تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه دانشگاه قم دارای شرایط ویژه ای است که در سایت مسترتست اعلام میشود.
این شرایط بر اساس آیین نامه ارشد استعداد درخشان وزارت علوم و نیز شرایط اختصاصی دانشگاه مشخص میشود. 
در این مطلب، شرایط، ضوابط، نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه دانشگاه قم ارائه شده است.

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ منتشر شد.
به گزارش مسترتست، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قم به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان و دستورالعمل اجرایی این دانشگاه از میان متقاضیان واجد شرایط (اعم از دانشجویان دانشگاه قم و سایر دانشگاه های دولتی) انجام می پذیرد.

[تصویر:  7ffyad2q7e5z.jpeg]
پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه قم


زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه قم
کلیه متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ تا ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ می توانند به سامانه جامع آموزشی دانشگاه قم به نشانی https://edu.qom.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
* ارائه درخواست و دارا بودن شرایط لازم به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمی‌باشد.
* در صورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط متقاضایان با ضوابط موجود در فراخوان، درخواست ایشان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
* پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.
* پذیرش نهایی منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور است.
شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور
شرایط لازم برای ارائه درخواست پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه قم به شرح زیر است:
۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۷ و ورودی نیمسال دوم ۱۳۹۶که پس از شش نیم سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (مجموع روزانه و شبانه) باشند و حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند، می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
تبصره ۱: چنانجه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته‌ای در دوره کارشناسی ارشد با پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، صرفا تقاضای دانشجویان ده درصد برتر بعدی دانشگاه قم (۲۵ درصد برتر) با اولویت رتبه در آن رشته و در صورت دارا بودن سایر شرایط، بررسی می‌شود.
تبصره ۲: به دلیل شیوع بیماری COVID-۱۹ و طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حداقل واحد گذرانده شده برای ورودی‌های ۱۳۹۷ تا ۴ واحد قابل کاهش است به شرطی که در سه نیمسال آخر (۲-۱۳۹۸ و ۱-۱۳۹۹ و ۲-۱۳۹۹) به این میزان واحد حذف شده در کارنامه داشته باشد. (با ارائه مدرک دال بر حذف به دلیل شیوع بیماری کرونا).
تبصره ۳: دانشجویان «تغییر رشته» در صورت تایید معاونت آموزشی دانشگاه حداکثر تا یک نیمسال به سنوات مجاز ایشان اضافه می‌شود.
۲- متقاضی ورودی سال ۱۳۹۷ باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ و متقاضی نیمسال دوم ۱۳۹۶ تا تاریخ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ طی هشت نیم سال دانش آموخته شود.
تبصره ۱: درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول شش نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته، دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل ۱نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند. به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است. ضروری است داوطلبان مشمول این تبصره در فراخوان ثبت نام کنند.
۳- درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.
۴- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، مجاز نیست.
۵- فقط دانشجویان دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌های دولتی مجاز به شرکت در فراخوان می‌باشند. دانشجویان دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری، دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، غیر دولتی – غیر انتفاعی، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، پردیس‌های بین الملل (خودگردان)، دانشجویان غیر ایرانی، دانشجویان ایرانی انتقال از دانشگاه‌های خارج از کشور، دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه‌های خارج از کشور اخذ نموده اند، مدارک معادل کارشناسی و مدارک حوزوی معادل کارشناسی و دانشجویانی که بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها پذیرش شده‌اند مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.
تعیین اولویت‌ها (انتخاب رشته/گرایش)
۱- متقاضیان می‌توانند حداکثر سه گرایش مرتبط با رشته دوره کارشناسی خود را به ترتیب اولویت از جدول ذیل (رشته –گرایش) انتخاب نمایند. (درخواست در رشته‌های غیر مرتبط بررسی نمی‌شود.)
تبصره ۱: با توجه به اینکه احتمال تغییر در رشته‌های مشمول پذیرش بدون آزمون مندرج در جداول (رشته – گرایش) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ وجود دارد، لذا حذف رشته/ گرایش مورد تقاضای داوطلب، هیچگونه حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.
رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه قم
رشته –گرایش‌های تحصیلی جهت پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:
[تصویر:  7ifjg6pz7e1d.jpeg][تصویر:  eunxpxih36kx.jpeg][تصویر:  hnpywhvafyn8.jpeg][تصویر:  0hssqbxsxxme.jpeg]
نکات مهم
۱- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکان‌پذیر است.
۲- پذیرش دانشجو براساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبان صورت میگیرد و درصورت صلاحدید، افراد حائز شرایط برای مصاحبه علمی به گروه‌های آموزشی مربوطه دعوت می‌شوند. لازم به ذکر است به مدارک ناقص و یا ثبت نام شده بعد از تاریخ تعیین شده، یا ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد. لطفا پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه فرمایید.
۴- درخواست متقاضی صرفا در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی، انتخاب کرده است. حتی در صورت‌ عدم تکمیل ظرفیت سایر رشته/ گرایش‌های مرتبط، به هیج عنوان امکان بررسی درخواست در سایر گرایش‌ها وجود ندارد. لذا ضروری است داوطلب در انتخاب رشته / گرایش‌ها و اولویت آن‌ها دقت کند.
۵- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک، پذیرش اولیه و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» و این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۶- دانشجویانی که از طریق «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» در دانشگاه پذیرفته شوند، در صورتی که پس از ثبت نام و شروع به تحصیل، از ادامه تحصیل انصراف دهند، ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان براساس تعرفه های مصوب وزارت علوم، تحقیات و فناوری برای دانشجویان ورودی آن سال خواهند بود.
۷- شرکت در این فراخوان و اعلام نتایج اولیه، هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. به کلیه متقاضیان توصیه می‌شود مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی کارشناسی ارشد را دقیقا رعایت نمایند.
مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان
۱- یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۱۰۰KB
۲- تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه با شماره سریال به انضمام تصویر کارت ملی
۳- ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیم سال ششم در یک صفحه (به صورت غیر رسمی)
۴- فرم تکمیل شده تقاضا (فرم شماره ۱)
۵- گواهی پانزده درصد (فرم شماره ۲) برای دانشجویان سایر دانشگاه ها. متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی کپی شده و پس از درج شماره، تاریخ و امضاء بارگذاری شود. ارائه این گواهی صرفا برای متقاضیان سایر دانشگاه‌ها (غیر از دانشگاه قم) الزامی است.
۶- مبلغ ثبت نام در فراخوان ۸۰۰۰۰۰ ریال است. پرداخت وجه تنها از طریق سامانه گلستان امکان‌پذیر است.
– کلیه داوطلبان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز (فوق) را پس از بارگذری در سایت گلستان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ با پست سفارشی به آدرس دانشگاه قم ارسال نمایند.
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قم کی است؟
فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه قم تا ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.
ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قم چیست؟
کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه قم در سال ۱۴۰۱ در متن مقاله آورده شده است.



منبع: کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قم
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru