تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آیا همه می توانند هایفو انجام دهند ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی روشی نسبتا جدید در درمان های زیبایی برای سفت و لیفت صورت است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین لیفت صورت شود.

سونوگرافی از اولتراسوند استفاده می کند. یعنی همان امواجی که در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود. اما در هایفو، این امواج انرژی را بر روی لایه خاصی از پوست متمرکز می کنند و تولید الیاف کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن مسئول تقویت بافت های بدن از جمله پوست است. بنابراین، این باعث می شود پوست ما سفت تر و بدون چین و چروک شود.

هایفوتراپی صورت سال هاست که برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می شود. استفاده از این روش برای درمان های زیبایی برای اولین بار در سال 2008 مطرح شد. هایفو درمانی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 2009 با استفاده از لیفت ابرو تایید شد.

در سال 2014، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک دور گردن و بالای سینه تایید کرد. با توجه به جدید بودن این درمان، برخی از کاربردهای آن هنوز توسط FDA تایید نشده است، اما هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن یا مضر بودن کاربردهای مختلف هایپرترمی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن تر از جراحی زیبایی است.

هایفوتراپی صورت

دستگاه هایفو با استفاده از امواج فراصوت متمرکز، لایه ای از پوست را در زیر لایه سطحی هدف قرار می دهد و انرژی را به آن تزریق می کند. سونوگرافی باعث می شود دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

هنگامی که سلول های لایه هدف به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را متحمل می شوند. ممکن است به نظر برسد که با اهداف ما برای بهبود کیفیت پوست صورت در تضاد باشد، اما اینطور نیست.آسیب رساندن به سلول باعث تحریک تولید پروتئین هایی به نام کلاژن است. کلاژن مسئول حفظ ساختار طبیعی پوست و بسیاری از بافت های دیگر در بدن است. مقدار بیشتری از کلاژن در بافت، محکم که بافت می شود.

بنابراین، افزایش کلاژن باعث می شود پوست محکم تر، نرم و صاف و بدون چروک. از آنجا که امواج اولتراسوند با انرژی بالا بر روی یک لایه خاص از پوست متمرکز شده است، لایه های فوقانی و پایین تر از منطقه هدف آسیب دیده نیست. عضلات، اعصاب، و دیگر سلول های پوست دست نخورده باقی مانده.

استفاده از هایفو
درمان پلک افتاده
رفع چین و چروک دور چشم
از بین بردن حلقه های تیره اطراف چشم.
آسانسور گونه
چانه
رفع خط خنده
از بین بردن خط اخم
از بین بردن خطوط گردن
کشش گردن
Haifu ابرو آسانسور
کشیدن صورت
gh ثابت
پیشانی
باز پوست درمان منافذ
زاویه فک
موضعی لاغری و پهلو شکم
موضعی لاغری و آسانسور جانبی
مناطق مناسب برای هایفو
به صورت کامل و بالا کشیدن ابرو
آسانسور مناطق پایین صورت و چانه
گردن و قفسه سینه آسانسور
هایفوتراپی یا جراحی کشیدن صورت؟

Haifu گران کمتر و کمتر خطرناک تر از عمل جراحی کشیدن صورت است، اما آن را در اثر کوتاه تر است و شما ممکن است نیاز به تکرار درمان در سالهای پس از Haifu.

درجه پرخاشگری

هایفو یک روش غیر تهاجمی است. در طی این درمان، هیچ برش پوست ساخته شده است و بدون تزریق مورد نیاز است. در مقابل، جراحی کشیدن صورت بسیار تهاجمی است. این روش نیاز به بیهوشی عمومی، برش، بخیه، و باند.

چگونه هایفوتراپی انجام می شود؟

هایفوتراپی متمرکز انرژی اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه زیر جلدی. انرژی مافوق صوت به سرعت دمای بافت را افزایش می دهد.

هنگامی که سلول ها را در منطقه رسیدن به یک دمای خاص، آنها آسیب سلولی رنج می برند و شروع به ساختن کلاژن طبیعی به تعمیر، که rejuvenates و بلند کردن پوست است.چند جلسه هایفو مورد نیاز است؟
برای دریافت بهترین نتیجه از هایپرترمی، بسیاری از مراکز پزشکی 3 جلسه درمانی را در طول سال اول توصیه می کنند. برای حفظ نتایج هایفو در سال های آینده، 1 یا 2 جلسه سالانه توصیه می شود. تعداد جلسات طبق درخواست شما قابل تغییر است اما تجربه ما نشان می دهد که تعداد جلسات ذکر شده بهترین نتیجه را خواهد داشت.

چقدر طول می کشد تا نتایج هایفوتراپی مشخص شود؟

بعد از هایفو، می توانید اثر اولیه را ببینید، اما نتیجه نهایی حدود 2-3 ماه بعد ظاهر می شود. زیرا این بدن شماست که به طور طبیعی کلاژن را بازسازی می کند و این زمان به بدن شما بستگی دارد. از آنجایی که این فرآیند تولید کلاژن را تحریک می کند، مدت زمان ماندگاری نتایج به شما بستگی دارد.

هایفوتراپی چقدر طول می کشد؟ هایفو دائمی است؟

تاثیر هایفو دائمی است و البته با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی نتایج بهتری نیز حاصل می شود. البته در دراز مدت تغذیه و ورزش روی فرم بدن شما تاثیر می گذارد.

مزایایهایفوتراپی درمانی

درمان هایفو یکی از پیشرفته ترین روش های لیفت صورت غیرجراحی و غیرتهاجمی است که فواید زیادی دارد. بعضی از آنها ... هستند:

1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مطلوب کافی است.
نتایج هایفو حدود 1 تا 2 سال باقی می ماند.
جلسات درمانی کوتاه بوده و بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.
درمان آسان، بی دغدغه و بدون دوره نقاهت.
بدون استفاده از تزریق و برش.
بدون خونریزی، درد و بانداژ.
می تواند ماندگاری نتایج جراحی زیبایی را افزایش دهد.
می توان آن را در ترکیب با سایر درمان ها مانند میکرونیدلینگ انجام داد.

هزینه آن بسیار کمتر از جراحی است.هایفو درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای همه افرادی که پوست صورتشان شل است تا قابل رویت و نمایان باشد و افرادی که می خواهند لیفت ابرو یا لیفت صورت انجام دهند مناسب است اما معمولا افراد بالای 30 سال می توانند هایفوتراپی انجام دهند.

عوارض جانبی هایفو

هایفوتراپی یک درمان بسیار ایمن در نظر گرفته می شود، اما تنها در صورتی که توسط متخصصان مجرب انجام شود. مانند همه درمان ها، مهارت پزشک یا تکنسین برای جلوگیری از عوارض جانبی و افزایش اثربخشی درمان بسیار مهم است.

بهترین چیز در مورد این درمان این است که بعد از جلسه، می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کرده و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. مقداری قرمزی یا تورم خفیف پس از درمان طبیعی است و باید ظرف چند ساعت فروکش کند.

احساس گزگز خفیف نیز ممکن است برای چند هفته ادامه داشته باشد. البته در حدی نیست که شما را اذیت کند. در موارد نادر، کبودی یا بی حسی موقت در محل درمان مشاهده شده است. این عوارض معمولا در عرض چند هفته از بین می روند.

هزینه (قیمت) هایفو
هایفوتراپی مانند سایر خدمات پزشکی زیبایی به منطقه و نوع خدمات و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز و کادر پزشکی که هایفو را انجام می دهند بستگی دارد.
منبع : http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=70806
برای خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی ، انواع اسلایر و دستگاه های تولید میوه خشک از فروشگاه لیماک فروت دیدن فرمایید.