را از دست می‌دهد و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
پیش از انتخاب رشته در سامانه، راهنمای سامانه را به دقت مطالعه فرمایید.
نکات مهم:
۱- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر می‌باشد.
۲- مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، بررسی نخواهد شد.
۳- وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد. لطفا پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه فرمایید.
۴- درخواست متقاضی صرفاً در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی، انتخاب کرده است. حتی در صورت‌عدم تکمیل ظرفیت سایر رشته/گرایش‌های مرتبط، به هیچ عنوان امکان بررسی درخواست در سایر گرایش‌ها وجود ندارد. لذا ضروری است داوطلب در انتخاب رشته/گرایش‌ها و اولویت آن‌ها دقت کند.
۵- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک، پذیرش اولیه و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» و این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۶- شرکت در این فراخوان و اعلام نتایج اولیه، هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. به کلیه متقاضیان توصیه می‌شود همزمان در آزمون کارشناسی ارشد نیز شرکت نمایند.
مدارک ثبت نام ارشد استعداد درخشان
مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد بدون آزمون به شرح زیر می باشند:
۱- یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت.
۲- تصویر صفحه اول شناسنامه به انضمام تصویرکارت ملی هر کدام با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت.
۳- تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم با با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت، به نحوی که هر ترم بصورت تفکیک شده در آن مشخص باشند.
تذکر مهم: متقاضیان محترم توجه فرمایند در بارگذاری تصویر مدارک فوق، تصویر مدرک مورد نظر در جهت صحیح قرار گیرد و از بارگذاری تصاویر بصورت برعکس و یا چرخانده شده خودداری گردد.
۴- تکمیل فرم‌های آنلاین ثبت نام (تذکر مهم: تمامی قسمت‌های موجود باید تکمیل گردند، در غیر اینصورت ثبت نام شما بصورت ناقص خواهد بود).
۵- گواهی معدل (برای دانشجویان غیر از دانشگاه مازندران لازم است متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی، کپی شده و پس از شماره، تاریخ و امضاء بارگذاری شود) ارائه این گواهی برای تمامی متقاضیان الزامی است.
*فرم گواهی معدل را از این قسمت دریافت نمایید.*
۶- مبلغ ثبت نام در فراخوان ۸۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد. پرداخت وجه تنها از طریق سامانه ثبت نام امکانپذیر است.
تذکر مهم: کلیه متقاضیان به پیام‌های رفع نقص احتمالی که در روزهای بعد از ثبت درخواست، در سامانه برایشان درج می‌گردد توجه نموده و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند. عدم رفع این نواقص احتمالی، منجر به‌عدم بررسی پرونده متقاضی در ادامه مسیر خواهد شد.
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران کی است؟
فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه مازندران تا ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.
شرایط ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران چیست؟
کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه مازندران در سال ۱۴۰۱ در متن مقاله آورده شده است.




منبع: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting