تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آیا راجع به هزینه بوتاکس صورت چیزی می دانید ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهید و به دنبال راه هایی برای جلوگیری از علائم پیری روی پوست خود هستید ، احتمالاً بارها روش تزریق بوتاکس را شنیده اید. تزریق بوتاکس چین و چروک های پوستی را به شدت از بین می برد و از خطوط بیشتر جلوگیری می کند.

 او همچنین به دلیل اثرات آن ، پوست آرام را درمان می کند. علاوه بر این ، بوتاکس به عنوان درمانی برای درد میگرن و عرق بیش از حد قسمتهای بدن مانند کف دست ، پا و زیر بغل استفاده می شود. با توجه به محبوبیت زیاد این روش ، این مقاله در مورد چگونگی تزریق بوتاکس به مناطق مختلف صورت و بدن و هزینه بوتاکس صورت می باشد 

نحوه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش آرایشی است که توسط پزشک متخصص در این زمینه به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی انجام می شود. تزریق بوتاکس بسیار ساده است و می توانید در کمتر از 30 دقیقه مراحل را انجام دهید. روند ساخت بوتاکس به گونه ای است که اولین منطقه مورد نظر برای تزریق آماده است. 
آماده سازی شامل عقیم سازی منطقه و استفاده از بیهوشی در صورت لزوم است. پزشک سپس حجم مورد نظر بوتاکس را با یک سرنگ خوب تزریق می کند. تزریق بوتاکس باید توسط یک مرد ماهر و باتجربه در این زمینه انجام شود. نتایج مثبت تزریق بوتاکس حدود یک هفته تا 10 روز پس از تزریق مشاهده می شود.

عوامل مؤثر بر قیمت تزریق بوتاکس

یک سؤال بسیار مهم که بیشتر نامزدها برای تزریق بوتاکس به وجود می آید این است که چقدر باید هزینه آن را بپردازند. برای ارزیابی قیمت تزریق بوتاکس ، باید چندین عامل در نظر گرفته شود. به همین دلیل ، قیمت ثابت برای آن قابل تعیین نیست.از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت تزریق بوتاکس عبارتند از:

علامت تزریق بوتاکس
Botox موجود در بازار دارای کیفیت و برند بسیار زیادی است. این مواد از نظر کشور تولید متفاوت هستند ، مواد اولیه مورد استفاده در ترکیب ، کیفیت ساخت و ساز و در نتیجه قیمت های متفاوتی دارند. داوطلبان تزریق بوتاکس می توانند با توجه به بودجه و شرایط خود ، با مشورت با پزشک خود ، مارک بوتاکس مناسب را انتخاب کنند و از نتیجه مثبت تزریق برخوردار باشند.

مقدار مورد نیاز تزریق
برای تزریق هر قسمت از صورت و بدن به مقدار مشخصی از بوتاکس نیاز دارد. علاوه بر این ، بسته به سن فرد و شدت چین و چروک و آرامش در ناحیه هدف ، پزشک کم و بیش بوتاکس را تزریق می کند. هرچه مقدار بوتاکس برای دستیابی به نتیجه ایده آل بیشتر باشد ، قیمت پرداخت نیز بیشتر می شود.

منطقه مورد نظر تزریق
یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت بوتاکس ، منطقه ای است که باید تزریق شود. به عنوان مثال ، افرادی که می خواهند گونه های افتادگی را برجسته و درمان کنند ، باید بیشتر از افرادی که می خواهند خط چهره اخم را از بین ببرند ، بپردازند ، زیرا گونه ها نسبت به خط یخ زده بین ابروها به بوتاکس بیشتری احتیاج دارند.

 هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک و حقوق پزشک مربوطه
دلیل دیگری که هر فرد مبلغ متفاوتی را برای تزریق بوتاکس می پردازد ، مراجعه به کلینیک ها و پزشکان مختلف برای این منظور است ، زیرا هر کلینیک بسته به کیفیت خدمات ارائه شده ، جبران خسارت متفاوتی را از مشتریان خود دریافت می کند. از طرف دیگر ، پزشکان بسته به تجربه و تخصص خود ، خود را حقوق متفاوتی در نظر می گیرند.توصیه می شود هرگز کیفیت کار خود را که با مراجعه به کلینیک معروف و پزشک حاذق تحت تاثیر قرار می گیرد فدای آن نکنید.

علاوه بر هزینه خرید بوتاکس، تعرفه های ارائه شده توسط کلینیک ها و پزشکان برای تزریق بوتاکس متفاوت خواهد بود. به همین دلیل اولین قدم برای اطلاع از هزینه این کار، انتخاب یک کلینیک معتبر و خوش نام و پزشک متخصص در این زمینه است. کلینیک تخصصی رز یکی از بهترین های ایران است و با ایجاد محیطی کاملا استاندارد و کادری مجرب در این زمینه شما را در انجام خدمات زیبایی خود همراهی می کند.
هزینه تزریق بوتاکس به صورت
یکی از کاربردهای اصلی تزریق بوتاکس از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده روی پوست صورت است. کسانی که به دنبال تزریق بوتاکس به صورت هستند باید پارامترهای مختلفی را برای برآورد هزینه انجام این کار در نظر بگیرند. پزشک متخصص باید ناحیه مورد نظر را به دقت بررسی کند. به عنوان مثال قیمت بوتاکس دور چشم با بوتاکس پیشانی متفاوت است و هر کدام بسته به شرایط فرد و چندین عامل دیگر مانند برند انتخابی بوتاکس تغییر خواهند کرد. بهترین چیزی که باید در مورد هزینه بوتاکس در ایران بدانید این است که یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه را انتخاب کنید و سپس به صورت حضوری برای انجام معاینات لازم و تعیین هزینه نهایی کار مراجعه کنید.