تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نسپرسو چیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسپرسو در حقیقت نام تجاری محصولی است که شرکت سوئیسی نستله آن را تولید کرده است . این شرکت نوعی دستگاه های جدید به اسم نسپرسوساز را روانه بازار کرده اند که این دستگاه را می توان نمونه ای از دستگاه های قهوه ساز در بازار دانست که تنها با کمک کپسول نسپرسو نیز کار می کند. نسپرسو چیست 

نسپرسو ساز چیست؟

دستگاه های نسپرسو شگفتی و اختراع خارق العاده دیگری از کمپانی بزرگ نستله سوئیس Nestlé می باشد. شرکت نستله با اختراع دستگاه اسپرسو ساز جدید و متفاوتی تحت برند و نام تجاری نسپرسو توانست بار دیگر توجه عاشقان قهوه را به خود جلب کند .

هر چند در ابتدای مسیر این دستگاه با شکست مواجه شد اما خیلی سریع با رفع نواقص آن توانست دوباره پر قدرت به هدف خود دست پیدا کند و جایگاه خود در صنعت بزرگ قهوه و تجهیزات وابسته به آن ارتقا ببخشد.

دستگاه نسپرسو در واقع یکه نوع اسپرسو ساز مدرن می باشد که شما خیلی راحتر از اسپرسوساز های خانگی و صنعتی می توانید یک اسپرسو خوش طعم و غلیظ داشته باشید .

همچنین تفاوت اصلی این دستگاه یا اسپرسوساز بخاطر کپسول نسپرسو که یک مدل قهه کپسولی می باشد که شمار را از دغدغه  هایی که برای انتخاب نوع قهوه، درجه رست و از همه مهم تر درجه آسیاب دانه های راحت کرده است.



مقاله ها مرتبط در سایت فروشگاه قهوه خوش کالا:

موکاچینو چیست

قیمت قهوه ترک


قیمت قهوه اسپرسو

کافی میکس چیست