تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر دارای شرایط ویژه ای است که در سایت مسترتست اعلام میشود.
این شرایط بر اساس آیین نامه ارشد استعداد درخشان وزارت علوم و نیز شرایط اختصاصی دانشگاه مشخص میشود. 
در این مطلب، شرایط، ضوابط، نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر ارائه شده است.


فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منتشر شد.
به گزارش مسترتست، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مصوبات داخلی انجام می پذیرد.


[تصویر:  h2hfhpidd4mw.jpeg]
پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه خواجه نصیر
دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) دانشگاه های دولتی که واجد شرایط زیر باشند، مجاز به ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه هستند:
۱- پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای دوره به لحاظ معدل کل، جزو پانزده درصد برتر (عدد غیرصحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. در این حالت معدل کل نباید کمتر از ۱۵ باشد.
۱-۱- حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.
۲-۱- سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی آنها باشد.
۲- متقاضیانی که در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ معدل کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشـند با رعایت بند ۱-۲.
۳- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته و به شرط آن که از لحاظ معدل کل جزو ۲۰ درصد برتر هم رشته و ورودی دانشگاه مبدا باشند با رعایت بند ۱-۲.
تبصره ۱: چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته ای با ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ۱۰درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شرط کسب میانگین کل حداقل ۱۵با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد.
تبصره ۲: ظرفیت پذیرش و سایر موارد اشاره نشده، مطابق با آیین نامه وزارت عتف خواهد بود.
تبصره ۳: مطابق با ماده ۷ آیین نامه دانش آموختگان دوره های مجازی، فراگیر پیام نور، پدیرفته شدگان آزمون اختصاصی (داخلی)، پذیرفته شدگان کارشناسی با سوابق تحصیلی و دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی مشمول این آیین نامه نمی باشند و پذیرش نخواهند شد.
نکات مهم
توجه ۱: لطفا پیش از اقدام به بارگذاری مدارک و ثبت نام، اطلاعیه و راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید. پس از ثبت نام وجه پرداخت شده بازگشت داده نخواهد شد.
توجه ۲: برای پذیرش دانشجو از دانشگاه های دیگر، صرفا درخواست های دانشجویان پانزده درصد برتر ورودی دانشگاه های دولتی بررسی خواهد شد. بنابراین دانشجویان سایر دانشگاه ها (دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، جامع علمی کاربردی و …) و دانشجویان با رتبه ی بیش از پانزده درصد برتر دانشگاه های دیگر، از ارسال فرم درخواست و واریز وجه خودداری نمایند. وجه واریزی بازگردانده نخواهد شد.
توجه ۳: کسانی که علاوه بر رشته خود، متقاضی رشته های بین رشته ای هستند باید دو باره وارد سیستم شده و همان مراحل درخواست رشته اول را مجددا اجرا و وجه واریز نمایند.
توجه ۴: هر دانشجو تنها می تواند متقاضی یک رشته ی خود (پنج گرایش به ترتیب اولویت علاقمندی اعلام گردد) و یک رشته از رشته های بین رشته ای مطابق جدول اعلامی باشد. بنابراین تنها دانش آموختگان رشته های مجاز مقطع کارشناسی هر رشته مطابق جدول، می توانند متقاضی یک رشته بین رشته ای باشند. چنانچه دانشجویی بدون توجه به جدول رشته های مجاز اعلام تقاضا نماید، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و وجه پرداخت شده نیز بازگشت داده نخواهد شد. همچنین متقاضیانی که بیش از یک رشته بین رشته ای انتخاب نمایند تنها انتخاب اول آنها بررسی خواهد شد.
توجه ۵: جابجایی اولویت های انتخابی پس از ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین خواهشمند است قبل از انتخاب گرایش ها، دقت و مشورت لازم انجام پذیرد.
توجه ۶: بدیهی است برنامه ریزی برای دفاع از پروژه و اخذ نمرات میهمانی و … به منظور رعایت زمان دانش آموختگی طبق قوانین و تاریخ های اعلامی دانشگاه مربوطه به عهده دانشجو و دانشکده می باشد و این دفتر مسئولیتی در قبال آن ندارد.
توجه ۷: مسئولیت صحت اطلاعات بارگذاری شده به عهده متقاضی بوده و در صورت عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی نداشته و در هر مرحله، مطابق مقررات برخورد خواهد نمود.
توجه ۸: به حداکثر زمان ثبت نام توجه فرمایید. زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.
رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور
رشته های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح زیر می باشند:
ردیف رشته های کارشناسی ارشدرشته های مجاز مقطع کارشناسی برای پذیرش رشته مورد نظر
۱مهندسی مکاترونیک
مهندسی کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار)- مهندسی مکانیک- مهندسی برق- مهندسی هوافضا
۲مهندسی پزشکی- گرایش بیوالکتریک
مهندسی برق ـ مهندسی پزشکی ـ مهندسی کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار)
۳مهندسی پزشکی- گرایش بیو مکانیک
مهندسی مکانیک ـ مهندسی برق ـ مهندسی پزشکی ـ مهندسی شیمی ـ مهندسی مواد گرایش های نانو، بایو، و نانو بایو
۴مهندسی صنایع-گرایش مهندسی مالی
مهندسی صنایع ـ ریاضی ـ اقتصاد و حسابداری با دیپلم ریاضی فیزیک
(به شرط عدم تکمیل ظرفیت توسط متقاضیان رشته صنایع)
۵مدیریت کسب و کار- (گرایش بازاریابی و مالی)
تمام رشته های فنی و مهندسی (به شرط عدم تکمیل ظرفیت توسط متقاضیان رشته صنایع)
زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه خواجه نصیر
ضروری است داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه راهنمای ثبت نام غیرحضوری حداکثر تا پایان روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ از طریق سامانه جامع دانشگاهی (https://golestan.kntu.ac.ir) با ورود اطلاعات، و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل های پیش بینی شده، ثبت نام نمایند.
مدارک ثبت نام ارشد استعداد درخشان
لازم است داوطلبان محترم قبل از شروع ثبت نام، فایل مدارک زیر را آماده نمایند.
۱- تصویر صفحه اول شناسنامه
۲- تصویر پشت و روی کارت ملی
۳- ریزنمرات کارشناسی. منظور از ریز نمرات، کارنامه کلی مقطع کارشناسی بدون تایید یا مهر و امضا دانشگاه است. این کارنامه می بایست نشان دهنده همه نیمسال های تحصیلی دانشجو و حداکثر دو صفحه می باشد. (لطفا از بارگذاری کارنامه ترم به ترم خودداری گردد. چنانچه طریقه دسترسی به گزارش کارنامه کلی را نمی دانید لطفا از آموزش دانشکده خود راهنمایی بگیرید) در کارنامه بارگذاری شده نام و یا آرم دانشگاه، مشخصات دانشجو و نیمسالهای تحصیلی و معدل ها می بایست مشخص بوده و هنگام بارگذاری در سیستم، هیچیک از اطلاعات مربوط به فرمت اصلی کارنامه، حذف و یا از طریق فتوشاپ اضافه نگردد. در غیر اینصورت مدارک بررسی نخواهد شد. ضمناچنانچه به فرمت اصلی کارنامه دانشگاه مواردی توسط متقاضی، اضافه گردد، تخلف محسوب شده و مستوجب برخورد قانونی می باشد.
۴- گواهی رتبه: گواهی رتبه تحصیلی و المپیاد حسب مورد. گواهی رتبه می بایست بیانگر رشته، رتبه تا پایان نیمسال ششم (با ذکر نیمسال مورد نظر)، تعداد واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم، کل واحدهای دوره، معدل تا پایان نیمسال ششم ، و تعداد دانشجویان ورودی باشد. ضمنا درج تاریخ و شماره صدور و مهر و امضاء مقام مسئول، لازمهء مکاتبه معتبر می باشد.
۵- پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یکصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی .(https://golestan.kntu.ac.ir )
یادآوری مهم ۱: کلیه اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در سامانه گلستان درج می گردد از قبیل: تعداد واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم، کل واحدهای دوره، معدل تا پایان نیمسال ششم، و تعداد دانشجویان ورودی، می بایست بر اساس گواهی صادر شده توسط دانشگاه مربوطه باشد.
یادآوری مهم ۲: گواهی رتبه می بایست شامل کلیه موارد ذکر شده در بند ۴ اطلاعیه باشد ولی فرمت آن به اختیار دانشگاه صادر کننده می باشد و هیچگونه فرم از پیش طراحی شده ای از جانب این دانشگاه ارائه نمی شود. بنابراین از تماس برای دریافت فرم جداخودداری گردد.
یادآوری مهم ۳: ضمناً اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به آدرس https://excellent.kntu.ac.ir صورت می پذیرد .لذا خواهشمند است متقاضیان محترم در فواصل زمانی مناسب، اطلاعیه های دانشگاه را پیگیری نمایند؛ تا از هرگونه تغییر احتمالی در فراخوان و همچنین اطلاع از نتایج نهایی پذیرش، به موقع مطلع گردند.
تذکر: کلیه فایل های ارسالی در فرمت JPG و هر فایل حداکثر ۵۰۰ کیلو بایت.
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر کی است؟
فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیر تا ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.
شرایط ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی چیست؟
کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال ۱۴۰۱ در متن مقاله آورده شده است.



منبع: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru