تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: فروشگاه لوازم خانگی در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چه زمانی فروشگاه لوازم خانگی در کرج بخریم؟ این روزها به صورت آنلاین و در فروشگاه های بزرگ می روم.
 
در نیمه اول سال جاری، فروشگاه لوازم خانگی در کرج بازار در کانال های آنلاین 19 درصد رشد کرد
4٪ در کانال های آفلاین، اما فروشگاه های بزرگ 7٪ رشد کردند .
 
مشاهده تصویر اصلی یک یخچال سفارشی فروشگاه لوازم خانگی در کرج ممتاز «Bespoke» در منطقه آشپزخانه سفارشی در فروشگاه بزرگ Suwon Galleria شعبه Gwanggyo نصب شده است. /سامسونگ
 
[روزنامه مترو] مشتریانی که می‌خواهند «سفارشی» سامسونگ الکترونیکس را ببینند و بخرند، کجا می‌روند؟ پاسخ، مراکز خرید آنلاین و فروشگاه های بزرگ است. مراکز خرید آنلاین و فروشگاه‌های بزرگ مشغول گسترش مجموعه فروشگاه لوازم خانگی در کرج خود هستند زیرا این تصور که فروشگاه لوازم خانگی در کرج بزرگ در فروشگاه‌های تخصصی الکترونیک خریداری می‌شوند در گذشته شکسته شده است. صنعت فروشگاه لوازم خانگی در کرج نیز در راستای تلاش های این شرکت برای ورود به فروشگاه های بزرگ، محصولاتی را به صورت آنلاین عرضه می کند.
 
 
 
بر اساس گزارش GFK، یک شرکت تحقیقات بازار در بیست و دوم، بازار فروشگاه لوازم خانگی در کرج داخلی در نیمه اول سال جاری در کانال های آنلاین ۱۹ درصد رشد و در کانال های آفلاین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. در نتیجه، نسبت کانال‌های توزیع آفلاین فروشگاه لوازم خانگی در کرج که بیش از 60 درصد در سال 2020 را تشکیل می‌داد، به 57 درصد کاهش یافت. با این حال، با وجود انقباض بازار آفلاین، فروشگاه‌های بزرگ رشد ۷ درصدی را ثبت کردند.
 
 
 
خرید کانال‌های توزیع آنلاین، که در گذشته بر روی فروشگاه لوازم خانگی در کرج کوچک متمرکز بود، با تداوم تأثیر COVID-19 برای بیش از یک سال، به فروشگاه لوازم خانگی در کرج بزرگ نیز تعمیم یافته است. مصرف کنندگانی که عادت به خرید آنلاین دارند معمولاً قیمت ها و عملکرد آنلاین را مقایسه می کنند.
 
 
 
در بزرگترین رویداد تخفیف سال در کانال های توزیع آنلاین که در مهر و آبان ماه برگزار شد، فروشگاه لوازم خانگی در کرج برجسته ترین کالاها بودند. در رویداد "روز لبخند بزرگ" که توسط Gmarket، Auction و G9 از 1 تا 12 برگزار شد، محصولاتی که بیشترین توجه را به خود جلب کردند، لوازم دیجیتال و فروشگاه لوازم خانگی در کرج بودند. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، فروش یخچال 37 درصد و ماشین ظرفشویی 31 درصد و غیره ثبت شده است. یخچال سفارشی سامسونگ الکترونیکس، یک فروشگاه لوازم خانگی در کرج درجه یک، مجموع فروش 2.1 میلیارد وون را در طول این رویداد و جاروبرقی ربات روبوراک به ثبت رساند. پاک کننده به 1.4 میلیارد وون رسید. .
 
 
 
صنعت فروشگاه لوازم خانگی در کرج نیز فعالانه از کانال های توزیع آنلاین استفاده می کند. زمانی که LG Electronics مانیتور قابل حمل Standby Me را در ماه جولای عرضه کرد، به عنوان یک محصول انحصاری آنلاین برنامه ریزی شد. در هجدهم، Lotte On Standby Me را از طریق Lotte Department Store Mall 100 LIVE فروخت، اما به دلیل ازدحام کاربران، پخش با 15 دقیقه تاخیر انجام شد. در عرض چند دقیقه فروخته شد به این ترتیب، Standby Me در نیمه دوم سال با ادامه فروش پس از عرضه، به یک محصول پرفروش تبدیل شده است، اما هیچ برنامه فروش آفلاینی وجود ندارد.
 
 
 
فروشگاه‌های بزرگ و همچنین کانال‌های توزیع آنلاین، به‌عنوان یک گروه محصول اصلی جدید ظاهر شده‌اند و فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج با نرخ سالانه 30 درصد رشد داشته است. از آنجایی که با افزایش تعداد افرادی که به دلیل بحران کووید-19 در خانه می مانند، مصرف کنندگان بیشتری به دنبال فروشگاه لوازم خانگی در کرج درجه یک می گردند، فروش به طور قابل توجهی در راستای استراتژی «پسا لوکس» افزایش می یابد. صنعت فروشگاه بزرگ از نوامبر سال جاری، فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج در مقیاس بزرگ هیوندای (سامسونگ و ال‌جی) نسبت به سال قبل 33.1 درصد افزایش داشته است. سال گذشته این افزایش 31.2 درصد بود. فروشگاه بزرگ Shinsegae نیز در سال جاری رشد فروش 49.5 درصدی را به دنبال افزایش 35.7 درصدی در سال قبل به ثبت رساند. فروشگاه بزرگ Lotte نیز در همین مدت 38.9 درصد رشد کرد.
 
 
 
صنعت فروشگاه های بزرگ حتی اندازه فروشگاه های خود را تغییر می دهد تا فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج را که به سرعت در حال رشد هستند، بیشتر کند. فروشگاه هیوندای تمام فروشگاه‌های فروشگاه لوازم خانگی در کرج را به جز شعبه اصلی در Apgujeong، سئول، به فروشگاه‌های ممتاز تبدیل کرد. فروشگاه بزرگ Lotte همچنین فروشگاه های خود را در سراسر کشور به فروشگاه های ممتاز تغییر داد، به استثنای شعبه Ansan در Gyeonggi-do، جایی که Lotte Hi-Mart در آن قرار دارد.
 
 
 
صنعت فروشگاه لوازم خانگی در کرج نیز پاسخ داد و بر روی محصولات فروخته شده در فروشگاه های بزرگ تخفیف داد و رویدادی را تدارک دید. هنگامی که Shinsegae Art & Science در Daejeon در آگوست سال گذشته بازگشایی شد، Samsung Electronics و LG Electronics میزها و پرسنل بیشتری را برای مشاوره با مشتری ترتیب دادند و گواهی های هدیه Shinsegae معادل 10٪ از مبلغ خرید را به خریداران ارائه کردند.
 
 
 
یکی از مقامات یک فروشگاه بزرگ گفت: "در گذشته، فروشگاه لوازم خانگی در کرج نزدیک به محصولات مطابق با مجموعه بود. این کمک می کند."
 
 
 
از سوی دیگر، با تبدیل شدن کانال های توزیع آنلاین و فروشگاه های بزرگ به مراکز فروش جدید فروشگاه لوازم خانگی در کرج، Lotte Hi-Mart و Electronics Land که در زمینه فروشگاه لوازم خانگی در کرج تخصص دارند، موقعیت خود را محدود کرده و به دنبال استراتژی های جدید هستند. طبق داده های قبلی GFK، فروشگاه های فروشگاه لوازم خانگی در کرج امسال نسبت به سال قبل رشد منفی داشته اند. صنعت فروشگاه تخصصی فروشگاه لوازم خانگی در کرج برای افزایش فروش به فروشگاهی تجربه محور تغییر می کند.
 
 
 
Electronic Land یک فروشگاه آفلاین برای فروش رایانه های شخصی شرکت جهانی فناوری Dell Technologies در شعبه Yongsan خود در دهمین روز افتتاح کرد. E-Land از سال 2017 تعداد فروشگاه های برتر تجربه گرا، "Power Center" را افزایش داده است. تا نوامبر، 14 مرکز برق تازه افتتاح و بازسازی شده و 104 فروشگاه از مجموع 136 فروشگاه با مراکز برق پر شده است. همین امر در مورد Lotte Hi-Mart نیز صدق می کند. از بین 430 فروشگاه، 48 فروشگاه در نیمه اول سال تمدید شدند و 6 فروشگاه به فروشگاه های بزرگ تبدیل شدند. هدف این است که تا پایان سال حداقل 15 مگا استور تضمین شود.

فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج در ماه نوامبر قبل از تخفیف های بزرگ در صنعت خرده فروشی افزایش یافت
- تاثیر تبلیغات و تخفیف های پایان سال شرکت های تجارت الکترونیک .. داخلی فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج افزایش یافت نوامبر
- فروش لپ تاپ و یخچال کیمچی / حراجی بیش از دو برابر شد که در نوامبر در مقایسه با اکتبر در کشور ایران
- GfK، "در نوامبر ، بیشتر مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ' فروشگاه لوازم خانگی در کرج گران قیمت با تخفیف های زیاد ' به جای محصولات ساده ارزان ”
 
 
 
2019.12.3 - در راستای فصل خرید جهانی، از روز مردم چین (11 نوامبر) و بزرگترین فصل خرید ایالات متحده، جمعه سیاه (آخرین جمعه نوامبر)، تا پایان سال، صنعت خرده فروشی داخلی در حال اجرا است. رویداد تخفیف در مقیاس
 
 
 
شرکت‌های تجارت الکترونیک داخلی نیز در بزرگ‌ترین رویداد تخفیف سال، نرخ تخفیف بالایی برای هر کالا ارائه کردند. بر این اساس، GfK، یک شرکت تحقیقات بازار، میانگین حجم فروش و میزان فروش برای هر پارکینگ آنلاین را در 3 هفته اول نوامبر، زمانی که تبلیغات به طور جدی آغاز می شود، با میانگین تعداد هر هفته در ماه اکتبر مقایسه کرد. در نتیجه تایید شد که فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرج در آبان ماه تا 169 درصد نسبت به مهرماه افزایش یافته است.
 
 
 
اگر دقت کنید، میانگین فروش لپ‌تاپ در هفته در ماه اکتبر 12000 دستگاه در نوامبر به 25000 دستگاه در نوامبر بوده است که نرخ رشد بالایی در حدود 106% را نشان می‌دهد. پرید علاوه بر این، تقاضا برای یخچال های کیمچی در آستانه فصل زمستان کیمچی افزایش یافته است. میانگین فروش هر پارکینگ در ماه اکتبر از 3600 واحد به 9700 واحد (169٪↑) در نوامبر افزایش یافت و میزان فروش از حدود 3.8 میلیارد وون به 10.1 میلیارد وون (164٪↑) افزایش یافت و به بالاترین سطح رسید. GfK تجزیه و تحلیل کرد که دلیل افزایش فروش به اندازه فروش علیرغم نرخ تنزیل بالا این بود که فروشگاه لوازم خانگی در کرج با قیمت بالا به دلیل روند «بهترین قیمت فروشگاه لوازم خانگی در کرج» فروخته شد.
 
 
 
در واقع، با توجه به داده های هفتگی تجارت الکترونیک GfK، می توان مشاهده کرد که میانگین قیمت (ASP) فروشگاه لوازم خانگی در کرج عمده فروخته شده در ماه نوامبر افزایش یافته است. در مورد فروش داخلی جاروبرقی، اگر سهم بازار جاروبرقی های ارزان قیمت (زیر 200000 وون) به طور متوسط 73٪ در بازارهای باز و کانال های تجارت اجتماعی در ماه اکتبر حفظ شود، به 67٪ کاهش یافت (6٪ p. ↓) در نوامبر. بود در عوض، سهم بازار به محدوده 600-800،000 وون و محدوده قیمت حق بیمه 1 میلیون وون یا بیشتر کاهش یافت و قیمت کلی دسته حدود 24 درصد رشد کرد. در مورد تلویزیون هم همینطور است. در حالی که میانگین سهم تلویزیون های ارزان قیمت (زیر 250000 وون) 43% در نوامبر به 37% (6% p↓) کاهش یافت، محصولات سطح بالا در محدوده 1.5-2.5 میلیون وون در بین مشتریان محبوب بودند. در نتیجه قیمت رده تلویزیون نیز نسبت به مهرماه حدود 8 درصد افزایش یافت.
 
 
 
در این رابطه، Shin Hee-il، مدیر عامل GfK Retail Insight، گفت: "در گذشته، مصرف کنندگان بدون قید و شرط محصولات ارزان را ترجیح می دادند، اما اکنون می خواهند محصولاتی را خریداری کنند که هم کیفیت و هم رضایت را برآورده کند، حتی اگر گران باشد." وی ادامه داد: در ماه نوامبر که بزرگترین رویدادهای تخفیفی سال متمرکز شده است، این روزها خرید فروشگاه لوازم خانگی در کرج گران قیمت با تخفیف های نسبتاً بالا با قیمت های مناسب ترند شده است که نتیجه افزایش مصرف خودرضایتی است که رضایت روانی را به همراه دارد. ،" او اضافه کرد. .
 
 
افزایش فروش فروشگاه لوازم خانگی در کرجدر ماه نوامبر قبل از تخفیف های بزرگ در صنعت خرده فروشی | GfK
 
 
 
 
در باره GfK کشور ایران  _ _
 
GfK، یک شرکت اطلاعاتی و تحلیلی جهانی، بیش از 85 سال است که داده ها و علم را با هم ترکیب می کند و از آن برای ارائه بینش بازار، محصول و مصرف کننده و کمک به مشتریان در تصمیم گیری صحیح تجاری استفاده می کند. GfK Korea شماره یک شرکت اطلاعات بازار فناوری در کشور ایران  است که داده‌های POS فروخته شده به مصرف‌کنندگان را از توزیع‌کنندگان اصلی داخلی جمع‌آوری می‌کند و اطلاعات فروش کالاهای بادوام از جمله محصولات الکترونیکی و آخرین اطلاعات بازار را ارائه می‌دهد. دیدن مقدمه ای بر GfK برای اطلاعات بیشتر .